230. forduló, 232. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 11. 9h:05'
EZ A 658. JÁTÉKHETED, 231. FORDULÓD
659. játékheted kezdete: febr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


46 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [59,98] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 20 szuperkötelet (6 arany), 27 uzbány csőrt (180 arany), 1 márványkulcsot (32 arany), 1 mandibulakaszát (26 arany), 1 szürke bőrkesztyűt (90 arany), 1 vashegyű lándzsát (24 arany), 1 ezüst karkötőt (15 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 nektoraf faggyút (21 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 arany papi karkötőt (77 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 rövid íjat (1 arany), 1 kis vaspajzsot (17 arany), 1 bronzkulcsot (2 arany), 1 nagy aranykulcsot (25 arany), 1 rézkulcsot (4 arany), 1 mandibulakaszát (26 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 nektoraf faggyú (eladási ár: 21 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 100 ugh mérget (170 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 vassisakot (22 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 100 ugh mérget (170 arany), 100 ugh mérget (170 arany), 1 arx formázó mintát (50 arany), 1 amnioszt (2 arany), 1 kígyóbőr övet (19 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 óndarabot (1 arany), 1 vasalt bunkót (56 arany), 2 aranygyűrűt (20 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 9 jégszivet (125 arany), 1 orgyilkos tőrt (8 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 50 ugh mérget (75 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 szent jogart (140 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 elf csontot (4 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 nagy vaskulcsot (35 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 2 sullár hólyagot (20 arany), 1 vashegyű lándzsát (20 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 amnioszt (2 arany), 1 kis aranykulcsot (17 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a vörös rakolits (ld. enc.), az ekharion bébi (ld. enc.), a földsárkány (ld. enc.) és a varkaudar kósza (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) orvosságos zacskót (ld. enc.), tűzfényt (ld. enc.), csontamulettet (ld. enc.) és smaragd karkötőt (ld. enc.). Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+12 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+49 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 5 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku gárdista nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 575.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 570.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 565.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 555.]

bb 225 1 beraksz a bankba a 225. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 555.]

fog 89 219 elfogod a 89. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 555.]

hir 26 765 680 közlöd 26 765 680
Sikeresen szétküldted az üzenetet: Adjatok információt a 765 lényről/karakterről és a 680 tárgyról. Köszi! (-1 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 555.]

v 22 338 elmormolod a 22. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő királyi koronát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 125 arany, 12 fekete gyöngy. [-60 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 550.]

jlk 1792 jelszó kimondása 1792
Izgatottan lépsz be a mínosz-kúpba, és hadarva mondod ki a jelszót. Dübörögve félrecsusszan egy szobor. Alatta a mélybe vezető lépcsőt látsz, a falon pedig egy térkép rajzolódik ki. 99 tapasztalati pontot kaptál.

25 24 23 22 21
20 19 18 17 16
15 14 13 12 11
10 9 8 7 6
1
5 4 3 2
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 30. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 545.]

be 30 bemész a 30. titkos labirintusba
Kimondod a jelszót, és felkészülsz rá, hogy rengeteg TVP-t fogsz eltölteni odalent. Bepillantasz: teljes a sötétség. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Egy igazi kalandnak nézel elébe! Lemászol a rengeteg szobából álló rendszerbe. Itt kemény dolog lesz tájékozódni! [5 pontot használtál fel, van még 540.]

lm 3 2 7 mozogsz 3 2 7
Átsétálsz a következő szobába. Szép idő lesz, amíg az egészet bejárod. [2. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Folytatod a felderítést a 3. szobával. [3. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy púpos burástya. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a púpos burástya jobb vállát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod a púpos burástya jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Átsétálsz a következő szobába. Szép idő lesz, amíg az egészet bejárod. [2. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Egy csupasz falú, minden irányba ajtókkal lezárt szoba tárul fel előtted. [7. PONT] Egy zombit pillantasz meg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Méregfoggal felnyársalod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


[28 pontot használtál fel, van még 512.]

lm 905 6 900 mozogsz 905 6 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Folytatod a felderítést. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. A szoba, amelybe benyitsz, ugyanolyan jellegtelen, mint az eddigiek. [6. PONT] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [12 pontot használtál fel, van még 500.]

lm 7 905 9 mozogsz 7 905 9
Egy csupasz falú, minden irányba ajtókkal lezárt szoba tárul fel előtted. [7. PONT]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. A 8. szoba, amelybe érkeztél, semmiben sem különbözik az eddigiektől. [8. PONT]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Továbbmész, és máris a 9. szobában vagy. [9. PONT] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Vigyázva kikerülöd.
[31 pontot használtál fel, van még 469.]

lm 900 10 20 mozogsz 900 10 20
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Ismét egy unalmas, jellegtelen szoba. Vagy mégsem olyan jellegtelen, mint a többi? Apró, nyálkás foltokat látsz mindenhol... [10. PONT] Egy púpos burástyát veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal felnyársalod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Továbbmész. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Belépsz, és körülnézel. Rossz előérzeted van... [15. PONT]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Ez a szoba valamivel büdösebb, mint a többi. [20. PONT] Egy topránypolipot pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a topránypolip puha testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a topránypolip testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A topránypolip csápol, de mindhiába. A topránypolip még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.)
[21 pontot használtál fel, van még 448.]

lm 905 25 900 mozogsz 905 25 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Ahh, végre elértél az útvesztő másik csücskébe, a kincseskamrába! [25. PONT] Az egyik sarokban találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 22 arany, 1 szent jogar [*], 1 aranyló ugarhéj [*], 2 bakkura bőr [*] és 1 ezüst nyaklánc [*]. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [12 pontot használtál fel, van még 436.]

lm 20 19 905 mozogsz 20 19 905
Ez a szoba valamivel büdösebb, mint a többi. [20. PONT]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Ahogy belépsz a szobába, halk morgást hallasz nyugat felől, a rácsos vasajtón át. [19. PONT]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [14 pontot használtál fel, van még 422.]

lm 24 900 22 mozogsz 24 900 22
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. És mész tovább, pihenő nélkül, a 24. szobába. [24. PONT] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Nyitva van! Folytatod a felderítést a 23. szobával. [23. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtó! Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Ez a szoba halál birodalma: a falakon játszadozó árnyak megcsúfolják, a te árnyékodat űzik... [22. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontváz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
57 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


[26 pontot használtál fel, van még 396.]

lm 17 1 mozogsz 17 1
Továbbmész. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Ebben a szobában néhány csont hever - úgy látszik, cellaként használták. [17. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 kis vaskulcs [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. És mész tovább, pihenő nélkül, a 12. szobába. [12. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Egy csupasz falú, minden irányba ajtókkal lezárt szoba tárul fel előtted. [7. PONT]
Átsétálsz a következő szobába. Szép idő lesz, amíg az egészet bejárod. [2. PONT]
Visszaérsz a sarokszobába, és kimászol. Huh, ez undok próba volt!
[35 pontot használtál fel, van még 361.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[59,97] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ork sámán került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ork sámán jobb oldalát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal megdöföd az ork sámán bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 6 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Találsz egy mély kutat. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Arra van észak, és most ezen a ponton vagyunk. - mutatod a térképen. A kobold hálából megfelezi veled az uzsonnáját. (+2 jóság.)
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {KCC:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mérges nyukmár testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 7 aranyat. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [58,96] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát.

(Továbbmész...) [57,95] Továbbra is síkságon vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen sörényes ubuk nyomokra bukkansz! Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Teljes a siker - a sörényes ubuk belepottyant a gödörbe. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Nem igazán érted, hogy mi olyan sürgős, átadod a kért tárgyat. A gnóm bekapja és fejest ugrik a legközelebbi bozótba. Pár perc múlva megkönnyebbülten kijön. Elmeséli, hogy majdnem kikelt belőle egy púpos burástya, de az utolsó pillanatban megakadályoztad. (+2 jóság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. Éhes vagy. [79 pontot használtál fel, van még 282.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[56,94] Síkság, továbbra is csak síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy evaporőr. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {KCC:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal teljesen átdöföd az evaporőr testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy tintacsiga. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Korgó gyomrod figyelmet követel.

(Továbbmész...) [55,93] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaszaladsz, és azt mondod, hogy még van remény. A törpékre parancsolsz, hogy emeljék fel a koporsót, és induljanak el vele. Amikor meglódulnak, elgáncsolod az elöl haladó törpét. Ahogy felborulnak, a koporsó nagyot koppan, és a halott szépség szájából kirepül valami. Kisvártatva magához tér, a többiek nagy örömére. Szerény mosollyal fogadod a gratulációkat a zseniális megoldásra. A herceg - cserébe szerelme megmentéséért - fontos titkot árul el: a Zinthurgot csak mágikus és ezüstből készült fegyverrel lehet megsebezni! Megköszönöd az információt, majd elbúcsúzol. (+4 jóság.)

Éhes vagy.

(Továbbmész...) [54,92] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.) [54 pontot használtál fel, van még 228.]

m 7 1 3 mozogsz északnyugatra, északkeletre, délkeletre
[53,91] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Látsz egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Odalent félhomály van. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {KCC:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a topránypolip testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 lapockacsontot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megtömöd magad kajával. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [54,90] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy legyengült sörényes ubuk került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a sörényes ubuk jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy mély kutat. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Odalent félhomály van. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {KCC:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mérges nyukmár csáprágóját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mérges nyukmár jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A mérges nyukmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 5 sünmedve tüskét. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [55,91] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [58 pontot használtál fel, van még 170.]

m 2 mozogsz keletre
[56,91] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felkészültök az alany befogásához. A csalétket leteszed a nyílástól mintegy fél méterre, ezután te és a biológus lehasaltok az átellenes oldalon. Feszülten figyeltek. A görény egy fél óra múlva feladja: kimerészkedik a lukból. Ti azonnal rávetitek magatokat, mielőtt megpattanna a csemegével. A gnóm hálálkodik, majd buzgón hozzáfog a kutatáshoz. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 jóság.)
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Ha szabadon szállhat, könnyen észreveszed,
de ha egy szobában tartod, nehezen észleled.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. [25 pontot használtál fel, van még 145.]

szk 362 keresed a 362. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku ostromteknőst. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

id 89 30 idomítod a 89. szörnyet 30 pontért
Nekikezdesz a sörényes ubuk idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 6 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 71 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 115.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 105.]

* 2. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 65.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 1, 8.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-1 életerő.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 65 pontod maradt, ebből a következő körre 65 pontot vihetsz át. Kapsz még 372 pontot. A következő körben tehát 437 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÖRÖS RAKOLITS (356. SZÖRNY)
A móleon távoli rokona, a vörös rakolits egy majd két méter magas, sáskaszerű, felegyenesedve járó teremtmény. Otthonosan érzi magát a sivatagban, és kiválóan ért a mágia használatához. Sokszor a homokban rejtőzve meditál, és afféle sivatagi rabló módjára, megtámad minden magányos kalandort, akiről úgy gondolja, el tud vele bánni. Kemény, kitines páncélját legkönnyebben ütőfegyverrel zúzhatod be.

EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY)
A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet.

FÖLDSÁRKÁNY (359. SZÖRNY)
Nem kell megijedni, nem igazi sárkányok ezek - inkább csak amolyan földelementálok, amelyek gyíkformájúak, és apró villámokat köpnek, ezért is ragadt rajtuk a sárkány név. A földsárkányok kiválóan rejtőzködnek, és kőkemény testük miatt mindenfajta fizikai támadás csökkentett sebzést okoz - mindezek ellenére, mégis lelkesen vadásznak rájuk, hiszen nem egy földsárkány testében találtak már mélyen a föld alól felhozott értékes drágaköveket.

VARKAUDAR KÓSZA (347. SZÖRNY)
Néhány varkaudar a törzstől elszakadva, magányosan járja a vadont. Ezek a természetet kedvelő, az állatokkal szót értő varkaudarok ugyan nem gonoszak, de fajtársaikhoz hasonlóan, gondolkodás nélkül megtámadják a humanoid lényeket, igaz, más okból, mint a többi varkaudar - ők úgy gondolják, a földet meghódító kalandozók idővel a természet elpusztítói lesznek. Ezek a renegát varkaudarok képzettek bizonyos mértékig a mágia használatában is.

ORVOSSÁGOS ZACSKÓ (682. TÁRGY)
Végre egy szakavatott gyógyító által összeállított orvosi segédcsomag! Ezt a finom illatú mágikus füveket tartalmazó zacskót az elf kósza állítja össze, a hozzávalók: sámán erszény, 5 liumbe hajtás, 3 rakolits por, és egy mákrózsa. Ha mindent összeszedtél, keresd fel újra az elf kószát, add át neki ezeket a tárgyakat, és megkapod az orvosságos zacskót! (Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 682 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.) A zacskót KF-elned nem kell, automatikusan használod a továbbiakban: minden GY parancsod 33%-kal hatékonyabb lesz ezután.

TŰZFÉNY (686. TÁRGY)
Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani. Mindenesetre, a tűzfényt nem adod oda senkinek (és ellopni sem lehet).

CSONTAMULETT (711. TÁRGY)
A remete már ismerősként üdvözöl.
- Ismét van valami, amit el tudnék készíteni számodra, kalandor! A legendás csontamulett! Szükségem lesz hozzá egy ritualista amulettre, és 1-1 mutáns, elf, troll, kobudera és gnóm csontra. Remélem, minél hamarabb sikerül ezeket megszerezned!
A csontamulett átvételéhez a Küldetés Teljesítése: KT 711 parancsot add ki, 5 TVP-ért a lápi hajlékon. A csontamulettet ha a nyakadba akasztod a KF 711 paranccsal, 2-vel megnöveli a szerencsédet, eggyel a védettségedet, és a tolvajoknak kisebb az esélye arra, hogy lopjanak tőled - lopás szakértelmük 25%-kal kevesebbnek számít.

SMARAGD KARKÖTŐ (707. TÁRGY)
Az elf kósza elgondolkodva mér végig.
- Egész megbízható kalandozónak látszol... Nos, talán megérdemelsz egy IGAZI varázstárgyat! A szerencse smaragd karkötője nem gyerekeknek való játékszer - segítségével jóval szerencsésebb leszel, mások által ritkának hitt kincsekbe lépten nyomon belebotlasz. Persze, az elkészítéséhez szükséges komponensek listája sem rövid: szükségem lesz egy szulfagor agyarra és egy smaragdkőre a karkötő kifaragásához, 10 csepp spirituszra a kikészítéséhez, és egy teknősesszenciára és Morgan kristályára a mágikus képességekkel való felruházáshoz.
A smaragd karkötőt a Küldetés Teljesítése: KT 707 paranccsal veheted át, az elf kósza házánál, 5 TVP árán. Ahhoz, hogy a karkötő működjön, viselned kell a KF 707 paranccsal. Ahányszor legyőzöl egy szörnyet, amelyben valamekkora százalék eséllyel kincset találhatsz, ez az esély a smaragd karkötőnek köszönhetően megnövekszik! Bizonyos tárgyakat lehetséges, hogy csakis smaragd karkötő segítségével találhatsz meg, viszont a ryuku tárgyak megszerzésének esélyét nem növeli. Természetesen, a smaragd karkötőt nem lehet átadni más kalandozónak.

ARANY PAPI KARKÖTŐ (309. TÁRGY)
A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy arany papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 309) a pap varázslatainak erőssége sokkal nagyobb lesz, hatásában vetekedve egy hatalma teljében levő jó/gonosz papéval. Az arany papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval.

MÁRVÁNYKULCS (245. TÁRGY)
Ez a fehér kőből készült, simára csiszolt kulcs különösen törékenynek látszik. Nem érdemes tehát nagyon próbálgatni mindenféle zárba. Akkor meg mire jó? Nos, van egy bizonyos fajta különösen trükkös zár, a márványzár, amelyet KIZÁRÓLAG ezzel lehet kinyitni.

NAGY ARANYKULCS (246. TÁRGY)
Ez a tárgy már önmagában tetemes summát érhet. Értékét azonban megduplázza az, hogy speciális, a királyság kincstárnokai által használt zárakat lehet vele kinyitni. A finoman megmunkált nyélen hajszálvékony ezüst vonalak hirdetik az aranymíves céhét.

ARX FORMÁLÓ MINTA (298. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, zöldes színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy vértet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Arx formázó minta. Az Arx a test védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok páncél alakúra formázni.

ELF CSONT (664. TÁRGY)
Nicsak, egy pórul járt elf lábszárcsontja! Még majdnem épségben van, de a mohó szörny a pórul járt elfet valószínűleg majdnem egyben nyelte le...

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 231. fordulód.

Erő: 30 (36) Szint: 19 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 20 (23) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (37) Védekezés: 47 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 20 (23) Életpont: 367/349 Jellem: jó (739) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (33) Varázspont: 262/183 Pénz: 154 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 14/12 EFejl: 30
Eddig összesen 1415 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2523 TP-t kaptál. Jelenleg 388204 TP-d van. A következő szinthez még 61796 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, qwarg rohamosztagos, élőholt quwarg. A 231. fordulódban 5015 arany került a bankszámládra. 5015 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/37 szúrófegyverek: 19/46 (+20%) vágófegyverek: 19/15
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 14/3 dobófegyverek: 20/27

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (260%) << raptor szablya (#482) (270%) << ököl (#28) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -20.); tolmokov-koktél (#351) (21 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/81 2. nyomkövetés: 50/90 3. mászás: 8/83 (+9%)
4. csapdakészítés: 17/38 (+22%) 5. csapdaészlelés: 8/96 (+23%) 6. gyógyítás: 34/36
7. titkosírás: 5/50 (+20%) 8. felderítés: 7/36 (+6%) 9. szörnyidomítás: 4/40 (+30%)
10. teológia: 20/88 (+8%) 11. taumaturgia: 5/49 12. szerencsejáték: 3/74
13. versengés: 1/31 14. harcművészetek: 27/0 15. zene: 13/0
16. szörnyismeret: 10/14 (+18%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 8/72
19. bányászat: 28/64

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 90 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz amnioszt (#203) (max. 2 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 8 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot ), Ramirez feszítővasát (#1261) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 800 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
kobudera (#8), quwarg szabotőr (#301), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> jók (#990)
lángcsóva (#31) >> kétfejű troll (#163) tűzeső (#61) >> velociraptor (#161)
tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647) hhaar burka (#32) >> nők (#999)
hhaar burka (#32) >> férfiak (#998) varázsvédelem (#34) >> ezoterikus mardel (#184)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * méregfog (#1553) 3 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 2 mandibulakasza (#127) 1 raptor szablya (#482)
1 rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
4 kerek kő (#19) 3 mérgezett vasnyíl (#187) 46 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
8 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 11 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 2 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 + ryuku kesztyű (#690)
1 szürke bőrkesztyű (#271) $1 * tankány karom ($237)
Övek és övcsatok
1 kígyóbőr öv (#410) 1 sárga erőöv (#276) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók
3 igazgy. fülbevaló (#197) 1 * muzsikus füles (#1657) 1 * obszidián függő (#195)
Nyakláncok
1 * ezüst nyaklánc (#117) 1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők
1 arany papi karkötő (#309) 2 ezüst karkötő (#158) 1 * Luthius karkötője (#527)
1 * obszidián karkötő (#229) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk
3 * aranygyűrű (#193) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * örökkév. igazgyöngy (#1749)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 4 csepp tinta (#101), fér még: 6]
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
3 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 60]
41 uzbány csőr (#169) [bennük 378 csepp ugh méreg (#166), fér még: 114]
4 vizestömlő (#3) [bennük 78 korty víz (#27), fér még: 2]
7 zöld üveg (#82) [bennük 24 csepp ragasztó (#83), fér még: 116]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184)
2 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 3 gyógykenőcs (#313)
$1 karócsapda ($163) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
2 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 12 krónika (#1725)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 1 mérleg (#81)
1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185) 9 nagy vaskulcs (#186)
1 olló (#335) 10 + pukkanó tűcsapda (#336) 5 rézkulcs (#75)
1 szeksztáns (#32) 4 szent jogar (#150) 1 távcső (#42)
1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 17 álompor (#396) 1 amniosz (#203)
2 árnyéksár (#61) 1 arx formázó minta (#298) $1 bakkura bőr ($95)
1 darázsfarok (#654) 1 dorony tüdő (#212) 2 dözmöng szív (#122)
1 elf csont (#664) 12 elkarog szőr (#665) $1 evaporőr háj ($105)
13 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563)
3 grákóbőr (#41) 3 grifftojás (#179) 19 gyöngymangó (#135)
2 ilkin érc (#232) 9 jégszív (#282) 1 kazmár gyökér (#205)
3 lapockacsont (#33) 1 liumbe bimbó (#656) 42 madártoll (#112)
2 mákrózsa virág (#56) 2 moa burát (#384) 1 moa obszidián (#380)
1 moa zafír (#381) 3 mocsári penke (#148) 2 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 21 pirkit (#153) 1 ramit kő (#226)
1 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651) 2 rókafarok (#124)
10 sallank karom (#128) 23 sünmedve tüske (#14) 1 szulfagor agyar (#677)
21 szuperkötél (#209) 7 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
1 troll csont (#704) 2 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110)
1 varkaudar csont (#1113) 10 vasérc (#152) 2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 149.42 kg Megterheltség: 169%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 bányászcsákány (#434) 11 bronzhegyű nyíl (#94) 2 fémrúd (#104)
$3 göcsörtös bunkó ($123) 123 kaja (#2) 46 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
23 óndarab (#85) 2 orgyilkos tőr (#225) 28 rézdarab (#70)
1 spiritusz (#170) 23 varkaudar pálinka (#1137) 1 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 királyi korona (#338) 1 móri gyümölcs (#116) 1 amniosz (#203)
1 orgyilkos tőr (#225)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
154 arany (#50) 1 evaporőr háj (#105) 1 fáklya (#36)
12 fekete gyöngy (#99) 3 gyenge méreg (#26) 1 lapockacsont (#33)
5 sünmedve tüske (#14) 4 tinta (#101) 7 ubuk tüske (#131)
15 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(53,91) mély kút (#93), topránypolip (#86)
(54,90) sörényes ubukok (#89), mély kút (#93), tavacska, mérges nyukmár (#95)
(54,92) Leah oltár
(55,91) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Dornodon oltár
(55,93) a 29. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), 45. jellempróba
(56,91) Tharr rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 48. jellempróba, phua-kúp (#372), Fairlight oltár
(56,94) evaporőrök (#69), tintacsiga (#74)
(57,95) sörényes ubukok (#89), Tharr rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 40. jellempróba
(58,96) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Leah oltár
(59,97) ork sámán (#345), mély kút (#93), 33. jellempróba, mérges nyukmár (#95)
(59,98) púpos burástya (#92), zombi (#49), topránypolip (#86), csontváz (#48)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2008.01.15. Számládról 40 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek