232. forduló, 234. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 5. 9h:05'
EZ A 661. JÁTÉKHETED, 233. FORDULÓD
662. játékheted kezdete: márc. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [49,81] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 csontkulcsot (22 arany kikiáltási áron), 2 purifikátor hájat (117 arany kikiáltási áron), 6 sallank karmot (31 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 28 sünmedve tüskét (30 arany), 2 nagy bronzkulcsot (23 arany), 1 távcsövet (20 arany), 2 csontszablyát (3 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 rövid íj (eladási ár: 26 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 csontkulcs (eladási ár: 22 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+12 tvp ). Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy vasérc van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+51 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 753. hetének nyerőszámai: 8, 5, 30. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku légiós nyomára vezet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [8 pontot használtál fel, van még 408.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 403.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 398.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 388.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
EK 145 2 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

t 89 támadod a 89. szörnyet
FT 89 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy sörényes ubuk! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sörényes ubuk bal oldalát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a sörényes ubuk jobb középső lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


le 117 leveszed/lerakod a 117. tárgyat
Leveszed az ezüst nyakláncot. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

kf 1579 kézbeveszed/felveszed az 1579. tárgyat
A nyakadba akasztod a griff nyakéket. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

kb 434 104 1 kiveszel a bankból a 434. tárgyat (104 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 bányászcsákányt. Kiveszel a bank széfjéből 2 fémrudat. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

bb 209 20 beraksz a bankba a 209. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 20 szuperkötelet. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

bb 70 2 beraksz a bankba a 70. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

v 22 181 elmormolod a 22. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vasalt bunkót. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 göcsörtös bunkó, 10 vasérc, 20 pirkit. [-25 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 383.]

v 22 410 elmormolod a 22. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő kígyóbőr övet. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 4 surranó kígyó bőr, 8 spiritusz. [-17 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 378.]

v 22 410 elmormolod a 22. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő kígyóbőr övet. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 4 surranó kígyó bőr, 8 spiritusz. [-17 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 373.]

bb 170 123 152 beraksz a bankba a 170. tárgyat (123 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 16 spirituszt. Beraksz a bank széfjébe 1 göcsörtös bunkót. Beraksz a bank széfjébe 31 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

kb 2 2 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[50,80] Továbbra is síkságon vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetőség, előveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbűvölő kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szőrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Ennivaló, hamm, hamm! (-2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [51,79] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Pszinapszis lehet. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 17 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a Pszinapszis testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Pszinapszis fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a Pszinapszis lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 TU.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel kegyetlenül megütöd a Pszinapszis nyakát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A seb azonnal beforr! {KCC:} Méregfoggal felnyársalod a Pszinapszis testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a Pszinapszis lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-2 TU.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [52,78] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manilla-fát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gorombilla közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {KCC:} Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a gorombilla jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal teljesen átszúrod a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A gorombilla mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 57 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy lajhárlord került az utadba. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {KCC:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lajhárlord testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a lajhárlord testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A lajhárlord mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A lajhárlord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 337.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[52,77] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [51,76] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetőség, előveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbűvölő kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szőrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.)
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod a százfogú testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A százfogú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [51,75] A sík vidék mocsarassá válik. Az Árnyékmocsár szélénél jársz. Ez egy sötét, gonosz hely, a legtöbben messze elkerülik. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy téfea magoflux közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a téfea magoflux testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a téfea magoflux fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A téfea magoflux most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
295 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [58 pontot használtál fel, van még 279.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[50,74] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Apró lidércfények táncolnak a lép fölött.

Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [49,73] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy félelem-járó lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. {KCC:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a félelem-járó ragyás pofáját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a félelem-járó nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. A félelem-járó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a félelem-járó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [49,72] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Nyüzsög az élet körülötted: békák brekegnek, madarak csivitelnek. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy félelem-járó. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a félelem-járó fekete bőrét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal felnyársalod a félelem-járó jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. A félelem-járó elhibázza az ütést csápjával. A félelem-járó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy lápi hajlékot. Elteszed a látcsövet. [24 pontot használtál fel, van még 255.]

sze 73 elengeded a 73. szörnyet
Útjára bocsádot a garokkot, hadd élvezze az életet. Örül neki! (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 255.]

t 73 támadod a 73. szörnyet
FT 73 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

m 1 mozogsz északkeletre
[50,71] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy lápi hajlékot. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz nyomkereső talizmánt. (ld. enc.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[8 pontot használtál fel, van még 247.]

szk 352 keresed a 352. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy láplidércet. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

v 22 127 elmormolod a 22. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mandibulakaszát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 fémrúd, 4 mandibulapenge, 4 ragasztó. [-22 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 242.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még 232.]

* 2. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Éhes vagy. [40 pontot használtál fel, van még 192.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 12, 1.
Kimerített a gyorsvágta. (-5 életerő.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 192 pontod maradt, ebből a következő körre 192 pontot vihetsz át. Kapsz még 374 pontot. A következő körben tehát 566 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZINAPSZIS (974. SZÖRNY)
Pszinapszis a valaha élt egyik legnagyobb hírű mentát, Hoxxurton segédje és jobbkeze volt. Mikor Hoxxurton felfedezte a dematerializációt, Pszinapszis volt az egyetlen tanítványa, aki követte őt a kétes kimenetelű kísérletben. Mint később kiderült, a többi tanítvány óvatossága megalapozott volt. Pszinapszis tudata eltorzult, és bár mentális energiái ma sem csekélyek, többé aligha tekinthető értelmes lénynek. Rátámad minden anyagi teremtményre válogatás nélkül. Elpusztulni azonban képtelen, hiszen anyagtalan testének "sejtjei" képesek pár nap alatt regenerálni bármilyen sérülését.

LAJHÁRLORD (757. SZÖRNY)
Bár a szőrlajhárok nem élnek, és soha nem is éltek hierarchikus társadalomban, mégis vannak egyedeik, akik valahogy mások, előkelőbbek társaiknál. A napjaikat a fák ágairól csimpaszkodással töltik, és nem is igazán vágynak többre, így az erdőkön kívül kicsi az esélye, hogy találkoznál velük. A lajhárok lordjai jóval nagyobbat ütnek alacsonyabbrendű fajtársainál, ráadásul némi mentális képességekkel is rendelkeznek, legyőzésüket nehezítendő.

LÁPI HAJLÉK (670. TEREPTÁRGY)
Egyszercsak egy apró, nádból épített, takaros kis házat pillantasz meg az egyik stabilabbnak tűnő zsombékon. Közelebb merészkedsz. A ház előtt egy töpörödött gnóm üldögél. Amikor megpillant téged, elmosolyodik.
- Á, egy kalandozó! Mi járatban erre, a mocsár szívében?
Te is illően köszöntöd, bemutatkoztok, mesélsz a külvilág híreiről. A kimondhatatlan nevű gnóm elgondolkodva bólogat, majd megkérdezi.
- Mondd csak, nem hallottál esetleg Tiumbéről? Már jó ideje, hogy eltűnt, de hiába keressük a többi mocsárlakóval együtt. Segíts nekünk megtalálni őt, és megtaláljuk a módját, hogy megjutalmazzunk téged.
Megígéred, hogy megteszel minden tőled telhetőt, aztán búcsút intesz a remetének.
[Figyelem: a küldetést bármely lápi hajlékban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

NYOMKERESŐ TALIZMÁN (671. TÁRGY)
A lápi hajlékban élő gnóm egy nyomkereső talizmánt ajánl neked, ha hírt hozol Tiumbéról! Tiumbe batyuján kívül a gnómnak el kell vinned 2 rókafarkat és 12 elkarog szőrt is, hogy a mágikus tárgyat elkészíthesse neked. A tárgyak átadásához a lápi hajlékon a Küldetés Teljesítése: KT 671 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.
A talizmánt nem kell KF-elned, varázsereje enélkül is működik: ha a birtokodban van, az SZK parancs sikerére 13%-kal nagyobb esélyed van, és ezzel az esély az SZK-nál leírt maximális fölé is mehet!

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 233. fordulód.

Erő: 30 (36) Szint: 19 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 20 (23) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (37) Védekezés: 49 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 20 (23) Életpont: 367/316 Jellem: jó (758) Tul. pont: 1
Szerencse: 26 (33) Varázspont: 262/140 Pénz: 185 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 14/9
Eddig összesen 1430 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1720 TP-t kaptál. Jelenleg 391429 TP-d van. A következő szinthez még 58571 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, qwarg rohamosztagos, élőholt quwarg. A 231. fordulódban 5015 arany került a bankszámládra. 5065 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/38 (+1%) szúrófegyverek: 19/61 (+9%) vágófegyverek: 19/15
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 14/3 dobófegyverek: 20/27

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (260%) << raptor szablya (#482) (270%) << ököl (#28) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -20.); tolmokov-koktél (#351) (21 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/81 2. nyomkövetés: 51/34 (+4%) 3. mászás: 8/92 (+3%)
4. csapdakészítés: 17/80 (+5%) 5. csapdaészlelés: 8/96 6. gyógyítás: 34/36
7. titkosírás: 5/50 8. felderítés: 7/36 9. szörnyidomítás: 5/40
10. teológia: 21/17 (+13%) 11. taumaturgia: 5/67 (+18%) 12. szerencsejáték: 3/74
13. versengés: 1/31 14. harcművészetek: 27/0 15. zene: 13/0
16. szörnyismeret: 10/50 (+18%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 8/72
19. bányászat: 28/79 (+15%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 90 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz amnioszt (#203) (max. 2 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 8 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot ), Ramirez feszítővasát (#1261) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219)
mászol max. 800 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), garokk (#73) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
kobudera (#8), quwarg szabotőr (#301), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> jók (#990)
lángcsóva (#31) >> kétfejű troll (#163) tűzeső (#61) >> velociraptor (#161)
tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647) hhaar burka (#32) >> nők (#999)
hhaar burka (#32) >> férfiak (#998) varázsvédelem (#34) >> ezoterikus mardel (#184)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * méregfog (#1553) 3 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
2 csontszablya (#64) 1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
1 raptor szablya (#482)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
4 kerek kő (#19) 3 mérgezett vasnyíl (#187) 52 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
8 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 11 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 2 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 + ryuku kesztyű (#690)
$1 * tankány karom ($237)
Övek és övcsatok
1 sárga erőöv (#276) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók
3 igazgy. fülbevaló (#197) 1 * muzsikus füles (#1657) 1 * obszidián függő (#195)
Nyakláncok
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * griff nyakék (#1579) 1 * halálhozó talizmán (#813)
1 * nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők
1 arany papi karkötő (#309) 2 ezüst karkötő (#158) 1 * Luthius karkötője (#527)
1 * obszidián karkötő (#229) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk
3 * aranygyűrű (#193) 5 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * örökkév. igazgyöngy (#1749)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 8 csepp tinta (#101), fér még: 2]
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
3 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 60]
41 uzbány csőr (#169) [bennük 378 csepp ugh méreg (#166), fér még: 114]
4 vizestömlő (#3) [bennük 74 korty víz (#27), fér még: 6]
7 zöld üveg (#82) [bennük 28 csepp ragasztó (#83), fér még: 112]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76)
5 + deus ex machina (#1) 2 ezüst kulcs (#184) 2 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 3 gyógykenőcs (#313) $1 karócsapda ($163)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92)
1 kristálygömb (#265) 12 krónika (#1725) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 1 mérleg (#81) 1 nagy aranykulcs (#246)
3 nagy bronzkulcs (#185) 11 nagy vaskulcs (#186) 1 olló (#335)
10 + pukkanó tűcsapda (#336) 5 rézkulcs (#75) 1 szeksztáns (#32)
4 szent jogar (#150) 2 távcső (#42) 1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 17 álompor (#396) 6 amniosz (#203)
1 antilopbőr (#48) 2 árnyéksár (#61) 1 arx formázó minta (#298)
$1 bakkura bőr ($95) 1 darázsfarok (#654) 1 dorony tüdő (#212)
2 dözmöng szív (#122) 1 elf csont (#664) 12 elkarog szőr (#665)
$2 evaporőr háj ($105) 13 fekete gyöngy (#99) 4 fémrúd (#104)
6 főnixtoll (#563) 3 grákóbőr (#41) 3 grifftojás (#179)
19 gyöngymangó (#135) 2 ilkin érc (#232) 9 jégszív (#282)
1 kazmár gyökér (#205) $2 lajhár csont ($236) 4 lapockacsont (#33)
1 liumbe bimbó (#656) 42 madártoll (#112) 2 mákrózsa virág (#56)
$4 mandibulapenge ($125) 2 moa burát (#384) 1 moa obszidián (#380)
2 mocsári penke (#148) 2 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
61 pirkit (#153) 1 ramit kő (#226) 4 rézdarab (#70)
1 rinóbőr (#651) 2 rókafarok (#124) 10 sallank karom (#128)
51 sünmedve tüske (#14) $8 surranó kígyó bőr ($47) 1 szulfagor agyar (#677)
1 szuperkötél (#209) 7 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
1 troll csont (#704) 2 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110)
1 varkaudar csont (#1113) 2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 118.57 kg Megterheltség: 144%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
11 bronzhegyű nyíl (#94) $4 göcsörtös bunkó ($123) 121 kaja (#2)
46 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 23 óndarab (#85) 2 orgyilkos tőr (#225)
30 rézdarab (#70) 17 spiritusz (#170) 20 szuperkötél (#209)
23 varkaudar pálinka (#1137) 31 vasérc (#152) 1 vasvért (#164)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kígyóbőr öv (#410) 1 mandibulakasza (#127) 20 szuperkötél (#209)
1 vasalt bunkó (#181) 20 vasérc (#152) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bányászcsákány (#434) 3 fémrúd (#104) 2 lajhár csont (#236)
1 lapockacsont (#33) 4 mandibulapenge (#125) 20 pirkit (#153)
4 ragasztó (#83) 1 rézdarab (#70) 8 surranó kígyó bőr (#47)
6 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(49,72) félelem-járók (#56), garokk (#73)
(49,73) félelem-járók (#56)
(50,71) lápi hajlék (#670)
(50,80) Raia rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 34. jellempróba
(51,75) téfea magoflux (#98)
(51,76) mély kút (#93), Leah oltár, 34. jellempróba, százfogú (#53)
(51,79) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Raia oltár, Pszinapszis (#974)
(52,77) Fairlight oltár, érclelőhely
(52,78) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), gorombillák (#38), lajhárlord (#757)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha a fogadóba a BE <épület száma> <40> paranccsal lép be a karakter, ezentúl megkapja az általa ismert, illetve teljesített TK-k listáját. Első belépésnél továbbra is csak az ismertető szöveg olvasható, tehát a 40-es paraméter használatának feltétele, hogy járt már abban az épületben.

Üzenet küldése a karakternek