Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 14. 12h:01' EZ A 66. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD 67. játékheted kezdete: szept. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2184 SZÁMLA : XXXX |
kno 5 1 | képesség-növelés 5 |
vi 6 3 35 | viselkedésed: 6 3 35 |
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csontlepke bordás testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a csontlepke bordás testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a bal válladat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a bal válladat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [48,16] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pacaszúnyog. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a pacaszúnyog jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pacaszúnyog testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [49,15] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy félelem-járó. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a csontváz jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontlepke testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyíkember nyálkás karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyíkember pikkelyes testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A gyíkember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 21 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a félelem-járó jobb vállát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a félelem-járó ragyás pofáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a félelem-járó kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A félelem-járó csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A félelem-járó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg fejét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [48,13] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy téfea magoflux közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a téfea magoflux ragyás nyelvét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a téfea magoflux testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelvét kilövellve, megropogtatja az ujjaidat! (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a téfea magoflux testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Nyelvével a téfea magoflux fojtogatni kezd. Lerángatod magadról, de egy ideig még levegőért kapkodsz. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A téfea magoflux most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [47,12] A terep változik: ismét síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy sebesült sörényes ubuk. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk sűrű sörényét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a sörényes ubuk kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges téfea magoflux trófeát, és kinyersz egy alkalmas sörényes ubuk trófeát. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a gátvakond jobb első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gátvakond csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 26 pontért |
tf 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
GRIFFTOJÁS (179. TÁRGY) Grifftojást a magas sziklafészkekben rejtőző grifflények fészkéből lophatsz. Hogy mire jó egy ilyen tojás? Megpróbálhatod megenni, a H 179 paranccsal, 0 TVP-ért. Vagy tartogathatod, hátha jó lesz valamilyen varázsitalhoz vagy varázslathoz... |
GYÍKEMBER (51. SZÖRNY) Ezek a sunyi, pikkelyes testű félig gyík teremtmények mocsarakban és földalatti tavak közelében élnek. Bár intelligens lények, azt a minimális IQ-t, ami nekik van, inkább gonoszkodásra, bajokozásra használják, mint értelmes dolgokra (pl. GO játszmák lefolytatása). Valamivel magasabbak, mint egy törpe, de jóval gyengébbek. Igaz, ami terén hiányt szenvednek erőben, azt ügyességben pótolják. |
ÉLŐHOLT MÁGUS (175. SZÖRNY) Az élőholt mágus hajdan nagyhatalmú varázsló volt, akit megkísértett a halhatatlanság ígérete. Halhatatlanná is vált, de milyen áron! Egy nyomorúságos, összeaszalódott tetemhez van kötve a lelke az örökkévalóságig. Az élőholt mágus gyűlöl minden élőlényt, és iszonyatosan gonosz. Teste ellenálló a varázslatokkal szemben, és ő pedig igen széles repertoárral rendelkezik támadó és védekező varázslatokból. Ezenfelül természetfeletti fizikai erővel rendelkezik, így a közelharcban is igen kemény ellenfélnek fog bizonyulni. |
UBUK TÜSKE (131. TÁRGY) A sörényes ubuk hosszú, hegyes tüskéi kiválóan alkalmasak arra, hogy fúvócsőből kilődd őket. Ha van fúvócsöved, add ki a KF 20 131 parancsot, és máris ezekkel a kiváló d8 sebzésű lövedékekkel fogsz mészárolni. |
Erő: | 17 | Szint: | 7 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 10 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 463 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 1 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 17/17 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 118/64 | Jellem: | semleges (-12) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 9 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 20 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 12 | lőfegyverek: | 3 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) max. 1 db (3 -6.); rézgolyó (#343) max. 1 db (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
46,69 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 50 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 65 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 3 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 14 (+1) | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak az 1. fajúaknak |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
süvítő rája (#113) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 13, 26. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 12 (limit: 1205), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1200. |
Összsúly: 37.51 kg | Megterheltség: 85% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 103 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
12 | arany (#50) | 2 | grifftojás (#179) | 4 | madártoll (#112) | |||
7 | ubuk tüske (#131) |
45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | |
10 | |
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|