231. forduló, 233. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 26. 11h:10'
EZ A 660. JÁTÉKHETED, 232. FORDULÓD
661. játékheted kezdete: márc. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [56,91] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 moa zafírt (84 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 kígyóbőr övet (19 arany), 1 ezüst kulcsot (10 arany), 2 nagy vaskulcsot (30 arany), 6 amnioszt (2 arany), 1 griff nyakéket (81 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 nagy vaskulcs (eladási ár: 101 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 1 moa zafír (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 rövid íjat (26 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 10. napján összeakadsz egy kopasz, félszemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Tharr ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rejtőköpenyt, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy mutáns pók trófea, egy halálmadár trófea és egy sullár trófea ékesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Nem tűnik túl barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót.
Odüsszeusz, amikor összefutottatok, adott neked 3 ezüst gyűrűt. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+12 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+49 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 751. hetének nyerőszámai: 22, 9, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku ostromteknős nyomára bukkanj. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 441.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 436.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 431.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 421.]

v 22 171 elmormolod a 22. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő rövid kardot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 5 vasérc, 10 pirkit. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 416.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 411.]

v 22 159 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő kis vaspajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 5 vasérc, 10 pirkit. [-20 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 406.]

fog 73 219 elfogod a 73. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

fog 31 219 elfogod a 31. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

in 5763 37 145 leírod az 5763. kalandozónak a 37. szörnyet a 145. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sötét motyogó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) villám szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

at 5763 2 TU-t adsz át az 5763. kalandozónak 2
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 2 TU árán átcsúsztatsz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

jlk 2230 jelszó kimondása 2230
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. A kudarc teljes - nem történt az égvilágon semmi sem! [5 pontot használtál fel, van még 401.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[55,90] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [54,89] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mérges nyukmár csáprágóját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 9 aranyat. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy gyilkos sallank. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos sallank jobb oldalát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átdöföd a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! A gyilkos sallank most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Megpillantasz valamit: 1 bot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [53,88] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Áldozd fel ezt a virágot! - mondod neki, és átnyújtod a mocsári penkét. Az öreg hálálkodik. Elmeséli, hogy most orkokat fog keresni, mert náluk van csontszablya, és úgy tudja, hogy következő küldetésként csontszablyákat kell feláldozni. (+2 jóság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő evaporőr nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {KCC:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az evaporőr testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {KCC:} Méregfoggal felnyársalod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ork sámán. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {KCC:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ork sámán bal karját. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 8 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [44 pontot használtál fel, van még 357.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[53,87] A sík vidéket bozótos váltja fel.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy garokk van - állapítod meg a nyomokból. Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Egy pillanat múlva a garokk pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Büszkén indulsz tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Boldog születésnapot! - mondod neki, és átadod az ajándékodat. Elmosolyodik, de aztán megrázza a fejét: - Nem fogadhatok el ilyen drága ajándékod, de azért kedves tőled. - mondja, és elbúcsúzik. (+2 jóság.)
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [53,86] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felkészültök az alany befogásához. A csalétket leteszed a nyílástól mintegy fél méterre, ezután te és a biológus lehasaltok az átellenes oldalon. Feszülten figyeltek. A görény egy fél óra múlva feladja: kimerészkedik a lukból. Ti azonnal rávetitek magatokat, mielőtt megpattanna a csemegével. A gnóm hálálkodik, majd buzgón hozzáfog a kutatáshoz. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 jóság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen woor-antilop nyomokra bukkansz! Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy woor-antilop nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával felnyársalod a woor-antilop testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal felnyársalod a woor-antilop testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A woor-antilop megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A woor-antilop összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. [58 pontot használtál fel, van még 299.]

id 73 50 idomítod a 73. szörnyet 50 pontért
Nekikezdesz a garokk idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 9 lépést tehetsz meg körönként. 60 tapasztalati pontot kaptál. [50 pontot használtál fel, van még 249.]

sze 73 elengeded a 73. szörnyet
Útjára bocsádot a garokkot, hadd élvezze az életet. Örül neki! (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 249.]

fog 73 219 elfogod a 73. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
[52,85] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kifaggatod a lányt a betegségről és tüneteiről. Nem okoz gondot felismerni a kórt, ismered a gyógyszerét is. Hosszabb kutakodással rálelsz a megfelelő füvekre. A lány hálálkodik, és már szalad is családjához. Jó érzéssel a szívedben mész tovább. (+4 jóság.)
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen garokk nyomokra bukkansz! Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. Nagy reccsenéssel a garokk belezuhan a gödörbe. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Büszkén indulsz tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 3 antilopbőr[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [52,84] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy rájanyék. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rájanyék testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a rájanyék bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [51,83] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő tintacsiga mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tintacsiga testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Méregfoggal felnyársalod a tintacsiga testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a tintacsiga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Éhes vagy. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. [79 pontot használtál fel, van még 170.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[50,82] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [49,81] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?

Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy százfogú!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 2 rézdarabot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. [34 pontot használtál fel, van még 136.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

v 22 271 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő szürke bőrkesztyűt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 purifikátor háj. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 131.]

sze 89 elengeded a 89. szörnyet
Leszeded a köteleket, és elengeded a sörényes ubukot. Egy darabig még álldogál, szokatlan neki a szabadság: de aztán a biztatásodra nekiindul. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 131.]

id 73 50 idomítod a 73. szörnyet 50 pontért
Hozzálátsz a garokk neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 9 lépést tehetsz meg körönként. 60 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [50 pontot használtál fel, van még 81.]

id 31 20 idomítod a 31. szörnyet 20 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még 71.]

* 2. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád. [40 pontot használtál fel, van még 31.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 20, 16.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-5 életerő.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 31 pontod maradt, ebből a következő körre 31 pontot vihetsz át. Kapsz még 373 pontot. A következő körben tehát 404 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GRIFF NYAKÉK (1579. TÁRGY)
Zuramagor nyakából egy smaragd csillogású drágakövet akaszthatsz le, mely csak úgy izzik a benne tárolt mágiától. Ha merszed elég nagy, rájöhetsz, hogy a védőmágia nem csak a neves fekete griffre, hanem mindenkire hatni képes, aki a drágakövet nyakláncként a nyakába akasztja. Ha KFeled, védettséged megnő 2-vel.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 232. fordulód.

Erő: 30 (36) Szint: 19 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 20 (23) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (37) Védekezés: 47 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 20 (23) Életpont: 367/346 Jellem: jó (753) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (33) Varázspont: 262/183 Pénz: 262 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 14/11 EFejl: 30
Eddig összesen 1423 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1505 TP-t kaptál. Jelenleg 389709 TP-d van. A következő szinthez még 60291 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, qwarg rohamosztagos, élőholt quwarg. A 231. fordulódban 5015 arany került a bankszámládra. 5040 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/37 szúrófegyverek: 19/52 (+6%) vágófegyverek: 19/15
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 14/3 dobófegyverek: 20/27

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (260%) << raptor szablya (#482) (270%) << ököl (#28) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -20.); tolmokov-koktél (#351) (21 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/81 2. nyomkövetés: 51/30 (+40%) 3. mászás: 8/89 (+6%)
4. csapdakészítés: 17/75 (+37%) 5. csapdaészlelés: 8/96 6. gyógyítás: 34/36
7. titkosírás: 5/50 8. felderítés: 7/36 9. szörnyidomítás: 5/40 (+100%)
10. teológia: 21/4 (+16%) 11. taumaturgia: 5/49 12. szerencsejáték: 3/74
13. versengés: 1/31 14. harcművészetek: 27/0 15. zene: 13/0
16. szörnyismeret: 10/32 (+18%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 8/72
19. bányászat: 28/64

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 90 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz amnioszt (#203) (max. 2 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 8 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot ), Ramirez feszítővasát (#1261) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219)
mászol max. 800 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
kobudera (#8), quwarg szabotőr (#301), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> jók (#990)
lángcsóva (#31) >> kétfejű troll (#163) tűzeső (#61) >> velociraptor (#161)
tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647) hhaar burka (#32) >> nők (#999)
hhaar burka (#32) >> férfiak (#998) varázsvédelem (#34) >> ezoterikus mardel (#184)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * méregfog (#1553) 3 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 2 mandibulakasza (#127) 1 raptor szablya (#482)
Ütőfegyverek
1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
4 kerek kő (#19) 3 mérgezett vasnyíl (#187) 46 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
8 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 11 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 2 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 + ryuku kesztyű (#690)
$1 * tankány karom ($237)
Övek és övcsatok
2 kígyóbőr öv (#410) 1 sárga erőöv (#276) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók
3 igazgy. fülbevaló (#197) 1 * muzsikus füles (#1657) 1 * obszidián függő (#195)
Nyakláncok
1 * ezüst nyaklánc (#117) 1 griff nyakék (#1579) 1 * halálhozó talizmán (#813)
1 * nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők
1 arany papi karkötő (#309) 2 ezüst karkötő (#158) 1 * Luthius karkötője (#527)
1 * obszidián karkötő (#229) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk
3 * aranygyűrű (#193) 5 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * örökkév. igazgyöngy (#1749)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 8 csepp tinta (#101), fér még: 2]
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
3 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 60]
41 uzbány csőr (#169) [bennük 378 csepp ugh méreg (#166), fér még: 114]
4 vizestömlő (#3) [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 4]
7 zöld üveg (#82) [bennük 24 csepp ragasztó (#83), fér még: 116]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1) 2 ezüst kulcs (#184)
2 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 3 gyógykenőcs (#313)
$1 karócsapda ($163) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
2 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 12 krónika (#1725)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 1 mérleg (#81)
1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185) 11 nagy vaskulcs (#186)
1 olló (#335) 10 + pukkanó tűcsapda (#336) 5 rézkulcs (#75)
1 szeksztáns (#32) 4 szent jogar (#150) 1 távcső (#42)
1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 17 álompor (#396) 6 amniosz (#203)
1 antilopbőr (#48) 2 árnyéksár (#61) 1 arx formázó minta (#298)
$1 bakkura bőr ($95) 1 darázsfarok (#654) 1 dorony tüdő (#212)
2 dözmöng szív (#122) 1 elf csont (#664) 12 elkarog szőr (#665)
$2 evaporőr háj ($105) 13 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
6 főnixtoll (#563) 3 grákóbőr (#41) 3 grifftojás (#179)
19 gyöngymangó (#135) 2 ilkin érc (#232) 9 jégszív (#282)
1 kazmár gyökér (#205) 3 lapockacsont (#33) 1 liumbe bimbó (#656)
42 madártoll (#112) 2 mákrózsa virág (#56) 2 moa burát (#384)
1 moa obszidián (#380) 2 mocsári penke (#148) 2 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 41 pirkit (#153) $2 purifikátor háj ($269)
1 ramit kő (#226) 3 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651)
2 rókafarok (#124) 16 sallank karom (#128) 23 sünmedve tüske (#14)
1 szulfagor agyar (#677) 21 szuperkötél (#209) 7 szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 1 troll csont (#704) 2 vadász tatu bőr (#15)
1 vapár ág (#110) 1 varkaudar csont (#1113) 20 vasérc (#152)
2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 153.63 kg Megterheltség: 187%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 bányászcsákány (#434) 11 bronzhegyű nyíl (#94) 2 fémrúd (#104)
$3 göcsörtös bunkó ($123) 123 kaja (#2) 46 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
23 óndarab (#85) 2 orgyilkos tőr (#225) 28 rézdarab (#70)
1 spiritusz (#170) 23 varkaudar pálinka (#1137) 1 vasvért (#164)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 kis vaspajzs (#159) 1 mocsári penke (#148)
1 rövid kard (#171) 1 szürke bőrkesztyű (#271) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 arany (#50) 1 antilopbőr (#48) 1 evaporőr háj (#105)
20 pirkit (#153) 2 purifikátor háj (#269) 2 rézdarab (#70)
6 sallank karom (#128) 4 tinta (#101) 10 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(49,81) Fairlight rúnaköve, mély kút (#93), Fairlight oltár, százfogú (#53), sörényes ubuk (#89)
(50,82) 28. jellempróba, Fairlight oltár
(51,83) tintacsiga (#74), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(52,84) 23. jellempróba, Tharr oltár, rájanyék (#58)
(52,85) Leah oltár, 46. jellempróba, garokkok (#73)
(53,86) Tharr oltár, 48. jellempróba, woor-antilopok (#31), garokk (#73)
(53,87) garokkok (#73), 38. jellempróba, Dornodon oltár
(53,88) Fairlight oltár, 37. jellempróba, evaporőrök (#69), ork sámán (#345)
(54,89) mély kút (#93), Tharr oltár, mérges nyukmár (#95), gyilkos sallank (#85)
(55,90) Tharr oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Borax király úgy döntött, enged a kalandozók nyomásának, és engedélyezte, hogy a ryuku-szigeteki toborzóirodánál továbbra is megadják a titkos labirintus térképét azoknak, akik felmutatják ott a lajstrom medáljukat. Viszont nem árt ha tudják a vállalkozó szelleműek, hogy Khór kardja már nem található ott.

Üzenet küldése a karakternek