Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. máj. 9. 9h:05' EZ A 244. JÁTÉKHETED, 228. FORDULÓD 245. játékheted kezdete: máj. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3968 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronotapír pörsenéses hátát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-9 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronotapír tekergő ormányát. (6 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a kronotapír jobb oldalát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-7 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-8 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a kronotapír testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a kronotapír bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-6 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-6 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A kronotapír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 525, sebződés: 76, gyógyulás: 80, összesen: +4 ÉP}
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 6. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 7. KP: v 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
* 8. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 9. KP: kf 865 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 15 189 | felt. lőfegyver haszn. 15 a 189. tárggyal |
flh 25 190 | felt. lőfegyver haszn. 25 a 190. tárggyal |
flh 997 327 | felt. lőfegyver haszn. 997 a 327. tárggyal |
d 6 4 | eldobod a 6. tárgyat (4 darabot) |
tno 4 | növeled a 4. tulajdonságodat |
kf 456 693 | kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat a 693. tárggyal |
f 157 | kísérletezel a 157. tárggyal |
f 429 | kísérletezel a 429. tárggyal |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 147 | elmormolod a 147. varázslatot |
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
kt 207 10 | elkészíted a 207. tárgyat (10 darabot) |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [177,109] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy ősdentor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 61 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor bal lábát. (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az ősdentor fejét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 65 életpontot vesztettél. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel megcsapod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod az ősdentor bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 57 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. (ld. enc.) 4 176 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 240, gyógyulás: 117, összesen: -123 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [175,109] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.
Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya bal oldalát. (5 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a Chara-din fattya jobb oldalát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (8 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A 8 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 35, gyógyulás: 112, összesen: +77 ÉP}
Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. Kritikus ütés! (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya nyakát. (6 támadással 395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megvagdalod a Chara-din fattya jobb karját. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A 8 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (7 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A 8 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 28, gyógyulás: 109, összesen: +81 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (36 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel iszonyatosan megcsapod a Mnebolath testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a Mnebolath testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 arany és 3 vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 559 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru jobb karját. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a taalru testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a taalru egyik lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 8 életpontot sebeztél. A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst papi karkötő, 2 aranygyűrű, egy aranytű és 6 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4 330 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 31, gyógyulás: 33, összesen: +2 ÉP}
Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magger jobb lábát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a magger testét. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a magger nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A magger most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 372 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 37, gyógyulás: 42, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [174,109] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy vadász quwarg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg testét. (2 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a vadász quwarg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 2 006 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 7, gyógyulás: 42, összesen: +35 ÉP}
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontakt. II pszi hatás. Ellenfeled elszívta a varázsenergiád egy részét!(-120 varázspont.) Elpusztult 3 poszogó möszéd! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bűbájlidérc testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bűbájlidérc hömpölygő csápjait. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a bűbájlidérc szellemtestét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Csápjaival a bűbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Véres nyál csordul ki a bűbájlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 3 894 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 43, gyógyulás: 46, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [172,107] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [171,107] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Találsz egy quwarg bolyt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 428 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén fejét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy fekete gyöngy tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg parafenomén bal középső lábát. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 43 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 300 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 945 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [169,107] Továbbra is síkságon vagy.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst gyűrű és egy aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 559 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel iszonyatosan megcsapod a pszi őselementál párolgó héját. Kritikus ütés! (1 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a pszi őselementál testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 488 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya jobb karját. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya jobb karját. (5 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal végigvagdosod a Chara-din fattya nyakát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A 8 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (7 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A 8 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 664, sebződés: 27, gyógyulás: 107, összesen: +80 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 133 életpontot sebeztél. Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru bal oldalát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel megütöd a taalru tigristestét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a taalru bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 5 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs, egy sárga erőöv, 2 arany és egy ezüst papi karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4 330 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
szk 227 | keresed a 227. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: le 865 0 0 | leveszed/lerakod a 865. tárgyat |
* 3. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
ARANY PIKKELYVÉRT (456. TÁRGY) Az arany pikkelyvért egy nagyhatalmú mágikus tárgy, egy páncél, amelyet sárkánypikkelyből kovácsolnak. Elkészítéséhez egy arx formázó minta, 15 sárkánypikkely, 15 vas, 30 pirkit, 200 arany és egy vaskohó jelenléte szükséges, valamint értened kell a varázstárgyak készítéséhez. Ha mindez megvan, add ki a KT 456 parancsot, 200 TVP-ért. Megéri a fáradozást, mert az arany pikkelyvért, amellett, hogy 20-al növeli a védettségedet, ad +4 -et az energiatámadások elleni mentődobásodhoz is. Arany pikkelyvértet 18.-nál alacsonyabb szintű kalandozó nem vehet fel, mert a vért azonnal szétégeti (de azért nem halsz bele néhány esetleges szintvesztésbe.) |
HAJÍTÓ CSILLAG (939. TÁRGY) Sokáig töprengsz, mire lehetne a természetben növő csillagbozótos termését, a csillagbotot használni. Aztán rájössz, az a legnagyobb gond, hogy ha közel mész az ellenfélhez, miközben fegyverként hadonászol vele, a halálos spórákból bizony, a Te szervezetedbe is jut. Ezt elkerülendő messziről kellene az ellenfélre dobni. Ehhez a csillagbot túlzott törékenységét kellene megszüntetni, ez pedig a következőképpen történhet: a csillagbot fejét bekened 3 csepp tökmagolajjal (ehhez 1 pézsmatökmagot kell felhasználnod). A rászáradt anyag meggátolja, hogy az új dobófegyvered idő előtt szétrobbanjon. A hajítócsillag megtalálási esélye 70%, hiszen ha szerencséd van, a megtalált lövedék fejében marad egy-két gyilkos spóra, ekkor viszont képes lesz a továbbiak gyors újratermelésére. A tárgy elkészítése a KT 939 paranccsal történik, 4 TVP-det emészti fel, sebzése 3D4+11. Eldobásakor +4 támadást kapsz, és a csak mágikus fegyverrel sebezhető lényeket is meg tudod vele sebezni. Nem adhatod át másik játékosnak. |
BOGYÓGRÁNÁT (430. TÁRGY) A kaktuszbogyó által okozott sebzés önmagában kicsit komolytalan egy magas szintű kalandozó számára, azonban kellő türelemmel halálos bogyógránát készíthető belőle. Mindehhez nem kell mást tenned, mint egy acéltűvel apró lyukat ütni a bogyón, és ezen át a bogyó belsejébe csepegtetni 3 csepp ugh mérget. Ez a tevékenység 5 TVP-t emészt fel, és eredményeképp egy 5D4+12 sebzésű dobófegyvert kapsz, amely használatakor - a szétrepülő mérgezett csillagtüskék miatt - +4 támadásod is van. A bogyógránát megtalálására - érthető okokból - igen csekély esély van. |
NAPSÖRÉNY (7004. SZÖRNY) Első pillantásra csak egy jól megtermett trikornisnak látszik. Aztán, ahogy közelebb lépsz, meglátod a sörényen táncoló fényt. A csodálatos teremtmény rád emeli napként ragyogó tekintetét, és az elmédben felcsendülő tiszta, kortalan hang barátságosan üdvözöl. Hogy erre hogyan reagálsz, az már csak rajtad és jellemeden múlik. Azt beszélik, ha egy trikornis herceg elpusztul a gonosz elleni harcban, jó halált hal. Dicsőségben állhat Raia trónja mellé, és újjászületése előtt vár rá Földanya paradicsoma. De egy jó vagy egy druida kezétől elpusztulni rossz halál. Napsörény már nem egyszer állt Raia előtt, s a találkozás végén a Jóság istene mindannyiszor visszaküldte őt az anyagi síkra, hogy folytathassa harcát a gonoszok és a köpönyegforgató jók ellen. Ez az oka annak, hogy bár számtalan kalandozó szaladgál Napsörény trófeával övén, mégis még mindig látni vélheted aranyló fénnyel csillogó sörényét száguldani az erdők félhomályában... |
ŐSDENTOR (282. SZÖRNY) Az ősdentorok nagyhatalmú, mágikus entitások, amelyeket általában varázslók idéznek meg bizonyos feladatok végrehajtására egy másik létsíkról. Az ősdentor számára a bolygónk légköre méreg, amely kb. 1 nap alatt elpusztítja: így az ősdentornak igyekeznie kell a feladat végrehajtásával, és ha megidézőjére támad, akkor pedig sosem juthat vissza hazájába. Nem csoda, hogy az ősdentorok általában igen sietősek, és ha összeakadnak egy kalandozóval, igyekeznek azt a lehető legrövidebb idő alatt "lerendezni". Az ősdentorok démoni alakú, (de nem Thargodan!) lények, egyesek szerint a Sötét Földről származnak, de mások ezt vitatják. Az ősdentor csak ezüst és mágikus fegyverekkel sebezhető. |
DENTOR BŐR (551. TÁRGY) Ha lemészároltál egy ősdentort, akkor lenyúzhatod a hátáról tüskés bőrét. Az ezernyi apró tüske könnyen komoly sérülést okozhat a bőrnek, ezért óvatosan, összetekerve rakod el. Majd csak jó lesz valamire, ha másnak nem, hát lábtörlőnek. |
BECSÜLETJEL (158. PAP VARÁZSLAT) A becsületjelet általában jó és Tharr papok használják, nem annyira romboló jellegű, hanem inkább tanító, segítő szándékkal. A használatához a V 158 <karakterszám> parancsot kell kiadnod. A karakterszámmal megadott célpontnak nem kell veled egy mezőn tartózkodnia, de minél távolabb van, annál nehezebb ráraknod a becsületjelet. A becsületjel mentális varázslat, anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 14 VP-t igényel. Ha a becsületjel sikerrel jár, ellenfeledre egy mentális bélyeg kerül, amely 33 % eséllyel megakadályozza, hogy az illető lopjon. A jel célpontja semmilyen módon nem tudja megszüntetni a rajta levő bélyeget, ami mindig a következő táborozás végéig tart. Új jel nem helyezhető el, amíg az előző érvényben van. Emiatt egy tolvajon max. minden második fordulójában lehet jel. |
HADISZERENCSE III. (59. VARÁZSLAT) Minden hadiszerencse varázslat közül ez a legerősebb. Ezt elmormolva, igen valószínűtlenné válik, hogy abban a fordulóban bármilyen speciális támadás sikerrel jár ellened, ugyanis négyet ad a szerencsédhez! Nem működik együtt más hadiszerencse varázslatokkal, felrakásakor a régebbi hadiszerencse varázslatok törlődnek. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy rókafarok. |
ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT) Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat. |
MAGGER (747. SZÖRNY) A magger leginkább egy hatalmas szöcskére emlékeztet. Izmos hátsó lábaival elrugaszkodva, a levegőben vitorlázva támad, s közben óriási mandibuláinak keresztirányú csapásaival szinte felszabdalja áldozatát. S ha mindez még nem lenne elég ahhoz, hogy az ellenfél deus ex machinája működésbe lépjen, messzire rugaszkodik, majd újra támad, kivédhetetlenül, halálosan. Ha te vagy az áldozat, örülhetsz, ha sikerül egyáltalán eltalálod. |
BŰBÁJLIDÉRC (761. SZÖRNY) Ahogy haladsz a bokrok között lassan gomolygó ködszálak vesznek körül. Felkúsznak a hátadon és a halál jeges leheletét érzed a tarkódon. Nincs erőd megfordulni, mert a lény, amely megdermesztette csontjaidat keményen fogva tart, és az apró ködfoszlányok lassan átalakulnak egy karmos szellemszerű lénnyé. Éjfekete, végtelen mélységű pofáját a válladra tapasztja, majd lassan elkezdi szívni belőled a lelkedet. Sokan megpróbáltak ellenállni a bűbájnak, amivel a lidérc fogva tart, de általában kevés sikerrel, így mind üres porhüvelyként terültek el a földön, miután a bűbájlidérc elvégezte évezredes munkáját. |
Erő: | 30 (59) | Szint: | 28 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 23 (45) | Támadás: | 60 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 23 (31) | Védekezés: | 85 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 33/173 év |
Egészség: | 23 (31) | Életpont: | 560/618 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 31 (47) | Varázspont: | 778/358 | Pénz: | 4196 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 24/24 | Pszi pont: | 140/145 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/54 | ökölvívás: | 29/63 (+19%) | szúrófegyverek: | 9/27 |
vágófegyverek: | 21/91 (+7%) | ütőfegyverek: | 7/49 | lőfegyverek: | 20/19 |
dobófegyverek: | 27/35 (+11%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
169,107 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 61, 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 529 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 240 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/83 (+17%) | 2. nyomkövetés: | 50/86 | 3. mászás: | 19/23 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 20/18 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 7/63 | 6. gyógyítás: | 26/77 |
7. titkosírás: | 2/96 | 8. felderítés: | 21/31 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 3/11 |
10. teológia: | 36/49 (+31%) | 11. taumaturgia: | 29/5 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 4/43 |
13. versengés: | 19/48 | 14. harcművészetek: | 32/75 | 15. zene: | 7/91 |
16. szörnyismeret: | 29/97 (+37%) | 17. pszi: | 20/66 (+2%) | 18. zárnyitás: | 1/11 |
19. vadászat: | 4/86 | 20. vitalitás: | 1/23 | 21. bányászat: | 25/14 |
22. testépítés: | 1/50 | 23. úszás: | 9/8 | 24. főzés: | 8/82 |
25. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), quwargok (#9093), északi tűzsárkány (#219), mélység fattya (#199), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) (0,20) | vámpirizáció (#1) (969,20) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
óriáserő (#53) | mágikus ütés (#147) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), puha ütés (#60), élőholt pozdorja (#134), agykorbács (#97), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
ongóliant tombolás (#146), hhaar burka II (#162), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A rejtőzködés a gyávák menedéke. Áldozz számomra két rejtőköpenyt! |
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
3.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 20 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 984 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | * | pengepajzs (#425) | ||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | csontpálca (#329) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | ryuku buzogány (#696) | |||
1 | vasalt bunkó (#181) | |||||||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | szigony (#389) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
21 | tüske (#22) | 9 | ubuk tüske (#131) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
5 | bumeráng (#249) | 8 | ezüstshuriken (#327) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
12 | * | mérg. vas dobónyíl (#190) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) | 63 | vas dobónyíl (#189) | ||
Páncélok | ||||||||
1 | * | arany pikkelyvért (#456) | 1 | ryuku mellvért (#689) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | bozontfonat (#1563) | 1 | * | jing-jang fejpánt (#556) | 1 | pszi katalizátor (#610) | |
Köpenyek | ||||||||
1 | láthatatlan köpeny (#441) | 1 | * | ryuku köpeny (#693) | ||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | 2 | * | nehéz harci kesztyű (#464) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | medvebőr öv (#1675) | 1 | sárga erőöv (#276) | ||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | tűzúr csizmája (#533) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | ősplazma (#839) | ||
2 | * | zafír fülbevaló (#477) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3) | ||||||||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||
1 | natharion gömb (#865) | 1 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | * | q. irtó medál (#2301) | |
4 | * | rothasztó talizmán (#815) | 2 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 5 | vortex talizmán (#812) | |
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
4 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | ezüst papi karkötő (#308) | ||
1 | * | halálhozó karkötője (#816) | 2 | Huddens alkarvédője (#1550) | ||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | * | Acél Öklök gyűrűje (#2105) | 2 | aranygyűrű (#193) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | ||
2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | gyémánt védőgyűrű (#726) | 1 | háború gyűrűje (#722) | ||
1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | törpe védőgyűrű (#1104) | 1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | ||
1 | * | Vlagyimir gyűrűje (#822) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4) | ||||||||
1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | mind. ametisztje (#2207) |
1 | * | q. demoralizátor (#2067) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) | |||
Nyergek | ||||||||
1 | trikornis nyereg (#1536) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
9 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 74 csepp tinta (#101), fér még: 16] | ||||||
10 | fűszertartó (#210) | [bennük 17 csepp sáfránypor (#211), fér még: 33] | ||||||
5 | huhogó bibe (#332) | [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40] | ||||||
6 | kavadu iszák (#25) | [bennük 48 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 12] | ||||||
2 | mágusszelence (#1076) | [bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 10] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
5 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 107 csepp spiritusz (#170), fér még: 13] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
16 | uzbány csőr (#169) | [bennük 132 csepp ugh méreg (#166), fér még: 60] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 52 korty víz (#27), fér még: 8] | ||||||
4 | zöld üveg (#82) | [bennük 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 60] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | áldott kő (#642) | 4 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
13 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bányászlámpa (#1687) | |||
12 | + | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | 1 | ezüstszelence (#1602) | ||
2 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | fekete könyv (#2234) | 2 | fülemüle síp (#1576) | |||
5 | gernim balzsam (#1894) | 37 | gyógykenőcs (#313) | 2 | + | hebrencs csapda (#147) | ||
1 | hűségérme (#1141) | 39 | kaja (#2) | 3 | kis ónixkulcs (#1110) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | 5 | kristálygömb (#265) | |||
17 | krónika (#1725) | 1 | kulcskarika (#648) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | |||
5 | leviatán hólyag (#2182) | 3 | manakristály (#500) | 1 | márványszobor (#2232) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
34 | ork csodaszer (#1228) | 1 | plazmagömb (#2235) | 2 | pszi kő (#248) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | rúnakavics (#2233) | 14 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | súlyzó (#347) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | tatu dob (#234) | 3 | távcső (#42) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
1 | trikornis fókusz (#2169) | 6 | tudás gyöngye (#522) | 3 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | zeolitkristály (#2236) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | berzerker tüske (#713) | 19 | csillezsályalevél (#1253) | 5 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | dentor bőr (#551) | 12 | dözmöng szív (#122) | 24 | elkarog szőr (#665) | |||
2 | etra hályog (#712) | 3 | fabontó (#106) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 5 | gyíkfű (#201) | 35 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | halcsont (#390) | 1 | ilkin érc (#232) | 2 | jégszív (#282) | |||
4 | kaktuszbogyó (#429) | 8 | kaktusztüske (#114) | 5 | karbin plazma (#199) | |||
5 | kazmár gyökér (#205) | 7 | kék orchidea (#68) | 24 | kőszem (#304) | |||
4 | kreiton esszencia (#892) | 3 | lidércesszencia (#1074) | 11 | liumbe hajtás (#655) | |||
4 | lótuszvirág (#447) | 260 | madártoll (#112) | 12 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 18 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 6 | moa üveggömb (#383) | |||
3 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | 7 | nektoraf faggyú (#667) | |||
10 | ovimon-bogyó (#207) | 3 | párducszem (#1073) | 20 | pirkit (#153) | |||
69 | polip szívóka (#391) | 1 | praglonc hártya (#215) | 8 | púderkő (#119) | |||
11 | pular kristály (#239) | 18 | purifikátor háj (#269) | 6 | rájabőr (#404) | |||
19 | rakolits por (#669) | 5 | ramit kő (#226) | 26 | remák szív (#264) | |||
4 | rozmárfog (#1069) | 31 | sallank karom (#128) | 2 | sámán erszény (#650) | |||
7 | sárkánypikkely (#292) | 3 | sáska amulett (#668) | 26 | smirglilevél (#29) | |||
42 | sünmedve tüske (#14) | 2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szuperkötél (#209) | |||
11 | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | téfea-agy (#172) | 1 | teknősesszencia (#702) | |||
14 | Thargodan esszencia (#328) | 11 | tükör (#43) | 5 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar tekercs (#653) | 3 | vasérc (#152) | 10 | xirnox szív (#213) | |||
2 | yetiszív (#1070) |
Összsúly: 205.64 kg | Megterheltség: 86% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 3 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 43 | amniosz (#203) | 7 | bunthar bőr (#733) | 14 | grifftojás (#179) | 50 | gyöngymangó (#135) | 39 | quwarg kristály (#2238) | 40 | quwarg tojás (#360) | 2 | rinóbőr (#651) | 1 | ryuku kopja (#694) | 1 | ryuku sisak (#688) | 14 | tankány karom (#237) | 4 | ulkor gyöngy (#1072) | 34 | varkaudar pálinka (#1137) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fekete gyöngy (#99) | 4 | kőkés (#6) | 1 | manakristály (#500) | |||
2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | sallank karom (#128) | 13 | spiritusz (#170) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | arany (#50) | 2 | aranygyűrű (#193) | 2 | aranytű (#272) | |||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
2 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | kavadu iszák (#25) | 1 | lidércesszencia (#1074) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 10 | ovimon-bogyó (#207) | 1 | pular kristály (#239) | |||
3 | sáfránypor (#211) | 1 | sárga erőöv (#276) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | |||
9 | ubuk tüske (#131) | 5 | ugh méreg (#166) | 1 | vasalt bunkó (#181) | |||
3 | vasérc (#152) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |
168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | |
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|