234. forduló, 236. forduló, Shenqui összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. dec. 20. 9h:09'
EZ A 1025. JÁTÉKHETED, 235. FORDULÓD
1026. játékheted kezdete: dec. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #1276
SZÁMLA : XXXX

SHENQUI KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [135,63] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+5 tvp ). A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
Varázserőd regenerálódik. (+86 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+10 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+3 kaja.) 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy quwarg királynő nyomok után kutattál. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 383.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 378.]

* 2. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+27 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 348.]

* 3. KP: v 1 4 0 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 343.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 338.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 333.]

* 6. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 333.]

* 7. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 323.]

* 8. KP: ef 1 501 0 energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 316.]

* 9. KP: ef 1 0 0 energia fejlesztése 1
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] Öregedtél 1 évet. [10 pontot használtál fel, van még 306.]

hu 677 104 hulladék: 677 104
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szulfagor agyart. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fémrudat. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

dd 2 56 eldobod a 2. tárgyat az 56. tárgyat
Elhajítasz 54 kaját. Elhajítasz 27 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

v 96 100 80 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

134 135 136
62
63
64

[100,80] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 2 álomport 2 aranyért, 2 bőrsisakot 10 aranyért, 1 bronzhegyű lándzsát 10 aranyért, 2 bronzsisakot 18 aranyért, 1 fekete bőrcsizmát 16 aranyért, 1 karbin plazmát 10 aranyért, 2 kígyóbőr kesztyűt 10 aranyért, 3 magszim belet 15 aranyért, 1 mérg. ubuk dobónyilat 7 aranyért, 3 mérg. ubuk tüskét 6 aranyért, 2 mutáns csontot 8 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 3 rézsisakot 21 aranyért, 3 rövid íjat 24 aranyért, 12 sallank karmot 24 aranyért, 1 szent jogart 50 aranyért, 5 szulfagor agyart 20 aranyért.
Összefutsz egy fekete hajú, félszemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight fanatikusa. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy harcos trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy erszényes elkarog trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Hátasa egy idomított spagulár. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű az alávaló.
Vérre szomjazva, kihívást intézel felé. Majd megmutatod Neki!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 109 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az árnymanó testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az árnymanó fejét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). {GYD:} Méregfoggal kicsit megbökdösöd az árnymanó bal karját. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Vashegyű lándzsával az árnymanó többször eltalálja a testedet. (3 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Árnyéktőrrel az árnymanó gyengén megszurkálja a jobb válladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meginog, majd zsákként dől el. Halott! A mosoly azonban lehervad az arcodról, amikor ellenfeled teste köddé válik. Kereket oldott az utolsó pillanatban valamilyen varázslat segítségével! 10 080 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt a vámpirizáció hatása. {Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 181, gyógyulás: 47, összesen: -134 ÉP}


Összeakadsz Veres Trammannal. Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied.
Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Odébbállsz.
Találkozol Alarannal. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy q. rohamosztagos trófea ékesíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Tárgyainak egy részét egy zombi viszi. Auráját érzékelve máris tudod, ugyanolyan sötét, mint a Tied.
Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 296.]

ve 104 1 megveszed a 104. tárgyat 1
Vásároltál 1 fémrudat. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

m 1 4 4 mozogsz északkeletre, délre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[135,63] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg királynő. Itt csata lesz.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő nyakát. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Leah oltár van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy ősi csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 súlyzót. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [135,64] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Észreveszel egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy tavacska van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku légiós nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós testét. Kritikus ütés! (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós bal karját. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [135,65] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erősen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielőtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy ősi csatamező van. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy patak van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy erszényes elkarog. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog bal oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. [40 pontot használtál fel, van még 256.]

usz 40 úszol 40 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Víz alatt is egész jól megy az úszás, persze csak rövidebb távon. Gyakorlásképp átúszod a tavat oda meg vissza. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [40 pontot használtál fel, van még 216.]

usz 40 úszol 40 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben méregfogat fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy opati polip! (ld. enc.)

Meglengetve a méregfogat ellenfeledre rontasz. Méregfoggal teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip puha testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. (ld. enc.) 181 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (víziharc: 1. szint). (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [40 pontot használtál fel, van még 176.]

usz 40 úszol 40 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a hatékony méregfogat markolod, harcra készen. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy trosnyogó szakóca! (ld. enc.)

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Méregfoggal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy fekete gyöngy! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [40 pontot használtál fel, van még 136.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[134,65] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Észreveszel egy grok-képződményt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy malmot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ki-Nyú Vacc, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy drasmólyom!

Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a drasmólyom jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy légirozmár!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a légirozmár testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár melléd csap a farkával! A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 12 aranyat. Elhagyod a furcsa képződményt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tüskés harci gromak közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-17 életpont.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [133,65] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Találsz egy kazmárt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy patakot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy dombi yeti nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dombi yeti testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a dombi yeti bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A dombi yeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [132,64] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Vad szamóca illatát hozza a szél. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Ki-Nyú Vacc hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Megelőzve a tigroszlánt, elkapod a cicát. Jó kis ebéd lesz belőle (+1 kaja). Most látod csak, hogy a tigroszlán sebesült - nincs ínyére az ebédért való harc, ezért gyorsan elszalad. (+2 gonoszság.) Szereztél egy kaját.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy márványtornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő gyilkos sallank mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a gyilkos sallank jobb első lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a gyilkos sallank jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)
[52 pontot használtál fel, van még 84.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[132,63] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy kőkorszaki szaki!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kőkorszaki szaki fejét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megbököd a kőkorszaki szaki jobb karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kőkorszaki szaki összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 719 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 27 aranyat. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északra egy ősi csatamező van. Elteszed a látcsövet.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [133,62] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy házat. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy ősi csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 46.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 138 TVP-t kell elköltened.] Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (testépítés: 1. szint). (ld. enc.) [40 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: e 15 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: v 10 0 0 elmormolod a 10. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a dalos szilmill. 2 kaját bezabál a karmos tankány. Egy kaját bezabál a kardfogú fülemüle. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 376 pontot. A következő körben tehát 376 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


OPATI POLIP (195. SZÖRNY)
Ez a kisebb polip főként a patakokban, tavacskákban les áldozatára. Izmos csápjaival megragadja áldozatát, és - ha tüdővel lélegzik - addig tartja a víz alatt, amíg meg nem fullad. A víziharcban valamennyire jártas (értsd: nem teljesen kopasz zöldfülű kezdő) kalandozó számára az opati polip könnyű prédát és finom vacsorát jelent.

POLIP SZÍVÓKA (391. TÁRGY)
Kimetszve egy polip szívókáját, és kiszárítva a napon, rugalmas, a természet által tökéletesre megalkotott tapadókorongokhoz juthatsz. Nyilván valamire jó lesz! (De vigyázz, mert az F parancstól esetleg permanensen csökkenhet az IQ-d!)

VÍZALATTI HARC (FEGYVERES SZAKÉRTELEM)
Elsajátítottál egy teljesen új fegyveres szakértelmet, a vízalatti harcot! Gratulálunk! A vízalatti harc egészen más technikát kíván, mint a felszínen folytatott harc, és persze sokkal nehezebb. Hiszen ellenfeleidnek a víz többnyire lételeme, te pedig eleinte örülsz, ha nem megy tele a tüdőd vízzel! A vízalatti harcról a következőket kell tudnod: kizárólag a kisebb (balkézben is használható) fegyvereket forgathatod a szúró-, vágó- és ütőfegyverek kategóriából. A fegyver alapsebzése (tehát az enc.-ben leírt) víz alatt az eredetinek szúrófegyver esetén a kétharmada, vágófegyvernél a fele, ütőfegyvernél a negyede. Pl. egy csontszablya sebzése d8 helyett d8/2 lesz (vagyis a gép dob egy 1-8 közti számot, és elosztja kettővel). [Az ököl alapsebzése víz alatt d3, függetlenül a harcművészettől]. Ehhez jönnek hozzá a szokásos bónuszok (erőből, varázslatból, fegyver szakértelem, stb.), ezek nem csökkennek. FONTOS: vízalatti harcnál, bármilyen fegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti harc fegyver szakértelmed számít! Tehát akár szúró, akár vágó, akár ütőfegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti fegyver szakértelmed fog számítani: hiába van 20-as szúrófegyver szakértelmed, ha a víziharcod 1-es, igen gyengén fogsz muzsikálni. Állítólag vannak kifejezetten vízalatti harcra tervezett fegyverek is, ezeket a felszínen nem használhatod, de víz alatt a sebzésük nem csökken. Vízalatti harc esetén harcművészet és balkezes fegyver nem használható. Ha vízalatti harcra kerül sor, a program automatikusan be fogja készíteni azt a fegyvert, amellyel a legnagyobbat tudod sebezni (egyfajta Feltételes Fegyverváltás), tehát neked nem kell fegyvert előkészítened. Ha semmilyen alkalmas fegyver nincs a birtokodban, ököllel fogsz harcolni. Lőfegyvert, dobófegyvert víz alatt nem lehet használni. A víziharc fegyver szakértelem GYK paranccsal csak akkor fejleszthető, ha van a birtokodban valamilyen vízifegyver, de a fejlődés mértéke ilyenkor is csak feleakkora, mint egyéb fegyveres szakértelemnél való gyakorlás esetén.
Megjegyzés: A vízalatti harc fegyver szakértelem alacsony szinten fegyvermesternél nem fejleszthető, magas szinten (20+) pedig nem szükséges a fegyvermester oktatása.

TROSNYOGÓ SZAKÓCA (192. SZÖRNY)
A trosnyogó szakóca egyike a legártalmatlanabb víziszörnyeknek. Egy gumiszerű polipra emlékeztet, hat apró, tömzsi lábacskával. Szeret a tavacskák és patakok melletti sárban trosnyogni, vagy a vízben úszkálni. Nagyon buta, és még a nála nagyobb lényeket is megtámadja, beleértve a humanoidokat is. Apró szívókái nem jelentenek igazán veszélyt az úszásban jártas kalandozókra.

TESTÉPÍTÉS
A testépítés szakértelem leginkább az erejüket növelni, a testüket izmossá, tetszetőssé tenni akarók körében népszerű. Köztudott, hogy a súlyzó használata meggyorsítja az erő TF-elésének hatékonyságát: ha azonban rendelkezel a testépítés szakértelemmel, ez a dolog még fokozottabb! Ahányas a testépítés szakértelmed, annyi plusz százalékkal nő a súlyzó hatásfoka. A testépítés szakértelmed az erő TF-elése növeli, méghozzá igencsak gyorsan! A testépítés szakértelmed csak a szakértelmet kifejlesztő KT-k tagjai tudják növelni gyakorlással, még akkor is, ha valamilyen úton-módon (öröklés) megszerzik a képességet.

KARAKTERLAP

Shenqui, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah misszionáriusa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 235. fordulód.

Erő: 30 (41) Szint: 17 Merészség: 10/7 Magasság: 149 cm
IQ: 26 (37) Támadás: 32 Agresszió: 7 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 23 (34) Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 31/40 év
Egészség: 23 (34) Életpont: 430/430 Jellem: gonosz (410) Tul. pont: -6
Szerencse: 25 (40) Varázspont: 507/0 Pénz: 1515 arany Kép. pont: -4
Tudatpont: 7/0 Pszi pont: 30/20 EFejl: 9
Eddig összesen 1351 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 926 TP-t kaptál. Jelenleg 231 300 TP-d van. A következő szinthez még 28 700 TP szükséges. Trófeáid: mocsárivérc, óriásféreg, Ayagira Tanaka. A 203. fordulódban 66 arany került a bankszámládra. 84 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/22 (+122%) ökölvívás: 25/46 (+6%) szúrófegyverek: 21/24 (+3%)
vágófegyverek: 3/73 ütőfegyverek: 5/71 lőfegyverek: 3/40
dobófegyverek: 24/23 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
133,62 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 237 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/73 2. nyomkövetés: 37/78 (+14%) 3. lopás: 1/7
4. mászás: 11/59 (+11%) 5. csapdakészítés: 16/30 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/88
7. gyógyítás: 43/4 8. titkosírás: 10/84 9. felderítés: 12/7
10. szörnyidomítás: 9/91 11. teológia: 26/4 (+6%) 12. taumaturgia: 22/23 (+6%)
13. versengés: 8/51 14. harcművészetek: 23/0 15. zene: 94/99 (+36%)
16. szörnyismeret: 15/14 (+20%) 17. pszi: 3/32 (+7%) 18. zárnyitás: 1/6
19. vadászat: 21/37 20. bányászat: 19/67 (+11%) 21. testépítés: 1/43 (+143%)
22. úszás: 5/80 (+101%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 9 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), nagy vaskulcsot (#186) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 9 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 65 TVP-ért
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Camel a Calandor (#3025)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +18 kg teher) státusz: OK
dalos szilmill (#7457) (+2 támadás közelharcban) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet!
2.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 0)
3.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 35, 36, 60, 63, 64, 66, 68.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16, 18.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 15 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 881 TU szükséges.)
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Összsúly: 124.69 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 álompor (#396) 2 bőrsisak (#57) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
2 bronzsisak (#88) 1 fekete bőrcsizma (#247) 49 kaja (#2)
1 karbin plazma (#199) 2 kígyóbőr kesztyű (#49) 3 magszim bél (#103)
19 mákrózsa virág (#56) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 mérg. ubuk tüske (#137)
2 mutáns csont (#331) 2 nehezék (#258) 1 orgyilkos tőr (#225)
3 rézsisak (#72) 3 rövid íj (#107) 7 sallank karom (#128)
1 szent jogar (#150) 5 szulfagor agyar (#677)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
282 arany (#50) 1 elkarog szőr (#665) 1 fekete gyöngy (#99)
1 gromak bőr (#268) 1 kazmár gyökér (#205) 1 kőszem (#304)
5 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148) 3 polip szívóka (#391)
1 súlyzó (#347) 5 ugh méreg (#166) 4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

131 132 133 134 135 136
61
62
63
64
65
66
(132,63) márványtorony (#175), Tharr oltár, tündöklő szobor (#1587), kőkorszaki szaki (#109)
(132,64) művészi porolit (#720), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 26. jellempróba, gyilkos sallankok (#85)
(133,62) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Tharr oltár, művészi porolit (#720)
(133,65) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), érclelőhely, dombi yeti (#366)
(134,65) grok-képződmény (#149), malom (#1204), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), drasmólyom (#60), légirozmár (#94), tüskés harci gromak (#156)
(135,63) quwarg királynő (#153)
(135,64) gumifa (#38), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), ryuku légiós (#361)
(135,65) tavacska, barátság szent tüze (#484), oltár, 40. jellempróba, erszényes elkarog (#354), opati polip (#195), trosnyogó szakóca (#192)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A tidanitdukátot (1480. tárgy) át lehet váltani kisebb reverziós prizmává (2027. tárgy) egy az egyben a gnóm refrugátor (2069. tárgy) segítségével, a H 2069 1480 (darabszám) parancsnál, ha a darabszám 100 felett van, akkor nem védőkristályt kapsz, hanem (darabszám-100) db kisebb rev. prizmát.

Üzenet küldése a karakternek