232. forduló, 234. forduló, Sharin Elton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 18. 15h:03'
EZ A 1209. JÁTÉKHETED, 233. FORDULÓD
1210. játékheted kezdete: jan. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1420
SZÁMLA : XXXX

SHARIN ELTON KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,42] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+14 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+76 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+90 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy félelem-járó fészket vagy búvóhelyet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [8 pontot használtál fel, van még 431.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-22 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve az elme fölénye. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. 5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 431.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 426.]

* 3. KP: tf 2 40 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 199 TVP-t kell elköltened.] Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pszi elementál. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-5 pszi pont.) A pszi elementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 386.]

* 4. KP: kf 629 0 0 kézbeveszed/felveszed a 629. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed az adamantit sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

* 5. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 381.]

* 6. KP: tf 4 30 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 62 TVP-t kell elköltened.] [30 pontot használtál fel, van még 351.]

* 7. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 350.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 347.]

tps 20 TVP spórolása: 20 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [20 pontot használtál fel, van még 327.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 327.]

m 3 3 5 mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra
[96,43] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Apa Tifusz lábát masszírozza. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy óriás skorpió. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás skorpió hatalmas ollóját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel iszonyatosan megcsapod az óriás skorpió testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az óriás skorpió testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Az óriás skorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy noth szellem. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [97,44] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy érző szívű dromedár. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy drakolich közeledik feléd! Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Találsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran templomot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [96,45] Hegyvidékre értél. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy emberevő. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az emberevő jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel kegyetlenül megütöd az emberevő testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod az emberevő jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Az emberevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elhagyott bányát. Utad során felfedezel egy halálbokort.
(Feltételes mászás:) Mászni kezdesz lefelé a bányajáratban. Óvatosan lépkedsz az omladozó járatokban. Ki tudja, milyen öregek már ezek a gerendák itt. De várjunk csak! Ott mintha mozdulna valami a félhomályban! Ez egy orgoró! (ld. enc.)

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az orgoró testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgoró testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az orgoró ollóját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Ez egy renegát törpe! (ld. enc.)

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Tüzet köpsz. 36 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a renegát törpe bal lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a renegát törpe jobb oldalát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a renegát törpe tömzsi testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 7 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A renegát törpe összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált bányarém trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes renegát törpe trófeát. 1 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Az egyik oldaljáratban végre találsz valamit, amit magaddal vihetnél: 8 ezüstdarabot. Lassan, minden mozdulatod alaposan megfontolva távozol. Kifelé legalább olyan körülményes a közlekedés, mint befelé volt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. [59 pontot használtál fel, van még 268.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[95,46] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy bibircsók-óriás. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás ragyás testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel eltalálod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy élőholt quwarg áll veled szemben.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Tüzet köpsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg bal oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 4 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 26 életpontot vesztettél. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször eltalálod az élőholt quwarg fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 24 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontváz lord.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. 58 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a csontváz lord rozsdás páncélját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ököllel néhányszor megcsapod a csontváz lord testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a csontváz lord bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 124, gyógyulás: 0, összesen: -124 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 3 gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 260 (limit: 1835), a megölt főholtak száma: 2, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 18772.
(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+45 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy sziklafészek van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [94,47] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Œrtsátok csak a szörnyeket bamba népség, ezzel is Leah hatahlmát növelitek. Tour-Mix. " Találsz egy rát-fát. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy erszényes elkarog közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog szőrös testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog bal oldalát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy dermesztő lidérc áll veled szemben.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dermesztő lidérc áttetsző testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-6 védettség). Biami kvazárlándzsával eltalálod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-6 védettség). A dermesztő lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 817 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy zombi mester. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Mohón zabálni kezdesz. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [94,48] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pordémon. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pordémon testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel megütöd a pordémon testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a pordémon testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A pordémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A pordémon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy élőholt sullár száll szembe veled.

Tüzet köpsz. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt sullár hatalmas testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár fejét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod az élőholt sullár testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel eltalálod az élőholt sullár nyakát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy zombi mester. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Látsz egy rát-fát. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Utad során felfedezel egy tímárkunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz tűzfényt. (ld. enc.) Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Csillag. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [55 pontot használtál fel, van még 213.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[93,49] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen ragyás burástya nyomokra bukkansz! Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő ragyás burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya ragyás testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy élőholt tigris. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Délre fekszik egy helytartói város. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)
Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Zöldek a fák, zöldek a szemeim, zöld a vérem. Zöld az Isten! Green W. Eagle " délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az ici-pici, aranyos lányokat szeretem. Steven Spielberg. " Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [93,50] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Aki készíti, nem használja
Aki megveszi, nincs rá szüksége
Aki használja, sosem látja.
Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip!

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a topránypolip puha testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel iszonyatosan megcsapod a topránypolip testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a topránypolip puha testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. A topránypolip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy mérges nyukmár!

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mérges nyukmár fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! A mérges nyukmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 zöld üveget. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,51] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, piros szemű elf nővel. Bőre teljesen fehér! Egy griff nyakéket, egy lánckesztyűt, egy mágusköpenyt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló jádekövét, egy roxati üvegszemet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy törpemammut trófea, egy ragyás burástya trófea és egy Mallon trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy kőkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy hegyi szamár. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik.
Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz.
Odébbállsz.
[51 pontot használtál fel, van még 162.]

m 3 mozogsz délkeletre
[94,52] Továbbmész a város utcáján. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A táblán Borax király portréja látható! K.B. 91x25-ös méretben. " Találsz egy relikviagyűjtő házát. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz márványszobrot. (ld. enc.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Lendül a bunkó s fröccsen az agyvelő, így jár mind ki hiszi ő nagymenő. Tour-Mix. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Minden áttelepülni szándékozó polgárt adókedvezményekkel vár Biztosrév. Edward a kiváncsi " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Álljon e tábla a barátságunk tiszteletére, Dark Silexnek. (Napkeleti Nyaff) " [9 pontot használtál fel, van még 153.]

be 2239 bemész a 2239. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

tpf 20 TVP elővétele: 20 pontért
Felszabadítottunk neked 20 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

v 96 73 59 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

92 93 94 95 96 97 98
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
(93,49) ragyás burástya (#111), nekrofun (#173), 27. jellempróba, Tharr oltár, Chara-din rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(93,50) mély kút (#93), oltár, phua-kúp (#372), 50. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), topránypolip (#86), mérges nyukmár (#95)
(93,51) egy elf nő
(94,47) a 46. labirintus bejárata, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), erszényes elkarog (#354), dermesztő lidérc (#645)
(94,48) pordémon (#253), élőholt sullár (#216), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, tímárkunyhó (#684), művészi porolit (#720)
(94,52) relikviagyűjtő háza (#2239)
(95,46) bibircsók-óriás (#120), élőholt quwarg (#202), csontváz lord (#177), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), világítótorony (#156), oltár, érclelőhely
(96,43) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), óriás skorpiók (#72)
(96,45) emberevő (#119), oltár, vaskohó (#155), elhagyott bánya (#1685), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), orgoró (#170), renegát törpe (#7085)
(97,44) érző szívű dromedár (#753), Chara-din rúnaköve

[73,59] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Felfedeztél egy fény szentélyét. Észreveszel egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Mohón iszol belőle. Feltöltöd a vizestömlőt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vadász quwarg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Tüzet köpsz. 40 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vadász quwarg torát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a vadász quwarg torát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a vadász quwarg torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 163.]

be 376 bemész a szentélybe
Elfojtva egy hangos böfögést, beóvakodsz a tekintélyt parancsoló építménybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 9 aranyat. (+1 jóság.) Érzed, ahogy a szervezetedben lévő méreg felszívódik, elmúlik hatása. [5 pontot használtál fel, van még 158.]

* 1. BP: kut 20 0 0 kutatsz 20 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

* 2. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [20 pontot használtál fel, van még 138.]

* 3. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed az adamantit sisakot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

* 4. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 137.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a karmos tankány. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól iszonyatos hatalmú kalandozó helyett ragyogó és ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +30 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 137 pontod maradt, ebből a következő körre 137 pontot vihetsz át. Kapsz még 374 pontot. A következő körben tehát 511 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ELME FÖLÉNYE (116. PSZI KÉPESSÉG)
Az Elme Fölénye nagyhatalmú képesség, amelynek segítségével egy teljes fordulóra megnövelheted mentális támadásaid erejét. Ellenfeleidnek ahányszor csak mentálisan kell ellenállniuk egy támadásodnak, kapnak -6 -ot a szerencséjükre, így támadásod jóval nagyobb eséllyel lesz sikeres. Használatához 5 TVP-t és 16 pszi pontot kell elköltened. Az Elme Fölénye különösen nagy szolgálatot tehet az Olimpián!

ORGORÓ (170. SZÖRNY)
Az orgorók a labirintusok mélyén lapító, sziklakemény bőrű, medúzafejű szörnyek. Pillantásuk kővé változtatja az óvatlan kalandozót (aki aztán persze várhat a KÖVGEO, vagyis a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztag munkatársaira), harapásuk pedig iszonyatosan erős mérget tartalmaz. Ha ez még nem lenne elég, nem árt, ha tudod, hogy karjaik végén hatalmas, rákszerű ollók vannak, amelyekkel igen kellemetlen sebeket tudnak okozni. Bizonyára kitaláltad már, hogy ütőfegyveren kívül nem sok lehetőséged van a szörny legyőzésére.

RENEGÁT TÖRPE (7085. LÉNY)
Bár a bányát már évtizedek, talán évszázadok óta nem művelik, nem biztos, hogy minden bányász hazatért az otthonába. Előfordulhathgy egy törpét itt felejtettek, aki aztán a magányba teljesen beleőrült, és már képtelenség szót érteni vele. Benned is csak egy szörnyet lát, és eszerint is fog viselkedni. Te sem tehetsz mást, mint véded magad, és megváltod a szerencsétlent a szenvedéseitől. Nem biztos, hogy egyszerű lesz.

PORDÉMON (253. SZÖRNY)
A pordémonok a kiégett, mágikus úton minden élőtől megfosztott pusztaságok lakói. Ezek a kavargó porfellegek a pusztulásból, a negatív energiákból táplálkoznak, és elszaporodásuk egyben egy vészjóslóan kongó harang, amely Ghalla pusztulását is jelzi. A legendák szerint már volt egy világ, amelyben az energiát az élőlényekből kinyerő varázslók sivataggá változtatták saját bolygójukat. A pordémonok egy ilyen világ előhírnökei, figyelmeztetnek, hogy mivé lehet Ghalla, ha a Leah papok ellenőrzés nélkül irthatják az életet. Bár ha a pordémont kitartóan csépeled, "összeroskad", nem szűnik meg létezni, néhány nap múlva újraformálódik, így elpusztítani csak egyféleképpen lehet: ha a kiégett földön újra dús füvű legelők, buja erdők sarjadnak. A pordémon antimágikus aurával rendelkezik, tehát támadó varázslat nem hat rá, és hihetetlen szárazságot képes okozni.

TŰZFÉNY (686. TÁRGY)
Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani.

RELIKVIAGYŰJTŐ HÁZA (2239. TEREPTÁRGY)
Az egyik kis utcában egy eldugott kis házat veszel észre. Az érdekes benne az, hogy egy kis réztábla függ az ajtón: relikviagyűjtő (relikviákat adok-veszek, cserélek). Hmm, ez érdekes, hogy ez eddig hogy kerülhette el a figyelmedet! Na de sebaj! Észben tartod majd, és ha lesz valami olyan relikviád, amit nem tudsz másra használni, elhozod majd ide, hátha kapsz érte valami hasznosat.

MÁRVÁNYSZOBOR (2232. TÁRGY)
Ránézésre a Raia templomain százával megtalálható angyali szobrok miniatürizált változatát tartod a kezedben, az apró márványszobor minden részlete pontosan ugyanolyan kidolgozott, mint nagyobb párjaié. A fény és jóság istenéhez való kötődése vitathatatlan, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy energia alapú varázslataidra szintenként egy bónusz sebzést kapsz. Ne aggódj, gonoszként sem lesz semmi bajod, ha magadnál tartod, ha nagyon zavar a látványa, dugd el hátizsákod legmélyére, hatását úgy is ki fogja fejteni. Átadni viszont nem lehet, mert valamilyen bűbáj ezt megakadályozza.
Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2232 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy márványszoborra!)

RINOCÉROSZBŐR (20. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Hosszas meditációt igényelt, amíg rájöttél, hogy létezik a kígyóbőrnél még optimálisabb, még nagyobb védelmet nyújtó forma: vastag, a rinocéroszéhoz hasonlatos, mindennek ellenálló bőrstruktúrát sikerült kialakítanod! A rinocéroszbőr eggyel több védettséget ad, mint a kígyóbőr, és használata szintúgy automatikus (permanens).

KARAKTERLAP

Sharin Elton, egy kopasz, zöld szemű, hosszú szakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios hittérítője vagy. Papi hited: 100. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 233. fordulód.

Erő: 30 (32) Szint: 21 Merészség: 6/3 Magasság: 181 cm
IQ: 40 (42) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 14 (15) Védekezés: 44 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 28 Életpont: 341/322 Jellem: jó (392) Tul. pont: 3
Szerencse: 21 Varázspont: 472/32 Pénz: 59 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 27/6 Pszi pont: 191/0
Eddig összesen 1328 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 213 TP-t kaptál. Jelenleg 603 171 TP-d van. A következő szinthez még 196 829 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, zombi mester, renegát törpe.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19/89 (+28%) szúrófegyverek: 24/28 (+7%) vágófegyverek: 1/96
ütőfegyverek: 12/54 lőfegyverek: 1/12 dobófegyverek: 24/93 (+11%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << ryuku buzogány (#696)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (7 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
73,59 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 94,52
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 171 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/55 (+44%) 2. nyomkövetés: 38/102 (+22%) 3. mászás: 9/6 (+3%)
4. csapdakészítés: 10/43 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/94 6. gyógyítás: 57/11 (+4%)
7. titkosírás: 4/108 8. felderítés: 26/32 (+5%) 9. szörnyidomítás: 5/47
10. teológia: 20/17 (+6%) 11. taumaturgia: 11/81 (+18%) 12. szerencsejáték: 1/20
13. versengés: 1/84 14. harcművészetek: 11/2 15. zene: 19/104 (+22%)
16. szörnyismeret: 7/48 (+22%) 17. pszi: 26/2 (+2%) 18. zárnyitás: 1/99
19. vadászat: 11/61 (+1%) 20. bányászat: 19/8 (+7%) 21. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 6 darabot, csak egyszer), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot, csak egyszer)
elfogod gátvakondot (#57) hurokcsapdával (#217), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), quwarg királynőt (#153) hurokcsapdával (#217), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), halálmadár (#351)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
alakváltó (#7), Változás Gyermekei (#9120), Raia hívők (#993), nukleáris cickány (#155), Csontmarok (#2039), Ars Magica (#9150), szubreális vámpír (#223), Tapírnyúzó Carmen (#4567), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), kisebb tűzlehelet (#110)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
kisebb tűzlehelet (#110) >> kneopatikus mollusk (#209) kisebb tűzlehelet (#110) >> miksziszi húsgólem (#126)
kisebb tűzlehelet (#110) >> halálosztó kain (#168) kisebb tűzlehelet (#110) >> Thargodan csontváz (#297)
agybénítás (#114) >> dermesztő lidérc (#645) agybénítás (#114) >> kérődző etra (#368)
agybénítás (#114) >> élőholt sullár (#216)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
karmos tankány (#137) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): többek közt 50. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 15, 16, 22, 23, 24, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 192.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 262 (limit: 1835), a megölt főholtak száma: 2, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 19042.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
éjsötét vortexpálca (425)
mágusviadal (426)
a mágus kísérői (427)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 10 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
Az új képesség készen van, de még 15 nap szükséges, hogy használhassátok.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * biami kvazárlándzsa (#568) 2 csontkés (#11)
1 * méregfog (#1553) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
2 bronzpenge (#126) 2 kőkés (#6) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 4 kerek kő (#19) 21 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
3 dárda (#10) 1 esszenciakristály (#350) 1 ezüstshuriken (#327)
2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 5 mérg. vas dobónyíl (#190) 13 tolmokov-koktél (#351)
16 * ubuk dobónyíl (#138) 3 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159) $1 szöges bőrpajzs ($66)
Páncélok
1 * adamantit páncél (#628) 1 kvazár páncél (#251)
Sisakok
1 adamantit sisak (#629) 1 * optiri agysisak (#315) 1 vassisak (#160)
Köpenyek
2 * rejtőköpeny (#277)
Kesztyűk
1 * adamantit kesztyű (#306) 1 mászókarom (#78) 2 tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) $2 sárga erőöv ($276)
Csizmák
1 * adamantit csizma (#631) 1 alligátorbőr cipő (#662) $1 varkaudar csizma ($317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 denevér szimbólum (#140) $1 gyöngysor ($192) 1 * kreiton fókusz (#853)
1 * ritualista amulett (#708) 1 * szem szimbólum (#142) 1 villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 Eldaran karkötője (#373) 1 * mentát karkötő (#1551) 1 * umbatari karkötő (#278)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkéval.smaragdja (#1115)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 0]
6 éjurna (#2368) [bennük 51 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 9]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
3 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 13]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 17 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 55]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 119]
2 szent kehely (#257) [bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
8 uzbány csőr (#169) [bennük 28 csepp ugh méreg (#166), fér még: 68]
3 vizestömlő (#3) [bennük 60 korty víz (#27), fér még: 0]
4 zöld üveg (#82) [bennük 14 csepp ragasztó (#83), fér még: 66]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 aenouth ködkürt (#1554) 4 aranypikkely (#415)
2 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76)
2 csontkulcs (#74) 6 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
7 éjkő (#2369) 2 fenőkő (#1618) 1 fülemüle síp (#1576)
1 furulya (#233) 6 gernim balzsam (#1894) 8 gyógykenőcs (#313)
222 kaja (#2) 2 keg gomba (#1615) 3 kis vaskulcs (#40)
3 kötél (#92) 1 lant (#238) 1 légiós hátizsák (#1560)
1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
2 nagy bronzkulcs (#185) 1 olló (#335) 6 ork csodaszer (#1228)
1 orvosságos zacskó (#682) 3 pszi kő (#248) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
4 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 sáfránykő (#979)
1 szeksztáns (#32) 2 szent jogar (#150) 2 tapasztalatkő (#975)
3 távcső (#42) 1 + tüskecsapda (#242) 2 vaskulcs (#183)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
15 álompor (#396) 2 amniosz (#203) 23 aurach fog (#657)
1 bakkura bőr (#95) 1 berzerker tüske (#713) 1 bruhatagnyelv (#1230)
2 darázsszárny (#652) $9 dorony tüdő ($212) 2 dözmöng szív (#122)
7 drótszőr (#37) 7 elkarog szőr (#665) 16 ezüstdarab (#326)
$5 fabontó ($106) 3 fekete gyöngy (#99) 6 főnixtoll (#563)
$3 fülemüle agyar ($267) 5 grifftojás (#179) 11 gyöngymangó (#135)
1 halálvirág (#2371) 1 hebrencs állkapocs (#130) 2 ilkin érc (#232)
9 kaktusztüske (#114) $3 karbin plazma ($199) 6 kőszem (#304)
5 kreiton esszencia (#892) $6 lajhár csont ($236) 4 lapockacsont (#33)
4 lidércesszencia (#1074) 1 liumbe bimbó (#656) 67 madártoll (#112)
8 magszim bél (#103) 2 mákrózsa virág (#56) 10 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 mocsárivércszem (#1758) 2 + móri gyümölcs (#116) 5 mutáns csont (#331)
10 nektoraf faggyú (#667) 66 óndarab (#85) 1 ovimon-bogyó (#207)
6 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239) 5 rakolits por (#669)
1 ramit kő (#226) 2 remák szív (#264) 16 rézdarab (#70)
6 rinóbőr (#651) 3 rókafarok (#124) 1 sáska amulett (#668)
10 smirglilevél (#29) 19 sünmedve tüske (#14) 20 szulfagor agyar (#677)
$19 szvó-ektoplazma ($151) 2 téfea-agy (#172) 4 Tiume batyuja (#660)
3 trikornis szarv (#198) 9 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113)
62 vasérc (#152) 4 vízionár szem (#102) 9 xirnox szív (#213)

Összsúly: 209.14 kg Megterheltség: 123%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod.

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 bomló esszencia (#2367) 1 elkarog szőr (#665) 8 ezüstdarab (#326)
3 gyenge méreg (#26) 3 gyógykenőcs (#313) 3 kaja (#2)
1 kőszem (#304) 1 kötél (#92) 2 óndarab (#85)
7 ugh méreg (#166) 60 víz (#27) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

72 73 74
58
59
60
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, vadász quwarg (#241)

Üzenet küldése a karakternek