Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 31. 9h:46' EZ A 643. JÁTÉKHETED, 228. FORDULÓD 644. játékheted kezdete: nov. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a ryuku gárdista vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 ryuku kesztyű (ld. enc.). 788 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
hir 26 778 428 | közlöd 26 778 428 |
fvh 9 | felt. varázslat haszn. 9 |
h 1137 4 | használod az 1137. tárgyat |
hir 26 352 404 | közlöd 26 352 404 |
fm | feltételes mászás |
hir 26 356 733 | közlöd 26 356 733 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 757 | bemész a 757. épületbe |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed az uzbány testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal megvágod az uzbány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 364 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [46,101] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Északra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [47,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tintacsiga került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {KCC:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tintacsiga testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal alaposan megvágod a tintacsiga testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) 194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 2 7 | mozogsz délkeletre, keletre, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a rájanyék nyakát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a rájanyék testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [49,103] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. A legtöbben ezt az erdőt tartják Warn pusztái nyugati határának. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Nehéz Norbi. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Máris repül feléd néhány kerek kő. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 1 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a Nehéz Norbi bal karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal alaposan megvágod a Nehéz Norbi jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A Nehéz Norbi lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 kőkés. Szereztél 1 koponya gyűrűt. (ld. enc.) 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [48,102] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.
le 527 | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
kf 1733 278 | kézbeveszed/felveszed az 1733. tárgyat a 278. tárggyal |
kf 351 | kézbeveszed/felveszed a 351. tárgyat |
h 1 101 | használod az 1. tárgyat |
kf 111 94 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal |
kf 527 | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat |
fm 800 | feltételes mászás 800 |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {KCC:} Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a gorombilla jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 55 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [46,100] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Fehér mandula illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rájanyék. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a rájanyék testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a rájanyék testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {KCC:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mérges nyukmár jobb lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A mérges nyukmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 119 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [45,99] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol.
szk 360 | keresed a 360. szörnyet |
bb 225 1 | beraksz a bankba a 225. tárgyat (1 darabot) |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 31 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 31 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
RYUKU KESZTYŰ (690. TÁRGY) A díszes, kékre lakkozott ryuku kesztyűk meglepően kényelmesek ahhoz képest, hogy mennyire nehezek és kemények. Persze, észlelhető rajtuk a mágiának halvány nyoma... Védettségedet kettővel növeli, ezenkívül támadásodhoz is ad egyet. Harcművészek +3 sebzést tudnak vele okozni. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
NEHÉZ NORBI (7119. ELLENFÉL) Nehéz Norbi egy hosszúhajú, troll férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet! |
KOPONYA GYŰRŰ (1733. TÁRGY) Egy pecsétgyűrűt tartasz a kezedben, melyet áldozatod ujjáról húztál le. A gyűrűn egy vicsorgó, szárnyas koponya látszik, annak a szektának vagy KT-nek a jelképe, amelybe ez a kalandozó is tartozott. De érzed, hogy ez nem pusztán egy jelkép, mágikus kisugárzása is van. Kíváncsian felhúzod és észreveszed, hogy... olyan érzés mintha ott se lenne. Különös, nyugodtan felhúzhatsz melléje még egy másikat is (KF esetén nem foglal slotot). Azt is érzed, hogy némileg könnyebben forog kezedben tőle a fegyver (+2 támadás). Nem átadható tárgy. |
Erő: | 28 (34) | Szint: | 19 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 20 (23) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 32 (37) | Védekezés: | 47 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 20 (23) | Életpont: | 357/348 | Jellem: | jó (723) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (33) | Varázspont: | 252/112 | Pénz: | 111 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 14/10 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/36 (+1%) | szúrófegyverek: | 19/13 (+4%) | vágófegyverek: | 19/9 (+4%) |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 14/3 | dobófegyverek: | 20/27 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (260%) << raptor szablya (#482) (270%) << ököl (#28) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -20.); tolmokov-koktél (#351) (21 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/81 (+14%) | 2. nyomkövetés: | 50/70 (+36%) | 3. mászás: | 8/71 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 16/73 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 8/73 | 6. gyógyítás: | 34/36 |
7. titkosírás: | 5/20 | 8. felderítés: | 6/98 | 9. szörnyidomítás: | 3/20 |
10. teológia: | 20/67 (-98%) | 11. taumaturgia: | 5/35 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 3/74 |
13. versengés: | 1/31 | 14. harcművészetek: | 27/0 | 15. zene: | 13/0 |
16. szörnyismeret: | 9/60 (+30%) | 17. zárnyitás: | 1/5 | 18. vadászat: | 8/72 |
19. bányászat: | 28/64 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 90 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 2 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 8 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 800 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
kobudera (#8), quwarg szabotőr (#301), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg nagymester (#214) | tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | |
tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
lángcsóva (#31) | >> | kétfejű troll (#163) | tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | |
tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) | hhaar burka (#32) | >> | nők (#999) | |
hhaar burka (#32) | >> | férfiak (#998) | varázsvédelem (#34) | >> | ezoterikus mardel (#184) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
2 | kőkés (#6) | 1 | raptor szablya (#482) | 1 | * | rövid kard (#171) | ||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
4 | kerek kő (#19) | 3 | mérgezett vasnyíl (#187) | 12 | ubuk tüske (#131) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
8 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 9 | tolmokov-koktél (#351) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | vasvért (#164) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | vassisak (#160) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | |||
$1 | * | tankány karom ($237) | ||||||
Övek és övcsatok | ||||||||
1 | sárga erőöv (#276) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||||
Fülbevalók | ||||||||
1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | * | muzsikus füles (#1657) | 1 | * | obszidián függő (#195) | |
Nyakláncok | ||||||||
1 | * | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | nap szimbólum (#141) |
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | Luthius karkötője (#527) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | |
1 | umbatari karkötő (#278) | |||||||
Gyűrűk | ||||||||
$1 | * | aranygyűrű ($193) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) |
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | örökkéval.tűzopálja (#1518) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 3] | ||||||
2 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
3 | uzbány csőr (#169) | [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 12] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 67 korty víz (#27), fér még: 13] | ||||||
7 | zöld üveg (#82) | [bennük 24 csepp ragasztó (#83), fér még: 116] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 1 | ezüst kulcs (#184) | ||
1 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 3 | + | gyógykenőcs (#313) | ||
$1 | karócsapda ($163) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 2 | kötél (#92) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 9 | krónika (#1725) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | mérleg (#81) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | olló (#335) | |||
10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 4 | rézkulcs (#75) | 1 | szeksztáns (#32) | ||
2 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | 23 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | vaskulcs (#183) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
17 | álompor (#396) | 2 | árnyéksár (#61) | $1 | bakkura bőr ($95) | |||
1 | darázsfarok (#654) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
12 | elkarog szőr (#665) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
2 | grákóbőr (#41) | 3 | grifftojás (#179) | 18 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | ilkin érc (#232) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 2 | lapockacsont (#33) | |||
1 | liumbe bimbó (#656) | 42 | madártoll (#112) | 2 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | moa burát (#384) | 1 | moa obszidián (#380) | 3 | mocsári penke (#148) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 1 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
22 | pirkit (#153) | 1 | ramit kő (#226) | 9 | rézdarab (#70) | |||
2 | rókafarok (#124) | 10 | sallank karom (#128) | 18 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szuperkötél (#209) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | troll csont (#704) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 10 | vasérc (#152) | 2 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 70.34 kg | Megterheltség: 90% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 1 | bányászcsákány (#434) | 11 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | fémrúd (#104) | $3 | göcsörtös bunkó ($123) | 26 | kaja (#2) | 46 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 23 | óndarab (#85) | 20 | rézdarab (#70) | 1 | rinóbőr (#651) | 1 | spiritusz (#170) | 1 | vapár ág (#110) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 1 | púderkő (#119) | 10 | tinta (#101) | |||
2 | varkaudar pálinka (#1137) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 4 | gyenge méreg (#26) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | koponya gyűrű (#1733) | 1 | lapockacsont (#33) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | |||
7 | sünmedve tüske (#14) | 1 | uzbány csőr (#169) |