Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. máj. 12. 9h:21' EZ A 244. JÁTÉKHETED, 232. FORDULÓD 245. játékheted kezdete: máj. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3968 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 6. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 7. KP: v 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
* 8. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 9. KP: kf 865 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
hh 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
kf 556 | kézbeveszed/felveszed az 556. tárgyat |
tno 6 6 | növeled a 6. tulajdonságodat |
v 147 | elmormolod a 147. varázslatot |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika bal első lábát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a norpadolótika testét. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 568 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 47, gyógyulás: 39, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [151,100] A bozótos terep dombvidékbe megy át. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ekharion nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion jobb lábát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod az ekharion testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Elhajolsz az ekharion ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az ekharion belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 36 aranyat. 2 235 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 14, gyógyulás: 40, összesen: +26 ÉP}
(Továbbmész...) [150,101] Amerre csak a szem ellát, dombok. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy mínosz-kúp van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy ekharion nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ekharion bal oldalát. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod az ekharion szőrös kezét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 34 aranyat. 2 235 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 27, gyógyulás: 31, összesen: +4 ÉP}
im | imádkozol |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar felderítő testét. Kritikus ütés! (1 támadással 90 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar felderítő jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 769 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [148,100] Amerre csak a szem ellát, dombok. Észreveszel egy hóhérbimbót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán A Tűzhajú vigyorog kajánul. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy kristálypalotát. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ekharion. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion jobb karját. Kritikus ütés! (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (1 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ekharion ragyás testét. Kritikus ütés! (1 támadással 90 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az ekharion egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ekharion összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 35 aranyat. 2 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
v 96 142 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | |
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
[142,60] Épületek tűnnek fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy pézsmatököt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillagbozótost. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. (ld. enc.) Észreveszel egy morgud hagymatövet. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat.
kt 403 1 | elkészíted a 403. tárgyat (1 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó bal vállát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
ee 126 137 108 | eladod a 126. tárgyat a 137. tárgyat a 108. tárgyat |
ee 188 138 57 | eladod a 188. tárgyat a 138. tárgyat az 57. tárgyat |
ee 315 277 197 | eladod a 315. tárgyat a 277. tárgyat a 197. tárgyat |
ee 195 194 265 | eladod a 195. tárgyat a 194. tárgyat a 265. tárgyat |
ee 150 184 99 | eladod a 150. tárgyat a 184. tárgyat a 99. tárgyat |
ee 268 239 14 | eladod a 268. tárgyat a 239. tárgyat a 14. tárgyat |
ee 152 331 37 | eladod a 152. tárgyat a 331. tárgyat a 37. tárgyat |
ve 190 10 | megveszed a 190. tárgyat 10 |
be 702 1 | bemész a 702. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló fejét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy xirnox szív és 4 pirkit. 2 481 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 74, gyógyulás: 40, összesen: -34 ÉP}
vtn 185 | varázslat tanulás: a 185. varázslatot |
vtn 182 | varázslat tanulás: a 182. varázslatot |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar jobb vállát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken. 2 065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áldott okerón testét. (5 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az áldott okerón testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod az áldott okerón behemót testét. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod az áldott okerón testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1 228 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 853, sebződés: 13, gyógyulás: 151, összesen: +138 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy ongóliant tombolás varázst. Öregedtél 2 évet. Egy cseppnyi tudást sikerült visszaszerezned az elveszett titkok tengeréből (+1 TNO, +1 KNO). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében halálhajcsár jobb oldalát. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ében halálhajcsár bal karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 270 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 603, sebződés: 22, gyógyulás: 83, összesen: +61 ÉP}
Gyorsan felraksz egy ongóliant tombolás varázslatot. Öregedtél 2 évet. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 58 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (24 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében hadúr testét. (6 támadással 487 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az ében hadúr testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 47 életpontot sebeztél. Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: az ében hadúr vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7 920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 778, sebződés: 119, gyógyulás: 111, összesen: -8 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy ongóliant tombolás varázslatot. Öregedtél 2 évet. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 57 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr bal lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 205 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében hadúr bal oldalát. (6 támadással 489 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal súrolod az ében hadúr fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. Előrehajolva csap az ében hadúr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7 920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 762, sebződés: 102, gyógyulás: 105, összesen: +3 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronotapír jobb hátsó lábát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-11 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Elszántan a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kronotapír tekergő ormányát. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a kronotapír tekergő ormányát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-9 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-5 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-14 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 55, gyógyulás: 74, összesen: +19 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta bal oldalát. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vark. nekromanta csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 141 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 7, gyógyulás: 32, összesen: +25 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske farkát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megvagdalod az aranyfecske bal szárnyát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vas dobónyíl felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 43 életpontot vesztettél. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 98 aranyat. 6 888 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 607, sebződés: 56, gyógyulás: 85, összesen: +29 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
be 71 | bemész a 71. titkos labirintusba |
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
lm 7 8 21 | mozogsz 7 8 21 |
lm 18 | mozogsz 18 |
bpb | bef. parancs berakása: |
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: le 865 0 0 | leveszed/lerakod a 865. tárgyat |
* 3. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
MOA MUNKÁSKESZTYŰ (1329. TÁRGY) A moa munkáskesztyű a hajdan élt moák hosszú, hegyes praclijaira készült, de a tervezése olyan jól sikerült, hogy akár te is a kezedre húzhatod. Ez persze nem olyan egyszerű, mint ahogy hangzik, mivel nincsenek külön lyukak az ujjaidnak, ezáltal könnyen lecsúszik kézfejedről. Ha azonban elég okos vagy ahhoz (IQ-d nagyobb, mint 80), hogy kitaláld, a kesztyűt hogyan szoríthatnád meg a csuklódon (ahogy annak idején a moák tették), máris van egy új ruhadarabod. Ha a kezeden van, +5 támadást, +5 védelmet kapsz, valamint az ökölharcban +5 sebzést is. Igazi haszna azonban munka közben látszik: minden KészíTés parancsod 10%-kal kevesebb TVP-be kerül. (Ez az üllő hatásával nem adódik össze.) |
PÁRDUCBŐR ÖVTÁSKA (1117. TÁRGY) Amikor a kalandozók egyike lenyúzta az első leölt hópárduc vakítóan fehér bőrét, a társadalom még csak tanácstalanul állt a hóvihar időszaka alatt előkerült millió szörnykomponens előtt, és nem igazán tudta senki, mire is lehetne őket használni. Csak idő kérdése volt azonban, hogy a kreativitás legyőzze ezt az átmeneti tanácstalanságot. Egy őszes szakállú gnóm kalandozó volt az első, aki legyártotta ezt a tetszetős tárgyat, a párducbőr övtáskát. Az ollóval megfelelő formára vágott 2 db párducbőrből precíz munkával már kész is az övtáska váza, melyet 6 rozmárfoggal (a kisebbek közül) díszítve ehhez a tetszetős tárgyhoz jutunk. Na de most jön csak az övtáska készítésének a legjava - fogj egy fáklyát, márts a lángjába 3 jégszilánkot, majd az így keletkezett mágikus folyadékot kend a párducbőr övtáska felületére. Ha ez megvan, tényleg szert tettél egy kész varázstárgyra. Az olló természetesen megmarad a 30 TVP-nyi időt felemésztő készítési folyamat végén, a fáklya viszont csonkjáig ég. Ha ezt a tárgyat övként hordod, megterheltséged 5 kilóval csökken, tárgyaid a hideg támadások ellen +2 mentődobást kapnak, és több sebzést okozol a hideg alapú varázslataiddal. (A plusz sebzés kb. a taumaturgia vagy teológia ersségednek felel meg, függen attól, hogy milyen t ípusú varázslatot használsz éppen.)Nem foglalja a helyet más öveid elől. |
ZAFÍR SÁRKÁNY (329. SZÖRNY) Az összes sárkány közül talán a legfenségesebb látvány a kékesen csillogó, kecses zafír sárkány, amely a hegyek fölött körözve vadászik. A távolról oly kecses teremtmény azonban valójában soktonnás óriásszörny, amely egyike az ismert világok legfélelmetesebb, legnagyobb hatalmú teremtményeinek. A villámmágia korlátlan urai, varázslataikkal és leheletükkel ropogósra sütnek bárkit, aki nincs felkészülve elektromos támadásaikkal szemben. Ha azonban mágia védelmez, akkor sincs sok esélyed az óriási karmokkal és fogakkal szemben. Mégis, legendák szólnak kalandozókról, akik legyőztek trükkel-furfanggal egy-egy sárkányt, és persze te is közéjük akarsz tartozni, kincsek után kutatni a legyőzött sárkány tetemének pikkelyei közt. Persze, mindnyájan tudjuk, hogy ez mindig is elérhetetlen álom marad a számodra... |
AGYTAPOSÁS (180. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Az agytaposás egy briliáns, és - tegyük hozzá - egy igen gusztustalan védekező varázslat. Ha felrakod, van 15-30% (papi szintedtől és az ellenfél szintjétől függően), hogy ellenfeled támadó varázslata(i) kudarcot vall(anak). Ha mégis sikerül neki, ezután persze még ugyanúgy lehet mentődobásod stb. Az agytaposás felrakása 12 VP-t és egy kerek követ igényel. |
FEKETE KAKTUSZ (577. NÖVÉNY) Ez a fekete, acélhegyes tüskékkel borított, ágas-bogas valami sokak szerint élő növény, de a legtöbben legyintenek - a Sötét Földön normális élet nem lehetséges, ez is csak egy a sok-sok mágikus furcsaság közül. Mindenesetre tény, hogy a fekete kaktuszt a helyi lények nem bolygatják, az ide tévedt buta kalandozók azonban mindig megpróbálnak lenyisszantani egyet-egyet a furcsa, tobozszerű kinövésből, ami a tüskék tövében található. (Ehhez a KT 578 parancsot add ki, 10 TVP-ért. Egy körben egy tőről max. öt ében tobozt gyűjthetsz.) Vigyázz! A tüskék erősen mérgeznek, egy 20-nál alacsonyabb szintű kalandozóra általában halálosak. Az ében kaktusz termése, ez a furcsa, minden fényt elnyelő, toboz alakú bogyó néhány veterán kalandozó szerint igen ritka anyagot, iknegurint rejthet. Persze aki már több tucat ében tobozt feltört a forró vizű gejzírek tövében, cáfolja ezt az állítást, mondván, hogy soha semmit nem talált a tobozokban. A veteránok erre csak a fejüket csóválva hümmögnek... (Ha meg akarsz próbálkozni a toboz feltörésével, add ki a H 578 parancsot, 5 TVP árán. Ha akarsz, adhatsz meg második, mennyiségi paramétert.) |
VÍZLÉLEGZÉS (185. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A vízlélegzés varázslat egy olyan csodálatos, kevés humán által megtapasztalható élményben részesít: amíg a varázslat tart, képes vagy egyszerre levegőt belélegezni és a halak kopoltyújához hasonlóan, mágia segítségével a vízből oxigént kinyerni. A varázslat egyben azt is megakadályozza, hogy a tüdőd/gyomrod megteljen vízzel, így amikor kijössz a vízből és elmúlik a varázslat hatása, természetesen nem fogsz megfulladni. A varázslatra nem sok szükség van a tavacskákban vagy a tengerben való pancsoláshoz, akkor kell inkább használnod, amikor egy olyan labirintust akarsz felderíteni, amely teljes egészében víz alatt van. A varázslat hatása a táborozásod végéig tart, elmondásához egy halcsontra és 15 VP-re van szükség. A varázslatot mindenképpen a labirintusba (ill. a vízzel borított részbe) való belépést megelőzően használd! A víz alatti labirintusokban a harcra a víziharc szabályai érvényesek. Magától értetődően, víz alatti labirintusban nem tudsz fáklyát használni. Szerencsére, a vízlélegzés egyben elhelyez egy halványan világító foltot a homlokodra, ami miatt ugyan minden ragadozó hal rád fog támadni, de legalább látsz valamit. [Megjegyzés: ha gyermeked van, a vízlélegzést nem kell rá külön elmondani, a varázslat rá is vonatkozik.] |
SYMULF RÚNÁJA (182. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot még a megboldogult főmágus, Symulf kísérletezte ki, amikor a varázslótornyokban elszaporodtak a dongó lapidok, a tudást és értelmet elszívó, belélegző szörnyetegek. Ha Symulf rúnáját viseled, tökéletes védelmet élvezel a szakértelmet csökkentő szörnyekkel szemben, FT parancsot sem kell rájuk kiadni (de a varázslat nem véd meg a közvetett módon ártó hatásoktól, pl. szintszívás). Symulf rúnája a következő táborozás végéig tart, felrakása a V 182 paranccsal történik, 12 VP árán, anyagi komponense egy quwarg tojás. |
Erő: | 29 (61) | Szint: | 29 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 23 (45) | Támadás: | 57 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 23 (31) | Védekezés: | 85 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 33/187 év |
Egészség: | 23 (31) | Életpont: | 590/888 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 31 (47) | Varázspont: | 845/291 | Pénz: | 8277 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 30/12 | Pszi pont: | 146/131 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/54 | ökölvívás: | 30/8 (+10%) | szúrófegyverek: | 9/27 |
vágófegyverek: | 22/13 (+6%) | ütőfegyverek: | 7/49 | lőfegyverek: | 20/19 |
dobófegyverek: | 27/68 (+11%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
148,100 mezőn táborozol, a 71. labirintusban, 1. szinten, 2. ponton |
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/2 | Max életkor 629 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 240 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/0 | 2. nyomkövetés: | 50/96 (+10%) | 3. mászás: | 19/23 |
4. csapdakészítés: | 20/46 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 8/5 (+6%) | 6. gyógyítás: | 26/77 |
7. titkosírás: | 2/96 | 8. felderítés: | 21/71 | 9. szörnyidomítás: | 3/11 |
10. teológia: | 38/3 (+52%) | 11. taumaturgia: | 29/39 (+6%) | 12. szerencsejáték: | 4/43 |
13. versengés: | 19/57 | 14. harcművészetek: | 32/75 | 15. zene: | 7/91 |
16. szörnyismeret: | 30/41 (+22%) | 17. pszi: | *20/100 (+26%) | 18. zárnyitás: | 1/11 |
19. vadászat: | 4/98 | 20. vitalitás: | 1/23 | 21. bányászat: | 26/22 (+60%) |
22. testépítés: | 1/50 | 23. úszás: | 9/8 | 24. főzés: | 8/94 |
25. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), quwargok (#9093), északi tűzsárkány (#219), mélység fattya (#199), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (931,20) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), puha ütés (#60), élőholt pozdorja (#134), agykorbács (#97), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
ongóliant tombolás (#146), hhaar burka II (#162), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
3.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 984 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | * | pengepajzs (#425) | ||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | ryuku buzogány (#696) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | |||||||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | szigony (#389) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 21 | tüske (#22) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
5 | bumeráng (#249) | 11 | ezüstshuriken (#327) | 15 | * | mérg. vas dobónyíl (#190) | ||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 56 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | arany pikkelyvért (#456) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | bozontfonat (#1563) | 1 | * | jing-jang fejpánt (#556) | 1 | pszi katalizátor (#610) | |
Köpenyek | ||||||||
1 | láthatatlan köpeny (#441) | 1 | * | ryuku köpeny (#693) | ||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | moa munkáskesztyű (#1329) | |||
2 | * | nehéz harci kesztyű (#464) | 7 | tankány karom (#237) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | medvebőr öv (#1675) | 1 | zafír erőöv (#397) | |
Csizmák | ||||||||
1 | * | tűzúr csizmája (#533) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | ősplazma (#839) | 2 | * | zafír fülbevaló (#477) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3) | ||||||||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||
1 | natharion gömb (#865) | 1 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | * | q. irtó medál (#2301) | |
4 | * | rothasztó talizmán (#815) | 2 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 5 | vortex talizmán (#812) | |
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
5 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | * | halálhozó karkötője (#816) | |||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | * | Acél Öklök gyűrűje (#2105) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | * | gyémánt védőgyűrű (#726) | |
1 | háború gyűrűje (#722) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | törpe védőgyűrű (#1104) | ||
1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | 1 | * | Vlagyimir gyűrűje (#822) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4) | ||||||||
1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | mind. ametisztje (#2207) |
1 | * | q. demoralizátor (#2067) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
9 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 74 csepp tinta (#101), fér még: 16] | ||||||
10 | fűszertartó (#210) | [bennük 18 csepp sáfránypor (#211), fér még: 32] | ||||||
5 | huhogó bibe (#332) | [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40] | ||||||
6 | kavadu iszák (#25) | [bennük 48 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 12] | ||||||
2 | mágusszelence (#1076) | [bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 10] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
5 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 82 csepp spiritusz (#170), fér még: 38] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 17 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 3] | ||||||
16 | uzbány csőr (#169) | [bennük 128 csepp ugh méreg (#166), fér még: 64] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 52 korty víz (#27), fér még: 8] | ||||||
4 | zöld üveg (#82) | [bennük 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 60] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
5 | áldott kő (#642) | 4 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
14 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bányászlámpa (#1687) | |||
12 | + | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | 1 | ezüstszelence (#1602) | ||
2 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | fekete könyv (#2234) | 2 | fülemüle síp (#1576) | |||
5 | gernim balzsam (#1894) | 39 | gyógykenőcs (#313) | 2 | + | hebrencs csapda (#147) | ||
1 | hűségérme (#1141) | 8 | kaja (#2) | 3 | kis ónixkulcs (#1110) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | 17 | krónika (#1725) | |||
1 | kulcskarika (#648) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | 5 | leviatán hólyag (#2182) | |||
2 | manakristály (#500) | 1 | márványszobor (#2232) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | |||
34 | ork csodaszer (#1228) | 1 | plazmagömb (#2235) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | rúnakavics (#2233) | 14 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | súlyzó (#347) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | tatu dob (#234) | |||
3 | távcső (#42) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | trikornis fókusz (#2169) | |||
6 | tudás gyöngye (#522) | 3 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | zeolitkristály (#2236) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | berzerker tüske (#713) | 19 | csillezsályalevél (#1253) | 6 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | dentor bőr (#551) | 25 | elkarog szőr (#665) | 2 | fokhagyma (#403) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 5 | gyíkfű (#201) | 45 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | halcsont (#390) | 4 | kaktuszbogyó (#429) | 8 | kaktusztüske (#114) | |||
5 | kazmár gyökér (#205) | 25 | kőszem (#304) | 4 | kreiton esszencia (#892) | |||
3 | lidércesszencia (#1074) | 11 | liumbe hajtás (#655) | 4 | lótuszvirág (#447) | |||
260 | madártoll (#112) | 1 | moa gyöngy (#378) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
10 | moa üveggömb (#383) | 7 | nektoraf faggyú (#667) | 10 | ovimon-bogyó (#207) | |||
3 | párducszem (#1073) | 15 | pirkit (#153) | 69 | polip szívóka (#391) | |||
1 | praglonc hártya (#215) | 10 | púderkő (#119) | 16 | purifikátor háj (#269) | |||
6 | rájabőr (#404) | 26 | remák szív (#264) | 4 | rozmárfog (#1069) | |||
30 | sallank karom (#128) | 2 | sámán erszény (#650) | 3 | sáska amulett (#668) | |||
26 | smirglilevél (#29) | 2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szuperkötél (#209) | |||
1 | teknősesszencia (#702) | 22 | Thargodan esszencia (#328) | 7 | tigroszlán fog (#63) | |||
11 | tükör (#43) | 4 | ulkor gyöngy (#1072) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar tekercs (#653) | 1 | xirnox szív (#213) | 2 | yetiszív (#1070) |
Összsúly: 162.73 kg | Megterheltség: 67% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 35 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 43 | amniosz (#203) | 7 | bunthar bőr (#733) | 14 | grifftojás (#179) | 50 | gyöngymangó (#135) | 39 | quwarg kristály (#2238) | 40 | quwarg tojás (#360) | 2 | rinóbőr (#651) | 1 | ryuku kopja (#694) | 1 | ryuku mellvért (#689) | 1 | ryuku sisak (#688) | 1 | trikornis nyereg (#1536) | 34 | varkaudar pálinka (#1137) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 1 | bőrsisak (#57) | 2 | bronzpenge (#126) | |||
9 | drótszőr (#37) | 2 | ezüst kulcs (#184) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
5 | kristálygömb (#265) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 6 | nyílvessző (#108) | 3 | obszidián függő (#195) | |||
1 | optiri agysisak (#315) | 2 | pszi kő (#248) | 1 | pular kristály (#239) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | rejtőköpeny (#277) | 12 | spiritusz (#170) | |||
42 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szent jogar (#150) | 3 | tankány karom (#237) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 7 | vasérc (#152) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
955 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 1 | gyöngymangó (#135) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | kőszem (#304) | 2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | pirkit (#153) | |||
3 | sáfránypor (#211) | 1 | szöges bunkó (#8) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | xirnox szív (#213) |
147 | 148 | 149 | |
99 | |
|
|
100 | |
|
|
101 | |
|
|