Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. febr. 11. 9h:05' EZ A 658. JÁTÉKHETED, 231. FORDULÓD 659. játékheted kezdete: febr. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
bb 225 1 | beraksz a bankba a 225. tárgyat (1 darabot) |
fog 89 219 | elfogod a 89. szörnyet a 219. tárggyal |
hir 26 765 680 | közlöd 26 765 680 |
v 22 338 | elmormolod a 22. varázslatot |
jlk 1792 | jelszó kimondása 1792 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 545.]
be 30 | bemész a 30. titkos labirintusba |
lm 3 2 7 | mozogsz 3 2 7 |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a púpos burástya jobb vállát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod a púpos burástya jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Méregfoggal felnyársalod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 905 6 900 | mozogsz 905 6 900 |
lm 7 905 9 | mozogsz 7 905 9 |
lm 900 10 20 | mozogsz 900 10 20 |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal felnyársalod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a topránypolip puha testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a topránypolip testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A topránypolip csápol, de mindhiába. A topránypolip még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 905 25 900 | mozogsz 905 25 900 |
lm 20 19 905 | mozogsz 20 19 905 |
lm 24 900 22 | mozogsz 24 900 22 |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
57 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 17 1 | mozogsz 17 1 |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ork sámán jobb oldalát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal megdöföd az ork sámán bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 6 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {KCC:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mérges nyukmár testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [58,96] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [57,95] Továbbra is síkságon vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen sörényes ubuk nyomokra bukkansz! Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Teljes a siker - a sörényes ubuk belepottyant a gödörbe. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {KCC:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal teljesen átdöföd az evaporőr testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [55,93] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaszaladsz, és azt mondod, hogy még van remény. A törpékre parancsolsz, hogy emeljék fel a koporsót, és induljanak el vele. Amikor meglódulnak, elgáncsolod az elöl haladó törpét. Ahogy felborulnak, a koporsó nagyot koppan, és a halott szépség szájából kirepül valami. Kisvártatva magához tér, a többiek nagy örömére. Szerény mosollyal fogadod a gratulációkat a zseniális megoldásra. A herceg - cserébe szerelme megmentéséért - fontos titkot árul el: a Zinthurgot csak mágikus és ezüstből készült fegyverrel lehet megsebezni! Megköszönöd az információt, majd elbúcsúzol. (+4 jóság.)
(Továbbmész...) [54,92] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet.
m 7 1 3 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {KCC:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a topránypolip testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [54,90] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy legyengült sörényes ubuk került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a sörényes ubuk jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {KCC:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mérges nyukmár csáprágóját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mérges nyukmár jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A mérges nyukmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [55,91] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet.
m 2 | mozogsz keletre |
szk 362 | keresed a 362. szörnyet |
id 89 30 | idomítod a 89. szörnyet 30 pontért |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
VÖRÖS RAKOLITS (356. SZÖRNY) A móleon távoli rokona, a vörös rakolits egy majd két méter magas, sáskaszerű, felegyenesedve járó teremtmény. Otthonosan érzi magát a sivatagban, és kiválóan ért a mágia használatához. Sokszor a homokban rejtőzve meditál, és afféle sivatagi rabló módjára, megtámad minden magányos kalandort, akiről úgy gondolja, el tud vele bánni. Kemény, kitines páncélját legkönnyebben ütőfegyverrel zúzhatod be. |
EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY) A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet. |
FÖLDSÁRKÁNY (359. SZÖRNY) Nem kell megijedni, nem igazi sárkányok ezek - inkább csak amolyan földelementálok, amelyek gyíkformájúak, és apró villámokat köpnek, ezért is ragadt rajtuk a sárkány név. A földsárkányok kiválóan rejtőzködnek, és kőkemény testük miatt mindenfajta fizikai támadás csökkentett sebzést okoz - mindezek ellenére, mégis lelkesen vadásznak rájuk, hiszen nem egy földsárkány testében találtak már mélyen a föld alól felhozott értékes drágaköveket. |
VARKAUDAR KÓSZA (347. SZÖRNY) Néhány varkaudar a törzstől elszakadva, magányosan járja a vadont. Ezek a természetet kedvelő, az állatokkal szót értő varkaudarok ugyan nem gonoszak, de fajtársaikhoz hasonlóan, gondolkodás nélkül megtámadják a humanoid lényeket, igaz, más okból, mint a többi varkaudar - ők úgy gondolják, a földet meghódító kalandozók idővel a természet elpusztítói lesznek. Ezek a renegát varkaudarok képzettek bizonyos mértékig a mágia használatában is. |
ORVOSSÁGOS ZACSKÓ (682. TÁRGY) Végre egy szakavatott gyógyító által összeállított orvosi segédcsomag! Ezt a finom illatú mágikus füveket tartalmazó zacskót az elf kósza állítja össze, a hozzávalók: sámán erszény, 5 liumbe hajtás, 3 rakolits por, és egy mákrózsa. Ha mindent összeszedtél, keresd fel újra az elf kószát, add át neki ezeket a tárgyakat, és megkapod az orvosságos zacskót! (Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 682 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.) A zacskót KF-elned nem kell, automatikusan használod a továbbiakban: minden GY parancsod 33%-kal hatékonyabb lesz ezután. |
TŰZFÉNY (686. TÁRGY) Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani. Mindenesetre, a tűzfényt nem adod oda senkinek (és ellopni sem lehet). |
CSONTAMULETT (711. TÁRGY) A remete már ismerősként üdvözöl. - Ismét van valami, amit el tudnék készíteni számodra, kalandor! A legendás csontamulett! Szükségem lesz hozzá egy ritualista amulettre, és 1-1 mutáns, elf, troll, kobudera és gnóm csontra. Remélem, minél hamarabb sikerül ezeket megszerezned! A csontamulett átvételéhez a Küldetés Teljesítése: KT 711 parancsot add ki, 5 TVP-ért a lápi hajlékon. A csontamulettet ha a nyakadba akasztod a KF 711 paranccsal, 2-vel megnöveli a szerencsédet, eggyel a védettségedet, és a tolvajoknak kisebb az esélye arra, hogy lopjanak tőled - lopás szakértelmük 25%-kal kevesebbnek számít. |
SMARAGD KARKÖTŐ (707. TÁRGY) Az elf kósza elgondolkodva mér végig. - Egész megbízható kalandozónak látszol... Nos, talán megérdemelsz egy IGAZI varázstárgyat! A szerencse smaragd karkötője nem gyerekeknek való játékszer - segítségével jóval szerencsésebb leszel, mások által ritkának hitt kincsekbe lépten nyomon belebotlasz. Persze, az elkészítéséhez szükséges komponensek listája sem rövid: szükségem lesz egy szulfagor agyarra és egy smaragdkőre a karkötő kifaragásához, 10 csepp spirituszra a kikészítéséhez, és egy teknősesszenciára és Morgan kristályára a mágikus képességekkel való felruházáshoz. A smaragd karkötőt a Küldetés Teljesítése: KT 707 paranccsal veheted át, az elf kósza házánál, 5 TVP árán. Ahhoz, hogy a karkötő működjön, viselned kell a KF 707 paranccsal. Ahányszor legyőzöl egy szörnyet, amelyben valamekkora százalék eséllyel kincset találhatsz, ez az esély a smaragd karkötőnek köszönhetően megnövekszik! Bizonyos tárgyakat lehetséges, hogy csakis smaragd karkötő segítségével találhatsz meg, viszont a ryuku tárgyak megszerzésének esélyét nem növeli. Természetesen, a smaragd karkötőt nem lehet átadni más kalandozónak. |
ARANY PAPI KARKÖTŐ (309. TÁRGY) A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy arany papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 309) a pap varázslatainak erőssége sokkal nagyobb lesz, hatásában vetekedve egy hatalma teljében levő jó/gonosz papéval. Az arany papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval. |
MÁRVÁNYKULCS (245. TÁRGY) Ez a fehér kőből készült, simára csiszolt kulcs különösen törékenynek látszik. Nem érdemes tehát nagyon próbálgatni mindenféle zárba. Akkor meg mire jó? Nos, van egy bizonyos fajta különösen trükkös zár, a márványzár, amelyet KIZÁRÓLAG ezzel lehet kinyitni. |
NAGY ARANYKULCS (246. TÁRGY) Ez a tárgy már önmagában tetemes summát érhet. Értékét azonban megduplázza az, hogy speciális, a királyság kincstárnokai által használt zárakat lehet vele kinyitni. A finoman megmunkált nyélen hajszálvékony ezüst vonalak hirdetik az aranymíves céhét. |
ARX FORMÁLÓ MINTA (298. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, zöldes színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy vértet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Arx formázó minta. Az Arx a test védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok páncél alakúra formázni. |
ELF CSONT (664. TÁRGY) Nicsak, egy pórul járt elf lábszárcsontja! Még majdnem épségben van, de a mohó szörny a pórul járt elfet valószínűleg majdnem egyben nyelte le... |
Erő: | 30 (36) | Szint: | 19 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 20 (23) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 32 (37) | Védekezés: | 47 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 20 (23) | Életpont: | 367/349 | Jellem: | jó (739) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (33) | Varázspont: | 262/183 | Pénz: | 154 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 14/12 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/37 | szúrófegyverek: | 19/46 (+20%) | vágófegyverek: | 19/15 |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 14/3 | dobófegyverek: | 20/27 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (260%) << raptor szablya (#482) (270%) << ököl (#28) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -20.); tolmokov-koktél (#351) (21 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/81 | 2. nyomkövetés: | 50/90 | 3. mászás: | 8/83 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 17/38 (+22%) | 5. csapdaészlelés: | 8/96 (+23%) | 6. gyógyítás: | 34/36 |
7. titkosírás: | 5/50 (+20%) | 8. felderítés: | 7/36 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 4/40 (+30%) |
10. teológia: | 20/88 (+8%) | 11. taumaturgia: | 5/49 | 12. szerencsejáték: | 3/74 |
13. versengés: | 1/31 | 14. harcművészetek: | 27/0 | 15. zene: | 13/0 |
16. szörnyismeret: | 10/14 (+18%) | 17. zárnyitás: | 1/5 | 18. vadászat: | 8/72 |
19. bányászat: | 28/64 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 90 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 2 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 8 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot ), Ramirez feszítővasát (#1261) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 800 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
kobudera (#8), quwarg szabotőr (#301), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg nagymester (#214) | tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | |
tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
lángcsóva (#31) | >> | kétfejű troll (#163) | tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | |
tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) | hhaar burka (#32) | >> | nők (#999) | |
hhaar burka (#32) | >> | férfiak (#998) | varázsvédelem (#34) | >> | ezoterikus mardel (#184) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | méregfog (#1553) | 3 | vashegyű lándzsa (#182) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 2 | mandibulakasza (#127) | 1 | raptor szablya (#482) | |||
1 | rövid kard (#171) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | vasalt bunkó (#181) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | 1 | rövid íj (#107) | ||||
Lövedékek | ||||||||
4 | kerek kő (#19) | 3 | mérgezett vasnyíl (#187) | 46 | ubuk tüske (#131) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
8 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 11 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
1 | kis vaspajzs (#159) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | vasvért (#164) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 2 | * | vassisak (#160) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | + | ryuku kesztyű (#690) | ||
1 | szürke bőrkesztyű (#271) | $1 | * | tankány karom ($237) | ||||
Övek és övcsatok | ||||||||
1 | kígyóbőr öv (#410) | 1 | sárga erőöv (#276) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||||
Fülbevalók | ||||||||
3 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | * | muzsikus füles (#1657) | 1 | * | obszidián függő (#195) | |
Nyakláncok | ||||||||
1 | * | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | nap szimbólum (#141) |
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | arany papi karkötő (#309) | 2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | Luthius karkötője (#527) | ||
1 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | umbatari karkötő (#278) | ||||
Gyűrűk | ||||||||
3 | * | aranygyűrű (#193) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | örökkév. igazgyöngy (#1749) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 4 csepp tinta (#101), fér még: 6] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
41 | uzbány csőr (#169) | [bennük 378 csepp ugh méreg (#166), fér még: 114] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 78 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
7 | zöld üveg (#82) | [bennük 24 csepp ragasztó (#83), fér még: 116] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 2 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 1 | ezüst kulcs (#184) | ||
2 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
$1 | karócsapda ($163) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
2 | kötél (#92) | 1 | kristálygömb (#265) | 12 | krónika (#1725) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | mérleg (#81) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 9 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | olló (#335) | 10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 5 | rézkulcs (#75) | ||
1 | szeksztáns (#32) | 4 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | vaskulcs (#183) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 17 | álompor (#396) | 1 | amniosz (#203) | |||
2 | árnyéksár (#61) | 1 | arx formázó minta (#298) | $1 | bakkura bőr ($95) | |||
1 | darázsfarok (#654) | 1 | dorony tüdő (#212) | 2 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | elf csont (#664) | 12 | elkarog szőr (#665) | $1 | evaporőr háj ($105) | |||
13 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
3 | grákóbőr (#41) | 3 | grifftojás (#179) | 19 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | ilkin érc (#232) | 9 | jégszív (#282) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
3 | lapockacsont (#33) | 1 | liumbe bimbó (#656) | 42 | madártoll (#112) | |||
2 | mákrózsa virág (#56) | 2 | moa burát (#384) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
1 | moa zafír (#381) | 3 | mocsári penke (#148) | 2 | óndarab (#85) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 21 | pirkit (#153) | 1 | ramit kő (#226) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | rinóbőr (#651) | 2 | rókafarok (#124) | |||
10 | sallank karom (#128) | 23 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szulfagor agyar (#677) | |||
21 | szuperkötél (#209) | 7 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
1 | troll csont (#704) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | vapár ág (#110) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 10 | vasérc (#152) | 2 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 149.42 kg | Megterheltség: 169% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 1 | bányászcsákány (#434) | 11 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | fémrúd (#104) | $3 | göcsörtös bunkó ($123) | 123 | kaja (#2) | 46 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 23 | óndarab (#85) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | 28 | rézdarab (#70) | 1 | spiritusz (#170) | 23 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vasvért (#164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | királyi korona (#338) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 1 | amniosz (#203) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
154 | arany (#50) | 1 | evaporőr háj (#105) | 1 | fáklya (#36) | |||
12 | fekete gyöngy (#99) | 3 | gyenge méreg (#26) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
5 | sünmedve tüske (#14) | 4 | tinta (#101) | 7 | ubuk tüske (#131) | |||
15 | víz (#27) |