235. forduló, 237. forduló, Haláltánc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 15. 15h:04'
EZ A 244. JÁTÉKHETED, 236. FORDULÓD
245. játékheted kezdete: máj. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3968
SZÁMLA : XXXX

HALÁLTÁNC KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [142,94] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+124 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+156 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+32 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A plusz TU-kat 5 TVP-re váltod. 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy drakolich fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich csontos vázát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 402.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 397.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 392.]

* 3. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 387.]

* 5. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy rájabőr úszógatya elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 367.]

* 6. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 362.]

* 7. KP: v 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 357.]

* 8. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

* 9. KP: kf 865 0 0 kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat
A nyakadba akasztod a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

* 10. KP: kf 441 693 0 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 693. tárggyal
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 357.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 352.]

v 181 143 61 elmormolod a 181. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

141 142 143
93
94
95
(142,94) drakolich (#760)

[143,61] Épületek tűnnek fel.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Felfedeztél egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Találsz egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A korinthai amőba csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy ongóliant tombolás varázst. Öregedtél 2 évet. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 135 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba testét. (5 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). {HD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a korinthai amőba testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 13 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 584 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 797, sebződés: 42, gyógyulás: 92, összesen: +50 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz.
- Először megtudjuk mennyire vagy erős - vigyorog rád az alakváltó kölyök, miközben a földön heverő súlyzóra mutat. Egyértelmű a feladat, ezt kell a magasba emelned. Ahogy nekirugaszkodsz, már érzed, hogy nem lehet gond, ezt a súlyt egy fele ilyen erős emberre méretezték. Jöhet a következő akadály... A második megmérettetés az intelligenciád teszteli. Egy gnóm kérdéseket tesz fel, és neked kvízszerűen három válaszból kell kiválasztanod a megfelelőt. A kérdések többségére kapásból tudod a megoldást, a többinél pedig szerencsésen tippelsz. A gnóm elismerően bólogat tudásod láttán... Most zsonglőrködnöd kell. Magabiztosan veszed a kezedbe a labdákat, de azok - mihelyt elhagyják kezed - szanaszét gurulnak a földön. 1 051 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
Egy eldugott kis sátorra leszel figyelmes a közelben, bentről halványan derengő fény szűrődik kifelé. Amikor belépsz, egy bibircsókos öregasszony köszönt. - Mesés jutalom vár rád, ha megteszed, amit mondok - kelti fel kíváncsiságodat. Bólogatsz, hogy megpróbálod. A boszorka felsorolja, milyen tárgyakat kell hoznod a következő alkalommal: 1 szulfagor agyar, 11 sünmedve tüske, 1 bunthar bőr, 4 elkarog szőr, 3 vashegyű nyíl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Illúziósárkány, 1 Vérfürdető magszim, 1 Déja vu, 1 Ellenvarázslat. Ez egy pár! Kis téttel emeled a licitet, és meg sem lepődsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni.
- Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 3 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 4 Illúziósárkány, 1 Illúziópalota. Ez póker! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 3 Orzag bilincse, 1 Garokk, 1 Vérfürdető magszim. Ez csak terc! Nyertél. 2. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 A bajnok manifesztációja, 1 Déja vu, 1 Sötét motyogó, 1 Piromenyét. Ez egy pár! Az árnymanó rezzenéstelen arcáról semmit nem lehet leolvasni. Rövid tétovázás után, emeled a licitet. Ellenfeled, mintha számított volna rá, azonnal eldobja lapjait. Nyertél. 3. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Sötét halál, 2 Ellenvarázslat, 1 Vérfürdető magszim. Ez két pár! Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 2 Sötét halál, 2 Ellenvarázslat, 1 Orzag bilincse. Semmi változás. Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 1 Szerencsejáték, 3 Illúziópalota, 1 Sötét halál. Ez terc! Vesztettél. 1 051 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 81 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Határozott léptekkel indulsz meg a két továbbvezető folyosó közül az egyiken, de amikor visszaérkezel abba a terembe, ahonnan elindultál, kicsit elkeseredsz. Aztán egy kósza ötlettől vezérelve tüzetesebben átvizsgálod a helyet, még egy eldugott járatra leszel figyelmes. Alaposságodat áldva ezen folytatod utad. Hamarosan megéhezel. Körülnézel, hogyan csillapíthatnád éhséged. Amikor megpillantod az apró rágcsálót a fal tövében, elmosolyodsz. Hangtalan léptekkel mögéosonsz, majd tenyered élével kupán csapod. Miután a fehérjedús húsfalatokkal degeszre tömted magad, továbbindulsz. Hirtelen énekszóra leszel figyelmes. Úgy találod, a dal forrása a folyosó végéről érkezhet. Arra indulsz, de nem látsz semmit, ami a kellemes hang tulajdonosára utalna. Ez csakis a szirén lehet! Megpróbálsz tudomást sem venni az énekről, de ekkor az hirtelen magától elhallgat. Egyszercsak jajgatásra leszel figyelmes. Amikor közelebb érsz, felismered, hogy a segítségre szoruló kék és átlátszó ruhás alak maga a szirén. Látszólag fájdalmai vannak, és hamar fel is fedezed, mi okozza azokat: a mély vágott seb a nő jobb bokáján. Lehajolsz hozzá, és segítőkészen a meggyógyításához fogsz. Ruhád egy leszakított darabjával bekötözöd a szerencsétlent, majd hálálkodó mosolya láttán, elégedetten fellélegzel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
- Oltárt építeni? - csodálkozol a szirénre, amikor az közli veled, egy órád van, hogy befejezd az előtted álló félkész építményt. Amikor megbizonyosodsz róla, hogy ez nem tréfa - meg kell tenned, ha meg akarod nyerni a díjat -, tétova léptekkel fogsz a kőhordáshoz. A kövek azonban mintha nem illenének egymáshoz, ha egymásra rakod őket hézagosak, ha egymás mellé, már nem tudsz következő réteget a tetejükre rakni. Az idő leteltével csüggedten hagyod abba az építkezést. 1 051 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Hirtelen átláthatatlanná, füstszerűvé válik körülötted a levegő. Behúzott nyakkal haladsz előre az egyre nyálkásabb ködben. Mint a megváltás, tűnik fel előtted a keresett épület: a szellemkastély. Fohászkodva lépsz közelebb, majd bátran megteszed a döntő lépést befelé. Az első pillanatokban semmit sem látsz, olyan sötét van. Pár pillanat múlva szemed alkalmazkodik a megváltozott körülményekhez, és ki tudod venni az előtted húzódó folyosó homályos formáit. Tapogatózó léptekkel indulsz előre, de alig teszel pár lépést, egy rémséges alak ugrik nyakadba, karmai a nyakad után kutatnak. Félelmed megsokszorozza erőd, teljes pánikban lerázod magadról a szörnyet, majd visszarohansz a folyosón. Rosszkedvűen hagyod ott a szellemkastélyt.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
[-60 varázspont.] [70 pontot használtál fel, van még 282.]

ee 8 108 317 eladod a 8. tárgyat a 108. tárgyat a 317. tárgyat
Eladtál 1 szöges bunkót. 10 aranyat kaptál.
Sajnos nincs nálad nyílvessző. [0 pontot használtál fel, van még 282.]
Sajnos nincs nálad varkaudar csizma. [0 pontot használtál fel, van még 282.]
[0 pontot használtál fel, van még 282.]

ve 305 5 megveszed a 305. tárgyat 5
Vásároltál 5 varázskövet. 750 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Blounther apó lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. 32 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Blounther apó bal oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Blounther apó testét. (2 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a Blounther apó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Blounther apó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 púderkő és 2 csuklyavirág. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 balkezes gyűrű. 3 619 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 97, gyógyulás: 42, összesen: -55 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Észreveszel egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Arénagödröt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 272.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy kronotapír.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronotapír testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kronotapír tekergő ormányát. (7 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a kronotapír bal hátsó lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-6 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-12 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel eltalálod a kronotapír fejét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {HD:} Pengepajzzsal megkarcolod a kronotapír pörsenéses hátát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kronotapír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-12 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A kronotapír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 82, gyógyulás: 88, összesen: +6 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy aranyfecske.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske aranyszárnyát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske bal szárnyát. (5 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). {HD:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod az aranyfecske testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 18 életpontot sebeztél. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstshuriken felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 46 életpontot vesztettél. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 98 aranyat. 6 888 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 639, sebződés: 61, gyógyulás: 96, összesen: +35 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy magnetikus praglonc.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 151 életpontot sebeztél. Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Szörnyűség, szerencse és IQ tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a magnetikus praglonc bal lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a magnetikus praglonc egyik csápját. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). {HD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a magnetikus praglonc plazmáját. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 16 életpontot sebeztél. Csápjaival a magnetikus praglonc lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) (-2 TU.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször eltalálod a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a magnetikus praglonc bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 20 életpontot sebeztél. A magnetikus praglonc csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) (-1 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 7 789 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 792, sebződés: 34, gyógyulás: 123, összesen: +89 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy ében halálhajcsár.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár jobb oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében halálhajcsár jobb oldalát. (5 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). {HD:} Pengepajzzsal súrolod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 15 életpontot sebeztél. Az ében halálhajcsár egy picit megüti a bal karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 270 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 621, sebződés: 13, gyógyulás: 89, összesen: +76 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy kronotapír.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronotapír testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Elszántan a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kronotapír testét. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a kronotapír bal hátsó lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-6 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-11 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel megütöd a kronotapír pörsenéses hátát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kronotapír jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-7 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-7 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-18 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A kronotapír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 572, sebződés: 80, gyógyulás: 91, összesen: +11 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy magnetikus praglonc.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a magnetikus praglonc plazmáját. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). {HD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a magnetikus praglonc testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 9 életpontot sebeztél. Csápjaival a magnetikus praglonc csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-13 pszi pont.) (-2 TU.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a magnetikus praglonc bal oldalát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a magnetikus praglonc nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 11 életpontot sebeztél. Csápjaival a magnetikus praglonc lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-17 pszi pont.) (-2 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 7 789 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 781, sebződés: 36, gyógyulás: 140, összesen: +104 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar varázsló.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 43 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {HD:} Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 309 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 43, gyógyulás: 41, összesen: -2 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar íjász.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal megvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 135.]

m 1 6 6 mozogsz északkeletre, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[142,94] A síkságot ritka erdő váltja fel. A földön meglátsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bávatag golombár. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.


(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. Kritikus ütés! (2 támadással 94 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1 037 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa sámán!
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1 037 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Úszik feléd valami. Egy vércápa sámán!
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [30 pontot használtál fel, van még 105.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!

Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal teljesen átszúrod a nagyobb vércápa uszonyát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1 037 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa sámán!
Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy nagyobb vércápa!

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa sikamlós testét. Kritikus ütés! (2 támadással 94 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal teljesen átszúrod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1 037 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa sámán!
Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1 037 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa sámán!
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [30 pontot használtál fel, van még 75.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A nagyobb vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal felnyársalod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1 037 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa sámán!
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!

Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal teljesen átszúrod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1 037 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Úszik feléd valami. Egy vércápa sámán!
Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás).

(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1 037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 29, gyógyulás: 26, összesen: -3 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa sámán!
Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [30 pontot használtál fel, van még 45.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!

Elszántan a másikra rontasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1 037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 20, gyógyulás: 26, összesen: +6 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa sámán!
Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!

Elszántan a másikra rontasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1 037 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 38, gyógyulás: 26, összesen: -12 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa sámán!
Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1 037 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 35, gyógyulás: 26, összesen: -9 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa sámán!
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot használtál fel, van még 15.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[143,94] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy vadász quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg torát. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {HD:} Pengepajzzsal végigvágod a vadász quwarg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 2 006 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 8, gyógyulás: 41, összesen: +33 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 5.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 160 keresed a 160. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy tyrannoszaurusz rexet. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 2.]

bpb bef. parancs berakása:

ef 5 503 energia fejlesztése 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: le 865 0 0 leveszed/lerakod a 865. tárgyat
Leveszed a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 26, 7.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 377 pontot. A következő körben tehát 376 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÁJABŐR ÚSZÓGATYA (405. TÁRGY)
Hahó! Micsoda felfedezés! Hat rájabőrt a tökéletes precizitású aranytűvel összevarrva, 20 TVP árán divatos és kényelmes úszónadrágot készíthetsz magadnak. A nadrágot a szárazon is viselheted, de így legfeljebb kiröhög a többi kalandozó, más hatása azonban nem lesz. Ha azonban vízbe mész, az úszógatyát automatikusan viseled, és ezáltal a fürdés időtartamára kettővel megnő a védettséged! Micsoda pazar viselet!

KARAKTERLAP

Haláltánc, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 236. fordulód.

Erő: 29 (59) Szint: 29 Merészség: 10/5 Magasság: 145 cm
IQ: 25 (45) Támadás: 63 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 23 (29) Védekezés: 88 Menekülés: 15 % Életkor: 33/201 év
Egészség: 23 (29) Életpont: 594/669 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 29 (43) Varázspont: 845/62 Pénz: 9817 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 30/23 Pszi pont: 146/112 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2828 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 64 720 TP-t kaptál. Jelenleg 2 935 907 TP-d van. A következő szinthez még 64 093 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, őrjáratozó katona, északi tűzsárkány. A 201. fordulódban 5051 arany került a bankszámládra. 5177 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/16 (+44%) ökölvívás: 30/48 (+13%) szúrófegyverek: 9/27
vágófegyverek: 22/28 (+4%) ütőfegyverek: 7/49 lőfegyverek: 20/19
dobófegyverek: 27/93 (+7%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
143,94 mezőn táborozol
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 59

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/2 Max életkor 629 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 487 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/0 2. nyomkövetés: 50/96 3. mászás: 19/24
4. csapdakészítés: 20/74 (+7%) 5. csapdaészlelés: 8/23 6. gyógyítás: 27/1 (+12%)
7. titkosírás: 2/96 8. felderítés: 21/83 9. szörnyidomítás: 3/11
10. teológia: 39/85 (+56%) 11. taumaturgia: 29/80 (+16%) 12. szerencsejáték: 4/55 (+12%)
13. versengés: 20/17 (+42%) 14. harcművészetek: 34/75 15. zene: 8/15 (+12%)
16. szörnyismeret: 31/52 (+37%) 17. pszi: *20/100 18. zárnyitás: 1/11
19. vadászat: 5/22 (+12%) 20. vitalitás: 1/23 21. bányászat: 26/46
22. testépítés: 1/50 23. úszás: 12/23 (+55%) 24. főzés: 8/94
25. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
szintszívó lények (#9097), quwargok (#9093), északi tűzsárkány (#219), mélység fattya (#199), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (887,20) áldomás II (#169) (988,25) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)
láthatatlanság (#76) óriáserő (#53) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), puha ütés (#60), élőholt pozdorja (#134), agykorbács (#97), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
ongóliant tombolás (#146), hhaar burka II (#162), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> nagyobb vércápa (#246)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
3.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 1)

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 49 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 915 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * pengepajzs (#425)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 nyílvessző (#108) 21 tüske (#22)
Dobófegyverek
5 bumeráng (#249) 12 ezüstshuriken (#327) 16 * mérg. vas dobónyíl (#190)
1 tolmokov-koktél (#351) 49 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * arany pikkelyvért (#456) 1 krapixlon fürdőruha (#454)
Sisakok
1 * bozontfonat (#1563) 1 * jing-jang fejpánt (#556) 1 pszi katalizátor (#610)
Köpenyek
1 láthatatlan köpeny (#441) 1 * ryuku köpeny (#693)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 moa munkáskesztyű (#1329)
2 * nehéz harci kesztyű (#464)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * medvebőr öv (#1675)
Csizmák
1 * tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 ősplazma (#839) 2 * zafír fülbevaló (#477)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3)
1 halálhozó talizmán (#813) 1 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 natharion gömb (#865) 1 * nekrofun medál (#253) 1 * q. irtó medál (#2301)
4 * rothasztó talizmán (#815) 2 * varkaudar szimbólum (#1528) 5 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * arany papi karkötő (#309)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * Acél Öklök gyűrűje (#2105) 2 balkezes gyűrű (#1549) 1 * gyémánt védőgyűrű (#726)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 törpe védőgyűrű (#1104) 1 vark. pecsétgyűrű (#1171)
1 * Vlagyimir gyűrűje (#822)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. ametisztje (#2207)
1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
9 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 74 csepp tinta (#101), fér még: 16]
10 fűszertartó (#210) [bennük 26 csepp sáfránypor (#211), fér még: 24]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40]
6 kavadu iszák (#25) [bennük 48 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 12]
2 mágusszelence (#1076) [bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 10]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
5 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 60]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 66 csepp spiritusz (#170), fér még: 54]
2 szent kehely (#257) [bennük 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 15]
16 uzbány csőr (#169) [bennük 123 csepp ugh méreg (#166), fér még: 69]
3 vizestömlő (#3) [bennük 20 korty víz (#27), fér még: 40]
4 zöld üveg (#82) [bennük 23 csepp ragasztó (#83), fér még: 57]
Eszközök, használati tárgyak
5 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 15 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bányászlámpa (#1687) 1 bronzkulcs (#76)
12 + deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100) 1 ezüstszelence (#1602)
2 Fairlight szütyője (#2108) 1 fekete könyv (#2234) 2 fülemüle síp (#1576)
5 gernim balzsam (#1894) 39 gyógykenőcs (#313) 2 + hebrencs csapda (#147)
1 hűségérme (#1141) 9 kaja (#2) 3 kis ónixkulcs (#1110)
1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058) 1 kristálygömb (#265)
17 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648) 1 légiós hátizsák (#1560)
5 leviatán hólyag (#2182) 1 manakristály (#500) 1 márványszobor (#2232)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540)
1 moa varázsdoboz (#1133) 1 nagy bronzkulcs (#185) 34 ork csodaszer (#1228)
1 plazmagömb (#2235) 2 pszi kő (#248) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 rúnakavics (#2233) 14 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 súlyzó (#347)
1 szeksztáns (#32) 1 tatu dob (#234) 3 távcső (#42)
1 trikornis fókusz (#2169) 6 tudás gyöngye (#522) 13 varázskő (#305)
3 varkaudar pálinka (#1137) 1 zeolitkristály (#2236)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 berzerker tüske (#713) 19 csillezsályalevél (#1253) 8 csuklyavirág (#133)
25 elkarog szőr (#665) 6 ezüstdarab (#326) 1 fekete gyöngy (#99)
2 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 5 gyíkfű (#201)
38 gyöngymangó (#135) 2 halcsont (#390) 4 kaktuszbogyó (#429)
8 kaktusztüske (#114) 5 kazmár gyökér (#205) 27 kőszem (#304)
4 kreiton esszencia (#892) 3 lajhár csont (#236) 3 lidércesszencia (#1074)
11 liumbe hajtás (#655) 4 lótuszvirág (#447) 260 madártoll (#112)
1 moa gyöngy (#378) 1 moa obszidián (#380) 10 moa üveggömb (#383)
7 mutáns csont (#331) 8 nektoraf faggyú (#667) 10 ovimon-bogyó (#207)
3 párducszem (#1073) 6 pirkit (#153) 69 polip szívóka (#391)
3 praglonc hártya (#215) 12 púderkő (#119) 16 purifikátor háj (#269)
6 rájabőr (#404) 1 rakolits por (#669) 26 remák szív (#264)
4 rozmárfog (#1069) 29 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650)
3 sáska amulett (#668) 26 smirglilevél (#29) 3 szulfagor agyar (#677)
1 szuperkötél (#209) 1 teknősesszencia (#702) 26 Thargodan esszencia (#328)
7 tigroszlán fog (#63) 11 tükör (#43) 4 ulkor gyöngy (#1072)
3 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar tekercs (#653) 1 xirnox szív (#213)
2 yetiszív (#1070)

Összsúly: 156.01 kg Megterheltség: 65%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 33 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
43 amniosz (#203) 7 bunthar bőr (#733) 14 grifftojás (#179)
50 gyöngymangó (#135) 39 quwarg kristály (#2238) 40 quwarg tojás (#360)
2 rinóbőr (#651) 1 ryuku kopja (#694) 1 ryuku mellvért (#689)
1 ryuku sisak (#688) 1 trikornis nyereg (#1536) 34 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 isteni könnycsepp (#260) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 4 pirkit (#153)
1 sallank karom (#128) 4 spiritusz (#170) 1 szöges bunkó (#8)
1 tankány karom (#237) 1 vas dobónyíl (#189) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
224 arany (#50) 1 balkezes gyűrű (#1549) 2 csuklyavirág (#133)
4 kaja (#2) 1 nyílvessző (#108) 2 praglonc hártya (#215)
2 púderkő (#119) 6 sáfránypor (#211) 1 Thargodan esszencia (#328)
3 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

141 142 143 144
93
94
95
(142,94) drakolich (#760), bávatag golombár (#165), nagyobb vércápa (#246)
(143,94) vadász quwarg (#241)

Üzenet küldése a karakternek