TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2009. máj. 5. 15h:15'
EZ A 574. JÁTÉKHETED, 237. FORDULÓD
575. játékheted kezdete: máj. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2745
SZÁMLA : XXXX
|
EZÜSTKAROM KALANDJAI
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,112] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Joe Crusher rel . Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bo'adhun gyűrűt, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy Eldereth kristályt, egy Emma kötényét, egy Kabol irháját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy medvebőr övet, egy Natharion amulettet, egy őselemek köpenyét, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Thargodan karkötőt, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zúzókesztyűt visel. Fegyverzetét egy csataremák trófea, egy halálelementál trófea és egy élőholt ősmágus trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Egy spagulár a hátasa. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon találkozol Kelögemmel. Leah korlátlan hatalmú főpapja. Egy bíbor erőövet, egy Bufa páncélját, egy fekete bőrcsizmát, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy koponya szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy monstrum vállvédőt, egy Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy ősmágus fülbevalóját, egy ryuku kesztyűt és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy csontgólem trófea és egy Kitaszított trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kasza. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összefutsz Morcos Mugrullal. Auráját mágikus vihar övezi. Tharr bíborosa. Egy Batharak vértjét, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy gárdista övcsatot, egy grifftoll kesztyűt, egy jégisten amulettet, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy Lucius szerencsep.ét, egy medvebőr övet, egy mentát karkötőt, egy mentát koronát, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. rubinját, egy ősplazmát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy teriadan karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy hamuelementál trófea, egy Fehér Özvegy trófea és egy ében sárkány trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 púderkövet. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+209 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy zoloboo sámán nyomok után kutattál. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 447.]
* 1. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 127. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-11 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 445.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 443.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 441.]
* 2. KP: |
elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 439.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 437.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 435.]
* 3. KP: |
elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 433.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 431.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 431.]
* 4. KP: |
elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot |
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 431.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 431.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-13 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 431.]
kpb 5 |
kezd. parancs berakása: 5 |
kf 463 519 1089 |
kézbeveszed/felveszed a 463. tárgyat az 519. tárggyal az 1089. tárgyat |
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 431.]
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a tükörpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 431.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 431.]
[A parancs tárolásra került.]
hu 108 157 348 |
hulladék: 108 157 348 |
Hulladékgyűjtés törölve: nyílvessző. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nyu-shurikent. Hulladék, ezért nem gyűjtesz shinai gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 431.]
bb 351 328 451 |
beraksz a bankba a 351. tárgyat (328 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 4 tolmokov-koktélt. Beraksz a bank széfjébe 1 Thargodan esszenciát. Beraksz a bank széfjébe 1 zangrozi csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 431.]
v 96 144 61 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
[144,61] Épületek tűnnek fel.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 421.]
be 710 213 138 |
bemész a 710. épületbe |
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. IQ-d TF-elődött.] és egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. IQ-d TF-elődött.] varázslat! De... mi ez? Az Istenek nevére! Ahol a figura hozzád ért, bőröd ráncos és sorvadt lett. Öregedtél 1 évet. [5 pontot használtál fel, van még 416.]
be 712 |
bemész a 712. épületbe |
Óvatosan méregeted a néhány méterre az orrod előtt lebegő, kisebb háznyi méretű fénylő gömböt. A felületén szüntelenül kisebb-nagyobb szivárványszín örvények futnak végig, és az egész környék enyhe sárgás színben dereng. Bátorságod összeszedve közelebb araszolsz, és óvatosan megérinted a fénylő felületet. Az érintés pillanatában a gömb fénye körülöleli a testedet, az érzékeid összezavarodnak, elmerülsz a különös vibráló, kavargó közegben, olyan érzésed van, mintha lebegnél. Mielőtt azonban igazán megijednél, újra szilárd talajt érzel a lábad alatt, és káprázó szemeid előtt hihetetlen látvány bontakozik ki. Meleg napfényben állsz egy selymes fűvel borított hatalmas tisztáson, mindenfelé békés trikornisok legelésznek, néhányan feléd néznek, de pár pillanat múlva már figyelemre sem méltatnak. A tisztás közepén egy hatalmas koronájú, göcsörtös törzsű fa áll - talán már az idők kezdetétől - aranyszín levelein incselkedő játékot játszik a fény. Megvakarod a kobakodat, de mielőtt teljesen elbizonytalanodnál, némi mozgást látsz a fa árnyékában, ezért arra indulsz. És nicsak, igazad lett, egy kecses alak játszadozik egy csoportnyi apró, visítozva kergetőző, barna bundás állatkával a fűben! Ahogy közelebb érsz, rájössz, hogy az állatkák vikócmajmok, és éppen játékos fogócskázással múlatják az időt. Közeledtedre abbamarad a gondtalan bohóckodás, és minden szem rád szegeződik. Ekkor tudatosul benned, hogy a kecses alak egy arany pikkelyvértet viselő, barna hajú lány, a hátára egy kéken izzó kard van felcsatolva, nyakában mintha egy nap szimbólumot látnál megvillanni. A harcias külsőt alaposan lerontja az a majomkölyök, amely éppen a lány vállán ülve húzogatja annak göndör fürtjeit, ezzel láthatóan cseppet sem zavarva őt. Mielőtt összeszednéd a gondolataidat, a lány megszólal:
- Üdvözöllek a Trikornis Futárszolgálatnál, vándor! A nevem Solina, én felügyelem a szolgálat működését. A futárszolgálat célja, hogy a lehetőségeihez mérten és a rendelkezésre álló eszközökkel feltámassza a világégés előtt már mindenki megelégedésére működő rendszert. A működési feltételekről ebben a tájékoztató tekercsben (ezzel átnyújt némi papírost) találhatsz információkat. A szolgáltatás díját a már meglévő állomások fenntartása mellett, újabb kirendeltségek felállítására fordítjuk. Amennyiben ezen alapfeladatokat meghaladó bevételre tennénk szert, a nyereséget az alapítók a Nővérek Az Elesettekért Alapítványnak utalják át, amely a városok szegény sorsú lakói számára biztosít ingyenes orvosi ellátást. És most bocsáss meg, de a kis barátaim már türelmetlenek...
Ezzel a leány kacarászva, a majomcsapattal körbevéve faképnél hagy. Tekinteted a kezedbe kapott tekercsre téved. Kicsit sikerült összegyűrnöd a nagy izgalomban. Óvatosan leoldod róla az átkötésére használt aranyszín szalagot, és érdeklődve belepislantasz. Szép, cikornyás betűkkel megírt szöveget látsz, rögtön neki is állsz az elolvasásának:
"Tisztelt Ügyfeleink!
Örömmel tájékoztatjuk Önöket a Trikornis Futárszolgálat megalapításáról. Szolgálatunk némi díjazás ellenében lehetőséget biztosít Önöknek, hogy csomagot küldjenek távoli családtagjaiknak, barátaiknak, és ismerőseiknek a Túlélők Földje eddig ismert területeire, és talán majd a jövőben felfedezettekre is. A szolgáltatást nem befolyásolja a távolság, és a szolgáltatásunkat igénybevevőnek nem kell foglalkoznia a címzettek KT-jával vagy szövetségi státuszával. Mindenkinek és mindenhová szállítunk, de természetesen a helyi törvények betartása mellett. Ez néhány területen okozhat némi problémát, de azon vagyunk, hogy e maradi törvényeket megváltoztassák, és idővel az ezeken a területeken élő kalandozók is részesülhessenek a Trikornis Futárszolgálat tevékenységének teljes körű áldásaiban. Kicsit részletesebben, hogy mi az, amit nem vállalunk: az Alanori Királyságból a nyugati területekre irányuló csomagszállítást sajnos tiltják a helyi törvények, melyet mi sem hághatunk át, a nyugati megbízóink csomagjait azonban mindenféle korlátozások nélkül juttatjuk el a címzetteknek; a nevezéstől az olimpia lezajlásáig terjedő időben, Alanor kérésére, mi sem szállítunk csomagokat; átadhatatlan és átkozott tárgyakat szintén nem veszünk át; az átváltozott alakváltóknak, a láthatatlanságot használó, a legutolsó ismert helyéről D.E.M.-ezéssel eltávozott, illetve meghalt kalandozóknak sajnos szintén nem tudunk csomagokat kézbesíteni; ezenkívül egyféle tárgyból ötszáz darabnál többet egy fuvarral nem tudunk elszállítani.
Kedves Ügyfeleink, amennyiben igénybe szeretnék venni a szolgáltatásainkat, csak annyit kell tenniük, hogy meglátogatják a helyi kirendeltségeinket, és az adott mezőn állva kiadják az FA (Futárnak Átad), vagy FAA parancsokat. Ezen parancsok paraméterezése az A, illetve AA parancséval teljesen megegyezik. [Az FAA-nak három tárgyszám paramétert adhatsz meg, és ezekből a tárgyakból az összes nálad levőt annak a karakternek postázod majd, akinek az előző parancsban is küldtél FA-val tárgyakat. Tehát ezt a parancsot semmiképp ne használd, ha még nem használtál előtte a fordulódban FA-t.]
A szolgáltatásunk időköltsége az FA parancs esetében 3 TVP, az FAA estében annyiszor 3 TVP, ahány paramétert a parancsnak a megrendelő megad. A költségekhez tartozik egy kisebb, aranyban fizetendő összeg is, amelynek alapdíja tárgyfajtánkként 23 arany, plusz még minden feladott darab, illetve megkezdett kilogramm után 1 arany pótdíj. Ezenkívül a folyadékok, porok és minden olyan tárgy szállításáért, amelyhez a futárszolgálatnak tartót kell biztosítani, még 10 arany költséget számítunk fel (akkor is, ha pl. vizet is és vizetömlőt is adsz fel - a víz után felár jár). Amennyiben egy tartót adsz fel, amiben még van folyadék (vagyis elfolyna, ha elvesztenéd), automatikusan feladod a folyadékot is (már ha van pénzed rá). Utóbbi esetben a 10 arany felárat nem kell kifizetned, mivel a folyadékot a saját tartódban szállítják.
Köszönjük, hogy elolvasták tájékoztatónkat és reméljük ez alapot ad a hosszútávú és gyümölcsöző együttműködésünkhöz.
A TFSZ menedzsmentje."
Hooha, mik vannak! Rendkívüli üzleti értéke lehetett annak a csapatnak, amelyik létrehozta ezt a vállalkozást. Apró betűkkel, a pergamen alján még a következőt találod: "A Lélektisztító Irgalmas Nővérek Közös Tudat tagjait 20 százalékos kedvezmény illeti meg a szolgáltatásunk mindenkori árából." Vajon ez azt jelenti, hogy ezt az épület az ő fennhatóságuk tartozik? Lehet. Vajon hogyan lehet innen kijutni? - merül fel a jogos kérdés az elmúlt percek hatásától még kicsit lassan forgó agyadban. Körbetekintve, megnyugvással fedezed fel a téged idejuttató fénygömb ikertestvérét a közelben. A visszaút a már-már megszokott fényjelenségek közepette zajlik le, csak valahogy a városba visszatérve mintha hidegebb lenne, és a város is sokkal ridegebbnek tűnik, mint az utazás előtt. De tényleg, hol is voltál? Ezen morfondírozva folytatod utadat. [5 pontot használtál fel, van még 411.]
fkt 17 10 1 |
felt. készítesz a 17. tárgyat (10 darabot) |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 411.]
m 2 2 3 |
mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,112] A síkságot ritka erdő váltja fel. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Gyanús mozgást látsz a fák között. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy vark. kardtáncos volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Látsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy borzalmas varkaudar támad rád.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Cápafoggal eltalálod a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Jól harcoltál! (+39 varázspont.) 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 39, gyógyulás: 34, összesen: -5 ÉP}
Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy borzalmas varkaudar támad rád.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Cápafoggal jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fekete gyöngy és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. Varázserőd töltődik (+39 varázspont). 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 17, gyógyulás: 28, összesen: +11 ÉP}
Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (186,106)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy bronzpajzs. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Varázserőd töltődik (+39 varázspont). 1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 16, gyógyulás: 19, összesen: +3 ÉP}
A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Cápafoggal megdöföd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Varázserőd töltődik (+39 varázspont). 1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 19, gyógyulás: 16, összesen: -3 ÉP}
A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar hírnök támad rád.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Cápafoggal megdöföd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Jól harcoltál! (+39 varázspont.) 1606 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 5, gyógyulás: 19, összesen: +14 ÉP}
A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar hadúr intéz feléd kihívást.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hadúr bal lábát. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Cápafoggal eltalálod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (5 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Jutalmad nem marad el (+4 varázspont). 2814 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 45, gyógyulás: 14, összesen: -31 ÉP}
Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy láncing, 9 ugh méreg, 19 arany és 2 rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Észreveszel egy bíborcserjét. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz Joe Crusher rel . Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bo'adhun gyűrűt, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy Eldereth kristályt, egy Emma kötényét, egy Kabol irháját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy medvebőr övet, egy Natharion amulettet, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy Thargodan karkötőt, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zúzókesztyűt visel. Ruházatát egy csataremák trófea, egy halálelementál trófea és egy élőholt ősmágus trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Hátasa egy idomított spagulár. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol Morcos Mugrullal. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Tharr bíborosa. Egy Batharak vértjét, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy gárdista övcsatot, egy grifftoll kesztyűt, egy jégisten amulettet, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy Lucius szerencsep.ét, egy medvebőr övet, egy mentát karkötőt, egy mentát koronát, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. rubinját, egy ősplazmát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy teriadan karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy hamuelementál trófea, egy Fehér Özvegy trófea és egy ében sárkány trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy élőholt sullár a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
(Továbbmész...) [200,112] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Chara-din hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt.
(Feltételes támadás:) Egy varkaudar vajákos! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar vajákos ragyás arcát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel jól megszurkálod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Cápafoggal megbököd a varkaudar vajákos testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (tompítás védelmez.) A varkaudar vajákos karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 35 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2549 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 145, gyógyulás: 32, összesen: -113 ÉP}
Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Továbbmész...) [201,113] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Rhiannon.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Már vár itt rád valami. Egy korinthai amőba.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a korinthai amőba testét. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csápjával megérint a korinthai amőba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+2 varázspont). 3403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 639, sebződés: 19, gyógyulás: 81, összesen: +62 ÉP}
- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.
[63 pontot használtál fel, van még 348.]
m 4 4 3 |
mozogsz délre, délre, délkeletre |
[201,114] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kputtyintó csalán. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Cápafoggal többször eltalálod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a kputtyintó csalán egyik csápját. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. Kiváló munka volt (+1 varázspont). 2476 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 29, gyógyulás: 78, összesen: +49 ÉP}
Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [201,115] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Gyanús mozgást látsz a fák között. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy aranyfecske. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg nagymester!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Cápafoggal jól megszúrod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 0, gyógyulás: 49, összesen: +49 ÉP}
Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg szabotőr!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 4 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal teljesen átszúrod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 14 gyíkfüvet. [gyíkfű ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy purifikátor császár. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel jól megszurkálod a purifikátor császár testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal többször eltalálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (5 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel többször eltalálod a purifikátor császár testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a purifikátor császár szürke hengertestét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (5 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 705, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}
Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [202,116] Furcsa átmenet: a fák, a zöld elmarad, és forró sivatagban vagy.
Felfedeztél egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [53 pontot használtál fel, van még 295.]
[201,117] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy vark. kardtáncos. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Véres Holló irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [6 pontot használtál fel, van még 289.]
ek 395 199 117 |
t. energia kisütése: 395 199 117 |
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(199,112) vark. kardtáncos (#693), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), varkaudar hadúr (#270), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), Joe Crusher (4234. kalandozó), Morcos Mugrul (4707. kalandozó)
(200,112) oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), varkaudar vajákos (#690)
(201,113) Raia oltár, művészi porolit (#720), korinthai amőba (#420)
(201,114) kputtyintó csalán (#247), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), 25. jellempróba
(201,115) aranyfecske (#283), quwarg boly (#359), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), purifikátor császár (#393)
(201,117) vark. kardtáncos (#693), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, 255. jellempróba, művészi porolit (#720)
(202,116) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din monolitja (#534), oltár
[199,117] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy.
Észreveszel egy kihívás tornyát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy A Vándor orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 284.]
ftv 40 212 |
felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 212. szörnyet |
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 284.]
be 502 5 |
bemész az 502. épületbe |
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Vashegyi Danin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A kalandmester egy hatalmas, titanitból faragott ajtó elé vezet, amelyen egy óriási, lelakatolt vaspánt van. Ezt az ajtót kell kinyitnod, 10 percet kapsz rá. A kezedbe nyomnak egy zárnyitó készletet, ezt kell használnod. Elvacakolsz a lakattal, közben a zárnyitó készlet is elgörbül, de végül sikerül kinyitni! Ekkor döbbensz rá, hogy az ajtó is be van zárva! Sem időd, sem működőképes zárnyitó készleted nincs már erre a feladatra.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 274.]
be 502 5 |
bemész az 502. épületbe |
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Roóklóptrippók néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. Harcolnod kell, ellenfeled egy zombi mester. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 402 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Zekzortúrsók néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy teknőcpajzs. Folyékonyan beszélsz tíz percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt tudod-e, hogy hogyan néz ki egy árnyéksár. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Vlallena. A feladatod a következő. A feladat nehéz: egy, a Raia hitére nemrégiben megtért Mnebolath halálos sebesüléseit kell meggyógyítanod sürgősen! Szegény Thargodan épp visszament a csatamezőre, hogy társait is megtérítse, amikor egy őrült kalandozó felnyársalta. Hmm... Hol a szíve? Hol a mája? Hozzálátsz, hogy felboncold a Mnebolathot, mire az jajgatva kimúlik.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 244.]
be 502 5 |
bemész az 502. épületbe |
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Vörösszakállú Turgfil nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. Harcolnod kell, ellenfeled egy bávatag golombár. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bávatag golombár testét. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Cápafoggal eltalálod a bávatag golombár szőrös kezét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Legnagyobb meglepetésedre legyőzött ellenfeled darabokra hullik... Apró, pici szárnyas darabokra... Te jó ég, hiszen ezek darazsak! A rovarok rád rontanak. Csípnek, harapnak, ahol csak érnek. Mire a megvadult raj odébb áll te is ráeszmélsz, hogy Sheran állt bosszút kedvence gyilkosán... (33 életpontot vesztettél) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1344 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 52, gyógyulás: 46, összesen: -6 ÉP}
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Vlalshela, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy bumerángot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Sajnos nincsenek a birtokodban a szükséges komponensek. Felsültél!
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 224.]
m 6 6 5 |
mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[201,117] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Felfedeztél egy ovimon-bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Véres Holló hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [200,117] A bozótost ritka erdő váltja fel. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kék orchideacserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy nőstény varkaudar került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a nőstény varkaudar fejét. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a nőstény varkaudar karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2756 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 27, gyógyulás: 74, összesen: +47 ÉP}
Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [199,118] A terep továbbra is ritka erdő. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy varkaudar varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 41 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar varázsló bal karját. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Cápafoggal eltalálod a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 44 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1974 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 85, gyógyulás: 54, összesen: -31 ÉP}
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ed Coan egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 206.]
bpb 4 |
bef. parancs berakása: 4 |
kf 690 691 692 |
kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat |
Leveszed a mithril kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 206.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 206.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 206.]
[A parancs tárolásra került.]
szk 230 |
keresed a 230. szörnyet |
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy zoloboo sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 206.]
* 1. BP: |
elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 205.]
Beizzik a turbómágia. Kakukk! Kakukk! [-11 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 205.]
* 2. BP: |
használod a 336. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 195.]
* 3. BP: |
kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat |
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 195.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 195.]
Lecsatolod a tükörpáncélt, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 195.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 29, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 195 pontod maradt, ebből a következő körre 195 pontot vihetsz át. Kapsz még 378 pontot. A következő körben tehát 573 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Ezüstkarom, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 247. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 237. fordulód.
Erő: |
26 (44) |
Szint: |
27 |
Merészség: |
6/5 |
Magasság: |
150 cm |
IQ: |
36 (37) |
Támadás: |
47 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
47 kg |
Ügyesség: |
33 (38) |
Védekezés: |
73 |
Menekülés: |
20 % |
Életkor: |
6/19 év |
Egészség: |
32 (34) |
Életpont: |
498/664 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
9 |
Szerencse: |
38 (46) |
Varázspont: |
1092/47 |
Pénz: |
20777 arany |
Kép. pont: |
17 |
Tudatpont: |
15/8 |
Pszi pont: |
157/239 |
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
120 |
Eddig összesen 1847 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30559 TP-t kaptál. Jelenleg 2237371 TP-d van. A következő szinthez még 62629 TP szükséges. Trófeáid:
kentaurusz,
umbatari bromag,
varkaudar vajákos. A 232. fordulódban 32670 arany került a bankszámládra. 32833 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
6 |
ökölvívás: |
7 |
szúrófegyverek: |
33 |
vágófegyverek: |
17 |
ütőfegyverek: |
10 |
lőfegyverek: |
* 21 |
dobófegyverek: |
28 |
|
|
|
|
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
24 (+1) |
2. nyomkövetés: |
77 (+1) |
3. lopás: |
6 |
4. mászás: |
15 |
5. csapdakészítés: |
21 |
6. csapdaészlelés: |
3 |
7. gyógyítás: |
15 |
8. titkosírás: |
3 |
9. felderítés: |
22 |
10. szörnyidomítás: |
9 |
11. teológia: |
78 (+1) |
12. taumaturgia: |
69 (+1) |
13. szerencsejáték: |
5 |
14. versengés: |
14 |
15. harcművészetek: |
3 |
16. zene: |
2 |
17. szörnyismeret: |
37 |
18. pszi: |
* 20 |
19. zárnyitás: |
1 |
20. vadászat: |
4 |
21. bányászat: |
22 |
22. úszás: |
3 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 400 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
trikornis herceg (#261), varkaudar vajákos (#690) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), ryuku gólem (#394), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
|
|
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 9 költség alatt; |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
3.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
kedvenc táborhely (395)
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(199,118) varkaudar varázsló (#271), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(200,117) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Dornodon oltár, nőstény varkaudar (#689)
(201,117) vark. kardtáncos (#693), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, 255. jellempróba, művészi porolit (#720)