234. forduló, 236. forduló, Magányos Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. nov. 4. 20h:51'
EZ A 264. JÁTÉKHETED, 235. FORDULÓD
265. játékheted kezdete: nov. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4357
ingyenf: 1

MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,107] koordinátán.
Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+75 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+166 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)

* 1. KP: ek 145 1 0 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 406.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [10 pontot használtál fel, van még 396.]

* 4. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy agyburok varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Agyburok feszül a tudatod köré. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

* 5. KP: vv 26 14 0 elmormolod a 26. varázslatot a 14. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 394.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 392.]

* 6. KP: kf 531 0 0 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vadász varkaudar.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy ongóliant hadúr.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 49 életpontot sebeztél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az ongóliant hadúr testét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (47 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Végítélettel jól megszurkálod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 életpont.) Egy armageddon varázslattal köszöntöd a másikat. 325 életpontot sebeztél. Agyartőrrel többször eltalálod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 életpont.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. Az ongóliant hadúr nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Összetipor lábával. 63 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+10 életerő ). Végítélettel többször eltalálod az ongóliant hadúr testét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 életpont.) Agyartőrrel kicsit megsebzed az ongóliant hadúr jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. Az ongóliant hadúr egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (3 támadástól 198 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 80 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+10 életerő ). Az ongóliant hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (94,53)-> 40 arany, -2 ÉP], 26 arany, 2 arany karperec és egy gyöngymangó. Eldobod az értéktelenné vált ében halálhajcsár trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ongóliant hadúr trófeát. 5 972 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1095, sebződés: 563, gyógyulás: 156, összesen: -407 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy ében halálhajcsár.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 5 kerek kő. Megsoroztad az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Meglengetve a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+24 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod az ében halálhajcsár jobb oldalát. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+10 életerő ). Végítélettel megdöfködöd az ében halálhajcsár testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Agyartőrrel kicsit megsebzed az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 26 életpontot sebeztél. Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+10 életerő ). Az ében halálhajcsár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 51, gyógyulás: 83, összesen: +32 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vark. kardtáncos. (ld. enc.)

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 nyílvessző. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Marokra fogva a Fényhozót ellenfeledre támadsz. Fényhozóval néhányszor megcsapod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+27 életpont.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a vark. kardtáncos fejét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+10 életerő ). Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 193, gyógyulás: 88, összesen: -105 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. [45 pontot használtál fel, van még 347.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 317.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+126 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [1 pontot használtál fel, van még 316.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[96,107] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 96 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Észreveszel egy sörsátrat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Khór szobrát. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) "
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. Az öregasszony mosolyogva fogad.
- De jó, az ezüst karkötő. - örömködik, majd mérgesen folytatja: - De hol a többi?!? Nem lehet semmit rád bízni... - Indulni készülsz, közben szomorúan konstatálod, hogy a tárgyadat már nem fogod visszakapni. A boszorka utánad szól, mielőtt távoznál:
- Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következőket: 1 rakolits por, 7 kőkés, 2 téfea-agy, 1 karbin plazma, 1 aranylánc.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Fősátor (770. épület.).
Összeakadsz Diz-ohhal. Dornodon misszionáriusa. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy Jerome köpenyét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ritualista övet, egy ryuku függőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy királyi lovag trófea, egy királyi őrjáratos trófea és egy tektonikus kvatáns trófea színesíti. Övén 25 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy kvatáns pajzsot tart. Hátasa egy idomított csataremák. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja!
Végre itt az alkalom a leszámolásra! Dühödt ordítással egymásnak estek.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 kerek kő. Néhány helyen eltalálod Diz-oh fejét. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fényhozót ellenfeledre támadsz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd Diz-oh bal oldalát. (5 támadással 312 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+31 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod Diz-oh fejét. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 17 életpontot sebeztél. Ököllel Diz-oh borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a jobb oldaladat. Valamilyen buta harcművész-trükköt alkalmazott. (8 támadástól 491 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +99 ÉP.) Fényhozóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd Diz-oh testét. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+30 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod Diz-oh testét. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Ököllel Diz-oh gyilkos csapásokat szórva összezúzza a testedet. Valamilyen buta harcművész-trükköt alkalmazott. (6 támadástól 572 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +115 ÉP.) {Csatastatisztika; sebzés: 1107, sebződés: 1068, gyógyulás: 308, összesen: -760 ÉP}


Minden elsötétül előtted... Ez már bizonyosan a halál. [18 pontot használtál fel, van még 298.]
Feltámadsz! (+575 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 298.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [97,107] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sötét gnóm. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Tüzet köpsz ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fény szentélyét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Összeakadsz Kopasz Gunymókkal. Egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy goldugar! Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jó jellemű, ahogy Te is az vagy.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " [12 pontot használtál fel, van még 286.]

ve 108 20 megveszed a 108. tárgyat 20
Vásároltál 20 nyílvesszőt. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

ve 343 50 megveszed a 343. tárgyat 50
Vásároltál 50 rézgolyót. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[124,103] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Ezt a növényekkel buján benőtt dombságot Paraj-domboknak hívják. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy bibircsók-óriás. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (adamantit) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 35 kerek követ.
[43 pontot használtál fel, van még 243.]

ftv 186 680 felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot a 680. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

be 122 bemész a 122. titkos labirintusba
A terep ismerősnek tűnik a Zendor által elmeséltek alapján, a kiálló sziklaszirt alá benézve észre is veszed az apró bejáratot, óvatosan lemászol a szirt alá és megkapaszkodsz a bejárat melletti kiszögelésen. Körültekintően átmászol a bejárathoz, és fülelni kezdesz a boltív mögött elterülő sötétet figyelve, hátha meghallasz valamit, de nem, csak az imént lelökött kavicsok koppanását hallod ahogy kisebb sziklaomlást okoznak mögötted. A járatban sötétség van. Gyorsan fényt csiholsz: ehhez csak a bányászlámpát kell elővenned és meggyújtanod. Belépsz a hívogató és kincsekkel teli sötétségbe. (Keletre a 2. pont.) [5 pontot használtál fel, van még 238.]

lm 10 10 23 mozogsz 10 10 23
Kicsit körülnézel a dohos folyosón. Láthatóan elég ritkán jár erre valaki is. A falakon apró karmolásnyomokat látsz, és néhány rongydarab is található egy-egy élesebb szikladarabon. Valószínűleg nagyon menekülhetett a gazdája. [1. SZINT 2. PONT] (Nyugatra az 1., keletre a 3. pont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel, a fény, mely jóval megelőzte érkezésedet most apró állatok százait kergette szét az elágazásban. [1. SZINT 3. PONT] (Északra a 4., délre a 7. terem, nyugatra a 2., keletre a 10. pont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Folytatod a felderítést. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó! Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Egy elágazáshoz érkeztél. A fény szinte elveszik a sötétségben, ahogy a folyosókat szemléled. [1. SZINT 10. PONT] (Nyugatra a 3., északra a 11. pont, keletre a 13. terem.) Megbotlasz valamiben: 3 kaktusztüske [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy törpe ősharcos. Fegyvere egy csorba csatabárd. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 5 rézgolyó. Párszor kipécézted a törpe ősharcos fejét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fényhozót ellenfeledre rohansz. Fényhozóval párszor keményen megütöd a törpe ősharcos fényes páncélját. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+29 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Agyartőrrel többször eltalálod a törpe ősharcos testét. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 26 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a törpe ősharcos újra meg újra lecsap. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+10 életerő ). Fényhozóval néhányszor megcsapod a törpe ősharcos bal karját. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 életpont.) Agyartőrrel megkarcolod a törpe ősharcos testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a törpe ősharcos újra meg újra lecsap. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+10 életerő ). A törpe ősharcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1023, sebződés: 236, gyógyulás: 132, összesen: -104 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [csorba csatabárd ládikóba-> (97,107)-> 50 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
Egyhelyben toporogsz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[32 pontot használtál fel, van még 206.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 201.]

m 1 1 7 mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra
[125,102] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Látsz egy mély szakadékot. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Látsz egy félig kész olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 48 pontot kell rákölteni.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Egy veterán zsoldosnak, mint Neked, nincsen szüksége egyébre, csak elszántságra; no és persze egy kis mágiára. Ezek segítségével kezdesz el mászni. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy téfea magoflux!

Tüzet köpsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. A téfea magoflux szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg felderítő!

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 73 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a quwarg felderítő torát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy ragyás burástya!

Tüzet köpsz. 103 életpontot sebeztél. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 3 magszim belet. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy troll ritualista. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mély levegőt veszel, és lehelsz. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 7 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a troll ritualista fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-23 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kerek követ.

(Továbbmész...) [126,101] Továbbra is alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (adamantit) van! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy phua-kúp van. Délre egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tüskés harci gromak. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 83 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 5 kerek kő. Többször meglövöd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kerek követ.

(Továbbmész...) [125,100] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő gyilkos tetű mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 86 életpontot sebeztél. A gyilkos tetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Tetőtől talpig bekened a gyereket a púderkő porával. Így már haza mer menni. Megköszöni a segítségedet. (+2 jóság.)
Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Északnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pattanóböde lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 4 kerek kő. Többször meglövöd a pattanóböde hólyag testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pattanóböde száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. [77 pontot használtál fel, van még 124.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[124,99] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi csatamezőt. Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Északra nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [8 pontot használtál fel, van még 116.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc jön feléd.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 92 életpontot sebeztél. A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Egyelőre még semmi. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Tüzet köpsz. 104 életpontot sebeztél. A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 85 életpontot sebeztél. A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csontváz lord védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 90 életpontot sebeztél. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 4 kerek kő. Megsoroztad a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 10 nyílvessző, egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (97,107)-> 5 arany, -2 ÉP], egy mutáns csont [mutáns csont ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy bumeráng [bumeráng ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP]. A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol. Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [30 pontot használtál fel, van még 86.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[124,98] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Leah oltárt. Északra nézve látsz egy friss csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Észreveszel valamit a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ.

(Továbbmész...) [124,97] A hegyvidéket síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?

Oldalt pillantva, meglátsz egy friss csatamezőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. [25 pontot használtál fel, van még 61.]

kut 25 kutatsz 25 pontért
Keresgélni kezdesz a csatamező területén. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy dögkeselyű készül a lemészárlásodra.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 86 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a dögkeselyű testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A dögkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Szorgosan nézelődsz, egyelőre eredmény nélkül. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy tetemember támad rád.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Hosszadalmasan nézelődsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy élőholt mágus jön feléd.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Tüzet köpsz. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rövid íj, egy sallank nyíl [sallank nyíl ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy bronzsisak. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz. Alaposan körbevizsgálódsz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [25 pontot használtál fel, van még 36.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 11. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 31.]

* 3. BP: kf 821 0 0 kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 31.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 310 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 1, 28.
Eleged van az állandó ugrálásból és trenírozásból, ma valami mondvacsinált ok segítségével kihúzod magad a kiképzés alól és lazsálsz egy kicsit. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 2 kaját fal föl a mélységi grittang. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 31 pontod maradt, ebből a következő körre 31 pontot vihetsz át. Kapsz még 376 pontot. A következő körben tehát 407 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR KARDTÁNCOS (693. SZÖRNY)
Amikor egy fekete szélvész táncol elő a bozótosból - karjaiban ébenfekete pengéket markolva - hevesen kezd verni a szíved. Egy varkaudar kardtáncossal állsz szemben, ami nem sok jót sejtet. Hallottál legendákat arról, hogy Healfall legősibb varkaudar iskoláiban képzik ki ezeket a gyilkológépeket. Ismeretlen anyagból készült kardjaik haláluk pillanatában fekete hamuvá porladnak, mivel kötve vannak gazdájukhoz, és annak életerejéből táplálkoznak. Ha találkozol egy ilyen lénnyel, készülj fel a halálra. Gyilkos pengéik minden fémen és anyagon könnyedén áthatolnak, ami az útjukba áll, legyen az mágikus páncélzat vagy egy kőfal.

KARAKTERLAP

Magányos Farkas, egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia fanatikusa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: őrjáratvezető (116). Ez a 235. fordulód.

Erő: 46 (61) Szint: 31 Merészség: 7/7 Magasság: 183 cm
IQ: 23 (36) Támadás: 52 (55) Agresszió: 4 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 21 (28) Védekezés: 77 (83) Menekülés: 35 % Életkor: 41/41 év
Egészség: 28 (35) Életpont: 737/733 Jellem: jó (719) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (39) Varázspont: 771/76 Pénz: 28256 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 51/7 Pszi pont: 195/565
Eddig összesen 3820 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26 556 TP-t kaptál. Jelenleg 3 983 741 TP-d van. A következő szinthez még 16 259 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant hadúr, ében hadúr, aranyfecske. A 28. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5540 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/43 ökölvívás: 23/14 szúrófegyverek: 30/11 (+3%)
ütőfegyverek: 30/4 (+4%) lőfegyverek: 29/79 (+5%) dobófegyverek: 1/13

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Végítélet (#636)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -25.); rézgolyó (#343) (26 -30.); nyílvessző (#108) (31 -37.); vashegyű nyíl (#176) (38 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
124,97 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 116,98

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 168 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 400 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/9 2. nyomkövetés: 27/8 (+16%) 3. mászás: 17/9 (+2%)
4. csapdakészítés: 25/15 (+5%) 5. csapdaészlelés: 5/40 6. gyógyítás: 42/82
7. titkosírás: 2/60 8. felderítés: 21/15 (+3%) 9. szörnyidomítás: 5/46
10. teológia: 28/22 (+4%) 11. taumaturgia: 42/18 (+2%) 12. szerencsejáték: 3/32
13. versengés: 17/28 (+7%) 14. harcművészetek: 14/92 15. zene: 10/40
16. szörnyismeret: 7/46 17. pszi: 21/72 (+2%) 18. zárnyitás: 6/36 (-1000%)
19. vadászat: 3/98 20. vitalitás: 4/36 21. bányászat: 31/88 (+11%)
22. úszás: 10/48 23. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 35 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
ásol max. 36 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 4 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 40 darabot )
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
háló (#186, 24 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) agyburok (#90)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> szellemdarázs (#481) háló (#186) >> kisebb quwarg isten (#213)
háló (#186) >> törpe ősharcos (#680)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 1)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): 4. lépésnél tartasz. bányászház (839): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
13, 14, 41, 42, 53, 54, 66, 68, 81, 121, 122, 124, 125, 134, 187, 192, 201, 204, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 17, 18.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1440, az összesen kapott pontszám: 390195. (összesen ölhető: 1452 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 84 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8220 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ezüst karkötő (#158) 5 kaja (#2) 1 púderkő (#119)
1 szent jogar (#150) 1 varázskő (#305) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
354 arany (#50) 2 arany karperec (#194) 1 bronzsisak (#88)
2 gyöngymangó (#135) 5 kaktusztüske (#114) 20 kerek kő (#19)
6 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103) 25 nyílvessző (#108)
6 óndarab (#85) 49 rézgolyó (#343) 1 rövid íj (#107)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

123 124 125 126 127
96
97
98
99
100
101
102
103
104
(124,97) friss csatamező (#262), Elenios oltár, dögkeselyű (#174), tetemember (#123), élőholt mágus (#175)
(124,98) vaskohó (#155), érclelőhely
(124,99) ősi csatamező (#263), sírlidérc (#172), szintszívó (#96), csontváz (#48), csontváz lord (#177)
(124,103) bibircsók-óriás (#120), a 122. labirintus bejárata, Chara-din rúnaköve, Sheran oltár, érclelőhely, törpe ősharcos (#680)
(125,100) gyilkos tetvek (#116), 28. jellempróba, érclelőhely, pattanóböde (#145)
(125,102) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), téfea magoflux (#98), quwarg felderítő (#299), ragyás burástya (#111), érclelőhely, troll ritualista (#365)
(126,101) világítótorony (#156), érclelőhely, tüskés harci gromak (#156)

Üzenet küldése a karakternek