227. forduló, 229. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 13. 9h:19'
EZ A 441. JÁTÉKHETED, 228. FORDULÓD
442. játékheted kezdete: ápr. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [104,106] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+1 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 liumbe hajtást. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot. Varázserőd regenerálódik. (+49 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+165 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vv 71 224 26 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 577.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 577.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 575.]

* 2. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 575.]

* 3. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy erőpajzs I varázslat! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 575.]

bb 1139 1 beraksz a bankba az 1139. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 sámán gyógykenőcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 575.]

ek 7 11 2 t. energia kisütése: 7 11 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 taumaturgia.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 575.]

v 96 93 55 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

103 104 105
105
106
107

[93,55] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csodák kútját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad.
- Ez egy halálhozó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálhozó jobb szárnyát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a halálhozó jobb lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 23 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a halálhozó testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a halálhozó fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 22 életpontot vesztettél. A halálhozó belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 3 327 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 244, gyógyulás: 29, összesen: -215 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Van itt egy Toborzóiroda (760. épület.) és egy fejvadászcéh (758. épület.).
Találkozol Earthquake-kel. Fairlight eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: vérbeli zsoldos. Ruházatát egy Quwaxotix trófea, egy zafír sárkány trófea és egy ezerszemű bestia trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy hegyi szamár.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Dzs.Yowox-szal. Egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy lánghordozó kitűzőt, egy mind. ametisztjét, egy nodonrod kitűzőt, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító medált, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált, egy tükörpáncélt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot, egy vascarai csizmát és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy aranyfecske trófea és egy Thargodan zsoldos trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [22 pontot használtál fel, van még 553.]

be 758 bemész a 758. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Ismét nálunk, remek - mondja a gnóm.
- Nagyszerűen végezte a feladatot, íme a jutalma. [808 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 100 arany.]
Van még levadászható renegát, a gnóm elmondja, hogy a régi Huertoltól keletre találkozhatsz vele. A neve Brod, és ő egy troll férfi, aki a három összeesküvő közül a legjobb harcos.
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 548.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[104,106] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Oldalt pillantva, meglátsz egy púdersziklát. Találsz egy phua-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy dombi yeti lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dombi yeti testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a dombi yeti bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 819 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.
[8 pontot használtál fel, van még 540.]

jlk 1019 jelszó kimondása 1019
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. (-12 védelem és támadás) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. 87 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 112 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 199, gyógyulás: 0, összesen: -199 ÉP}

Úristen, micsoda perverz állat tervezte ezt a szörnygenerátort! Sikoltozva menekülsz a kúpból. (Ne aggódj, még elég sok életpontja volt.) [15 pontot használtál fel, van még 525.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+73 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [4 pontot használtál fel, van még 521.]

fog 73 220 elfogod a 73. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 521.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[105,106] Még mindig dombos terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rőtmanó berzerker. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rőtmanó berzerker bal karját. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-11 életpont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a rőtmanó berzerker bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 27, gyógyulás: 4, összesen: -23 ÉP}


(Továbbmész...) [106,106] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bibircsók-óriás. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bibircsók-óriás ragyás testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bibircsók-óriás jobb karját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 aranyat. 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Északra nézve látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [107,107] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy garokk van - állapítod meg a nyomokból. Dobóhálódat a kezedbe fogod, majd megkeresed a szörnyet. Csendben megpróbálod a hálót rádobni. Tökéletesen belegabalyodik az ügyesen dobott hálóba a garokk. Jajjaj, a szörny tekergődzése elszakította a hálót! A gyorsan távolodó lény magával viszi csapdád maradékát. Fene az ebadtába! [7 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 tüskét. Egészséged TF-elődött. [46 pontot használtál fel, van még 475.]

m 3 3 1 mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre
[108,108] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Nyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északra egy Sheran templom van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rájanyék. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [109,109] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy templomot. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy Brod. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 57 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a Brod jobb lábát. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Az ellenfél néhány vas dobónyilat hajít feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 13 életpontot vesztettél. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a Brod bal karját. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a Brod testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A Brod kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Az iszonyatos erejű csapás szétzúzta a bal kezedben, védekezésre emelt tárgyat! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 koponya gyűrűt. Eldobod az értéktelenné vált norpadolótika trófeát, és kinyersz egy alkalmas Brod trófeát. 2 901 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 134, gyógyulás: 12, összesen: -122 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy vérfürdető magszim nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 1 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [110,108] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Észreveszel egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy tündöklő szobor van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

[32 pontot használtál fel, van még 443.]

fog 89 220 elfogod a 89. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[111,108] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy ragyás burástya!

A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 806 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 8, gyógyulás: 3, összesen: -5 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 aranyláncot. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy tündöklő szobrot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.


(Továbbmész...) [112,107] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Painkiller egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

(Továbbmész...) [113,107] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy kőkorszaki szaki!

A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki jobb oldalát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kőszemet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 nagy bronzkulcsot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy sörényes ubuk van - állapítod meg a nyomokból. Előkészíted a kötelekből font dobóhálót, és megpróbálod a közelben hűsölő lényre rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen a sörényes ubuk köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [7 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [87 pontot használtál fel, van még 356.]

v 96 93 55 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114
105
106
107
108
109
110
(104,106) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), phua-kúp (#372), Elenios oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, dombi yeti (#366), massza (#217)
(105,106) olvasztókemence (#86), érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(106,106) bibircsók-óriás (#120), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, világítótorony (#156), érclelőhely
(107,107) oltár, 42. jellempróba, garokkok (#73)
(108,108) Dornodon oltár, rájanyékek (#58)
(109,109) oltár, Tharr oltár, Brod (#7124), vérfürdető magszim (#148)
(110,108) Chara-din monolitja (#534)
(111,108) márványtorony (#175), ragyás burástya (#111)
(112,107) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent tölgyfa (#393), Leah oltár, művészi porolit (#720)
(113,107) márványtorony (#175), kőkorszaki szaki (#109), sörényes ubukok (#89)

[93,55] Lakott területre érkeztél. Utad során felfedezel egy csodák kútját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy Toborzóiroda (760. épület.) és egy fejvadászcéh (758. épület.).
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 346.]

be 758 bemész a 758. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Ismét nálunk, remek - mondja a gnóm.
- Nagyszerűen végezte a feladatot, íme a jutalma. [1 010 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 fejvadász medál. (ld. enc.)]
A gnóm azt mondja, talán akad még némi munka, bár kissé bizonytalannak tűnik. Kósza híresztelések szerint a rend vezetője (akit még nem sikerült kézrekeríteni), egy Lord Veurat nevű kalandozó visszatért a lerombolt rendházba. Egyelőre még nem ellenőrizték az információt, de talán érdemes lenne utánanézned. Megmondja, hol találhatod meg ezt az épületet.

1 2 3 4
6 5
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 187. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 45, délre 144 mérföldre található.

Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 341.]

av 13 alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 338.]

ek 302 2 t. energia kisütése: 302 2
Tudásod még nem elég érett a Mester megidézéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

h 1602 70 20 használod az 1602. tárgyat
Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. A belsejébe 20 rézdarabot dobsz. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 2 karbin plazmát találsz. [3 pontot használtál fel, van még 335.]

szk 781 765 778 keresed a 781. szörnyet a 765. szörnyet a 778. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

ef 30 energia fejlesztése 30
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-30 TU.] [300 pontot használtál fel, van még 35.]

hu 179 43 239 hulladék: 179 43 239
Hulladék, ezért nem gyűjtesz grifftojást. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tükröt. El is dobod a birtokodban levő 12 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz pular kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

hu 185 343 172 hulladék: 185 343 172
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy bronzkulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézgolyót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz téfea-agyat. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 35.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 30.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 4. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 12, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a sörényes ubuk. 2 kaját habzsol be a sullár. 4 kaját töm magába az alpesi tehén. 2 kaját töm magába az uzbány. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 369 pontot. A következő körben tehát 399 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BROD (7124. ELLENFÉL)
Brod még a trollok között is nagynak és erősnek számít. Buzogányának akár egyetlen csapásával képes leteríteni egy tapasztalatlanabb kalandozót, de még a híresebbeknek is bezúzhatja a páncélját vagy a pajzsát. Ha van egy kis sütnivalód, nem mész a közelébe, inkább távolról lőfegyverrel, közelharcban pedig valamilyen szúrófegyverrel próbálsz sebet ejteni rajta.

FEJVADÁSZ MEDÁL (1734. TÁRGY)
A gnóm által adományozott medál egy hosszú és kimerítő munka jutalma, amelyet büszkén tűzhetsz ki ruhádra. (Nem túl nagy, így nem foglal túl sok helyet rajta, más ékszer is odafér.) A medálon nem észlelsz mágikus hatást, viszont gyanítod hogy valamikor még hasznos lehet számodra, hogy efféle szolgálatokat tettél a királyságnak. De már az elismerés, amit ennek viseletével másokból kiválthatsz, is pozitív hatással van rád, magabiztosabbá válsz tőle, ezért max ÉP-d 8-cal és a támadásod 4-gyel növekszik tőle. Persze ezt a tárgyat senkinek sem adnád át, akinek kell az érdemelje ki maga!

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 228. fordulód.

Erő: 28 (42) Szint: 25 Merészség: 10/1 Magasság: 182 cm
IQ: 29 (35) Támadás: 31 (33) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (25) Védekezés: 45 (50) Menekülés: 30 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 28 (32) Életpont: 365/350 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 1
Szerencse: 26 (32) Varázspont: 638/38 Pénz: 5262 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 60/26 Pszi pont: 284/208 EFejl: 30
Eddig összesen 2430 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 210 TP-t kaptál. Jelenleg 1 540 315 TP-d van. A következő szinthez még 159 685 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar hadúr, Brod. A 173. fordulódban 9147 arany került a bankszámládra. 10015 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/13 (+8%) szúrófegyverek: 19/99 (+2%) vágófegyverek: 28/71 (+4%)
ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 27/29 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) max. 1 db (12 -17.); tüske (#22) max. 5 db (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 30 százalék;
93,55 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 113,107
Kedvenc táborhely: 89,88
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/65 2. nyomkövetés: 68/16 (+30%) 3. mászás: 9/9 (+20%)
4. csapdakészítés: 24/57 (+24%) 5. csapdaészlelés: 10/84 6. gyógyítás: 23/58
7. titkosírás: 8/32 (+12%) 8. felderítés: 22/96 9. szörnyidomítás: 14/21
10. teológia: 21/49 (+11%) 11. taumaturgia: 26/13 (+213%) 12. szerencsejáték: 3/15
13. versengés: 15/29 (+9%) 14. zene: 11/2 15. szörnyismeret: 36/6
16. pszi: 47/4 (+2%) 17. zárnyitás: 19/1 18. vadászat: 18/44
19. bányászat: 30/22 (+3%) 20. úszás: 1/0 21. főzés: 16/16
22. csapatmunka: 4/72

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 1 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), háló-csapdát (#220) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) háló-csapdával (#220), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220), garokkot (#73) háló-csapdával (#220)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> massza (#217) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> szutykos remák (#191) nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) varázsvédelem (#34) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
uzbány (#102) státusz: OK
alpesi tehén (#91) státusz: OK
sullár (#101) státusz: OK
sörényes ubuk (#89) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 487 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 90 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) $1 varkaudar lándzsa ($224)
Vágófegyverek
$1 csontszablya ($64) 1 rövid kard (#171) 1 * varkaudar szablya (#516)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 varkaudar korbács (#1134)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) 11 kerek kő (#19) 4 mérgezett vasnyíl (#187)
$1 nyílvessző ($108) $5 rézgolyó ($343) 15 * tüske (#22)
12 vashegyű nyíl (#176)
Pajzsok
$2 kis vaspajzs ($159)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 2 * Khór maszkja (#1138)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78) 2 szürke bőrkesztyű (#271)
$1 tankány karom ($237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) $1 igazgy. fülbevaló ($197)
$1 obszidián függő ($195) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3)
$1 ametiszt medál ($275) $2 aranylánc ($191) $1 ezüst nyaklánc ($117)
8 * gólem talizmán (#811) 5 halálhozó talizmán (#813) 1 * kőkés szimbólum (#2321)
5 korinthai talizmán (#814) 3 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143)
5 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) $1 ezüst karkötő ($158)
$1 * obszidián karkötő ($229) $1 réz papi karkötő ($307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$3 aranygyűrű ($193) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) $1 nodonrod kitűző ($1533)
1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
14 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 31 csepp tinta (#101), fér még: 109]
10 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 50]
9 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 108]
8 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 80]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
29 sullár hólyag (#168) [bennük 53 csepp spiritusz (#170), fér még: 527]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
29 uzbány csőr (#169) [bennük 42 csepp ugh méreg (#166), fér még: 306]
6 vizestömlő (#3) [bennük 73 korty víz (#27), fér még: 47]
7 zöld üveg (#82) [bennük 32 csepp ragasztó (#83), fér még: 108]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) $1 aranytű ($272)
4 ásó (#34) 1 bányászlámpa (#1687) 4 + deus ex machina (#1)
2 dobóháló (#221) $1 ezüst kulcs ($184) 1 ezüstszelence (#1602)
1 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576) 7 fűszerkeverék (#1170)
5 gernim balzsam (#1894) 10 gyógykenőcs (#313) 1 hibátlan gyémánt (#680)
1 kaja (#2) 1 kis mágneses bigyó (#1266) 1 koboldkorona (#1629)
1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058) 1 krónika (#1725)
1 kronokristály (#1636) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
2 megsemmisítő (#1540) 2 moa katalizátor (#386) 1 moa varázsdoboz (#1133)
$2 nagy bronzkulcs ($185) 1 + nyílcsapda (#243) 1 nyomkereső talizmán (#671)
19 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248) 1 quwarg teleportgömb (#1534)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 sáfránykristály (#675) 1 szeksztáns (#32)
2 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818) 1 tudati fétis (#1151)
1 varkaudar látógömb (#1107) 1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
10 amniosz (#203) $3 aurach fog ($657) $1 bakkura bőr ($95)
1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299) 2 csillezsályalevél (#1253)
1 csuklyavirág (#133) 10 dözmöng szív (#122) 45 drótszőr (#37)
9 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712) 5 ezüstdarab (#326)
13 fekete gyöngy (#99) $6 főnixtoll ($563) 1 galachmit (#310)
$4 grifftojás ($179) $3 gromak bőr ($268) 25 gyíkfű (#201)
27 gyöngymangó (#135) 6 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745)
14 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 8 kék orchidea (#68)
4 kőszem (#304) 9 liumbe hajtás (#655) 103 madártoll (#112)
$4 magszim bél ($103) 1 moa jádekő (#382) 1 moa obszidián (#380)
1 moa rubin (#379) 1 moa smaragd (#377) 1 moa üveggömb (#383)
2 Morgan kristálya (#659) $1 nektoraf faggyú ($667) 53 pirkit (#153)
7 púderkő (#119) $7 pular kristály ($239) 5 purifikátor háj (#269)
50 quwarg tojás (#360) 1 rakolits por (#669) 7 ramit kő (#226)
23 + remák szív (#264) 23 rézdarab (#70) 13 sallank karom (#128)
2 sámán erszény (#650) $7 szulfagor agyar ($677) 1 szulfin (#676)
6 szvó-ektoplazma (#151) $3 téfea-agy ($172) 5 Thargodan esszencia (#328)
$2 trikornis szarv ($198) $1 + vapár ág ($110) 10 vasérc (#152)
6 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy:

Összsúly: 145.86 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 20 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
8 alligátorbőr (#661) 2 kis ónixkulcs (#1110) 6 kvazár (#244)
1 lélekkő (#1650) 5 manakristály (#500) 23 mutáns csont (#331)
38 sáfránypor (#211) 84 sallank karom (#128) 17 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 tudás gyöngye (#522) 7 varázskő (#305) 43 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dobóháló (#221) 4 gyöngymangó (#135) 9 kaja (#2)
1 kerek kő (#19) 1 koponya gyűrű (#1733) 1 orgyilkos tőr (#225)
20 rézdarab (#70) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 12 tükör (#43)
6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
135 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 fejvadász medál (#1734)
2 karbin plazma (#199) 1 kőszem (#304) 1 liumbe hajtás (#655)
1 magszim bél (#103) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 sallank karom (#128)
15 tüske (#22) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94
54
55
56
(93,55) Toborzóiroda (#760), fejvadászcéh (#758), csodák kútja (#1096), nekrofun (#173), halálhozó (#419), Earthquake (2136. kalandozó), Dzs.Yowox (4476. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek