Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. márc. 5. 9h:05' EZ A 661. JÁTÉKHETED, 233. FORDULÓD 662. játékheted kezdete: márc. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
t 89 | támadod a 89. szörnyet |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sörényes ubuk bal oldalát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a sörényes ubuk jobb középső lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
le 117 | leveszed/lerakod a 117. tárgyat |
kf 1579 | kézbeveszed/felveszed az 1579. tárgyat |
kb 434 104 1 | kiveszel a bankból a 434. tárgyat (104 darabot) |
bb 209 20 | beraksz a bankba a 209. tárgyat (20 darabot) |
bb 70 2 | beraksz a bankba a 70. tárgyat (2 darabot) |
v 22 181 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 410 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 410 | elmormolod a 22. varázslatot |
bb 170 123 152 | beraksz a bankba a 170. tárgyat (123 darabot) |
kb 2 2 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (2 darabot) |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [51,79] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Pszinapszis lehet. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 17 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a Pszinapszis testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Pszinapszis fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a Pszinapszis lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 TU.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel kegyetlenül megütöd a Pszinapszis nyakát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A seb azonnal beforr! {KCC:} Méregfoggal felnyársalod a Pszinapszis testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a Pszinapszis lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-2 TU.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [52,78] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manilla-fát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gorombilla közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {KCC:} Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a gorombilla jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal teljesen átszúrod a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A gorombilla mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 57 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {KCC:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lajhárlord testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a lajhárlord testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A lajhárlord mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A lajhárlord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [51,76] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetőség, előveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbűvölő kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szőrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.)
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod a százfogú testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A százfogú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [51,75] A sík vidék mocsarassá válik. Az Árnyékmocsár szélénél jársz. Ez egy sötét, gonosz hely, a legtöbben messze elkerülik. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy téfea magoflux közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a téfea magoflux testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a téfea magoflux fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A téfea magoflux most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
295 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [49,73] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy félelem-járó lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. {KCC:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a félelem-járó ragyás pofáját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a félelem-járó nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. A félelem-járó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a félelem-járó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [49,72] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Nyüzsög az élet körülötted: békák brekegnek, madarak csivitelnek. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy félelem-járó. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a félelem-járó fekete bőrét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal felnyársalod a félelem-járó jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. A félelem-járó elhibázza az ütést csápjával. A félelem-járó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
sze 73 | elengeded a 73. szörnyet |
t 73 | támadod a 73. szörnyet |
m 1 | mozogsz északkeletre |
szk 352 | keresed a 352. szörnyet |
v 22 127 | elmormolod a 22. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
PSZINAPSZIS (974. SZÖRNY) Pszinapszis a valaha élt egyik legnagyobb hírű mentát, Hoxxurton segédje és jobbkeze volt. Mikor Hoxxurton felfedezte a dematerializációt, Pszinapszis volt az egyetlen tanítványa, aki követte őt a kétes kimenetelű kísérletben. Mint később kiderült, a többi tanítvány óvatossága megalapozott volt. Pszinapszis tudata eltorzult, és bár mentális energiái ma sem csekélyek, többé aligha tekinthető értelmes lénynek. Rátámad minden anyagi teremtményre válogatás nélkül. Elpusztulni azonban képtelen, hiszen anyagtalan testének "sejtjei" képesek pár nap alatt regenerálni bármilyen sérülését. |
LAJHÁRLORD (757. SZÖRNY) Bár a szőrlajhárok nem élnek, és soha nem is éltek hierarchikus társadalomban, mégis vannak egyedeik, akik valahogy mások, előkelőbbek társaiknál. A napjaikat a fák ágairól csimpaszkodással töltik, és nem is igazán vágynak többre, így az erdőkön kívül kicsi az esélye, hogy találkoznál velük. A lajhárok lordjai jóval nagyobbat ütnek alacsonyabbrendű fajtársainál, ráadásul némi mentális képességekkel is rendelkeznek, legyőzésüket nehezítendő. |
LÁPI HAJLÉK (670. TEREPTÁRGY) Egyszercsak egy apró, nádból épített, takaros kis házat pillantasz meg az egyik stabilabbnak tűnő zsombékon. Közelebb merészkedsz. A ház előtt egy töpörödött gnóm üldögél. Amikor megpillant téged, elmosolyodik. - Á, egy kalandozó! Mi járatban erre, a mocsár szívében? Te is illően köszöntöd, bemutatkoztok, mesélsz a külvilág híreiről. A kimondhatatlan nevű gnóm elgondolkodva bólogat, majd megkérdezi. - Mondd csak, nem hallottál esetleg Tiumbéről? Már jó ideje, hogy eltűnt, de hiába keressük a többi mocsárlakóval együtt. Segíts nekünk megtalálni őt, és megtaláljuk a módját, hogy megjutalmazzunk téged. Megígéred, hogy megteszel minden tőled telhetőt, aztán búcsút intesz a remetének. [Figyelem: a küldetést bármely lápi hajlékban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
NYOMKERESŐ TALIZMÁN (671. TÁRGY) A lápi hajlékban élő gnóm egy nyomkereső talizmánt ajánl neked, ha hírt hozol Tiumbéról! Tiumbe batyuján kívül a gnómnak el kell vinned 2 rókafarkat és 12 elkarog szőrt is, hogy a mágikus tárgyat elkészíthesse neked. A tárgyak átadásához a lápi hajlékon a Küldetés Teljesítése: KT 671 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A talizmánt nem kell KF-elned, varázsereje enélkül is működik: ha a birtokodban van, az SZK parancs sikerére 13%-kal nagyobb esélyed van, és ezzel az esély az SZK-nál leírt maximális fölé is mehet! |
Erő: | 30 (36) | Szint: | 19 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 20 (23) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 32 (37) | Védekezés: | 49 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 20 (23) | Életpont: | 367/316 | Jellem: | jó (758) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 26 (33) | Varázspont: | 262/140 | Pénz: | 185 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 14/9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/38 (+1%) | szúrófegyverek: | 19/61 (+9%) | vágófegyverek: | 19/15 |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 14/3 | dobófegyverek: | 20/27 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (260%) << raptor szablya (#482) (270%) << ököl (#28) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -20.); tolmokov-koktél (#351) (21 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/81 | 2. nyomkövetés: | 51/34 (+4%) | 3. mászás: | 8/92 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 17/80 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 8/96 | 6. gyógyítás: | 34/36 |
7. titkosírás: | 5/50 | 8. felderítés: | 7/36 | 9. szörnyidomítás: | 5/40 |
10. teológia: | 21/17 (+13%) | 11. taumaturgia: | 5/67 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 3/74 |
13. versengés: | 1/31 | 14. harcművészetek: | 27/0 | 15. zene: | 13/0 |
16. szörnyismeret: | 10/50 (+18%) | 17. zárnyitás: | 1/5 | 18. vadászat: | 8/72 |
19. bányászat: | 28/79 (+15%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 90 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 2 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 8 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot ), Ramirez feszítővasát (#1261) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 800 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), garokk (#73) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
kobudera (#8), quwarg szabotőr (#301), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg nagymester (#214) | tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | |
tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
lángcsóva (#31) | >> | kétfejű troll (#163) | tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | |
tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) | hhaar burka (#32) | >> | nők (#999) | |
hhaar burka (#32) | >> | férfiak (#998) | varázsvédelem (#34) | >> | ezoterikus mardel (#184) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | * | méregfog (#1553) | 3 | vashegyű lándzsa (#182) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
2 | csontszablya (#64) | 1 | kőkés (#6) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
1 | raptor szablya (#482) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
4 | kerek kő (#19) | 3 | mérgezett vasnyíl (#187) | 52 | ubuk tüske (#131) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
8 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 11 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | vasvért (#164) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 2 | * | vassisak (#160) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | + | ryuku kesztyű (#690) | ||
$1 | * | tankány karom ($237) | ||||||
Övek és övcsatok | ||||||||
1 | sárga erőöv (#276) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||||
Fülbevalók | ||||||||
3 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | * | muzsikus füles (#1657) | 1 | * | obszidián függő (#195) | |
Nyakláncok | ||||||||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | griff nyakék (#1579) | 1 | * | halálhozó talizmán (#813) | |
1 | * | nap szimbólum (#141) | ||||||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | arany papi karkötő (#309) | 2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | Luthius karkötője (#527) | ||
1 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | umbatari karkötő (#278) | ||||
Gyűrűk | ||||||||
3 | * | aranygyűrű (#193) | 5 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | örökkév. igazgyöngy (#1749) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 8 csepp tinta (#101), fér még: 2] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
41 | uzbány csőr (#169) | [bennük 378 csepp ugh méreg (#166), fér még: 114] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 74 korty víz (#27), fér még: 6] | ||||||
7 | zöld üveg (#82) | [bennük 28 csepp ragasztó (#83), fér még: 112] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 2 | bronzkulcs (#76) | |||
5 | + | deus ex machina (#1) | 2 | ezüst kulcs (#184) | 2 | fáklya (#36) | ||
1 | furulya (#233) | 3 | gyógykenőcs (#313) | $1 | karócsapda ($163) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 2 | kötél (#92) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 12 | krónika (#1725) | 1 | márványkulcs (#245) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | mérleg (#81) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | |||
3 | nagy bronzkulcs (#185) | 11 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | olló (#335) | |||
10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 5 | rézkulcs (#75) | 1 | szeksztáns (#32) | ||
4 | szent jogar (#150) | 2 | távcső (#42) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 17 | álompor (#396) | 6 | amniosz (#203) | |||
1 | antilopbőr (#48) | 2 | árnyéksár (#61) | 1 | arx formázó minta (#298) | |||
$1 | bakkura bőr ($95) | 1 | darázsfarok (#654) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
2 | dözmöng szív (#122) | 1 | elf csont (#664) | 12 | elkarog szőr (#665) | |||
$2 | evaporőr háj ($105) | 13 | fekete gyöngy (#99) | 4 | fémrúd (#104) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 3 | grákóbőr (#41) | 3 | grifftojás (#179) | |||
19 | gyöngymangó (#135) | 2 | ilkin érc (#232) | 9 | jégszív (#282) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | $2 | lajhár csont ($236) | 4 | lapockacsont (#33) | |||
1 | liumbe bimbó (#656) | 42 | madártoll (#112) | 2 | mákrózsa virág (#56) | |||
$4 | mandibulapenge ($125) | 2 | moa burát (#384) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 2 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
61 | pirkit (#153) | 1 | ramit kő (#226) | 4 | rézdarab (#70) | |||
1 | rinóbőr (#651) | 2 | rókafarok (#124) | 10 | sallank karom (#128) | |||
51 | sünmedve tüske (#14) | $8 | surranó kígyó bőr ($47) | 1 | szulfagor agyar (#677) | |||
1 | szuperkötél (#209) | 7 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
1 | troll csont (#704) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | vapár ág (#110) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 2 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 118.57 kg | Megterheltség: 144% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 11 | bronzhegyű nyíl (#94) | $4 | göcsörtös bunkó ($123) | 121 | kaja (#2) | 46 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 23 | óndarab (#85) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | 30 | rézdarab (#70) | 17 | spiritusz (#170) | 20 | szuperkötél (#209) | 23 | varkaudar pálinka (#1137) | 31 | vasérc (#152) | 1 | vasvért (#164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kígyóbőr öv (#410) | 1 | mandibulakasza (#127) | 20 | szuperkötél (#209) | |||
1 | vasalt bunkó (#181) | 20 | vasérc (#152) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 3 | fémrúd (#104) | 2 | lajhár csont (#236) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 4 | mandibulapenge (#125) | 20 | pirkit (#153) | |||
4 | ragasztó (#83) | 1 | rézdarab (#70) | 8 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
6 | ubuk tüske (#131) |