231. forduló, 233. forduló, Pöti Danon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 28. 10h:05'
EZ A 775. JÁTÉKHETED, 232. FORDULÓD
776. játékheted kezdete: máj. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3936
SZÁMLA : XXXX

PÖTI DANON KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [197,117] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+1 tvp ).
A tábor mellett hirtelen megmozdul a föld. Egy elszenesedett kéz tör elő a mélyből. Lassan kiemelkedik az egész alak. Valaha talán ember lehetett, de vonásai már az ismeretlenségig eltorzultak. Valami természetfeletti erő mégis mozgásban tarja. Lassú, de biztos léptekkel közeledik feléd. Menekülni próbálnál, de a félelem megbénítja tagjaidat. Csoszogást hallasz a hátad mögül, minden erőddel végül sikerül hátrafordítanod a fejed. Ez nem lehet igaz, még egy elszenesedett alak lépdel lassan feléd. Körbetekintesz, minden irányból közelítenek feléd. Az első a torkod felé nyúl, te nem bírsz mozdulni a félelemtől, érzed, hogy innen nincs menekvés, a fekete ujjak a nyakad köré fonódnak... Verítékben fürödve ébredsz. Micsoda szerencse, hogy ez csak álom volt! Az aranytermő erszény 59 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+27 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+1 kaja.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 373.]

* 2. KP: v 15 133 1 elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csuklyavirág. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 368.]

* 3. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 358.]

* 4. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 358.]

* 5. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 587 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 356.]

* 6. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

* 7. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 351.]

* 8. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 343.]

* 9. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

* 10. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

fm feltételes mászás
Minden fm parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

kf 1570 kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

fku 200 felt. kutatás 200
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

ek 40 7 t. energia kisütése: 40 7
Iszonyúan koncentrálsz, ahogy az energiákat transzformálod. Előállítottál 35 TVP-t. [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 378.]

v 72 elmormolod a 72. varázslatot
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 373.]

kb 152 3 kiveszel a bankból a 152. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

bb 280 3 beraksz a bankba a 280. tárgyat (3 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 tyrex csontot. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

bb 2 30 beraksz a bankba a 2. tárgyat (30 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 30 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

m 3 3 1 mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre
[198,118] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő varkaudar katona mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Tharr haragja varázslatot, majd rád küldi. 84 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar katona bal karját. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával végigvagdosod a varkaudar katona fejét. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a varkaudar katona fejét. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) Kavargó pengefalként zúdul rád a varkaudar katona. (4 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar katona jobb oldalát. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a varkaudar katona bal karját. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A varkaudar katona védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (4 támadástól 135 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 860, sebződés: 342, gyógyulás: 0, összesen: -342 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+67 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+67 életerő.) A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy élőholt ősmágus volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [199,119] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy manilla-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar hírnök jön feléd.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök bal lábát. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar íjász intéz feléd kihívást.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Utad során felfedezel egy pézsmatököt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [mákrózsa virág ->eldobod] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy óriás liánt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Mahmud Kalib, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Látsz egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő borzalmas varkaudar mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 9 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar bal vállát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl. 1 782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy hófehér, tüsi hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Bőre mélykék színű. Leah hűséges követője. Egy arany taalru éremet, egy bozontfonatot, egy gyémánt Vlagyi-díjat, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy Métely páncélját, egy örök. csillagkövét, egy Ovgun nyakláncát, egy q. irtó éremet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy szürke bőrkesztyűt, egy tirik-hun medált, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy trikornis herceg trófea és egy varkaudar katona trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz.
Összeismerkedtek. Az ő neve Farren Whyde. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [200,118] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Látsz egy borkonyó cserjét. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Véres Holló orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy zoloboo sámán. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zoloboo sámán testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a zoloboo sámán testét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a zoloboo sámán bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+76 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy lidércúr.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidércúr bal karját. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lidércúr fejét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a lidércúr testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lidércúr többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) A lidércúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 001 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy élőholt ősmágus. Amikor elhal a zaj, előmászol. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [124 pontot használtál fel, van még 249.]

ek 302 6 t. energia kisütése: 302 6
Tudásod még nem elég érett a Mester megidézéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

m 1 2 7 mozogsz északkeletre, keletre, északnyugatra
[201,117] Még mindig bozótos. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ovimon-bokrot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Véres Holló. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy nőstény varkaudar nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar bal lábát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a nőstény varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 783 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy quwarg szellem. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [202,117] A bozótost ritka erdő váltja fel. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy varkaudar vajákos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 42 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar vajákos jobb karját. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar vajákos jobb lábát. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar vajákos testét. (6 támadással 133 életpontot sebezve.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 86 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 84 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Karmait felemelve, a varkaudar vajákos meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled dörgő hangon megismétli a Hatalom Szavát. Megáll a szíved, és összecsuklasz. 100 életpontot sebződsz. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 586, sebződés: 229, gyógyulás: 0, összesen: -229 ÉP}

Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [10 pontot használtál fel, van még 239.]
Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+239 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

196 197 198 199 200 201 202 203
116
117
118
119
120
(198,118) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár, varkaudar katona (#691)
(199,119) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), varkaudar falu (#1109), Tharr oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 37. jellempróba, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), borzalmas varkaudar (#166), Farren Whyde (1544. kalandozó)
(200,118) Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 49. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), zoloboo sámánok (#230), lidércúr (#252)
(201,117) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 49. jellempróba, oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), nőstény varkaudar (#689)
(202,117) varkaudar vajákos (#690)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[201,116] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gránátkaktuszt. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy vadászat varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel egy olvasztókemencét. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Északnyugatra nézve látsz egy királyi őrsáncot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy woorgard. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a woorgard testét. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard testét. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a woorgard szörcsögő hátát. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a woorgard testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A woorgard összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 829, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy drakolich volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

ek 302 6 t. energia kisütése: 302 6
Tudásod még nem elég érett a Mester megidézéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[200,115] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia szent lovagja. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy csontgólem. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy királyi őrsáncot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

(Továbbmész...) [199,114] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. (ld. enc.) A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Látsz egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy varkaudar iszákos. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 123 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-13 támadás). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (45 életpontot vesztettél.) Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 168, gyógyulás: 0, összesen: -168 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+66 életerő.) Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy csontgólem. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

(Továbbmész...) [199,113] Még mindig bozótos. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy nőstény varkaudar. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 783 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy zombi mester száll szembe veled.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester foszladozó testét. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát.
(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+69 életerő.) A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ó! Hiszen ez egy bolyongó lidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy tűzfőnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. [75 pontot használtál fel, van még 164.]

ek 302 6 t. energia kisütése: 302 6
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 114.]

m 8 mozogsz északra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

szk 160 keresed a 160. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy tyrannoszaurusz rexet. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

kb 347 kiveszel a bankból a 347. tárgyat
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 10 TVP-t kell elköltened.] Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ó! Hiszen ez egy csataremák. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[10 pontot használtál fel, van még 104.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) [10 pontot használtál fel, van még 94.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 84.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy csataremák volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

[10 pontot használtál fel, van még 74.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 64.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 54.]

bb 347 beraksz a bankba a 347. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

ext visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 4. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

* 1. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 49.]
Szomorúan látod, hogy elfogyott a vized. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 16, 13.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a ragyás burástya. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 49 pontod maradt, ebből a következő körre 49 pontot vihetsz át. Kapsz még 373 pontot. A következő körben tehát 422 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR KATONA (691. SZÖRNY)
A varkaudar invázió kudarcot vallott, és a hadsereg tagjainak többsége odaveszett a háborúban. Az alanori híradások szerint minden varkaudar ott pusztult a csatamezőkön, és Ghalla büszke kalandozói csírájában elfojtották a gonosz fenyegetést. Sajnos az igazság sarkalatosabb ennél, ugyanis voltak túlélők. Méghozzá harcosok a legjobbak közül, akik a nagy sereg szétoszlása után kénytelenek voltak bujdoklásba menekülni. Aztán így vagy úgy újra varkaudarok közé csöppentek, és megkezdték az utánpótlás nevelését. A varkaudar katonák tökéletes harcosok, kiképzésük nem is akármilyen, hosszú és fáradalmas folyamat. Jó, ha százból egy varkaudar képes végigmenni rajta. Aki azonban inváziós katonai rangra emelkedett, már nem félhet semmitől, legfőképpen nem az olyan dolgoktól, hogy egy öngyilkos kalandozó kivont karddal a kezében beront a varkaudar településre, ahol ő tartózkodik. Egyértelmű, mi lesz a soron következő csata kimenetele.

NŐSTÉNY VARKAUDAR (689. SZÖRNY)
A varkaudarok fajának gyengébbik neméhez tartozó példányaival olyan ritkán lehet találkozni, mint kőszáli disznóval a hegyeken kívül. Elsősorban az ennek az oka, hogy kevesen élnek már közülük. Másrészt a varkaudar hierarchiában minden rétegnek megvan a maga feladata, így a férfiaké az idegenekkel való kommunikáció (értsd: minden útjukba kerülő kalandozó kinyiffantása), a nőké pedig... nos, elsősorban a férfiak noszogatása, hogy önként vállalkozva apró-cseprő dolgokkal könnyebbé tegyék a nők életét. Persze mindig vannak kivételek. Ott van például Sistergő Pumpa, aki önerőből egészen a hadvezérségig jutott. Az ő példájából is tudjuk, hogy a nőstény varkaudarok agresszivitásban egyáltalán nem maradnak el fajtársaiktól. Könnyen kellemetlen meglepetésben lehet részed, ha nem kötöd fel a ryuku (vagy egyéb) nadrágod a vele való találkozáskor.

VARKAUDAR VAJÁKOS (690. SZÖRNY)
Az egységbe verődött varkaudar törzseknek mindig jól jön egy vajákos, aki szükség esetén elűzi a gonosz szellemeket, meggyógyítja a betegségeket, átkot szór a gonosz betolakodókra. Persze, mint két dorony-dudás Alanor bármelyik kocsmájában, két vajákos sem tűri meg egymást ugyanabban a varkaudar faluban. Nem volt ez mindig így! Az invázió során varkaudar vajákosok hada loholt a hátsó sorban, hogy varázstudásukkal segítsék a kalandozók elleni harcot. Mert a mágiához aztán értenek. És nem csak ahhoz, hogyan csillapítsanak le egy felbőszült varkaudart. Könnyen eszükbe jut az is, hogy az invázió alatt mit kellett tenniük - kiirtani minden ellenszegülő kalandozót.

WOORGARD (231. SZÖRNY)
A woorgard hihetetlen méretű, amőbaszerű lény, amely lassú, hullámzó mozgással halad, az egésznek olyan hatása van, mintha egy kisebb domb mocorogna arrébb. A woorgard jobbára ártalmatlan, gond legfeljebb akkor van, ha esetleg egy falu akad az útjába, mert azt szőröstől-bőröstől felfalja. Persze, amilyen lassan halad, bőven van idő a falu kitelepítésére, vagy esetleg alkalmazható a hosszabb és bonyolultabb megoldás, egy századnyi katona a kardjával szétveri a woorgardot. Mit jelent a kalandozók számára a woorgard? Legfeljebb egy kihívást, egy sportteljesítményt: képes vagy-e a woorgard hegynyi tömegét két harci kör alatt felszabdalni? Ha igen, akkor igencsak jól forgatod a fegyveredet, mert ez a századnyi katona számára általában egy hét elfoglaltságot (és azért némi áldozatot jelent).

FEKETE LÓTUSZ (446. NÖVÉNY)
Gyönyörű, szemkápráztató virág a fekete lótusz, amely csak a legeldugottabb helyeken található meg, a legodaadóbb botanikus számára. Nagy óvatossággal (KT 447 parancs, 3 TVP) begyűjtheted a lótuszvirágot, ezt a csodálatos kincset. Egy körben max. három virágot lehet leszedni, ha egyáltalán virágzik a lótuszvirág. A fekete lótusz állítólag kiváló ellenszere a mérgeknek, ha a megfelelő formulát alkalmazod.

VARKAUDAR ISZÁKOS (688. SZÖRNY)
Ahhoz, hogy egy varkaudar szervezetének megártson a pálinka, töménytelen mennyiséget kell innia belőle. Nos, léteznek varkaudarok, akik mióta csak az az egységes varkaudar sereg szétszóródott Ghallán, céltalanná vált életüket a fogadók látogatásával töltik. Reggeltől estig csak tömik magukba a piát, és elérték már azt az állapotot, amit részegségnek lehet nevezni. Vannak dolgok, amikhez azonban nem szükséges a józanság egy varkaudarnál - az ellenség felismerése és a pillanatnyi habozás és félelem nélküli harcba bocsátkozás ezek közé tartozik. Aztán próbálj úgy fordulni, hogy ez a bűzös alak ne tudjon rád lehelni, mert akkor elvesztél...

CSATAREMÁK (694. SZÖRNY)
A csataremák a szutykos remák távoli rokona. A távoli szó elég találó, mivel mindkét lényt mágiával hozták létre. A csataremák egész életében kötődik gazdájához, többnyire varkaudarok használják hátasállatként. Lábak helyett hatalmas csápokon mozog, de a szutykos remákkal ellentétben a csataremák a földön csúszik, nem pedig a levegőben levitál. Rendkívüli pszionikus energiák birtokosa, így azonnal megérzi, ha idegen tudat tartózkodik a közelben. Emiatt elbújni nem lehet előle, még BA paranccsal sem. Ha harcra kerül a sor, jobb ha már a harc elején nyakadba szeded a lábad. A csataremák 12 csápjával és a bénító méreggel, amit az ütéseivel a testedbe juttat, nagyon hamar mozgásképtelenné tesz bármely nagytestű élőlényt, de mozgékonyságának hála a kisebb termetű humanoidokkal is könnyűszerrel elbánik. Sajnálatos módon a csataremáknak is megvan az a kellemetlen képessége, hogy halála előtti pillanatban elteleportál egy biztonságosabb helyre, ahol regenerálódhat (állítólag láttak már olyan kalandozót, aki képes volt véglegesen legyőzni egy ilyen lényt, de a titkát a sírba vitte magával, amikor a feldühödött varkaudarok - a csataremák gazdái - apró darabokra szaggatták).

KARAKTERLAP

Pöti Danon, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 232. fordulód.

Erő: 37 (45) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 126 cm
IQ: 27 (33) Támadás: 32 (34) Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 29 (35) Védekezés: 46 (51) Menekülés: 30 % Életkor: 87/98 év
Egészség: 26 (32) Életpont: 459/227 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (35) Varázspont: 734/0 Pénz: 175 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 52/0 Pszi pont: 129/100 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2633 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20 500 TP-t kaptál. Jelenleg 1 923 813 TP-d van. A következő szinthez még 76 187 TP szükséges. Trófeáid: bolyongó lidérc, purifikátor császár, ongóliant. A 217. fordulódban 5101 arany került a bankszámládra. 5407 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/75 ökölvívás: 15/80 vágófegyverek: 37/73 (+5%)
ütőfegyverek: 1/52 lőfegyverek: 21/4 dobófegyverek: 31/0 (+4%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -16.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (17 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
199,113 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202
A Végzet Vermében a 10. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 61, 65, 58, 59, 62, 88, 91

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 937 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 69/68 (+108%) 2. nyomkövetés: 44/44 (+25%) 3. mászás: 15/32
4. csapdakészítés: 30/45 (+7%) 5. csapdaészlelés: 7/52 (-300%) 6. gyógyítás: 43/92 (+108%)
7. titkosírás: 4/98 8. felderítés: 16/4 (-273%) 9. szörnyidomítás: 12/87
10. teológia: 30/9 (+208%) 11. taumaturgia: 35/84 (+205%) 12. szerencsejáték: 7/31
13. versengés: 13/98 14. harcművészetek: 6/58 15. zene: 6/34
16. szörnyismeret: 28/0 17. pszi: 16/94 (+10%) 18. zárnyitás: 1/57
19. vadászat: 5/60 20. vitalitás: 1/35 21. bányászat: 30/9 (+1%)
22. testépítés: 2/29 (+72%) 23. úszás: 7/56 24. főzés: 14/74 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
bávatag golombár (#165), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
fémbontó szójer (#150), nómenklatúra (#158), pszi elementál (#221), drakolich (#760), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778), gonoszok (#988), kronotapír (#286)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 14 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143) lángcsóva (#31) >> Dögvész (#7495)
lángcsóva (#31) >> Thargodan csontváz (#297) lángcsóva (#31) >> varkaudar varázsló (#271)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Dögvész (#7495) elektromos pajzs (#51) >> drakolich (#760)
hhaar burka (#32) >> mocsárivérc (#7143)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +13 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
54, 58, 59, 60, 61, 62, 65, 66, 68, 81, 88, 91, 126, 175, 189, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 8, 14, 16, 18, 44, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 389 (limit: 510), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42680.
Az első Végzet Vermében 1 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 33 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 64 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1375 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 deus ex machina (#1) 2 gyöngymangó (#135) 29 kaja (#2)
1 madártoll (#112) 2 tyrex csont (#280) 15 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
59 arany (#50) 1 aranytű (#272) 2 bomló esszencia (#2367)
1 borkonyó bibe (#312) 2 főnixtoll (#563) 1 kék orchidea (#68)
3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

198 199 200 201 202
112
113
114
115
116
117
(199,113) nőstény varkaudar (#689), zombi mester (#251), 27. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), csataremák (#694)
(199,114) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), 22. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), oltár, varkaudar iszákos (#688)
(200,115) Raia szent lovagja (#239), 24. jellempróba, királyi őrsánc (#1140), Chara-din monolitja (#534), oltár
(201,116) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), tündöklő szobor (#1587), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), Tharr oltár, olvasztókemence (#86), 33. jellempróba, érclelőhely, woorgard (#231)

Üzenet küldése a karakternek