235. forduló, 237. forduló, Chini összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. nov. 19. 9h:39'
EZ A 403. JÁTÉKHETED, 236. FORDULÓD
404. játékheted kezdete: nov. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #4300
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

CHINI KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,92] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+58 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+15 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)

* 1. KP: használod az 1602. tárgyat
Nem adtál meg második paramétert, vagy nincs nálad a második paraméterként megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 577.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 572.]

* 3. KP: használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 567.]

* 4. KP: használod a 135. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 567.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 567.]

hu 192 650 1072 hulladék: 192 650 1072
Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyöngysort. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sámán erszényt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ulkor gyöngyöt. [0 pontot használtál fel, van még 567.]

kno 6 1 képesség-növelés 6
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
[0 pontot használtál fel, van még 567.]

flh 17 189 felt. lőfegyver haszn. 17 a 189. tárggyal
Ok, FLH 17 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 567.]

ek 7 15 1 t. energia kisütése: 7 15 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 harcművészetek.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 567.]

ef 12 energia fejlesztése 12
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-11 TU.] A befejezéshez még 2000 TU szükséges. [110 pontot használtál fel, van még 457.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 457.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[107,93] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy Chara-din monolitját.


(Továbbmész...) [108,94] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy megsebesített ryuku gárdista. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 20 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista jobb lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a ryuku gárdista vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Varázserőd töltődik (+11 varázspont). 532 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [109,95] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy királyi őrsáncot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed azt a helyet, ahol az elf férfi letáborozott. Kivárod az alkalmas pillanatot. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 4 életpontot. Rohansz, mielőtt még észbe kapna. [35 pontot használtál fel, van még 422.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[109,96] A sík vidéket bozótos váltja fel. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Zanthia előtt. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy sérült varkaudar kósza. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 15 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar kósza jobb karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar tekercs (ld. enc.). Kiváló munka volt (+11 varázspont). 460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 39, gyógyulás: 3, összesen: -36 ÉP}

Megpillantasz valamit: 1 varkaudar csont. Magadhoz veszed. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [108,97] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Látsz egy álomvirágot.
(Feltételes támadás:) Egy varkaudar bajnok! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Ököllel eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Jól harcoltál! (+9 varázspont.) 1065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 62, gyógyulás: 5, összesen: -57 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+100 életerő.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [107,98] Szűnni nem akar a zöld síkság. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy élőholt mirg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy feltámadás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy varkaudar falut. Felfedeztél egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Cras Lorg hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[70 pontot használtál fel, van még 352.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar támad rád.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy sallank nyíl, egy fekete bőrcsizma és egy bronzsisak. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar nyakát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 5 szúró, 5 vágó, 5 ütő ellen.}

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar bajnok intéz feléd kihívást.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (5 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 32, gyógyulás: 3, összesen: -29 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Miután mindegyikben jártál, összeszámolod, mely tárgyakkal lettél gazdagabb: A következő kincseket találtad: egy göcsörtös bunkó, egy nyu-shuriken, egy ezüstshuriken, egy vas dobónyíl, 3 bronzhegyű nyíl, egy orgyilkos tőr és egy mutáns csont. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból. [45 pontot használtál fel, van még 307.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(107,93) Chara-din monolitja (#534)
(107,98) élőholt mirg (#135), tündöklő szobor (#1587), oltár, varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 32. jellempróba, varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), varkaudar bajnok (#190)
(108,94) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Chara-din monolitja (#534), ryuku gárdista (#360)
(108,97) Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), varkaudar bajnok (#190), manaelementál (#290)
(109,95) királyi őrsánc (#1140), régészeti lelőhely (#1208), 26. jellempróba, egy elf férfi
(109,96) manaelementál (#290), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Leah oltár, barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 47. jellempróba, varkaudar kósza (#347)

[97,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Látsz egy fény szentélyét. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " High Density sivatag. VIGYľZAT, a homok kincseket rejt!!! "
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 297.]

ea 34 2 eladod a 34. tárgyat 2
Az Olimpia kezdetéig azt a tárgyat nem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

m 6 mozogsz nyugatra
[96,107] Még mindig a városban vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Feltöltöd a vizestömlőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Felfedeztél egy sörsátrat. Oldalt pillantva, meglátsz egy Khór szobrát. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Van itt egy Fősátor (770. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 287.]

pki 1000 kiveszel a bankból 1000 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

m 6 mozogsz nyugatra
[95,107] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Oldalt pillantva, meglátsz egy Arénagödröt.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (577. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 277.]

be 497 9 9 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar pusztító Szégyenszemre kimenekülsz az alagúton, amerre jöttél. A varkaudar közönség füttyög és szitkozódik, de nem törődsz velük. [15 pontot használtál fel, van még 262.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[107,98] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy khór darázs nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a khór darázs testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával melletted a levegőbe suhint. A khór darázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 566 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy varkaudar falut. Találsz egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Cras Lorg. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [106,99] Még mindig füves síkságon vagy. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar kósza. {támadása: 22.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kósza jobb karját. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 38, gyógyulás: 3, összesen: -35 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Kharón Nan Akherón orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy élőholt mirg került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 242.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 266 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 239.]

* 2. BP: használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+11 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 199.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 194.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 501 10
Portyázni indulsz a tudati térben.
[0 pontot használtál fel, van még 194.]

* 5. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 194.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 2, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját bezabál a sullár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól iszonyatos hatalmú kalandozó helyett ragyogó és ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +14 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 194 pontod maradt, ebből a következő körre 194 pontot vihetsz át. Kapsz még 377 pontot. A következő körben tehát 571 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR TEKERCS (653. TÁRGY)
Ez az apró, varkaudar rúnákkal televésett bőrtekercs minden bizonnyal valamilyen titkos rituálé leírását tartalmazza. Ámde bárhogy próbálod, képtelen vagy a misztikus jeleket megfejteni, nemhogy az írást el tudd olvasni. Mindenképp találnod kell egy hozzáértőt! A varkaudar tekercset féltve őrzöd, nem adod át senkinek, amíg rá nem jössz a titkára.

KARAKTERLAP

Chini, egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű ember nő vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran hittérítője vagy. Papi hited: 69. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 236. fordulód.

Erő: 27 Szint: 21 Merészség: 8/3 Magasság: 151 cm
IQ: 23 Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 30 Védekezés: 40 Menekülés: 40 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 302/225 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 31 (33) Varázspont: 243/122 Pénz: 7 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 13/0 Pszi pont: 29/12 EFejl: 11
Eddig összesen 1450 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6319 TP-t kaptál. Jelenleg 601155 TP-d van. A következő szinthez még 198845 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, borzalmas varkaudar, mocsárivérc. A 235. fordulódban 16046 arany került a bankszámládra. 16126 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/45 (+5%) vágófegyverek: 20/71 ütőfegyverek: 2/15
lőfegyverek: 20/27 dobófegyverek: 23/60

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -);
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/89 2. nyomkövetés: 33/41 (+20%) 3. lopás: 7/95
4. mászás: 9/27 5. csapdakészítés: 16/41 (+5%) 6. csapdaészlelés: 10/9 (+105%)
7. gyógyítás: 57/46 (+20%) 8. titkosírás: 3/20 9. felderítés: 22/38 (+4%)
10. szörnyidomítás: 6/20 11. teológia: 20/63 (+11%) 12. taumaturgia: 18/20 (+17%)
13. szerencsejáték: 2/16 14. versengés: 1/95 15. harcművészetek: 21/4 (+100%)
16. zene: 24/1 (+40%) 17. szörnyismeret: 4/40 18. pszi: 4/87 (+3%)
19. zárnyitás: 3/52 20. vadászat: 7/76 21. bányászat: 15/17
22. úszás: 1/0 23. főzés: 10/14 (+9%) 24. csapatmunka: 2/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, az emberektől (1) bármit
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2582. karakternek
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 6 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
varkaudar bajnok (#190), csontváz lord (#177)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) feltámadás (#168) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
kőbőr (299)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
Az új képesség készen van, de még 19 nap szükséges, hogy használhassátok.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2) 3 kerek kő (#19) 2 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzsisak (#88) 1 darázsszárny (#652)
1 ezüstshuriken (#327) 1 fekete bőrcsizma (#247) 1 göcsörtös bunkó (#123)
4 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148) 1 mutáns csont (#331)
1 nyu-shuriken (#157) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 sallank nyíl (#129)
4 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar tekercs (#653) 1 vas dobónyíl (#189)
11 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(106,99) varkaudar kósza (#347), oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 49. jellempróba, élőholt mirg (#135)
(107,98) élőholt mirg (#135), tündöklő szobor (#1587), oltár, varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 32. jellempróba, varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), varkaudar bajnok (#190), khór darázs (#348)

Üzenet küldése a karakternek