230. forduló, 232. forduló, Haláltánc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 11. 10h:19'
EZ A 244. JÁTÉKHETED, 231. FORDULÓD
245. játékheted kezdete: máj. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3968
SZÁMLA : XXXX

HALÁLTÁNC KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [158,102] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Nem volt helyed elrakni az aukción nyert 1 moa munkáskesztyűt (500 arany). Ezeket az ügynök hamarosan újra próbálja kézbesíteni.
Holdfény Katerina, amikor összefutottatok, adott neked egy pszi követ. A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 55 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 csuklyavirágot. Varázserőd regenerálódik. (+86 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+33 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 394.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 389.]

* 3. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 384.]

* 5. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy dorony duda elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 364.]

* 6. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 359.]

* 7. KP: v 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 354.]

* 8. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

* 9. KP: kf 865 0 0 kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat
A nyakadba akasztod a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

kf 1675 kézbeveszed/felveszed az 1675. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a medvebőr övet. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

kt 190 5 elkészíted a 190. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 mérg. vas dobónyilat. [10 pontot használtál fel, van még 344.]

v 181 187 107 elmormolod a 181. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

157 158 159
101
102
103

[187,107] Épületek tűnnek fel.

Észreveszel egy templomot. Fairlight hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Egyike a város legkáprázatosabb építményeinek a kaszinó. A hivalkodóan giccses stílus kificamodott ízlésről árulkodik, de az nyilvánvaló, hogy bőven volt pénzük és munkaerejük. (640. épület.)
Ezen kívül vannak itt még más épületek is: egy bank (626. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 334.]

ee 162 197 191 eladod a 162. tárgyat a 197. tárgyat a 191. tárgyat
Eladtál 1 borostyán függőt. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 1 igazgy. fülbevalót. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 1 aranyláncot. 20 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 334.]

ee 117 194 158 eladod a 117. tárgyat a 194. tárgyat a 158. tárgyat
Eladtál 1 ezüst nyakláncot. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 arany karperecet. 26 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ezüst karkötőt. 14 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 334.]

ee 180 1550 eladod a 180. tárgyat az 1550. tárgyat
Eladtál 3 ezüst gyűrűt. 18 aranyat kaptál.
Eladtál 2 Huddens alkarvédőjét. 340 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 334.]

m 1 mozogsz északkeletre
[188,106] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Tharr híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy őrült varázsló került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 60 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-10 támadás). Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 41 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal lábát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó és egy fokhagyma (ld. enc.). 2 481 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 105, gyógyulás: 32, összesen: -73 ÉP}

Van itt egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 324.]

be 632 3 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 110 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 274.]

im imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +13 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szopógödöreltörlés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Tudom, hogy nem jelent nehézséget a következő küldetés: szerezz egyetlen körben legalább húszezer Tapasztalati Pontot! 2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! 3.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) [30 pontot használtál fel, van még 244.]

m 6 mozogsz nyugatra
[187,106] Továbbmész a város utcáján. Felfedeztél egy templomot. Raia hívői építették. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Észreveszel egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 29850 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy félig kész Vlagyimir szobrát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3980 pontot kell rákölteni.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csapat őrjáratozó katona közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az őrjáratozó katona jobb oldalát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 23 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (10 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az őrjáratozó katona jobb oldalát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 6 életpontot sebeztél. A 8 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (8 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször eltalálod az őrjáratozó katona bal karját. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod az őrjáratozó katona jobb vállát. Kritikus ütés! (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (5 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször eltalálod az őrjáratozó katona bal vállát. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod az őrjáratozó katona bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A 2 őrjáratozó katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 vasérc és egy igazgy. fülbevaló. 9 828 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered egy manakristály energiáját. (+773 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1050, sebződés: 199, gyógyulás: 174, összesen: -25 ÉP}

Van itt egy királyi palota (652. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 234.]

be 652 bemész a 652. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [1 755 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 250 arany.] Nem gondoltuk, hogy élve visszatérsz. Ezek szerint tényleg van valami abban, amit mondtál! Ezúttal valami komoly feladatot fogsz kapni. Ha ebben is sikerrel jársz, lehet, hogy Borax személyes futárává válhatsz! A küldetés a következő: Niagren, az egykori kiváló harcos mestere halála után sötét és undorító praktikákat kezdett űzni, mondják, még Chara-dint is szolgálta. Jelenlegi értesüléseink szerint földalatti keltetőfészkeket tart fenn, ahol ocsmányabbnál ocsmányabb lények szaporodnak ellenőrizetlenül! Ha egyszer Niagren megnyitja ezen fészkek kapuit, ezek a szörnyek elözönölhetik a királyságot! A feladatot a fészek teljes felpörkölése. Nem kell a teljes komplexumot bejárnod, mert akkor biztos, hogy kínhalált halsz: elegendő, ha a szörnyeket tartalmazó nagytermet tökéletesen megtisztítod! Erre a Niagrent ismerők szerint több módszer is van, de én a nyers erőszakot tartom a legcélravezetőbbnek. Íme a fészek térképe:

1 7 8 10 12
2 6 9 11
13
29
21 20 16 14 15
3 30 28
31 22 19 37 17
4 38
32 27 23
24 18
34
5
35 33 39
26
36 25 40 41 42
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 71. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 117, északra 18 mérföldre található.

Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 229.]

m 6 mozogsz nyugatra
[186,106] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csapat őrjáratozó katona került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrjáratozó katona nyakát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod az őrjáratozó katona testét. Kritikus ütés! (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 10 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a 11 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (11 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona nyakát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 4 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a 8 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (8 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az őrjáratozó katona jobb lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, az 5 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (5 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az őrjáratozó katona bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a 2 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A 2 őrjáratozó katona még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc és egy arany karperec. 9 828 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1013, sebződés: 217, gyógyulás: 181, összesen: -36 ÉP}

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Épületeket látsz: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 219.]

ee 8 181 413 eladod a 8. tárgyat a 181. tárgyat a 413. tárgyat
Eladtál 1 szöges bunkót. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 vasalt bunkót. 55 aranyat kaptál.
Eladtál 1 moa stukit. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 219.]

ee 323 343 160 eladod a 323. tárgyat a 343. tárgyat a 160. tárgyat
Eladtál 1 ezüsthegyű nyilat. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 4 rézgolyót. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 vassisakot. 22 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 219.]

ee 247 184 185 eladod a 247. tárgyat a 184. tárgyat a 185. tárgyat
Eladtál 1 fekete bőrcsizmát. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ezüst kulcsot. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 1 nagy bronzkulcsot. 14 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 219.]

ee 186 246 122 eladod a 186. tárgyat a 246. tárgyat a 122. tárgyat
Eladtál 1 nagy vaskulcsot. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 1 nagy aranykulcsot. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 12 dözmöng szivet. 36 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 219.]

ee 712 282 199 eladod a 712. tárgyat a 282. tárgyat a 199. tárgyat
Eladtál 2 etra hályogot. 50 aranyat kaptál.
Eladtál 2 jégszivet. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 5 karbin plazmát. 50 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 219.]

ee 214 239 669 eladod a 214. tárgyat a 239. tárgyat a 669. tárgyat
Eladtál 18 manifeszt.nyúlványt. 180 aranyat kaptál.
Eladtál 11 pular kristályt. 88 aranyat kaptál.
Eladtál 20 rakolits port. 140 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 219.]

ee 172 37 99 eladod a 172. tárgyat a 37. tárgyat a 99. tárgyat
Eladtál 4 téfea-agyat. 32 aranyat kaptál.
Eladtál 8 drótszőrt. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 3 fekete gyöngyöt. 18 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 219.]

ee 244 148 226 eladod a 244. tárgyat a 148. tárgyat a 226. tárgyat
Eladtál 2 kvazárt. 22 aranyat kaptál.
Eladtál 4 mocsári penkét. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 5 ramit követ. 15 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 219.]

ee 213 232 151 eladod a 213. tárgyat a 232. tárgyat a 151. tárgyat
Eladtál 10 xirnox szivet. 100 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ilkin ércet. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 13 szvó-ektoplazmát. 130 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 219.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[185,106] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy őrült varázsló került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 68 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló testét. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod az őrült varázsló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő és 7 spiritusz. 2 481 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 97, gyógyulás: 40, összesen: -57 ÉP}

Látsz egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[158,102] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy óriás csontváz támad rád.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz jobb karját. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 017 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Ezúttal siker koronázza a munkádat! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy göcsörtös bunkó. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy óriás csontváz támad rád.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod az óriás csontváz testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1 017 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz jön feléd.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontváz bal lábát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy élőholt mágus védelmezi a vadászterületét.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mágus jobb oldalát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 27, gyógyulás: 31, összesen: +4 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. A következő kincseket találtad: 6 nyílvessző, egy ubuk dobónyíl, egy bronzpenge, egy mutáns csont és egy mérg. ubuk dobónyíl. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy roguena közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a roguena bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a roguena bal első lábát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a roguena fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Karmaival a roguena megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A roguena még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2 041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [157,101] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Találsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy ongóliant. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (23 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant bal lábát. (5 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod az ongóliant testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany papi karkötő és egy obszidián függő. 3 591 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 557, sebződés: 69, gyógyulás: 88, összesen: +19 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [59 pontot használtál fel, van még 160.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[156,100] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették.

(Továbbmész...) [155,100] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [154,100] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy élőholt tigris. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt tigris fejét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel kegyetlenül megütöd az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az élőholt tigris megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. 1 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 arany és egy fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Halá! Kiástál egy fél szekeret. Nézzük, mi van a ládában! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy tolmokov-koktél. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 488 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 29, gyógyulás: 50, összesen: +21 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál bal vállát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál testét. (3 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-17 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 488 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 35, gyógyulás: 53, összesen: +18 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy taalru védelmezi a vadászterületét.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy ongóliant tombolás varázst. Öregedtél 2 évet. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru tigristestét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru testét. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a taalru jobb karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngymangó, egy pular kristály, 3 vasérc, 2 obszidián függő és 2 ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4 330 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 24, gyógyulás: 63, összesen: +39 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy optiri agysisak (ld. enc.), egy bronzpenge, egy ezüstshuriken, egy gyöngymangó, egy arany és egy mérg. ubuk tüske. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy quwarg nagymester nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (3 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a quwarg nagymester potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 203 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 0, gyógyulás: 55, összesen: +55 ÉP}

[79 pontot használtál fel, van még 81.]

m 6 mozogsz nyugatra
[153,100] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ezoterikus mardel. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel szőrös testét. Kritikus ütés! (4 támadással 132 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel iszonyatosan megcsapod az ezoterikus mardel bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 71.]

szk 160 184 keresed a 160. szörnyet a 184. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy tyrannoszaurusz rexet. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 66.]

ef 5 512 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [35 pontot használtál fel, van még 31.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 28.]

* 2. BP: le 865 0 0 leveszed/lerakod a 865. tárgyat
Leveszed a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

* 3. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 28.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 25, 6.
Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 28 pontod maradt, ebből a következő körre 28 pontot vihetsz át. Kapsz még 372 pontot. A következő körben tehát 400 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DORONY DUDA (235. TÁRGY)
A dorony tüdőre három furulyát húzva, és azokat három csepp ragasztóval rögzítve, kiváló skót dudát készíthetsz, csekély 12 TVP-ért. A dorony dudát ezután a H 235 paranccsal használhatod, ha zene szakértelmed legalább 4. szintű. Második paraméterként kell azt megadnod, hogy hány TVP-t használsz muzsikálásra.

MORGUD HAGYMATŐ (402. NÖVÉNY)
A Morgud hagyma hatalmas, vastag szárú növény, amely száraz helyeken terem. Ha van egy ásód, és a KT 403 paranccsal nekiállsz kiásni a morgud óriási gumóját, akkor 10 TVP árán egy jókora fokhagymához jutsz. Egy körben max. öt gumót termelhetsz így ki. A kesernyés ízű Morgud-fokhagyma nem igazán ehető, azonban alapvető komponense számos varázsfőzetnek. Nem véletlenül, hiszen minden valamirevaló boszorkány részleges mágikus képességeket tulajdonít megfelelő alkalmazás esetén a furcsa gumónak.

SZOPÓGÖDÖR ELTÖRLÉSE (173. VARÁZSLAT)
Tűrhetetlen, hogy ártatlan kalandozók esnek áldozatul a titokzatos erők által telepített gonosz szopógödröknek. Most végre kezedben van a megoldás kulcsa! Mindössze a V 173 parancsot kell kiadnod 30 VP-ért és 10 TVP-ért, és 3 isteni könnycsepp elpöttyintésével mindörökre eltemeted a szopógödröt. Talán, ha hosszú és áldozatos munkát végzel, idővel teljesen eltűnhetnek Ghalláról a szopógödrök és velük együtt a szopókövek.

ROGUENA (779. SZÖRNY)
Ez a vörös foltokkal tarkított rózsaszín vaddisznó a garokk keleti pusztákon élő távoli rokona. Bár buta állat, mégis a legjobb, ha távolról elkerülöd tompa, széles metszőfogait, illetve hegyes karmait, hiszen agresszivitása legendás. Mindenre és mindenkire rátámad, ami és aki bemerészkedik élőhelyére. Bár húsa ízletes, meglehetősen erős gyomrot kíván annak megszerzése. A roguena bőre ugyanis olyan bűzt áraszt ki magából, ami azonnali émelygést okoz, így csak a bőr lenyúzásával lehet hozzájutni a finomabb falatokhoz. Az orkok, akiknek szaglása csekély, előszeretettel használják őket hátasállatnak. A történelem feljegyzett olyan eseteket is, amikor parasztgazdák a roguenát földjeik megművelésére, felásására használták - azóta azonban ezek az állatok teljesen visszavadultak, már nyoma sincs viselkedésükben annak, hogy rabszolgasorsra vágynának.

OPTIRI AGYSISAK (315. TÁRGY)
Ez egy üreges, könnyű fémből készült gömb, amelyet a fejedre lehet illeszteni a KF 315 paranccsal (ilyenkor persze a sisakot vagy egyéb tökfödőt leveszed). Az optiri mentátok által kovácsolt tárgy mágikus képességgel bír, jelentősen megnöveli a neuronok stimulációjának hatásfokát komoly mentális terhelés esetén. Hogy te is értsd: Ha a TF paranccsal az IQ-dat fejleszted, minden 10 elköltött TVP 13-nak fog számítani (gnómoknál 15-nek). Tehát ha optiri agysisakot viselsz, az IQ 12-ről 13-ra növelése 130 TVP helyett mindössze 100 TVP-t igényel (gnómoknak még kevesebbet). Az optiri agysisak persze korlátozott védelmet is nyújt, eggyel növeli a védettségedet, amíg hordod.

MENTÁLIS FELFRISSÜLÉS (512. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati energiát immár nemcsak elméd, de akár tested felfrissítésére is képes vagy használni. Ha az EK 40 <TU> parancsot kiadod, a megadott számú tudatpontot átváltod TVP-re 1:5 arányban [azaz 1 TU-ért 5 TVP-t kapsz]. Ezt akkor is automatikusan megteszed, ha fordulód elején tudatpontjaid száma meghaladná azt a mennyiséget, melyet maximálisan kezelni tudsz. 2004. jún. 2-től érvényes korlátozás: Egy körben legfeljebb 2*MXTU/7 TU-t válthatsz így át (de legfeljebb az adott körre kapott TVP 20%-kát). Ha egy körben nem használod ki a teljes keretet, az továbbmegy a következő körre, max. 5 körig halmozhatsz így.
Amennyiben tudatod vezetője letiltja számodra az EK parancs használatát, úgy a regenált tudatpontjaid egy részét automatikusan átváltod TVP-re (a fenti arány szerint), és ennek segítségével a maradékot befejleszted a képességbe. (de az utolsó TU-t mindenképpen EF paranccsal kell befejleszteni.)

KARAKTERLAP

Haláltánc, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr kántora vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 231. fordulód.

Erő: 29 (61) Szint: 29 Merészség: 10/5 Magasság: 145 cm
IQ: 23 (45) Támadás: 57 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 23 (31) Védekezés: 85 Menekülés: 15 % Életkor: 33/181 év
Egészség: 23 (31) Életpont: 588/830 Jellem: semleges Tul. pont: 10
Szerencse: 31 (47) Varázspont: 832/538 Pénz: 7822 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 24/8 Pszi pont: 140/95 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2693 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 51 431 TP-t kaptál. Jelenleg 2 655 477 TP-d van. A következő szinthez még 344 523 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, őrjáratozó katona, északi tűzsárkány. A 201. fordulódban 5051 arany került a bankszámládra. 5152 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/54 ökölvívás: 29/98 (+19%) szúrófegyverek: 9/27
vágófegyverek: 22/7 (+7%) ütőfegyverek: 7/49 lőfegyverek: 20/19
dobófegyverek: 27/57 (+10%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
153,100 mezőn táborozol
Legfeljebb 30 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 529 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 240 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/0 2. nyomkövetés: 50/86 3. mászás: 19/23
4. csapdakészítés: 20/39 (+7%) 5. csapdaészlelés: 7/99 6. gyógyítás: 26/77
7. titkosírás: 2/96 8. felderítés: 21/71 (+3%) 9. szörnyidomítás: 3/11
10. teológia: 37/51 (+35%) 11. taumaturgia: 29/33 (+15%) 12. szerencsejáték: 4/43
13. versengés: 19/57 14. harcművészetek: 32/75 15. zene: 7/91
16. szörnyismeret: 30/19 17. pszi: 20/74 (+3%) 18. zárnyitás: 1/11
19. vadászat: 4/98 20. vitalitás: 1/23 21. bányászat: 25/62 (+12%)
22. testépítés: 1/50 23. úszás: 9/8 24. főzés: 8/94
25. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
szintszívó lények (#9097), quwargok (#9093), északi tűzsárkány (#219), mélység fattya (#199), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (942,20) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), puha ütés (#60), élőholt pozdorja (#134), agykorbács (#97), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
ongóliant tombolás (#146), hhaar burka II (#162), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy nem jelent nehézséget a következő küldetés: szerezz egyetlen körben legalább húszezer Tapasztalati Pontot! (teljesítve)
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
3.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 984 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434)
Vágófegyverek
2 bronzpenge (#126) 1 kőkés (#6) 1 * pengepajzs (#425)
Ütőfegyverek
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 mérg. ubuk tüske (#137) 6 nyílvessző (#108)
21 tüske (#22)
Dobófegyverek
5 bumeráng (#249) 9 ezüstshuriken (#327) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
13 * mérg. vas dobónyíl (#190) 1 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
57 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * arany pikkelyvért (#456)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 * bozontfonat (#1563) 1 * jing-jang fejpánt (#556)
1 optiri agysisak (#315) 1 pszi katalizátor (#610)
Köpenyek
1 láthatatlan köpeny (#441) 1 rejtőköpeny (#277) 1 * ryuku köpeny (#693)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 2 * nehéz harci kesztyű (#464)
10 tankány karom (#237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * medvebőr öv (#1675) 1 zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 3 obszidián függő (#195)
1 ősplazma (#839) 2 * zafír fülbevaló (#477)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3)
1 halálhozó talizmán (#813) 1 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 natharion gömb (#865) 1 * nekrofun medál (#253) 1 * q. irtó medál (#2301)
4 * rothasztó talizmán (#815) 2 * varkaudar szimbólum (#1528) 5 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 arany karperec (#194) 5 * arany papi karkötő (#309) 1 * halálhozó karkötője (#816)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * Acél Öklök gyűrűje (#2105) 1 balkezes gyűrű (#1549) 1 * gyémánt védőgyűrű (#726)
1 háború gyűrűje (#722) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 törpe védőgyűrű (#1104)
1 vark. pecsétgyűrű (#1171) 1 * Vlagyimir gyűrűje (#822)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. ametisztje (#2207)
1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
9 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 74 csepp tinta (#101), fér még: 16]
10 fűszertartó (#210) [bennük 15 csepp sáfránypor (#211), fér még: 35]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40]
6 kavadu iszák (#25) [bennük 48 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 12]
2 mágusszelence (#1076) [bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 10]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
5 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 60]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 94 csepp spiritusz (#170), fér még: 26]
2 szent kehely (#257) [bennük 19 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 1]
16 uzbány csőr (#169) [bennük 128 csepp ugh méreg (#166), fér még: 64]
3 vizestömlő (#3) [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 4]
4 zöld üveg (#82) [bennük 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 60]
Eszközök, használati tárgyak
4 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
14 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bányászlámpa (#1687)
12 + deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100) 2 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 2 Fairlight szütyője (#2108) 1 fekete könyv (#2234)
2 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894) 39 gyógykenőcs (#313)
2 + hebrencs csapda (#147) 1 hűségérme (#1141) 6 kaja (#2)
3 kis ónixkulcs (#1110) 1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
5 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648)
1 légiós hátizsák (#1560) 5 leviatán hólyag (#2182) 2 manakristály (#500)
1 márványszobor (#2232) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 megsemmisítő (#1540) 1 moa varázsdoboz (#1133) 34 ork csodaszer (#1228)
1 plazmagömb (#2235) 3 pszi kő (#248) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 rúnakavics (#2233) 14 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 súlyzó (#347)
1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150) 1 tatu dob (#234)
3 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818) 1 trikornis fókusz (#2169)
6 tudás gyöngye (#522) 3 varkaudar pálinka (#1137) 1 zeolitkristály (#2236)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 berzerker tüske (#713) 19 csillezsályalevél (#1253) 6 csuklyavirág (#133)
1 dentor bőr (#551) 9 drótszőr (#37) 25 elkarog szőr (#665)
2 fekete gyöngy (#99) 1 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
1 gromak bőr (#268) 5 gyíkfű (#201) 44 gyöngymangó (#135)
2 halcsont (#390) 4 kaktuszbogyó (#429) 8 kaktusztüske (#114)
5 kazmár gyökér (#205) 24 kőszem (#304) 4 kreiton esszencia (#892)
3 lidércesszencia (#1074) 11 liumbe hajtás (#655) 4 lótuszvirág (#447)
260 madártoll (#112) 1 moa gyöngy (#378) 1 moa obszidián (#380)
10 moa üveggömb (#383) 1 mutáns csont (#331) 7 nektoraf faggyú (#667)
10 ovimon-bogyó (#207) 3 párducszem (#1073) 14 pirkit (#153)
69 polip szívóka (#391) 1 praglonc hártya (#215) 10 púderkő (#119)
1 pular kristály (#239) 17 purifikátor háj (#269) 6 rájabőr (#404)
26 remák szív (#264) 4 rozmárfog (#1069) 30 sallank karom (#128)
2 sámán erszény (#650) 3 sáska amulett (#668) 26 smirglilevél (#29)
42 sünmedve tüske (#14) 2 szulfagor agyar (#677) 1 szuperkötél (#209)
1 teknősesszencia (#702) 19 Thargodan esszencia (#328) 7 tigroszlán fog (#63)
11 tükör (#43) 4 ulkor gyöngy (#1072) 1 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar tekercs (#653) 7 vasérc (#152) 2 yetiszív (#1070)

Összsúly: 170.26 kg Megterheltség: 70%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
43 amniosz (#203) 7 bunthar bőr (#733) 14 grifftojás (#179)
50 gyöngymangó (#135) 39 quwarg kristály (#2238) 40 quwarg tojás (#360)
2 rinóbőr (#651) 1 ryuku kopja (#694) 1 ryuku mellvért (#689)
1 ryuku sisak (#688) 1 trikornis nyereg (#1536) 34 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranylánc (#191) 1 borostyán függő (#162) 12 dözmöng szív (#122)
2 etra hályog (#712) 3 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 fekete bőrcsizma (#247)
1 fekete gyöngy (#99) 10 galachmit (#310) 2 Huddens alkarvédője (#1550)
1 ilkin érc (#232) 1 isteni könnycsepp (#260) 2 jégszív (#282)
5 karbin plazma (#199) 2 kvazár (#244) 1 manakristály (#500)
18 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa stuki (#413) 4 mocsári penke (#148)
1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
3 pirkit (#153) 10 pular kristály (#239) 20 rakolits por (#669)
5 ramit kő (#226) 4 rézgolyó (#343) 1 sáfránypor (#211)
1 spiritusz (#170) 1 szöges bunkó (#8) 13 szvó-ektoplazma (#151)
1 tankány karom (#237) 4 téfea-agy (#172) 5 ugh méreg (#166)
6 vas dobónyíl (#189) 1 vasalt bunkó (#181) 1 vassisak (#160)
10 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1779 arany (#50) 1 arany papi karkötő (#309) 2 bronzpenge (#126)
1 csuklyavirág (#133) 1 drótszőr (#37) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstshuriken (#327) 1 fokhagyma (#403) 1 göcsörtös bunkó (#123)
6 gyöngymangó (#135) 4 kaja (#2) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 mérg. ubuk tüske (#137) 3 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 mutáns csont (#331)
6 nyílvessző (#108) 3 obszidián függő (#195) 1 optiri agysisak (#315)
2 púderkő (#119) 2 Thargodan esszencia (#328) 7 tigroszlán fog (#63)
1 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138) 7 vasérc (#152)
17 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

152 153 154 155 156 157 158 159
99
100
101
102
103
(153,100) tavacska, 40. jellempróba, ezoterikus mardelek (#184)
(154,100) élőholt tigris (#766), Zinthurg (#180), pszi őselementál (#258), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), 44. jellempróba, quwarg nagymester (#214)
(156,100) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár
(157,101) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), kihívás tornya (#502), olvasztókemence (#86), Elenios oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 43. jellempróba, érclelőhely, ongóliant (#159)
(158,102) óriás csontváz (#176), csontváz (#48), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), Elenios oltár, roguena (#779)

Üzenet küldése a karakternek