22. forduló, 24. forduló, Anton Andemon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 3. 9h:12'
EZ A 204. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD
205. játékheted kezdete: márc. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5548
SZÁMLA : XXXX

ANTON ANDEMON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [31,-60] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Egy bakkura csizmát, egy mászókarmot, egy rézsisakot és egy rőtmanó kacagányt visel. Ruházatát egy rájanyék trófea és egy evaporőr trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy szöges bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: ő is jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Stormfist. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Mentális erőd regenerálódik. (+18 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 168.]

d 6 2 eldobod a 6. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[30,-60] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy tintacsiga. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Megmarkolva az obszidián pengét a másikra támadsz. Obszidián pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tintacsiga testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével párszor kilyukasztod a tintacsiga testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner gyilkos sallank trófeát, és diadalmasan beszerzel egy tintacsiga trófeát. 173 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [29,-60] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A legendák szerint itt, Ablon mezején csaptak össze egykor a Trán sötét lovagjai Layda követőivel. Lelki szemeid előtt látni véled, ahogy a vörös szemű, fekete szőrű paripák hátán ülő páncélosok a tündérkirálynő kék köpenyes, kecsesen mozgó íjászai közé vágtattak, letiporva a számbeli hátrányban levő parányi védősereget. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő vízionár nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vízionár testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét ellenfeledre rontasz. Obszidián pengével egy hatalmas csapással felmetszed a vízionár puha bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Mancsával a vízionár megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 vízionár szemet. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [28,-60] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy rájanyék. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a rájanyék bal szárnyát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét a másikra rohansz. Obszidián pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a rájanyék jobb szárnyát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Karmait felemelve, a rájanyék meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a rájanyék testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 132.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[27,-60] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy legyengült kaffogó hebrencs lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Obszidián pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A kaffogó hebrencs a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [26,-60] Továbbra is síkságon vagy. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Felismered a közeledőt. Csak egy gátvakond. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét a másikra rohansz. Obszidián pengével párszor kilyukasztod a gátvakond szőrös testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gátvakond meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [25,-60] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy rájanyék. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Obszidián pengével párszor kilyukasztod a rájanyék bal szárnyát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy tanya (507. épület.). [36 pontot használtál fel, van még 96.]

be 507 bemész az 507. épületbe
Közelebb mész a fő tanyaépülethez. Egy gazda siet elő. Kezében vasvilla, mutatva a gazda bizalmatlanságát. Aztán, látva, hogy ki is vagy, arca megenyhül, és üdvözöl Téged. Beszélgetni kezdtek. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során.
- Nagyon örülök, hogy vannak ilyen bátor és segítőkész kalandozók is, mint Te! - veregeti meg a vállad. [30 tapasztalati pontot kaptál. (+2 jóság.)] Elbúcsúzol a gazdától, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 91.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[26,-59] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [27,-59] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 67.]

szk 69 keresed a 69. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy evaporőrt. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 37 fejleszted a 3. tulajdonságodat 37 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [37 pontot használtál fel, van még 30.]
Egyre jobban kezded megismerni mentális energiáidat, a másokkal teremthető telepatikus kapcsolatok mibenlétét. Úgy érzed, hogy valamilyen nagyszerű felfedezés küszöbén állsz. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 163 pontot. A következő körben tehát 193 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Anton Andemon, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Ez a 23. fordulód.

Erő: 18 Szint: 8 Merészség: 4/4 Magasság: 144 cm
IQ: 16 Támadás: 7 Agresszió: 4 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 7 Menekülés: 35 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 20 Életpont: 121/110 Jellem: jó (4) Tul. pont: 2
Szerencse: 18 Varázspont: 0/0 Pénz: 41 arany Kép. pont: 2
Pszi pont: 38/4
Eddig összesen 118 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 578 TP-t kaptál. Jelenleg 4 651 TP-d van. A következő szinthez még 2 349 TP szükséges. Trófeáid: garokk, tintacsiga.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 10 (+1) dobófegyverek: 8 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
27,17 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 149 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 1
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 9 6. szörnyismeret: 3
7. pszi: 6 8. zárnyitás: 2 9. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot )
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang (10)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996.

Összsúly: 61.52 kg Megterheltség: 133%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kőkés (#6)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

24 25 26 27 28 29 30 31 32
-61
-60
-59
-58
(25,-60) tanya (#507), oltár, rájanyék (#58)
(26,-60) 20. jellempróba, gátvakond (#57)
(26,-59) mély kút (#93)
(27,-60) kaffogó hebrencs (#88), oltár
(27,-59) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 21. jellempróba
(28,-60) gumifa (#38), rájanyék (#58)
(29,-60) vízionár (#66), Sheran oltár
(30,-60) tintacsiga (#74)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A síkokon a manakristály 1000 varázspontot ad, a varázskő 500-at.
* - Az immunitáskristály és cirkonkristály kiírását megkülönböztettük a karakterlapon.
* - A reinkarnált karakternek az AK-s labirintusok random dolgai nem generálódtak újra le, Ezt javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek