Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jan. 28. 12h:33' EZ A 1100. JÁTÉKHETED, 235. FORDULÓD 1101. játékheted kezdete: febr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5547 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 12 26 13 | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 2. KP: vv 86 165 178 | elmormolod a 86. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot |
* 3. KP: vv 182 71 0 | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot |
* 4. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 5. KP: h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (8 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
hu 187 | hulladék: 187 |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
kno 10 3 | képesség-növelés 10 |
tno 6 4 | növeled a 6. tulajdonságodat |
lm 19 | mozogsz 19 |
ov 5 | óvatosságod: 5 |
lm 22 | mozogsz 22 |
ov 1 | óvatosságod: 1 |
lm 26 27 18 | mozogsz 26 27 18 |
A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya bal csápját. (7 támadással 172 életpontot sebezve.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 1 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriásféreg testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod az óriásféreg testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 2 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
lm 5 31 36 | mozogsz 5 31 36 |
lm 32 38 42 | mozogsz 32 38 42 |
lm 33 40 42 | mozogsz 33 40 42 |
lm 34 44 28 | mozogsz 34 44 28 |
lm 6 51 | mozogsz 6 51 |
lm 55 55 55 | mozogsz 55 55 55 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az átokmurgattyú bal lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 57 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a nanda farkát. (7 támadással 164 életpontot sebezve.) A nanda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 hófehér nyílvessző. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír bal oldalát. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 305 | használod a 305. tárgyat |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
ek 503 179 53 | t. energia kisütése: 503 179 53 |
186 | 187 | 188 | |
70 | |
|
|
71 | |
|
|
72 | |
|
|
[179,53] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bávatag golombár. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó jobb vállát. (8 támadással 178 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kék rothasztó bal oldalát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a kék rothasztó bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 647 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
be 667 | bemész a 667. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 44.]
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 181 187 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
186 | 187 | 188 | |
70 | |
|
|
71 | |
|
|
72 | |
|
|
[187,60] Épületek tűnnek fel.
be 631 3 | bemész a 631. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védelmez.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrjáratozó katona bal lábát. (7 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel néhányszor súrolod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (10 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel kissé megkarcolgatod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona bal lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 32 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a 8 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (8 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, a 6 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Mágusölővel párszor súrolva eltalálod az őrjáratozó katona bal oldalát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona bal lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 39 életpontot sebeztél. A 4 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 832, sebződés: 262, gyógyulás: 0, összesen: -262 ÉP}
vtn 185 | varázslat tanulás: a 185. varázslatot |
vtn 51 | varázslat tanulás: az 51. varázslatot |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
be 99 | bemész a 99. titkos labirintusba |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
KALEIDOSZKÓP (1269. TÁRGY) Az Idő Porszemei mindig is fontosnak tartották, hogy behatóan tanulmányozzák az időt, ezt a legkönyörtelenebb, legkegyetlenebb, de mégis legegyszerűbb dimenziót. Sokan úgy gondolják, hogy az idő csak előre halad, folyik, hömpölyög, mint egy lassú, megállíthatatlan áradat, de akik igazán mélyen elsajátítják az önmegismerés és a meditáció képességét hosszú évek után, és fogékonyak az idő misztériumára, mint a KT tagjai, azok felfedeztek kisebb repedéseket az idő szövedékén. Ez a varázslatos tárgy ezeket a repedéseket tágítja ki, de ismerve a mágia kaotikus voltát ilyen ősi szubsztanciákban, használata komoly veszélyeket is magában rejt. A tárgy elkészítéséhez szükség van 2 zöld üvegre, melyeket apró darabokra kell törni. Ezek egy részét 3 csepp tintával kékre, egy részét saját véreddel vörösre, egy részét 1 púderkővel fehérre kell festeni. Az apró darabkákat 1 távcsőbe kell beleszórni némi (10 adag) álomporral, majd az első lencse mögé 2 tükröt kell erősíteni, hogy tökéletesen szimmetrikus és sokféle mintázatot kapjunk. A szilánkokat és a tükröket 1 varányszemmel kell odafogatni szorosan az első lencse elé és már csak fel kell tölteni némi tudati energiával. Mindez 55 TVP-nyi időt emészt fel. Használatkor meg kell rázni a kaleidoszkópot, majd bele kell tekinteni (H 1269 parancs, körönként maximum egyszer, 3 TVP-ért). A tudati energiáktól, az álomportól és a mintázatoktól transzba zuhanó kalandozó átbújhat az idő apró alagútjain, de ez az utazás veszélyes is lehet. Az utazás során változatos élmények érik a tárgy használóját, ezeknek mivolta a kísérletezgetés során tárulhat majd ki előtted. A kaleidoszkóp nem átadható tárgy. |
OPTIRI AGYSISAK (315. TÁRGY) Ez egy üreges, könnyű fémből készült gömb, amelyet a fejedre lehet illeszteni a KF 315 paranccsal (ilyenkor persze a sisakot vagy egyéb tökfödőt leveszed). Az optiri mentátok által kovácsolt tárgy mágikus képességgel bír, jelentősen megnöveli a neuronok stimulációjának hatásfokát komoly mentális terhelés esetén. Hogy te is értsd: Ha a TF paranccsal az IQ-dat fejleszted, minden 10 elköltött TVP 13-nak fog számítani (gnómoknál 15-nek). Tehát ha optiri agysisakot viselsz, az IQ 12-ről 13-ra növelése 130 TVP helyett mindössze 100 TVP-t igényel (gnómoknak még kevesebbet). Az optiri agysisak persze korlátozott védelmet is nyújt, eggyel növeli a védettségedet, amíg hordod. |
ADÓ Mint minden becsületes állampolgárnak, neked is adót kell fizetned mostantól Borax kincstára javára. Minden alkalommal, amikor belépsz egy nem lakott területről egy lakott területre, kapuadót kell fizetned. Az egy évesnél fiatalabb helyiek (a Túlélők Földjén született kalandozók) ill. a két évnél rövidebb ideje itt tartózkodó bevándorlók (nyugatról érkezettek) adómentességet élveznek, a király végtelen kegyének köszönhetően. Az adómentességet követő egy évben a kapuadó mértéke 3 arany, az azutáni évben 5 arany, ezután pedig 10 arany. (Pl. egy 92. fordulós mutánsnak 5 aranyat kell fizetnie.) Az adót mindig a kör végén kell fizetned, nehogy a forduló közben folytatott költekezéseidet ez a kiadás megzavarja. Ha esetleg nincs pénz nálad, vagy a városon kívül táborozol le, a hivatalnokok feljegyzik tartozásodat, és a pénzt kifizeted, amikor legközelebb a városban jársz. A kapuadón kívül előfordulhat, hogy vagyonadót, rendkívüli adót ill. hadiadót kell fizetned. Figyelem: különböző jogcímeken lehet adókedvezményhez jutni, ilyen például a varkaudar invázióban szerzett emlékérem. A réz és ezüst emlékérem 1-2 arany, az arany vagy jobb 2-3 arany kedvezményt jelent. A befizetett adót kultúrális célokra fordítják: az Olimpiai Aréna restaurálása, hídépítés a csatorna felett, emlékművek, szobrok, parkok létesítése Alanorban. Az adószedőre feltételes támadást nem lehet kiadni, az egyetlen módszer, ahogy megtagadhatod az adófizetési kötelezettséget, hogy fellázadsz a korona ellen, ez azonban halálos bűnnek számít. |
ADÓSZEDŐ (234. ELLENFÉL) A királyi adószedők tudják, hogy az adó behajtása nem könnyű feladat, sőt, még az is előfordulhat, hogy az adóalany ellenállást tanúsít. Ezért egy speciális adószedő iskolát építettek. Egy élőholt ősmágus tízszintes piramisának aljából indulnak a vizsgázni kívánó fiatal adószedők. Lidércurak, csontváz lordok, zombi mesterek tömegén kell átverekedniük magukat, nem is szólva néhány ügyvédről. Aki élve eljut a felső szintig, az elnyeri diplomáját. Nos, most már tudod, miért jársz jobban, ha kifizeted inkább az adót. |
Erő: | 43 (60) | Szint: | 26 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 24 (45) | Támadás: | 48 (50) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 20 (30) | Védekezés: | 76 (81) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 154/154 év |
Egészség: | 20 (30) | Életpont: | 513/378 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (51) | Varázspont: | 797/143 | Pénz: | 5527 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 40/3 | Pszi pont: | 128/97 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/19 | ökölvívás: | 15/38 | szúrófegyverek: | 19/80 (+10%) |
vágófegyverek: | *22/100 | ütőfegyverek: | 22/7 | lőfegyverek: | 29/18 (+6%) |
dobófegyverek: | 2/98 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (200%) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -); hófehér nyílvessző (#1921) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
187,59 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 187,71 |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 57, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1348 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/45 | 2. nyomkövetés: | 64/6 (+6%) | 3. lopás: | 3/34 |
4. mászás: | 10/27 | 5. csapdakészítés: | 18/41 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 10/87 (+24%) |
7. gyógyítás: | 33/21 | 8. titkosírás: | 4/30 | 9. felderítés: | 22/2 (+30%) |
10. szörnyidomítás: | 15/18 (+300%) | 11. teológia: | 51/61 (+15%) | 12. taumaturgia: | 54/48 (+26%) |
13. szerencsejáték: | 1/10 | 14. versengés: | 9/54 (+10%) | 15. harcművészetek: | 6/10 |
16. zene: | 23/22 | 17. szörnyismeret: | 4/46 | 18. pszi: | 16/22 (+9%) |
19. zárnyitás: | 1/15 | 20. vadászat: | 13/77 | 21. bányászat: | 28/21 |
22. úszás: | 18/10 | 23. főzés: | 7/93 | 24. csapatmunka: | 2/47 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 51% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 15 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 48 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
manó (#36) (csak egyszer), nyuhaj karbin (#110), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), tetemember (#123), szubreális vámpír (#223) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
Jégmágusok Szövetsége (#9169), manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse I (#13) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | Symulf rúnája (#182) |
szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), agykorbács (#97), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | szintszívó (#96) | jégcsóva (#41) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
jégcsóva (#41) | >> | szutykos remák (#191) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | Kitaszított (#962) | pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Krogan, a pusztító (#7001) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
3.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLV. olimpián. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 167, pontszámod: 2 069. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2330 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
7 | kaja (#2) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
421 | arany (#50) | 2 | csuklyavirág (#133) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
8 | fokhagyma (#403) | 1 | galachmit (#310) | 10 | gyógykenőcs (#313) | |||
20 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | optiri agysisak (#315) | 1 | pengepajzs (#425) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
7 | ugh méreg (#166) |
186 | 187 | 188 | |
58 | |
|
|
59 | |
|
|
60 | |
|
|
61 | |
|
|