228. forduló, 230. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 26. 9h:55'
EZ A 647. JÁTÉKHETED, 229. FORDULÓD
648. játékheted kezdete: dec. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 1200 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #2826
ingyenf: 1

YORO OKIYI KALANDJAI


26 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,99] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 orgyilkos tőrt (8 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 igazgy. fülbevalót (46 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 méregfogat (560 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A táborozás 12. napján találkozol egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy bőrpáncélt és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Fegyverzetét egy pókvadász trófea és egy útonálló trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Heller. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 moa zafírt (60 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 vasvértet (150 arany), 27 ubuk tüskét (32 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 bőrpáncélt (4 arany), 1 bőrsisakot (4 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A 22. napon megintcsak találkozol Heller. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 sullár hólyagot (25 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 28000 tapasztalati pontot.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+10 tvp ). Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
Egy díszes teremben állsz, fényes páncélban, fehér ruhában, mikor egy apród szólít, és szélesre tárja előtted a hatalmas ajtót. Mikor belépsz a zsúfolásig telt terembe, első pillantásod a trónra, és a rajta ülő koronás férfira esik. Mindenki tapssal üdvözöl, és a király is feláll tiszteletedre. Az elejtett megjegyzésekből tudod meg, hogy megöltél egy sárkányt, és kiszabadítottad a király leányát. Igen, most már te is emlékszel! De aztán eszedbe jutnak a sárkány szinte még vak kicsinyei, s az a két őrszem, akiket a kapunál lesből kellett levágjál, hogy észrevétlenül tudj belopódzni. Hát igen, róluk nem meséltél ezeknek az embereknek... Lelkiismereted furdalására ébredsz, s még sokáig töprengsz azon, mikor mi a helyes és mi a helytelen.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+49 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 736. hetének nyerőszámai: 30, 11, 27. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku gárdista nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. [8 pontot használtál fel, van még 571.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 566.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 561.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 551.]

kf 1553 2 kézbeveszed/felveszed az 1553. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a rövid kardot, majd a bal kezedbe veszed a méregfogat. [0 pontot használtál fel, van még 551.]

fog 73 219 elfogod a 73. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 551.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 546.]

kb 651 110 434 kiveszel a bankból a 651. tárgyat (110 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 rinóbőrt. Kiveszel a bank széfjéből 1 vapár ágat. Kiveszel a bank széfjéből 1 bányászcsákányt. [0 pontot használtál fel, van még 546.]

bb 225 1137 51 beraksz a bankba a 225. tárgyat (1137 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 orgyilkos tőrt. Beraksz a bank széfjébe 23 varkaudar pálinkát. Beraksz a bank széfjébe 1 bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 546.]

bb 164 1 beraksz a bankba a 164. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 546.]

hir 26 353 525 közlöd 26 353 525
Sikeresen szétküldted az üzenetet: Adjatok információt a 353 lényről/karakterről és a 525 tárgyról. Köszi! (-1 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 546.]

t 123 támadod a 123. szörnyet
FT 123 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy tetemember! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát a másikra rohansz. Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


m 6 mozogsz nyugatra
[44,99] Épületek tűnnek fel.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fejvadászház (757. épület.). [7 pontot használtál fel, van még 539.]

le 1733 leveszed/lerakod az 1733. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a koponya gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

be 757 bemész a 757. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Ismét nálunk, remek - mondja a gnóm. Átadod neki a koponyagyűrűt, mire ő azt válaszolja: - Nagyszerűen végezte a feladatot, íme a jutalma. [59 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 50 arany.]
Megkérdi, hogy volna-e kedved még egy megbízatást elvállalni? Mondod, hogy részedről semmi akadálya. A gnóm elmondja hogy a következő célpont, egy Féktelen Fantom nevű alakváltó nő, aki szintén az Újnyugat tagja, és valahol Qvill közelében látták legutóbb. Az ő gyűrűjét kell most elhoznod a jutalomért.
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 534.]

m 5 3 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre
[43,100] Síkság, továbbra is csak síkság.

Látsz egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [44,101] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy bíborgörény nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a bíborgörény testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal felnyársalod a bíborgörény testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bíborgörény állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bíborgörény még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. Fekete a bőre. Egy bőrpáncélt, egy fekete bőrcsizmát, egy örökkéval.smaragdját és egy tankány karmot visel. Ruházatát egy kaffogó hebrencs trófea és egy púpos burástya trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy parittya. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Odébbállsz.
Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [45,102] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy pszi elementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a pszi elementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
664 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). [21 pontot használtál fel, van még 513.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[46,103] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Észreveszel egy phua-kúpot. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy mutáns pók. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mutáns pók testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a mutáns pók testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Teleeszed magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,103] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket gyűjtögetsz, és ellátod az ember sebét. Hálásan megköszöni a segítségedet, és elmondja, hogy épp az egyik mágus számára gyűjtögetett a táblakészítéshez anyagot, amikor goblinok támadták meg. Szerencsére a közeledtedre elinaltak. Amikor a táblakészítéssel kapcsolatban kérdezősködni kezdesz, elmondja a fickó, hogy a mágus, akinek dolgozik, időnként táblákat tűz ki, eligazításképp a vándorok számára. "Miért, te még sosem csináltál ilyet?" kérdi. Kiderül, hogy a feliratos táblakészítéshez nemcsak bot, hanem tintacsiga tinta és valamilyen faformáló anyag is szükséges. Elköszönsz a fickótól, és folytatod utadat. (+4 jóság.)
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány garokk nyomokat fedezel fel! Előveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded galyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Egy pillanat múlva a garokk pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Ideje menni! [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]


(Továbbmész...) [48,104] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. A legtöbben ezt az erdőt tartják Warn pusztái nyugati határának.

Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád. [61 pontot használtál fel, van még 452.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[49,105] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy grákó denevér. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a grákó denevér testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a grákó denevér testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A grákó denevér feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [50,106] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy pókvadász nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {KCC:} Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pókvadász testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A pókvadász nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A pókvadász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [51,107] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy acéldarázs. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az acéldarázs testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az acéldarázs testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az acéldarázs melléd csap a farkával! Az acéldarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 136 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éhes vagy. [21 pontot használtál fel, van még 431.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 431.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Folyton fon, pedig nincs szála,
Nem főz, de övé a kályha,
Koldul, pedig nincs hiánya.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [5 pontot használtál fel, van még 426.]

id 73 55 idomítod a 73. szörnyet 55 pontért
Hozzálátsz a garokk neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 9 lépést tehetsz meg körönként. 59 tapasztalati pontot kaptál. [55 pontot használtál fel, van még 371.]

sze 73 elengeded a 73. szörnyet
Szabadon engeded a garokkot. Még egy ideig visszanéz rád, majd tovainal. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 371.]

f 165 kísérletezel a 165. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy kdolét. (ld. enc.) 135 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 361.]

f 56 kísérletezel az 56. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Vadul gondolkozol... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz illatos rózsaszált. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 351.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 341.]

* 2. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 301.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Jó lenne valami kaját keresni. [40 pontot használtál fel, van még 261.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 221.]

tf 1 21 fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [21 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 20, 18.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-4 életerő.) Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 370 pontot. A következő körben tehát 570 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉREGFOG (1553. TÁRGY)
Quirov, a roxati tolvajcéhtől kapott, külön rendelésre készült pengéjét tartod kezedben. Hosszabb és élesebb egy átlagos orgyilkos tőrnél, valamint jóval veszélyesebb is. A markolat drágakőberakásos, a penge ismeretlen eredetű méregtől csillog. E szúrófegyver forgatásakor a 2D6+3 sebzés mellett +3 támadással is segíti gazdáját. Ha már nagy nehezen megszerezted ezt a gyönyörűen megmunkált fegyvert, biztos hogy nagy becsben őrzöd, és csak jelentősebb összegért cserébe válsz meg tőle. Quirov pengéjének forgatásához legalább 10-es szintű szúrófegyver szakértelem szükséges, s ha erre képes vagy, akár balkézbe is veheted.

KDOLE (501. SZÖRNYCSAPDA)
A kdole egy szörnycsapda, amelyet speciálisan nagyméretű sivatagi férgek befogására találtak ki. Először is szúrj le a homokba egy tyrex csontot, és erősíts rá egy tatu dobot. (Azért van szükség csontra, mert bármilyen kisebb oszlopot kidöntene a sivatagi szél.) A szélfúvás ritmikus dobolást idéz elő a tatu dobon, és ha szerencséd van, felbukkan a homokféreg, vagy esetleg egy tüskés gigaféreg! Ezután jön a feladat nehezebbik része, egy mászókampót be kell akasztanod a féreg egyik hornyába, felkapaszkodni a féreg hátára, és betörni. Ha a procedúra előtt nem kened be magad négy adag sáfrányporral, a féreg ekkor könnyen agyontiporhat. Ha sikeresen betörsz egy férget, kiváló hátas lehet belőle. De vigyázz, mert sokat eszik! A kdole használata különlegesen magas csapdakészítés szakértelmet követel meg, és a sáfránypor akkor is elvész, ha kudarcot vallasz.
Megjegyzés: a szörnycsapdáknál megszokott módon, a kdolét nem kell elkészíteni, elég, ha a felsorolt komponensek mindegyike a birtokodban van. A férget a FOG <szörny> 501 paranccsal ejtheted foglyul, a parancs végrehajtása 40 TVP-be kerül.

ILLATOS RÓZSASZÁL (1595. TÁRGY)
Már régóta közszájon forog, hogy High Density a Szabad Kompánia Ghalla-szerte ismert Vajákosa elképesztő buzgalommal gyűjtögeti a mákrózsákat, de egészen a mostani pillanatig nem adtál hitelt ennek a szóbeszédnek. Ám most összefutottál vele, s azonnal gyanút fogtál; valami megváltozott rajta. Percekig töprengtél, hogy mi lehet ez; hiszen éppen olyan ronda kis árnymanó, mint volt, sem borzas, vörös haja sem az egyetlen szeméből sugárzó gúny sem változott, sőt szemkötője sem lett tisztább. Már messzire jár a "manó-maca" amikor beugrik: az illata. Nem bűze, hanem illata volt, méghozzá elképesztően finom és bódító! Hiába feszített hírhedetten bűzös olimpiai nyeremény csizmájában, felejthetetlenül kellemes illat lengte körül, nem a megszokott dögletes szag! Szóval ezen dolgozott a Vajákos, ezért kutatott olyan odaadóan a mákrózsák után; hogy meglelje közülük a legnemesebbiket, melynek illata annyira édes és varázslatos, hogy képes elnyomni minden kellemetlen szagot és gyomorforgató kipárolgást.
Ha te is kedvet kaptál a különleges rózsa felkutatásához, igyekezz és gyűjts 100 mákrózsát, majd szánj rá 30 TVP-nyi időt a tanulmányozásukra, s ha szerencséd van, talán Te is rábukkansz és olyan varázslatosan illatozó virágszállá válhatsz, mint High Density!
[Megjegyzés: ha birtokodban van Density illatos mákrózsája, akkor kevesebb eséllyel leszel rosszul a szörnyek orrfacsaró bűzétől.]

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 229. fordulód.

Erő: 29 (35) Szint: 19 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 20 (23) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (37) Védekezés: 47 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 20 (23) Életpont: 357/353 Jellem: jó (728) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (33) Varázspont: 252/131 Pénz: 63 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 14/12 EFejl: 30
Eddig összesen 1397 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2177 TP-t kaptál. Jelenleg 401425 TP-d van. A következő szinthez még 48575 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, qwarg rohamosztagos, élőholt quwarg. A 229. fordulódban 6989 arany került a bankszámládra. 6989 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/36 szúrófegyverek: 19/19 (+6%) vágófegyverek: 19/11 (+2%)
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 14/3 dobófegyverek: 20/27

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (260%) << raptor szablya (#482) (270%) << ököl (#28) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -20.); tolmokov-koktél (#351) (21 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/81 2. nyomkövetés: 50/74 (+4%) 3. mászás: 8/71
4. csapdakészítés: 16/94 (+21%) 5. csapdaészlelés: 8/73 6. gyógyítás: 34/36
7. titkosírás: 5/20 8. felderítés: 7/4 (+6%) 9. szörnyidomítás: 3/75 (+55%)
10. teológia: 20/75 (+8%) 11. taumaturgia: 5/40 (+5%) 12. szerencsejáték: 3/74
13. versengés: 1/31 14. harcművészetek: 27/0 15. zene: 13/0
16. szörnyismeret: 9/78 (+18%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 8/72
19. bányászat: 28/64

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 90 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz amnioszt (#203) (max. 2 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 8 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219)
mászol max. 800 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
kobudera (#8), quwarg szabotőr (#301), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> jók (#990)
lángcsóva (#31) >> kétfejű troll (#163) tűzeső (#61) >> velociraptor (#161)
tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647) hhaar burka (#32) >> nők (#999)
hhaar burka (#32) >> férfiak (#998) varázsvédelem (#34) >> ezoterikus mardel (#184)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * méregfog (#1553) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
2 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482) 1 rövid kard (#171)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
4 kerek kő (#19) 3 mérgezett vasnyíl (#187) 39 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
8 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 9 tolmokov-koktél (#351)
Páncélok
1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 ryuku kesztyű (#690)
$1 * tankány karom ($237)
Övek és övcsatok
1 sárga erőöv (#276) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók
3 igazgy. fülbevaló (#197) 1 * muzsikus füles (#1657) 1 * obszidián függő (#195)
Nyakláncok
1 * ezüst nyaklánc (#117) 1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők
1 ezüst karkötő (#158) 1 * Luthius karkötője (#527) 1 * obszidián karkötő (#229)
1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk
$1 * aranygyűrű ($193) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * örökkéval.tűzopálja (#1518)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1 kavadu iszák (#25) [benne 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 3]
1 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
3 uzbány csőr (#169) [bennük 28 csepp ugh méreg (#166), fér még: 8]
4 vizestömlő (#3) [bennük 65 korty víz (#27), fér még: 15]
7 zöld üveg (#82) [bennük 24 csepp ragasztó (#83), fér még: 116]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184)
1 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 3 + gyógykenőcs (#313)
$1 karócsapda ($163) 1 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92)
1 kristálygömb (#265) 10 krónika (#1725) 1 mászókampó (#165)
1 mérleg (#81) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 olló (#335)
10 + pukkanó tűcsapda (#336) 4 rézkulcs (#75) 1 szeksztáns (#32)
2 szent jogar (#150) 1 távcső (#42) 1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$1 acélpengőke ($231) 17 álompor (#396) 2 árnyéksár (#61)
$1 bakkura bőr ($95) 1 darázsfarok (#654) 1 dorony tüdő (#212)
1 dözmöng szív (#122) 12 elkarog szőr (#665) 1 fekete gyöngy (#99)
6 főnixtoll (#563) 3 grákóbőr (#41) 3 grifftojás (#179)
18 gyöngymangó (#135) 2 ilkin érc (#232) 1 kazmár gyökér (#205)
2 lapockacsont (#33) 1 liumbe bimbó (#656) 42 madártoll (#112)
2 mákrózsa virág (#56) 2 moa burát (#384) 1 moa obszidián (#380)
1 moa zafír (#381) 3 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116)
1 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21) 21 pirkit (#153)
1 ramit kő (#226) 9 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651)
2 rókafarok (#124) 10 sallank karom (#128) 18 sünmedve tüske (#14)
1 szulfagor agyar (#677) 1 szuperkötél (#209) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 1 troll csont (#704) 2 vadász tatu bőr (#15)
1 vapár ág (#110) 1 varkaudar csont (#1113) 10 vasérc (#152)
2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 74.94 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 38 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 bőrpáncél (#51) 11 bronzhegyű nyíl (#94) 3 fémrúd (#104)
$3 göcsörtös bunkó ($123) 26 kaja (#2) 46 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
23 óndarab (#85) 1 orgyilkos tőr (#225) 20 rézdarab (#70)
1 spiritusz (#170) 23 varkaudar pálinka (#1137) 1 vasvért (#164)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 koponya gyűrű (#1733) 1 pirkit (#153) 23 varkaudar pálinka (#1137)
1 vasvért (#164) 2 víz (#27) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 bőrpáncél (#51)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
63 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 1 bányászcsákány (#434)
1 grákóbőr (#41) 1 rinóbőr (#651) 4 ugh méreg (#166)
1 vapár ág (#110)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(43,100) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Elenios oltár
(44,99) fejvadászház (#757)
(44,101) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), bíborgörények (#84), egy elf nő
(45,99) tetemember (#123)
(45,102) pszi elementál (#221), a 31. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), 13. jellempróba
(46,103) phua-kúp (#372), Fairlight oltár, 28. jellempróba, mutáns pók (#117)
(47,103) Dornodon oltár, 20. jellempróba, garokkok (#73)
(49,105) grákó denevér (#25)
(50,106) pókvadász (#59)
(51,107) phua-kúp (#372), Dornodon oltár, acéldarázs (#140), garokk (#73)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.11.12. Számládról 40 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A 40-es TK-ból kivettük a szamurájkardot, ami ezentúl csak Toyaki kristályából szerezhet‹ meg.

Üzenet küldése a karakternek