234. forduló, 236. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 16. 12h:13'
EZ A 441. JÁTÉKHETED, 235. FORDULÓD
442. játékheted kezdete: ápr. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [138,121] koordinátán.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az Eruol (ld. enc.), a bunthar (ld. enc.), a greén örvény (ld. enc.), a varkaudar hírnök (ld. enc.), az érző szívű dromedár (ld. enc.), a Yurk, a profi (ld. enc.), a Droma Shelagoru (ld. enc.), a Pikoló (ld. enc.), a Zuramagor (ld. enc.) és a hegymélyi lidérc (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) fekete lótuszt (ld. enc.), lótuszvirágot, zafír medalliont (ld. enc.), aranytollat (ld. enc.), adamantitot (ld. enc.), varkaudar tekercset (ld. enc.), smaragdkövet (ld. enc.) és ryuku köpenyt (ld. enc.). A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 39 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 csuklyavirágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+168 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+168 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku csapásvezető nyomára vezet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 374.]

* 1. KP: vv 71 224 26 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 372.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 372.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 370.]

* 2. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 370.]

* 3. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy csábmosoly varázslat! Karizmatikusabbá váltál. Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 370.]

ek 289 50 t. energia kisütése: 289 50
Szörny ellenfeleid 50%-kal erősebbek lesznek. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 360.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar jön feléd.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar nyakát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bal oldalát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar bajnok készül a lemészárlásodra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar bajnok testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ököllel csak érinted a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a varkaudar bajnok jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 85, gyógyulás: 6, összesen: -79 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 aranygyűrű, 57 arany, egy arany karperec, 2 ezüst gyűrű, egy ezüst karkötő, egy nagy bronzkulcs, egy ezüst nyaklánc, egy nagy vaskulcs és egy kristálygömb. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. Átkutatod a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [45 pontot használtál fel, van még 315.]

fku 1 felt. kutatás 1
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[128,115] Magashegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy proteinsólyom nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinsólyom fejét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a proteinsólyom testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a proteinsólyom a bal válladat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A proteinsólyom csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ököllel megütöd a proteinsólyom testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a proteinsólyom testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Belecsipked a proteinsólyom a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A proteinsólyom többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 sólyomcsőrt. 1 532 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 110, gyógyulás: 23, összesen: -87 ÉP}

Találsz egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya jobb lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy ragyás burástya!

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya jobb oldalát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya nyakát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 3 magszim belet. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Bányászat képességeddel fémet (mithril) érzel a föld alatt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy mély szakadék van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [127,114] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Itt kezdődik a Fairlight-hegység. A monda szerint Fairlight itt győzte le egyik legnagyobb vetélytársát, amikor még halandó volt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északra egy ősi csatamező van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy kardszárnyú pocok nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kardszárnyú pocok bal szárnyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Gyengül a védelmed - a kardszárnyú pocok ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 397 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 26, gyógyulás: 5, összesen: -21 ÉP}


(Továbbmész...) [126,113] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy ősi csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő szürke rinocérosz nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször eltalálod a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a szürke rinocérosz testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ököllel többször eltalálod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a szürke rinocérosz bal első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 27, gyógyulás: 8, összesen: -19 ÉP}

Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+3 kaja.) [46 pontot használtál fel, van még 269.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[125,112] Még mindig füves síkságon vagy. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg harcos. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a quwarg harcos jobb középső lábát. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ököllel többször eltalálod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg harcos bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 23 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 607 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 57, gyógyulás: 7, összesen: -50 ÉP}

Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [124,111] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy epokitféreg közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 69 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az epokitféreg testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az epokitféreg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1 375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 12, gyógyulás: 2, összesen: -10 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [123,110] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku futárbérenc. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku futárbérenc fejét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A ryuku futárbérenc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű. 1 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 36, gyógyulás: 7, összesen: -29 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. Egészséged TF-elődött. [42 pontot használtál fel, van még 227.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[122,109] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Oldalt pillantva, meglátsz egy friss csatamezőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [121,108] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt quwarg közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg bal első lábát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 38 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 68, gyógyulás: 5, összesen: -63 ÉP}


(Továbbmész...) [120,107] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Észreveszel egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tetemember közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember jobb oldalát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a tetemember testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ragyás burástya került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya ragyás testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. Egészséged TF-elődött. [28 pontot használtál fel, van még 199.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[119,106] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Látsz egy oltárt. Elenios híveié.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy smaragdgólem.

Tüzet köpsz. 41 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem testét. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a smaragdgólem bal lábát. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 128 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 gólem talizmán. 3 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 221, gyógyulás: 18, összesen: -203 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [22 pontot használtál fel, van még 177.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Minél többet leltél benne,
Annál könnyebb volt őkelme.
[5 pontot használtál fel, van még 172.]

szk 765 778 758 keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet a 758. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 167.]
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 162.]
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 157.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 152.]
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 147.]
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 142.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 137.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 132.]
Szupersebesen mormolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 127.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért

Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+4 kaja.) Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat).

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [20 pontot használtál fel, van még 107.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Levadásztál egy ízletes vándorteknőcöt. Fincsi! (+5 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 87.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Mint nagy ínyenc, kellőképpen becsülöd a zazi gyökerének tápértékét. Egy óra munkával egy maréknyit sikerül előásni. (+6 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy erszényes elkarog. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 77 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog bal lábát. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog bal lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 31, gyógyulás: 6, összesen: -25 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 67.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Elejtettél egy jól megtermett rozmárkányát! Húsos, zsíros, jó vacsora lesz belőle. (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [20 pontot használtál fel, van még 47.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Nem volt esélye a zsiráfkeselyűnek: úgy lőtted le, mint Tell Vilmos az almát a fáról (ugye, onnét?). (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [20 pontot használtál fel, van még 27.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért

Mr. Vadászmester, elejtett egy zebrát. Ez a húsmennyiség jó ideig elég lesz! (+5 kaja.)

[20 pontot használtál fel, van még 7.]

ftv 121 166 felt. tám/véd. varázslat a 121. varázslatot a 166. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

h 1602 2 20 használod az 1602. tárgyat
Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Beleraksz 20 kaját. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 10 sallank karmot kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: vv 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 545 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 4. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 4. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 4, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 376 pontot. A következő körben tehát 372 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ERUOL (378. SZÖRNY)
Eruol nagyhatalmú Thargodan nagyúr, sötét fellegvárában Thargodan mágusok, berzerkerek és egyéb fenevadak serege szolgálja. Gyors gyarapodása, és túlzott mohósága sok Thargodan herceg figyelmét felkeltette, akik mind trónjukat féltik, és Eruol pusztulását kívánják. Így, ha megsemmisíted Eruolt, még szövetségeseket is szerezhetsz - kérdés, megvan-e a hatalmad ahhoz, hogy szembeszállj ezzel a félelmetes sötét úrral.

BUNTHAR (396. SZÖRNY)
A buntharok a sivatag gyapjas kérődzői, hosszú, rugalmas ormányukkal állandóan a homokot szimatolják nedvesség és növényi élet után. Növényevő létükre, igen könnyű felbosszantani őket - már az is elég, ha a közelükbe mész. Bár a buntharra kiváló minőségű irhája miatt gyakran vadásznak, sok bunthar vadász koponyáját szívta már fehérre a nap - a rugdalódzó, öklelő, féltonnás teremtmény félelmetesen tud harcolni.

GREÉN ÖRVÉNY (443. SZÖRNY)
Ez a csillogva örvénylő, folyékony mágikus energiaoszlop valamilyen teljesen más létsíkról származik. A rakshallion papjai afféle háziállatként idézték meg őket egy térkapun keresztül. Hogy a mágia fókuszálásában segítettek, őrző feladatokat látták el, vagy a papok fegyverei voltak, ma már nem lehet tudni. Tény, hogy időtlen energiatestük túlélte az Esthar császárságot, és most elhagyatottan, cél nélkül bolyonganak. A vadon élő lények már megtanulták, hogy nagy ívben elkerüljék ezeket a teremtményeket, mert érintésük halált hordoz. A kalandozók is hamar megtanulták, hogy fegyverrel nem sokat érnek vele szemben, legfeljebb a mágiától remélhetnek sikert. Sajnos, BA parancsot nem adhatsz ki rá - messziről megérzi az intelligens lényeket.

VARKAUDAR HÍRNÖK (686. SZÖRNY)
Ha megpillantasz egy varkaudart remákháton szélsebesen közlekedni, akkor az nagy valószínűséggel az egyik varkaudar táborból tart éppen a másikba, hogy értékes híreket szállítson az ott élő fajtársai számára. Legalábbis a varkaudar hírnököknek ezek a külső ismertetőjegyei. Persze az is előfordulhat, hogy egyes hírnökök inkább bíznak a lábuk gyorsaságában, mint a remákok bizonytalan sebességében. Egy biztos: felesleges időpazarlás lenne utána rohannod, józan érveléssel képtelen lennél rábírni, hogy adja át neked az általa hordozott látógömböket vagy egyéb iratokat, merthogy te is borzasztóan kíváncsi vagy a részletekre. Ha azonban a véletlen úgy hozza, hogy nem csak a távolban elsuhanva pillantasz meg egy ilyen fontos tisztséget betöltő varkaudart, bizonyára rá tudod beszélni a veled való együttműködésre, ha máshogy nem, hát fegyvered élével kényszerítve.

ÉRZŐ SZÍVŰ DROMEDÁR (753. SZÖRNY)
A sivatag hajója, az érző szívű dromedár arról kapta a nevét, hogy szeméből mindig könnycseppek hullnak. Ez természetes anyagcsere-reakció, így távozik az állatból az elfogyasztott folyadék. Ha nincs az életükre törő fenyegetés, az érző szívű dromedárok csak bandukolnak a homokdűnéken, le-föl. Egyéb esetben megvédik magukat, vagy ha nem tudják, elfutnak. De az is előfordult már, hogy egy-egy példányuk gonosz orvvadászoknak esett áldozatul - ők a sajátságos jellemükkel valahogy nem tudják elviselni egy ilyen érző lény jelenlétét a világban. Bár a hőséget kedveli (épp ezért szabadon csak sivatagban fogsz találkozni vele), más vidékek levegőjéhez is képes alkalmazkodni. Kiváló málhásállat lehet belőle, ha elég gyakorlott vagy ahhoz, hogy befogd.

YURK, A PROFI (958. ELLENFÉL)
Amikor megpillantod ezt az alakot egy sikátorban - ami ritka esemény, hiszen Yurk, ha csak teheti, hátulról támad áldozataira - jobb, ha felkészülsz egy olyan csatára, amiben ellenfeled gátlástalanul bevet minden aljas trükköt, csak hogy föléd kerekedhessen. Hogy honnan tudod meg, hogy nem egy közönséges ork bérgyilásszal, hanem Yurkkal, a profival van dolgod? Támadás előtt gyakran végignyalja tőre pengéjét, ilyenkor elővillannak vasalással ellátott, veszélyes szemfogai, melyekkel néha átharapja áldozata torkát. És hogy miért támad rád? Ki tudja? Lehet, hogy egy tehetős ellenséged megfelelően magas összeget ígért a fejedért... De Yurk néha csak úgy, hobbiból is vadászik, elmondása szerint, hogy "formában maradjon".

DROMA SHELAGORU (973. ELLENFÉL)
Sutor Kragoru unokahúgaként Droma Shelagoru olyan képzést kapott, ami után méltán nevezhetjük a mágia mesterének. Ráadásul elég gátlástalan is ahhoz, hogy - a sötét gnómok közt az egyetlen vezető pozícióban lévő - nőként egyéb adottságait is felhasználja. Ezek után annyira nem is meglepő, ha kiderül, ő az egyetlen sötét főgnóm, aki egyesíteni tudta a széthúzó, egymással ellenségeskedő klánokat. Hogy mi lehet ezzel a célja? Még nagyhatalmú nagybátyja is csak a vállát vonogatja, ha erről kérdezik, de egy biztos: Dornodon főpapjaként nem a jó ügyét szolgálja.

PIKOLÓ (7010. SZÖRNY)
Ennek a hatalmasra nőtt és rendkívül kövér fülemülének több különös ismertetőjegye is van. Tollazata határozott mintázatot követ, úgy néz ki, mintha erdőzöld színű, kantáros térdnadrágot viselne, feje két oldalán pedig a fekete tollpamacsok határozottan pajesz-szerűek, de az éneke az, ami végképp összetéveszthetetlenné teszi. Ha valamilyen furmányos módon el tudod érni, hogy ne őrülj meg a hangjától és meghallgatod, te is tanúsítani fogod, hogy trillája megtévesztésig hasonlít az emberi beszédre, és határozottan úgy hangzik, mintha a madár jódlizna... bármi is az. És még dülöngél is hozzá. Brrrr! Ugye, hogy szörnyű? Hát most már te is el tudod képzelni, hogy miért rettegi mindenki Pikoló nevét. Jobban teszed, ha messziről elkerülöd te is...

ZURAMAGOR (7012. SZÖRNY)
Sziklafészket mászni jó mulatság. Mászókampó fel, aztán hopp, már fel is húztad magad. Odafenn általában egy szívbajos tojó próbálja tojásait védeni. Eredménytelenül. Mégis most, mikor a fészekbe veted magad, az ereidben meghűl a vér. Láttál már fekete griffet, és az nem annyira veszélyes, mint amilyen ronda. De EZ itt nemcsakhogy ronda, hanem veszélyes is, jössz rá rögtön. Vörösen izzó szemei szúrósan a lelkedbe vájnak, majd a széttartott szárnyairól a saját rémült fizimiskád tükröződik vissza. Hiszen ez egy obszidiánbőrű fekete griff! Ilyen nem létezik, fut át az agyadon, ám eszedbe jut a kis történet, amit a helybéliek kocsmájában hallottál: a magashegységben él egy Zuramagor nevű hatalmas madár, és kiszívja az emberek életét, harapása pedig olyan mérget terjeszt, amibe egy sullár is belepusztul. Most igazolódik a "mese"? Rettegve szorítod meg a fegyvered...

HEGYMÉLYI LIDÉRC (7084. SZÖRNY)
A hegyek gyökereinél ismeretlen lények élnek. Vagy talán jobb lenne, ha a "léteznek" szót használnánk, ki tudja? Szerencsére ezekkel a lényekkel normál esetben nem találkozik az egyszerű halandó. Azonban előfordulhat néha, hogy a törpék végtelen mohóságukban túl mélyre ásnak... Ilyenkor a bánya elnéptelenedik, és ismeretlen iszonyat üli meg az üresen kongó járatokat. Ha ilyen helyre tévedsz, és egy, a feneketlen éjszaka sötétjét idéző, de mégis áttetsző jelenés lebeg feléd, felkészülhetsz a legrosszabbra: egy hegymélyi lidércbe botlottál. Valószínűleg harc helyett a futást fogod választani, hiszen a lény érintése a varázserődet lopja, és az nem egy jó dolog.

FEKETE LÓTUSZ (446. NÖVÉNY)
Gyönyörű, szemkápráztató virág a fekete lótusz, amely csak a legeldugottabb helyeken található meg, a legodaadóbb botanikus számára. Nagy óvatossággal (KT 447 parancs, 3 TVP) begyűjtheted a lótuszvirágot, ezt a csodálatos kincset. Egy körben max. három virágot lehet leszedni, ha egyáltalán virágzik a lótuszvirág. A fekete lótusz állítólag kiváló ellenszere a mérgeknek, ha a megfelelő formulát alkalmazod.

ZAFÍR MEDALLION (514. TÁRGY)
A zafír medallion egy fantasztikus szakértelemmel megmunkált zafírkő, egy aprószemű ezüstláncon. Különleges varázserővel és speciális képességekkel nem bír, de gyönyörű ékszer ízléses kalandozók számára. A KF 514 paranccsal viselheted, nyakláncként.

ARANYTOLL (572. TÁRGY)
Mára már igazi ritkaságszámba megy az aranygriffek tolla. A leggazdagabb nemesek lúdtoll helyett ilyet használnak írásra, és állítólag Boraxnak van egy tegezre való nyílvesszeje, amelyeket aranygriff toll ékesít. Gazdag úrhölgyek ruhájának gallérját és kalapját is szokta aranytoll díszíteni. Nem csoda, hogy a kereskedők komoly pénzeket kínálnak érte.

ADAMANTIT (627. TÁRGY)
Minden törpe álma, hogy egyszer adamantitot bányásszon, és abból saját páncélt kovácsoljon. Nem csoda, hogy amikor az első törpék adamantitra bukkantak a Sötét Földön, azonnal megindult a törpe bányászok áradata a dimenziókapun keresztül, nem törődve a veszéllyel, az intelmekkel. Hamarosan törpe bányák fogják a Sötét Földet ellepni... Az adamantit különlegesen mágikus anyag, mind kitermelése, mind tárolása, mind felhasználása hihetetlenül magas szakértelmet (bányászatot) igényel. Ezenkívül törpe bánya mindenképpen szükséges hozzá, valamint egy bányászcsákány vagy Trákin csákánya. Az adamantit ércet magas hőmérsékleten (vaskohónál, pirkittel) egyszer meg lehet olvasztani, de a bányásznak ügyesnek kell lennie, mert a mithrillel vegyített adamantit hamar megszilárdul, és soha többé nem formálható.
Az adamantitból készült páncélok mágikus sugárzása hihetetlen erőt ad viselőjüknek, amíg a Sötét Földön tartózkodik: ha egy adamantit páncéldarabot viselsz, +1 sebzést kapsz, kettő esetén +2-t, három esetén +4-et, négy esetén +6-ot, öt vagy több esetén +9-et! (Ide nem számítanak azok a különleges, varázstárgy készítéssel gyártott tárgyak, amelyekhez mellesleg adamantit is kell.) Ez a bónusz csakis a Sötét Földön érvényesül. Az adamantitból készült páncéldarabok tökéletesen méretre szabottak, nem lehet őket el vagy átadni, legfeljebb eldobhatod őket. Az erős mágikus sugárzás miatt az adamantit páncélrészeket legalább 18. szintű kalandozó öltheti csak magára.

VARKAUDAR TEKERCS (653. TÁRGY)
Ez az apró, varkaudar rúnákkal televésett bőrtekercs minden bizonnyal valamilyen titkos rituálé leírását tartalmazza. Ámde bárhogy próbálod, képtelen vagy a misztikus jeleket megfejteni, nemhogy az írást el tudd olvasni. Mindenképp találnod kell egy hozzáértőt! A varkaudar tekercset féltve őrzöd, nem adod át senkinek, amíg rá nem jössz a titkára.

SMARAGDKŐ (678. TÁRGY)
A különlegesen ritka smaragdköveket a jelenkor törpéi már nem képesek a föld felszínére hozni - talán már soha nem tudják újjáépíteni őseik hihetetlenül mélyen, a föld alá nyúló tárnarendszereit. Az egyetlen mód, ahogy a nyers smaragdkő a felszínre bukkanhat, ha legyőzöl egy földsárkányt, és megtalálod a gyomrában. Nem csoda, hogy minden kalandozó úgy vigyáz a smaragdkőre, hogy gyakorlatilag lehetetlen tőle ellopni.

RYUKU KÖPENY (693. TÁRGY)
A ryuku díszöltözék elengedhetetlen kelléke a kék selyemköpeny, ezüsthímzéssel. Inkább a mágikus természetének, mint fizikai képességeinek köszönhető, hogy kettővel megnöveli a védettségedet, sőt, még egyet ad az intelligenciádhoz is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 235. fordulód.

Erő: 28 (42) Szint: 25 Merészség: 10/1 Magasság: 182 cm
IQ: 29 (35) Támadás: 37 (39) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (25) Védekezés: 43 (48) Menekülés: 30 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 29 (33) Életpont: 375/237 Jellem: semleges (+7) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (32) Varázspont: 672/332 Pénz: 6912 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 61/29 Pszi pont: 296/122 EFejl: 30
Eddig összesen 2537 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21 098 TP-t kaptál. Jelenleg 1 667 866 TP-d van. A következő szinthez még 32 134 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar hadúr, Rodrig. A 173. fordulódban 9147 arany került a bankszámládra. 10061 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/40 (+20%) szúrófegyverek: 20/12 (+4%) vágófegyverek: 28/91 (+2%)
ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 27/53 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) max. 1 db (12 -17.); tüske (#22) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
119,106 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 138,121
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/25 2. nyomkövetés: 70/28 (+102%) 3. mászás: 9/97 (+5%)
4. csapdakészítés: 25/53 (+6%) 5. csapdaészlelés: 10/96 6. gyógyítás: 25/56
7. titkosírás: 8/44 8. felderítés: 23/37 (+11%) 9. szörnyidomítás: 14/21
10. teológia: 22/56 (+10%) 11. taumaturgia: 24/34 (+3%) 12. szerencsejáték: 3/15
13. versengés: 15/89 (+9%) 14. zene: 11/14 15. szörnyismeret: 37/61 (+22%)
16. pszi: 49/97 (+33%) 17. zárnyitás: 19/1 18. vadászat: 20/34 (+150%)
19. bányászat: 30/50 (+3%) 20. úszás: 1/0 21. főzés: 16/71 (+11%)
22. csapatmunka: 5/22

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 1 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), háló-csapdát (#220) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
csábmosoly (#16) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150), direkt kontakt. II (#122)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> massza (#217) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> szutykos remák (#191) nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) varázsvédelem (#34) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 483 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 90 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) $2 bronzhegyű lándzsa ($87) $2 * orgyilkos tőr ($225)
$1 vashegyű lándzsa ($182)
Vágófegyverek
1 rövid kard (#171) 1 * varkaudar szablya (#516)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 varkaudar korbács (#1134) $1 vasalt bunkó ($181)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 2 hosszú íj (#111)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19) $5 mérg. ubuk tüske ($137)
4 mérgezett vasnyíl (#187) $8 nyílvessző ($108) $1 sallank nyíl ($129)
9 * tüske (#22) $17 ubuk tüske ($131) 14 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
$1 ezüstshuriken ($327) $1 mérg. ubuk dobónyíl ($188) $6 mérg. vas dobónyíl ($190)
$1 ubuk dobónyíl ($138)
Pajzsok
$1 bronzpajzs ($89) $1 kis vaspajzs ($159)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562) 1 ryuku mellvért (#689) $1 szöges páncél ($65)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 2 * Khór maszkja (#1138) $1 vassisak ($160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * Khór kesztyűje (#1746) $2 lánckesztyű ($230) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3)
$1 ezüst nyaklánc ($117) 10 * gólem talizmán (#811) 6 halálhozó talizmán (#813)
1 * kőkés szimbólum (#2321) 5 korinthai talizmán (#814) 3 * varkaudar szimbólum (#1528)
1 * virág szimbólum (#143) 5 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 arany karperec ($194) 2 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373)
$2 ezüst karkötő ($158) $1 * obszidián karkötő ($229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
$2 aranygyűrű ($193) $4 ezüst gyűrű ($180) 1 * koponya gyűrű (#1733)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
14 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 36 csepp tinta (#101), fér még: 104]
11 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 55]
9 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 108]
9 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 90]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
2 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 24]
30 sullár hólyag (#168) [bennük 63 csepp spiritusz (#170), fér még: 537]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
29 uzbány csőr (#169) [bennük 72 csepp ugh méreg (#166), fér még: 276]
6 vizestömlő (#3) [bennük 87 korty víz (#27), fér még: 33]
8 zöld üveg (#82) [bennük 38 csepp ragasztó (#83), fér még: 122]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) $2 aranytű ($272)
4 ásó (#34) 1 bányászlámpa (#1687) $1 bronzkulcs ($76)
1 bűvészpálca (#1639) 2 cirkuszi pergamen (#1233) 4 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 ezüstszelence (#1602) 1 fiatalság itala (#473)
1 fülemüle síp (#1576) 7 fűszerkeverék (#1170) 5 gernim balzsam (#1894)
9 gyógykenőcs (#313) 1 hibátlan gyémánt (#680) 51 kaja (#2)
1 kis mágneses bigyó (#1266) 1 koboldkorona (#1629) 1 kötél (#92)
1 Kragoru iszákja (#2058) $1 kristálygömb ($265) 1 krónika (#1725)
1 kronokristály (#1636) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
2 megsemmisítő (#1540) 2 moa katalizátor (#386) 1 moa varázsdoboz (#1133)
$2 nagy bronzkulcs ($185) $1 nagy vaskulcs ($186) 1 + nyílcsapda (#243)
1 nyomkereső talizmán (#671) 21 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 reflexélesítő (#1407) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 sáfránykristály (#675) 1 szeksztáns (#32) 3 távcső (#42)
1 teremtés zsákja (#818) 1 tudati fétis (#1151) 1 varkaudar látógömb (#1107)
1 varkaudar pálinka (#1137) 2 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
11 amniosz (#203) 1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299)
2 csillezsályalevél (#1253) 7 csuklyavirág (#133) 10 dözmöng szív (#122)
54 drótszőr (#37) 10 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712)
5 ezüstdarab (#326) 15 fekete gyöngy (#99) $6 főnixtoll ($563)
2 galachmit (#310) $1 gromak bőr ($268) 25 gyíkfű (#201)
23 gyöngymangó (#135) 6 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745)
$1 jégszív ($282) 17 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
19 kék orchidea (#68) 5 kőszem (#304) 9 liumbe hajtás (#655)
126 madártoll (#112) $4 magszim bél ($103) 1 moa jádekő (#382)
1 moa obszidián (#380) 1 moa rubin (#379) 1 moa smaragd (#377)
1 moa üveggömb (#383) 2 Morgan kristálya (#659) 35 pirkit (#153)
7 púderkő (#119) $2 pular kristály ($239) 9 purifikátor háj (#269)
50 quwarg tojás (#360) 1 rakolits por (#669) 9 ramit kő (#226)
$2 raptor karom ($281) 23 + remák szív (#264) 3 rézdarab (#70)
23 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650) 1 szulfin (#676)
7 szvó-ektoplazma (#151) 2 Thargodan esszencia (#328) $1 + vapár ág ($110)
$9 varkaudar csont ($1113) 10 vasérc (#152) 6 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy:

Összsúly: 176.11 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 8 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
8 alligátorbőr (#661) 2 kis ónixkulcs (#1110) 6 kvazár (#244)
1 lélekkő (#1650) 5 manakristály (#500) 23 mutáns csont (#331)
37 sáfránypor (#211) 84 sallank karom (#128) 17 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 tudás gyöngye (#522) 8 varázskő (#305) 43 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyöngymangó (#135) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
76 arany (#50) 1 arany karperec (#194) 2 aranygyűrű (#193)
1 aranytű (#272) 1 csuklyavirág (#133) 1 elkarog szőr (#665)
2 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 gólem talizmán (#811) 13 kaja (#2) 1 kerek kő (#19)
1 kristálygömb (#265) 3 magszim bél (#103) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 3 ragasztó (#83) 11 sallank karom (#128)
1 sólyomcsőr (#1223) 9 tüske (#22) 8 ugh méreg (#166)
3 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
(119,106) phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), 29. jellempróba, Elenios oltár, smaragdgólem (#417), erszényes elkarog (#354)
(120,107) nekrofun (#173), oltár, tetememberek (#123), ragyás burástya (#111)
(121,108) 28. jellempróba, oltár, élőholt quwarg (#202)
(122,109) friss csatamező (#262), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon oltár, 45. jellempróba
(123,110) ryuku futárbérenc (#765), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár
(124,111) epokitféreg (#147), móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(125,112) 21. jellempróba, quwarg harcos (#201)
(126,113) szürke rinocérosz (#346)
(127,114) művészi porolit (#720), érclelőhely, kardszárnyú pocok (#152)
(128,115) proteinsólyom (#771), mély szakadék (#154), púpos burástya (#92), ragyás burástya (#111), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek