227. forduló, 229. forduló, Pöti Danon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 13. 9h:04'
EZ A 763. JÁTÉKHETED, 228. FORDULÓD
764. játékheted kezdete: ápr. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 16 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3936
SZÁMLA : XXXX

PÖTI DANON KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,81] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ). Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 mutáns csontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+222 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+2 kaja.) A lottó 1280. hetének nyerőszámai: 7, 8, 30. 4 db 0 találatos szelvényed volt. 3 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 39 arany nyereményt kapsz.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy vadász quwarg nyomára bukkansz. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 37 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vadász quwarg bal oldalát. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a vadász quwarg bal középső lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 4 kaját. 1 732 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 486.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 481.]

* 2. KP: v 15 133 1 elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csuklyavirág. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 476.]

* 3. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 466.]

* 4. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 466.]

* 5. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 587 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 464.]

* 6. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. (+1 erő.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 464.]

* 7. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 459.]

* 8. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Kezedbe zárod a fenőkövet, és módszeresen végigélezed vele fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 451.]

* 9. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 446.]

* 10. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 441.]

t támadod parancsok törlése
Minden FT parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 441.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 439.]

t 165 1 támadod a 165. szörnyet
FT 165 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

t 9097 támadod a 9097. kalandozót
FT 9097 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

t 9098 támadod a 9098. kalandozót
FT 9098 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

t 9095 támadod a 9095. kalandozót
FT 9095 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

v 72 elmormolod a 72. varázslatot
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 434.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 439.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 444.]

h 1228 3 használod az 1228. tárgyat
Felhajtasz 3 adag ork csodaszert. Megszédülsz ugyan tőle, de a hatás nem marad el: +5 támadás a forduló végéig. [6 pontot használtál fel, van még 438.]

ek 40 10 t. energia kisütése: 40 10
Összesűríted a tárolt tudati energiáidat, és formálni kezded. Előállítottál 45 TVP-t. [-9 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 483.]

bb 2 310 975 beraksz a bankba a 2. tárgyat (310 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 79 kaját. Beraksz a bank széfjébe 1 galachmitot. Beraksz a bank széfjébe 1 tapasztalatkövet. [0 pontot használtál fel, van még 483.]

kb 2 10 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 483.]

beaj 3798 beajánlod a K.T.-be a 3798. kalandozót
Mentálisan közlöd a csoportvezetővel, hogy egy új tag szeretne belépni a csoportba, és ajánlod Forkboy felvételét. [0 pontot használtál fel, van még 483.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

143 144 145
80
81
82
(144,81) a 91. labirintus bejárata, vadász quwarg (#241)

[144,61] Lakott területre érkeztél.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Utad során felfedezel egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Felfedeztél egy Arénagödröt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 473.]

be 712 bemész a 712. épületbe
Óvatosan méregeted a néhány méterre az orrod előtt lebegő, kisebb háznyi méretű fénylő gömböt. A felületén szüntelenül kisebb-nagyobb szivárványszín örvények futnak végig, és az egész környék enyhe sárgás színben dereng. Bátorságod összeszedve közelebb araszolsz, és óvatosan megérinted a fénylő felületet. Az érintés pillanatában a gömb fénye körülöleli a testedet, az érzékeid összezavarodnak, elmerülsz a különös vibráló, kavargó közegben, olyan érzésed van, mintha lebegnél. Mielőtt azonban igazán megijednél, újra szilárd talajt érzel a lábad alatt, és káprázó szemeid előtt hihetetlen látvány bontakozik ki. Meleg napfényben állsz egy selymes fűvel borított hatalmas tisztáson, mindenfelé békés trikornisok legelésznek, néhányan feléd néznek, de pár pillanat múlva már figyelemre sem méltatnak. A tisztás közepén egy hatalmas koronájú, göcsörtös törzsű fa áll - talán már az idők kezdetétől - aranyszín levelein incselkedő játékot játszik a fény. Megvakarod a kobakodat, de mielőtt teljesen elbizonytalanodnál, némi mozgást látsz a fa árnyékában, ezért arra indulsz. És nicsak, igazad lett, egy kecses alak játszadozik egy csoportnyi apró, visítozva kergetőző, barna bundás állatkával a fűben! Ahogy közelebb érsz, rájössz, hogy az állatkák vikócmajmok, és éppen játékos fogócskázással múlatják az időt. Közeledtedre abbamarad a gondtalan bohóckodás, és minden szem rád szegeződik. Ekkor tudatosul benned, hogy a kecses alak egy arany pikkelyvértet viselő, barna hajú lány, a hátára egy kéken izzó kard van felcsatolva, nyakában mintha egy nap szimbólumot látnál megvillanni. A harcias külsőt alaposan lerontja az a majomkölyök, amely éppen a lány vállán ülve húzogatja annak göndör fürtjeit, ezzel láthatóan cseppet sem zavarva őt. Mielőtt összeszednéd a gondolataidat, a lány megszólal:
- Üdvözöllek a Trikornis Futárszolgálatnál, vándor! A nevem Solina, én felügyelem a szolgálat működését. A futárszolgálat célja, hogy a lehetőségeihez mérten és a rendelkezésre álló eszközökkel feltámassza a világégés előtt már mindenki megelégedésére működő rendszert. A működési feltételekről ebben a tájékoztató tekercsben (ezzel átnyújt némi papírost) találhatsz információkat. A szolgáltatás díját a már meglévő állomások fenntartása mellett, újabb kirendeltségek felállítására fordítjuk. Amennyiben ezen alapfeladatokat meghaladó bevételre tennénk szert, a nyereséget az alapítók a Nővérek Az Elesettekért Alapítványnak utalják át, amely a városok szegény sorsú lakói számára biztosít ingyenes orvosi ellátást. És most bocsáss meg, de a kis barátaim már türelmetlenek...
Ezzel a leány kacarászva, a majomcsapattal körbevéve faképnél hagy. Tekinteted a kezedbe kapott tekercsre téved. Kicsit sikerült összegyűrnöd a nagy izgalomban. Óvatosan leoldod róla az átkötésére használt aranyszín szalagot, és érdeklődve belepislantasz. Szép, cikornyás betűkkel megírt szöveget látsz, rögtön neki is állsz az elolvasásának:
"Tisztelt Ügyfeleink!
Örömmel tájékoztatjuk Önöket a Trikornis Futárszolgálat megalapításáról. Szolgálatunk némi díjazás ellenében lehetőséget biztosít Önöknek, hogy csomagot küldjenek távoli családtagjaiknak, barátaiknak, és ismerőseiknek a Túlélők Földje eddig ismert területeire, és talán majd a jövőben felfedezettekre is. A szolgáltatást nem befolyásolja a távolság, és a szolgáltatásunkat igénybevevőnek nem kell foglalkoznia a címzettek KT-jával vagy szövetségi státuszával. Mindenkinek és mindenhová szállítunk, de természetesen a helyi törvények betartása mellett. Ez néhány területen okozhat némi problémát, de azon vagyunk, hogy e maradi törvényeket megváltoztassák, és idővel az ezeken a területeken élő kalandozók is részesülhessenek a Trikornis Futárszolgálat tevékenységének teljes körű áldásaiban. Kicsit részletesebben, hogy mi az, amit nem vállalunk: az Alanori Királyságból a nyugati területekre irányuló csomagszállítást sajnos tiltják a helyi törvények, melyet mi sem hághatunk át, a nyugati megbízóink csomagjait azonban mindenféle korlátozások nélkül juttatjuk el a címzetteknek; a nevezéstől az olimpia lezajlásáig terjedő időben, Alanor kérésére, mi sem szállítunk csomagokat; átadhatatlan és átkozott tárgyakat szintén nem veszünk át; az átváltozott alakváltóknak, a láthatatlanságot használó, a legutolsó ismert helyéről D.E.M.-ezéssel eltávozott, illetve meghalt kalandozóknak sajnos szintén nem tudunk csomagokat kézbesíteni; ezenkívül egyféle tárgyból ötszáz darabnál többet egy fuvarral nem tudunk elszállítani.
Kedves Ügyfeleink, amennyiben igénybe szeretnék venni a szolgáltatásainkat, csak annyit kell tenniük, hogy meglátogatják a helyi kirendeltségeinket, és az adott mezőn állva kiadják az FA (Futárnak Átad), vagy FAA parancsokat. Ezen parancsok paraméterezése az A, illetve AA parancséval teljesen megegyezik. [Az FAA-nak három tárgyszám paramétert adhatsz meg, és ezekből a tárgyakból az összes nálad levőt annak a karakternek postázod majd, akinek az előző parancsban is küldtél FA-val tárgyakat. Tehát ezt a parancsot semmiképp ne használd, ha még nem használtál előtte a fordulódban FA-t.]
A szolgáltatásunk időköltsége az FA parancs esetében 3 TVP, az FAA estében annyiszor 3 TVP, ahány paramétert a parancsnak a megrendelő megad. A költségekhez tartozik egy kisebb, aranyban fizetendő összeg is, amelynek alapdíja tárgyfajtánkként 23 arany, plusz még minden feladott darab, illetve megkezdett kilogramm után 1 arany pótdíj. Ezenkívül a folyadékok, porok és minden olyan tárgy szállításáért, amelyhez a futárszolgálatnak tartót kell biztosítani, még 10 arany költséget számítunk fel (akkor is, ha pl. vizet is és vizetömlőt is adsz fel - a víz után felár jár). Amennyiben egy tartót adsz fel, amiben még van folyadék (vagyis elfolyna, ha elvesztenéd), automatikusan feladod a folyadékot is (már ha van pénzed rá). Utóbbi esetben a 10 arany felárat nem kell kifizetned, mivel a folyadékot a saját tartódban szállítják.
Köszönjük, hogy elolvasták tájékoztatónkat és reméljük ez alapot ad a hosszútávú és gyümölcsöző együttműködésünkhöz.
A TFSZ menedzsmentje."
Hooha, mik vannak! Rendkívüli üzleti értéke lehetett annak a csapatnak, amelyik létrehozta ezt a vállalkozást. Apró betűkkel, a pergamen alján még a következőt találod: "A Lélektisztító Irgalmas Nővérek Közös Tudat tagjait 20 százalékos kedvezmény illeti meg a szolgáltatásunk mindenkori árából." Vajon ez azt jelenti, hogy ezt az épület az ő fennhatóságuk tartozik? Lehet. Vajon hogyan lehet innen kijutni? - merül fel a jogos kérdés az elmúlt percek hatásától még kicsit lassan forgó agyadban. Körbetekintve, megnyugvással fedezed fel a téged idejuttató fénygömb ikertestvérét a közelben. A visszaút a már-már megszokott fényjelenségek közepette zajlik le, csak valahogy a városba visszatérve mintha hidegebb lenne, és a város is sokkal ridegebbnek tűnik, mint az utazás előtt. De tényleg, hol is voltál? Ezen morfondírozva folytatod utadat. [5 pontot használtál fel, van még 468.]

fa 1275 2384 1 feladod az 1275. tárgyat a 2384. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot David Hasselhoff részére szánod. Átadsz 1 destabilizátort. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 465.]

be 710 126 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 30 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy halálkapu [Örömmel várod az invitálást Leah birodalmába. Erőd TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 460.]

m 4 2 2 mozogsz délre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[144,81] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy kputtyintó csalán. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy bolyongó lidérc.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 41 életpontot sebeztél. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vitalitás: 1. szint). (ld. enc.) Varkaudar szablyával kicsit megvágod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a bolyongó lidérc jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. A bolyongó lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Elhajítod a vacak varkaudar hadúr trófeát, és kinyersz egy alkalmas bolyongó lidérc trófeát. 4 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 154, gyógyulás: 0, összesen: -154 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy lidércúr.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lidércúr jobb lábát. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a lidércúr testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) Véres nyál csordul ki a lidércúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner éltető morf trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő lidércúr trófeát. 3 858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 eknozolt. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 374 (limit: 435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 40660.
Látsz egy mínosz-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Tamarinai Geodrin orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.

(Továbbmész...) [145,81] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy áeratikus hasnyák. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az áeratikus hasnyák bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az áeratikus hasnyák fejét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 22 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a bal karodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 450 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy quwarg szellem.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 57 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (37 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg szellem testét. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg szellem kísértetauráját. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 542, sebződés: 178, gyógyulás: 0, összesen: -178 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+57 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.

(Továbbmész...) [146,81] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Északra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csapat q. rohamosztagos közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a q. rohamosztagos fejét. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a q. rohamosztagos torát. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (10 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a q. rohamosztagos fejét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a q. rohamosztagos fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 3 q. rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A 3 q. rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy quwarg szellem áll veled szemben.

Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 55 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+56 életerő.) [77 pontot használtál fel, van még 383.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[147,81] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ezoterikus mardel került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ezoterikus mardel bal első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ezoterikus mardel bal vállát. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az ezoterikus mardel jobb első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 9 drótszőrt. 1 375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy zombi mester.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester testét. (6 támadással 282 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a zombi mester bal vállát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 éjkövet. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt hadúr.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt hadúr jobb oldalát. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt hadúr rothadó testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az élőholt hadúr jobb vállát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr beleharap a kezedbe. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 31 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 115, gyógyulás: 0, összesen: -115 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 vortex amulettjét. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 376 (limit: 435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 40925.
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+60 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+61 életerő.) Közvetlenül előtted fekete halálbokor nő ki a semmiből.

(Továbbmész...) [148,81] A sík vidéket bozótos váltja fel. Találsz egy smirglibokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy élőholt tigris. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt tigris testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt tigris foszladozó testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt tigris fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az élőholt tigris fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 8 tigroszlán fogat. 1 622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy bolyongó lidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tüskés harci gromak. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tüskés harci gromak fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 gromak bőrt. 1 018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Továbbmész...) [149,81] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északra nézel, észreveszel egy kihívás tornyát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kultúrmasztodon. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a kultúrmasztodon testét. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a kultúrmasztodon ormányát. (6 támadással 55 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+57 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy csontgólem. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. [105 pontot használtál fel, van még 278.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[150,80] Dombos terepre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy zombi mester.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mester rotható húsát. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy lidércúr.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lidércúr fejét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a lidércúr testét. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a lidércúr testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lidércúr többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) A lidércúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 001 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 keg gombát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 378 (limit: 435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 41195.
Közvetlenül előtted fekete halálbokor nő ki a semmiből. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [151,79] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt ősmágus. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

(Továbbmész...) [152,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy kihívás tornyát. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Thargodan csatamező van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy drakolich. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 263.]

m 2 mozogsz keletre
[153,79] Síkság, továbbra is csak síkság. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy szekérkaravánt. Délnyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Raia szent lovagja. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ó! Hiszen ez egy quwarg szellem. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. [5 pontot használtál fel, van még 258.]

szk 201 keresed a 201. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy quwarg harcost. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

* 1. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 253.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 213.]

tf 1 13 fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [13 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-52 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 21, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a ragyás burástya. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 369 pontot. A következő körben tehát 569 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VITALITÁS
Bizonyos szörnyetegek érintése természetellenes öregedést okozhat. Ez a legszörnyűbb veszély, ami a kalandozóra les, hiszen a test végelgyengüléséből eredő halál ellen még a D.E.M. sem ment meg. Szerencsére, idővel bizonyos fokú immunitásra tehetsz szert. A vitalitás képességed függvényében van rá esély, hogy megússz egy ilyen támadást. Az első 20 szint szintenként +3%, a második 20 szint szintenként +1% immunitást jelent. 30-as vitalitással például 70% az esély, hogy nem szenvedsz el természetellenes öregedést. A maximális immunitás, amit így elérhetsz, 80%. Fontos: az öregítő pillantás ellen a vitalitás nem nyújt védelmet, abban az esetben normál, szerencsére és intelligenciára alapuló mentődobást dobsz.

EKNOZOL (540. TÁRGY)
Az eknozol egy apró, rugalmas, barnásszürke anyag. Bár te igazándiból nem tudsz vele mit kezdeni, érzed, hogy erőteljes mágikus kisugárzása van. Ez az! Most már kezd rémleni valami azzal kapcsolatban, hogy mire is tudnád használni! Annak idején, a viharóriásokról volt egy mese, hogy egész életükben a legendás eknozolt kutatják, amelyből csodás varázstárgyakat tudnak készíteni. Ezek szerint keresned kellene egy viharóriás barlangot, és megpróbálni üzletet kötni az óriásokkal. De ez az eknozol annyira apró... valószínűleg legalább hármat érdemes belőle vinni, ha valamire jutni akarsz. Az eknozolt nem lehet eladni, eldobni stb.

A VORTEX AMULETTJE (607. TÁRGY)
Egy tökéletesen fekete, csepp alakú, kőből készült amulett. Nyilvánvalóan mágikus, mert amikor megtapintod, különös meleget érzel. Vajon mire szolgálhat? Irányíthatod vele az ősvortexeket? Nem... Erre semmilyen mágikus eszköz nem lehet képes. Esetleg csak a vortexek közelségét jelzi. A vortex amulettjét a KF 607 paranccsal akaszthatod a nyakadba.

KARAKTERLAP

Pöti Danon, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 228. fordulód.

Erő: 36 (44) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 126 cm
IQ: 27 (33) Támadás: 32 (34) Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 29 (35) Védekezés: 46 (51) Menekülés: 30 % Életkor: 87/95 év
Egészség: 26 (32) Életpont: 455/156 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (35) Varázspont: 737/9 Pénz: 458 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 52/0 Pszi pont: 129/100 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2600 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 341 TP-t kaptál. Jelenleg 1 838 703 TP-d van. A következő szinthez még 161 297 TP szükséges. Trófeáid: bolyongó lidérc, lidércúr, ongóliant. A 217. fordulódban 5101 arany került a bankszámládra. 5330 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/75 ökölvívás: 15/75 (+8%) vágófegyverek: 37/42 (+7%)
ütőfegyverek: 1/52 lőfegyverek: *20/100 (+3%) dobófegyverek: 30/77 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -16.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (17 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
153,79 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 153
A Végzet Vermében a 10. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél.
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 61, 65, 58, 59, 62, 88, 91

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 937 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 64/76 (+72%) 2. nyomkövetés: 43/69 3. mászás: 15/32
4. csapdakészítés: 30/17 (+7%) 5. csapdaészlelés: 7/52 6. gyógyítás: 37/17 (+135%)
7. titkosírás: 4/89 (-700%) 8. felderítés: 15/77 9. szörnyidomítás: 12/87
10. teológia: 29/70 (+13%) 11. taumaturgia: 35/71 (+13%) 12. szerencsejáték: 7/31
13. versengés: 13/71 14. zene: 6/34 15. szörnyismeret: 26/89 (+37%)
16. pszi: 16/51 (+11%) 17. zárnyitás: 1/48 18. vadászat: 5/60
19. vitalitás: 1/23 (+123%) 20. bányászat: 29/58 21. úszás: 7/56
22. főzés: 14/30 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
bávatag golombár (#165), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
fémbontó szójer (#150), nómenklatúra (#158), pszi elementál (#221), drakolich (#760), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778), gonoszok (#988)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 14 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)
mentális pajzs (#72) halálkapu (#126)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143) lángcsóva (#31) >> Dögvész (#7495)
lángcsóva (#31) >> Thargodan csontváz (#297) lángcsóva (#31) >> varkaudar varázsló (#271)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Dögvész (#7495) elektromos pajzs (#51) >> drakolich (#760)
hhaar burka (#32) >> mocsárivérc (#7143)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +13 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
54, 58, 59, 60, 61, 62, 65, 66, 68, 81, 88, 91, 126, 175, 189, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 8, 14, 16, 18, 44, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 378 (limit: 435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 41195.
Az első Végzet Vermében 1 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 22 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 64 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2233 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 destabilizátor (#1275) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 galachmit (#310)
59 kaja (#2) 1 madártoll (#112) 3 ork csodaszer (#1228)
2 sáfránypor (#211) 1 tapasztalatkő (#975) 6 vas dobónyíl (#189)
10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
49 arany (#50) 6 bomló esszencia (#2367) 9 drótszőr (#37)
1 éjkő (#2369) 1 eknozol (#540) 1 gromak bőr (#268)
1 gyöngymangó (#135) 1 keg gomba (#1615) 1 mutáns csont (#331)
4 spiritusz (#170) 8 tigroszlán fog (#63) 1 vortex amulettje (#607)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154
78
79
80
81
82
(144,81) a 91. labirintus bejárata, vadász quwarg (#241), kputtyintó csalán (#247), bolyongó lidérc (#388), lidércúr (#252), mínosz-kúp (#178), szent tölgyfa (#393), 37. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720)
(145,81) áeratikus hasnyák (#243), quwarg szellem (#676)
(146,81) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), q. rohamosztagos (#242), quwarg szellem (#676)
(147,81) Raia oltár, ezoterikus mardel (#184), zombi mester (#251), élőholt hadúr (#371)
(148,81) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), élőholt tigris (#766), tüskés harci gromak (#156)
(149,81) oltár, kultúrmasztodon (#227)
(150,80) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), zombi mester (#251), lidércúr (#252)
(151,79) 24. jellempróba
(153,79) Raia szent lovagja (#239)

Üzenet küldése a karakternek