| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2025. aug. 2. 13h:45' EZ A 71. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD 72. játékheted kezdete: aug. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3597 SZÁMLA : XXXX |
| mak 1 | makró 1 |
| p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
| v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
| v 15 110 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| v 15 110 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
| v 15 110 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
| hu 127 101 260 | hulladék: 127 101 260 |
| hu 242 39 106 | hulladék: 242 39 106 |
| hu 99 103 97 | hulladék: 99 103 97 |
| hu 198 | hulladék: 198 |
| fkt 114 10 | felt. készítesz a 114. tárgyat (10 darabot) |
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-5 életpont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner trappoló dinymák trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes rőtmanó berzerker trófeát. 985 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a spagulár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a spagulár jobb első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A spagulár feléd rúg, de nem talál el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 47 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a tazunkaróka rőt testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A tazunkaróka állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
73 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 373 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang farkát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a bakkura testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A bakkura csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
41 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az északi aurach jobb oldalát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a spagulár fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a spagulár bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a spagulár rúgása elől. A spagulár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 47 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach tömpe orrát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel kegyetlenül megütöd az északi aurach fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki az északi aurach száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang bal oldalát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kaszabolósáska testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Véres nyál csordul ki a kaszabolósáska száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 88 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [63,72] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy púpos burástya. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az acéldarázs potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az acéldarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a garokk testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a garokk testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a félelem-járó testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A félelem-járó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nektoraf testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled regenerálódik! A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nektoraf testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 59 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
| m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges nyukmár bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A mérges nyukmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a süvítő rája jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel megütöd a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farkával melletted a levegőbe suhint. A süvítő rája szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [63,70] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Fehér mandula illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy evaporőr. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápol, de mindhiába. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [64,69] Síkság, továbbra is csak síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy oltár van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy evaporőr került az utadba. {max. életpontja: 29-32.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az evaporőr testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel kegyetlenül megütöd az evaporőr testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. Az evaporőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a piromenyét testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az ork sámán bibircsókos orrát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork sámán bal lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 8 életpontot vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 632 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut jobb oldalát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a törpemammut agyarával a testeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis ork sámán trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő törpemammut trófeát. 957 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A drótszőrű pincsi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
21 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
| m 8 1 2 | mozogsz északra, északkeletre, keletre |
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach bal hátsó lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Az északi aurach állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [65,67] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a mutáns pók jobb oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns pók testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (ld. enc.) 503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [66,67] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő trollfa mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trollfa ágas-bogas fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A trollfa lendületes ütése célt téveszt. Ellenfeled regenerálódik! Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trollfa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A trollfa vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-10 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. (ld. enc.) 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Szivárvány bolyhos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A Szivárvány elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 szivárványszív (ld. enc.). 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| kf 315 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
| tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szőrös pók testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szőrös pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| kf 266 | kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat |
| v 21 5 | elmormolod a 21. varázslatot |
| h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
| RŐTMANÓ BERZERKER (369. SZÖRNY) A rőtmanókat a legtöbb kalandozó veszélytelen, ártalmatlan lényeknek tartja. Az utóbbi időben azonban megjelentek a dombok között a vérben forgó szemű, ámokfutóként támadó és harcoló rőtmanók. A legtöbbek szerint valamiféle betegség támadta meg a nyomorult lényeket, de a jobban értesültek állítják: a ryuku mágusok oltják be a félsziget szörnyeit valamiféle gonosz méreggel, a kontinens lényeit fordítják először a lakosság ellen, ezzel megtéve inváziójuk első lépését. Akárhogy is, a rőtmanó berzerkerrel szemben készülj fel a legrosszabbra, hiszen nem ismer fájdalmat, egyetlen célja a pusztítás. |
| REMÁK SZÍV (264. TÁRGY) Egy szutykos remákot leölni szinte a lehetetlennel határos - azonban valakinek nyilvánvalóan mégiscsak sikerült. Ennek nyilván az az oka, hogy a remák speciális képessége - ha nagyon ritkán is - de néha csődöt mond. A remák szív a deus ex machina készítés egyik fontos alkotóeleme, ezért igen magas értéket képvisel. |
BAKKURA (52. SZÖRNY)Képzelj el egy hatalmasra nőtt csíbort, amelynek több száz, de egészen parányi lába van alul, és két hatalmas, fekete csápja elöl. Ez a bakkura, a dombos vidékek különös ragadozója. A csápok természetesen nem díszítőelemként szolgálnak: ezekkel szorongatja meg a bakkura áldozatát annyira, hogy az elájuljon vagy elpusztuljon. Ezután rámászik az áldozatra, most már védtelen hasát mutatva, és leereszti az emésztőcsövét, amin keresztül szép lassan felszívja a számára ehető részeket. Puha, ámde rugalmas bőre ellen talán legjobb a vágófegyver. |
TOLMOKOV-KOKTÉL (351. TÁRGY)Ez az igen hatékony dobófegyvert annak idején Ivanek Tolmokov, egy hírneves ember kalandozó találta ki. A recept: önts öt csepp spirituszt egy zöld üvegbe, és zárd le az üveget megfelelő fojtással (ehhez bozótos terepen kell állnod, ugyanis ott találsz megfelelő alapanyagot). Mindehhez a KT 351 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A Tolmokov-koktél brutális sebzésű dobófegyver, a harc előtt meggyújtod, és az ellenfélhez vágódva felrobban. 6D6 pontnyi sebzést okoz, viszont harc után 100% az esélye, hogy nem fogod megtalálni. A Tolmokov-koktél olyan lények ellen is hatásos, amelyeket csak ezüst vagy mágikus fegyverrel lehet megsebezni. |
| MUTÁNS CSONT (331. TÁRGY) Normális esetben a karakterek nem gyűjtenek össze minden hulladékot (rongyot, csontokat, fadarabokat, hasznavehetetlen, törött tárgyak), és ezeknek nincs is külön sorszáma. Van azonban néhány, nem esztétikus, nem használható, semmire se jó vacak, amit időnként meg kell engedni a kalandozóknak, hogy összeszedjenek, mert az ilyen kacatok nélkül nem életszerű a játék. Mutáns csontot nem szerezhetsz úgy, hogy kicsontozol egy leölt mutánst, az ilyen véres hentesmunka nem kalandozónak való, a magoflux agy kioperálása és hasonló műtétek már így is elég visszataszítóak. Mutáns csontot viszont - a mutánsok megjelenése óta - találhatsz is. Mire jó? Semmire, hidd el, semmire! D 331 az egyetlen dolog, amit csinálhatsz vele. |
VÁMPÍRFOG (1221. TÁRGY)Amit a kezedben tartasz, az egy vámpír szemfoga, hosszú, hegyes, véres, és mostanra már ártalmatlan, hacsak nem karcolod össze magad, nem kell tőle félned. A vámpírféreg szájában is pont ilyen fogak sorakoznak, úgy néz ki, bármilyen testben is legyenek, ez egy kinézetre teljesen hasonló komponens a vérszívó szörnyetegekben. És, hogy mire használhatnád fel? A közhiedelem szerint, aki vámpírfogat rejteget a kabátja alatt, annak hite kikezdhetetlen. |
NEKTORAF (355. SZÖRNY) Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak. Különleges regenerációs képességük miatt nagyon nehéz őket elpusztítani, viaszos testükről a szúrófegyver könnyedén lecsúszik, további problémákat eredményezve - talán az vágófegyver a legjobb választás. |
| EZÜSTTOLLÚ NYÍLVESSZŐ (363. TÁRGY) Ahogy jobban megnézed ezt a különös nyílvesszőt, azonnal feltűnik néhány különös dolog: először is, a hegye valamilyen kemény, kőszerű anyagból készült, mégis meglepően éles. Maga a vessző nem fából, hanem valamilyen kristályszerű anyagból készült. Amikor kipróbálod, még két kellemes tulajdonságára derül fény: 1) ha használod, +8 támadást kapsz; 2) Csak nagyon-nagyon ritkán veszik el; 3) Sebzése 5D4+4; 4) Képes csak mágikusan megsebezhető lényeket is megsebezni. Az ezüsttollú nyílvesszőt hosszú íjhoz használhatod. |
TÖRPEMAMMUT (115. SZÖRNY)Erről az alig elefánt méretű, agresszív természetű növényevőről nem sokat mondhatunk. Ha nem lennének a hatalmas agyarai és mázsás patái, már rég kipusztították volna ízletes húsáért. Agyarai sajnos túl kicsik ahhoz, hogy értékes elefántcsontnak tekinthessük. A törpemammut ellen a legjobb a szúrófegyver. |
| HATTYÚTOLL (1222. TÁRGY) Ha legyőzöl egy hattyúkirályt, válogathatsz áldozatod tollai közül, melyiket is vinnéd magaddal. A legnagyobb tollakat nem választhatod, hiszen azok van, hogy méternyi hosszúak, be sem tudnád gyömöszkölni a hátizsákodba. De a kisebbek közül néhányat bátran magaddal vihetsz, nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kimetszed a hattyú testéből. A puha pihés tollak talán jók lesznek még valamire a jövőben. |
UGH MÉREG (166. TÁRGY)Az ugh méreg jóval erősebb a gyenge méregnél, kiválasztása is rettentően nagy elővigyázatossággal, egy uzbány csőr felhasználásával kell, hogy történjen. Egy kavadu lebenyt vagy más tartót szinte azonnal szétmarna, amikor egy mérges csípésű lény fogáról vagy fullánkjáról lecseppen, de ebben a tartóban biztonságosan tárolhatod. Az ugh méreggel csak nagyon kevés fegyvert lehet bekenni, mert a legtöbb anyagot azonnal tönkreteszi. Hogy melyik az a fegyver alapanyag, amely ellenálló az ugh méreggel szemben, arra neked kell rájönnöd. Az ugh méreg hatása azonnali. |
GÖCSÖRTÖS BUNKÓ (123. TÁRGY)A trollfa egy nagyobb ágát lemetszve, egy könnyű, ámde nagyon kemény bunkóhoz jutsz. Mivel elég göcsörtös, komoly jártasságot igényel (legalább 5-ös ütőfegyver szakértelem), hogy megfelelő hatékonysággal forgatni tudd. A göcsörtös bunkó egy 2d8+4 sebzésű ütőfegyver. |
| SZIVÁRVÁNY (955. SZÖRNY) Szivárvány egy legenda. Mesélik, hogy valahol egy erdő mélyén - hogy merre, senki sem tudja -, létezik egy kis tó, ahol a színes dözmöngök egész kis közössége él. Ennek a közösségnek a vezetője Szivárvány, minden dözmöngök ura. Állítólag olyan tökéletesen ért a rejtőzködéshez, hogy senki nem képes megpillantani, akit ő nem akar, és csodálatos színekben vibráló teste olyan gyönyörű, hogy aki megpillantja, az sóbálvánnyá dermed az ámulattól. Mérete egy normál dözmöngnek négy-ötszöröse is lehet, és csápjai is jóval erősebbek, ám ezek használatára nagyon ritkán van szüksége. Szivárvány békés uralkodó, aki emberi szintű bölcsességgel és belátással kormányozza kis népét. Mondják azt is, hogy lehetséges, több ilyen közösség létezik, és mindegyik kitermeli a maga Szivárványát, de... Öhm... Hahó! Jó reggelt! Ne bámulj már úgy a közeledő dözmöngre, hanem csinálj már valamit. Hahóóóó! |
| SZIVÁRVÁNYSZÍV (1529. TÁRGY) Nagyon nem helyes, amit tettél, ezt valahol mélyen te is érzed. No de sebaj, nyomta már ennél nagyobb teher is a lelkiismereted, a kis dözmöngök meg majd csak találnak maguknak új főnököt! Imígyen megnyugtatva magad, neki is látsz, hogy kinyerd Szivárvány szívét ugyanúgy, ahogy a többi dözmönggel is szoktad tenni. Öklömnyi, csillogó, vibráló tárgy ez, amelyből csak úgy süt a mágia - így örömmel teszed el, bár hogy mire jó, azt még jópár napig nem sikerül kitalálnod. Egyszer azonban valahogy a kajád mellé keveredik a hátizsákodban, és az esti szortírozáskor meglepődve veszed észre, hogy a janóla, amelyik már két napja is enyhén büdösödött, most újra tökéletesen friss. Kísérletet teszel még pár gyorsan romló étellel, és mindnél ugyanezt tapasztalod: a szív mágikus tartósító hatása mindent folyamatosan frissen tart. Némi töprengés után arra is rájössz, hogy ennek a kulináris élvezeteken kívül hol vehetnéd hasznát: a szörnykomponensek tartósításánál is jól jöhet egy ilyen csoda. És igen! Működik! Vidáman fütyörészve indulsz tovább, és már előre tervezgeted, hogy mennyi pénzt spórolsz majd meg a spirituszon csak azért, hogy valami más haszontalanságra eltapsolhasd... |
| Erő: | 13 (20) | Szint: | 14 | Merészség: | 10/4 | Magasság: | 150 cm |
| IQ: | 16 (20) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
| Ügyesség: | 14 (19) | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
| Egészség: | 16 (22) | Életpont: | 257/142 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 20 |
| Szerencse: | 14 (21) | Varázspont: | 164/159 | Pénz: | 94 arany | Kép. pont: | 8 |
| Pszi pont: | 48/7 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 15 (+1) | dobófegyverek: | 15 (+1) | ||
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) max. 1 db (3 -4.); bumeráng (#249) max. 2 db (5 -7.); bumeráng (#249) (8 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -); |
| 66,67 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 66 |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 148 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 4 |
| 4. csapdakészítés: | 10 | 5. gyógyítás: | 1 | 6. titkosírás: | 1 |
| 7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 6 | 9. harcművészetek: | 10 |
| 10. pszi: | 8 | 11. vadászat: | 1 | 12. főzés: | 3 |
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
| 6. regeneráció: 5 | 10. vp regeneráció: 5 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
| gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
| készítesz smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Papi varázslataid | ||
| gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
| revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | ||
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
| 2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
| 3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (Gatin) (540): új. fejvadászház (757): új. |
| HŐSTETTEID | ||
| A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 79, az összesen kapott pontszám: 8980. (összesen ölhető: 546 ) | ||
| Miniesemény statisztikák | ||
| Jelenlegi miniesemény: Yaurri felderítő verseny | ||
| Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 0 | ||
| MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
| 1. makró parancsai: p 71, v 138, v 15 110 2. |
| Összsúly: 138.51 kg | Megterheltség: 92% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 95% alatt van. | |
| Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 2 | bumeráng (#249) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | madártoll (#112) | |||
| 3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 8 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 3 | aurach fog (#657) | 2 | evaporőr háj (#105) | 3 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
| 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 3 | gyenge méreg (#26) | 1 | hattyútoll (#1222) | |||
| 5 | kaja (#2) | 2 | mandibulapenge (#125) | 2 | mutáns csont (#331) | |||
| 1 | remák szív (#264) | 6 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szivárványszív (#1529) | |||
| 8 | tolmokov-koktél (#351) | 6 | ugh méreg (#166) | 1 | vámpírfog (#1221) | |||
| 6 | vapár ág (#110) | 2 | varázskő (#305) | 2 | vízionár szem (#102) | |||
| 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | |
| 66 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 67 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 68 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 69 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 70 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 71 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 72 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 73 | |
|
|
|
|
|
|
|