235. forduló, 237. forduló, Baloarg összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jún. 5. 7h:52'
EZ A 277. JÁTÉKHETED, 236. FORDULÓD
278. játékheted kezdete: jún. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3422
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 13

BALOARG KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,83] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 3 vortexvesszőt (75000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 3 vortexvessző (eladási ár: 78000 arany, ebből a kezelési költség: 7800 arany) ellenértékét.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 38 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 magszim belet. Varázserőd regenerálódik. (+122 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 596.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 591.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 591.]

* 4. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 591.]

* 5. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 586.]

* 6. KP: v 1 20 0 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 581.]

* 7. KP: v 127 0 0 elmormolod a 127. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 576.]

* 8. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 571.]

* 9. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 566.]

* 10. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 561.]

hu 160 323 111 hulladék: 160 323 111
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vassisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüsthegyű nyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz hosszú íjat. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[122,82] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy kék rothasztó lesz az ellenfeled.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó fejét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kék rothasztó jobb hátsó lábát. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod a kék rothasztó kocsonyás testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 018 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 540, sebződés: 42, gyógyulás: 21, összesen: -21 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (5 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 966, sebződés: 10, gyógyulás: 47, összesen: +37 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Elsőnek egy halálos morf száll szembe veled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálos morf testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálos morf fejét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a halálos morf testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmával néhányszor a halálos morf megcsapja a fejedet. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-6 védettség). Véres nyál csordul ki a halálos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 183 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Második ellenfeled egy harcias morf.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a harcias morf jobb oldalát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (15 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harcias morf fejét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel megdöföd a harcias morf egyik csápját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 44, gyógyulás: 32, összesen: -12 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Találsz nála 2 áldott követ.

(Továbbmész...) [122,81] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy velociraptor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a velociraptor farkát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a velociraptor testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel eltalálod a velociraptor bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A velociraptor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 1 763 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 47, gyógyulás: 25, összesen: -22 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy védelmező morf.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf nyakát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a védelmező morf testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a védelmező morf fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A védelmező morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A védelmező morf fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A védelmező morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 311 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 38, gyógyulás: 39, összesen: +1 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. A következő ellenfél egy lomha morf.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lomha morf nyakát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a lomha morf egyik lábát. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Agyartőrrel eltalálod a lomha morf egyik lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A lomha morf nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Siralmas támadást intéz farkával a lomha morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A lomha morf fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 21 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lomha morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 332 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 60, gyógyulás: 34, összesen: -26 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Találsz nála 4 fekete gyöngyöt. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [122,80] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő hadroszaurusz nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hadroszaurusz testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hadroszaurusz testét. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Agyartőrrel eltalálod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hadroszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 13 kaját. 1 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 10, gyógyulás: 56, összesen: +46 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy mágiamorfáló.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mágiamorfáló jobb oldalát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a mágiamorfáló jobb lábát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mágiamorfáló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 292 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 50, gyógyulás: 37, összesen: -13 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Második ellenfeled egy mágiamorfáló.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mágiamorfáló bal lábát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a mágiamorfáló jobb lábát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a mágiamorfáló bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 292 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 59, gyógyulás: 42, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 mutáns csontot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy korongfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. [28 pontot használtál fel, van még 533.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[122,79] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku légiós. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a ryuku légiós nyakát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyartőrrel megdöföd a ryuku légiós testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A ryuku légiós feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 010 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 6, gyógyulás: 15, összesen: +9 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy éltető morf.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az éltető morf testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az éltető morf testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Agyartőrrel eltalálod az éltető morf testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az éltető morf jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az éltető morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 13, gyógyulás: 22, összesen: +9 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. A következő ellenfél egy brutális morf.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a brutális morf testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a brutális morf nyakát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel eltalálod a brutális morf fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Sajnos nem sikerült a brutális morf minden csapását hárítanod. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 91, gyógyulás: 32, összesen: -59 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Találsz nála 5 grifftojást. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [122,78] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő bandita nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bandita jobb vállát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Agyartőrrel teljesen átdöföd a bandita testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A bandita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő. Szereztél 14 aranyat. 925 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 14, gyógyulás: 30, összesen: +16 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy mágiamorfáló.

Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mágiamorfáló bal karját. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Agyartőrrel megbököd a mágiamorfáló bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A mágiamorfáló fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2 292 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 47, gyógyulás: 52, összesen: +5 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy mágiamorfáló.

Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mágiamorfáló bal lábát. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Agyartőrrel megérinted a mágiamorfáló jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a mágiamorfáló megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2 292 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 47, gyógyulás: 52, összesen: +5 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 5 pirkitet. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [122,77] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sóhajtó dorony. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel teljesen átszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy változatos morf.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a változatos morf testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a változatos morf testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel megdöföd a változatos morf fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A változatos morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 216 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 20, gyógyulás: 20, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy védelmező morf.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a védelmező morf testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a védelmező morf bal lábát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Agyartőrrel megérinted a védelmező morf testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A védelmező morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A védelmező morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a védelmező morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 311 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 52, gyógyulás: 41, összesen: -11 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Találsz nála 1 keg gombát. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 515.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[122,76] Továbbra is síkságon vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [122,75] Dombos terepre érkeztél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy troll bányász közeledik. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a troll bányász fejét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a troll bányász testét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a troll bányász testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A troll bányász nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a troll bányász testét. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a troll bányász bal lábát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A troll bányász újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-16 életpont). A troll bányász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges quwarg ősmágus trófeát, és diadalmasan beszerzel egy troll bányász trófeát. 5 088 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 901, sebződés: 288, gyógyulás: 164, összesen: -124 ÉP}

Találsz egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felfedeztél egy vaskohót. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 vas dobónyilat. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [122,74] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 60 pontot kell rákölteni.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!

Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a téfea magoflux jobb lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel felnyársalod a téfea magoflux testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Véres nyál csordul ki a téfea magoflux száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 321 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg felderítő!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg felderítő potrohát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a quwarg felderítő jobb középső lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a quwarg felderítő bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy ragyás burástya!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya farkát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 2 magszim belet. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet!

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [70 pontot használtál fel, van még 445.]

m 8 mozogsz északra
[122,73] Még mindig hegyvidéken vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Asmodee vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot!

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 427.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 422.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 1 011 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 420.]

* 3. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 400.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 390.]

* 5. BP: h 238 40 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+23 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 350.]

* 6. BP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 228 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 310.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 270.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 105 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 230.]

tf 4 30 fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 75 TVP-t kell elköltened.] [30 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 10, 13.
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 377 pontot. A következő körben tehát 577 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TROLL BÁNYÁSZ (679. LÉNY)
Hogy mi mutat igazán jól egy trollon? Egy hátára vetett csákány, vagy egy, a szájáig megtömött zsák, melynek aranyrögök, vagy adamantit rudak nyomják kifelé az oldalát, biztos hogy nem tartozik ezen dolgok közé. Valójában ez a lehető legtermészetellenesebb dolgok egyike. Márpedig a Roxat közeli hegység buckáit mostanában ellepték ezek a gazdagságról álmodó egyedek. A bányászathoz persze kevesebbet kanyítanak, mint mondjuk egy lila brekk. Az információ, miszerint az itt húzódó földalatti labirintusrendszer minden idők legbecsesebb kincseit rejti, a helyi kocsmában kapott lábra, majd gyors futótűzként terjedt a törzsvendégek között. A vége pedig ez lett: a kapzsiság által vérszomjassá vált trollok ölni lennének képesek azért, hogy a kincseskamra tartalma az övék lehessen. (A troll bányász nem SZörnyKereshető.)

KARAKTERLAP

Baloarg, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr fanatikusa vagy. Papi hited: 174. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 236. fordulód.

Erő: 46 (63) Szint: 29 Merészség: 5/5 Magasság: 167 cm
IQ: 33 (42) Támadás: 50 (52) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 35 (46) Védekezés: 49 (54) Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 27 (36) Életpont: 785/1008 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 1
Szerencse: 38 (47) Varázspont: 1191/69 Pénz: 71429 arany Kép. pont: 30
Tudatpont: 55/25 Pszi pont: 194/193 EFejl: 2
Eddig összesen 2939 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 45 359 TP-t kaptál. Jelenleg 2 827 849 TP-d van. A következő szinthez még 172 151 TP szükséges. Trófeáid: troll bányász, ongóliant, tüskés gigaféreg. A 139. fordulódban 675 arany került a bankszámládra. 786 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/0 szúrófegyverek: 31/69 (+16%) vágófegyverek: 16/75
ütőfegyverek: 22/8 lőfegyverek: 24/19 dobófegyverek: 23/22 (+17%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
122,73 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 83 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/63 2. nyomkövetés: 51/59 (+20%) 3. mászás: 13/2 (+4%)
4. csapdakészítés: 30/60 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/23 6. gyógyítás: 34/67
7. titkosírás: 2/1 8. felderítés: 23/14 9. szörnyidomítás: 2/65
10. teológia: 34/31 (+57%) 11. taumaturgia: 45/82 (+3%) 12. szerencsejáték: 4/17
13. versengés: 18/89 (+9%) 14. harcművészetek: 3/40 15. zene: 66/9 (+50%)
16. szörnyismeret: 5/47 17. pszi: 22/81 (+6%) 18. zárnyitás: 1/15
19. vadászat: 4/13 20. bányászat: 35/68 (+8%) 21. főzés: 17/41 (+11%)
22. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261) erőpajzs III (#127)
óriáserő (#53) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gonyolék (#13)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16, 18.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 756, az összesen kapott pontszám: 83740. (összesen ölhető: 756 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 654 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 323.99 kg Megterheltség: 119%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 260 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 madártoll (#112) 3 pirkit (#153) 1 sallank karom (#128)
5 spiritusz (#170) 1 tükör (#43) 1 varázskő (#305)
3 vasérc (#152) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 arany (#50) 2 áldott kő (#642) 2 átlátszó morfplazma (#2451)
2 bíbor morfplazma (#2450) 1 dorony tüdő (#212) 4 fekete gyöngy (#99)
1 fekete morfplazma (#2446) 5 grifftojás (#179) 1 gyöngymangó (#135)
8 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615) 3 magszim bél (#103)
2 mutáns csont (#331) 1 narancs morfplazma (#2449) 1 obszidián függő (#195)
1 raptor karom (#281) 3 rézdarab (#70) 1 sárga morfplazma (#2447)
1 téfea-agy (#172) 3 ugh méreg (#166) 2 vas dobónyíl (#189)
5 vörös morfplazma (#2443)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

121 122 123
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
(122,73) vaskohó (#155), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely
(122,74) mély szakadék (#154), olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), világítótorony (#156), téfea magoflux (#98), quwarg felderítő (#299), ragyás burástya (#111), érclelőhely
(122,75) troll bányászok (#679), olvasztókemence (#86), Raia oltár, 43. jellempróba, vaskohó (#155)
(122,76) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(122,77) 49. jellempróba, sóhajtó dorony (#112), változatos morf (#7626), védelmező morf (#7622)
(122,78) Leah rúnaköve, bandita (#758), mágiamorfáló (#7623)
(122,79) Dornodon oltár, ryuku légiós (#361), éltető morf (#7625), brutális morf (#7620)
(122,80) hadroszaurusz (#162), mágiamorfáló (#7623), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), Chara-din monolitja (#534)
(122,81) gumifa (#38), oltár, velociraptor (#161), védelmező morf (#7622), lomha morf (#7621)
(122,82) szent tölgyfa (#393), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kék rothasztó (#421), manaelementál (#290), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619)

Üzenet küldése a karakternek