227. forduló, 229. forduló, Sharin Elton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 15. 9h:10'
EZ A 1209. JÁTÉKHETED, 228. FORDULÓD
1210. játékheted kezdete: jan. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1420
SZÁMLA : XXXX

SHARIN ELTON KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,29] koordinátán.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+37 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+37 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+88 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 390.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 385.]

* 3. KP: tf 2 40 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 49 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 345.]

* 4. KP: kf 629 0 0 kézbeveszed/felveszed a 629. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed az adamantit sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

* 5. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 340.]

* 6. KP: tf 4 30 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 22 TVP-t kell elköltened.] [30 pontot használtál fel, van még 310.]

* 7. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 309.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 306.]

v 96 99 19 elmormolod a 96. varázslatot
A varázslat így nem fog működni, túl nagy távolságot ill. helytelen koordinátát adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

m 8 mozogsz északra
[96,28] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy erszényes elkarog. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog farkát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog bal karját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz az erszényes elkarog patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy dermesztő lidérc száll szembe veled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc áttetsző testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 3 életpontot sebeztél. A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-6 védettség). Biami kvazárlándzsával eltalálod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 2 életpontot sebeztél. A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-6 védettség). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy zombi mester volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 297.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

m 1 mozogsz északkeletre
[97,27] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely keletről folyik nyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy ragyás burástya van - állapítod meg a nyomokból. Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő ragyás burástya nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya bal karját. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel megütöd a ragyás burástya nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy zombi mester. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 288.]

jlk 1011 jelszó kimondása 1011
Itt semmi értelme nem lenne egy jelszót kimondani. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

m 7 7 5 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[96,26] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő manifesztátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manifesztátor jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a manifesztátor fejét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A manifesztátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy hegymélyi lidérc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

(Továbbmész...) [95,25] A bozótos után most hegyek között vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy elhagyott bányát. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy bibircsók-óriás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bibircsók-óriás ragyás testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel megcsapod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal tudod, hogy egy noth szellem volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [94,26] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trappoló dinymák. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a trappoló dinymák testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák bal oldalát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a trappoló dinymák jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy csontváz lord száll szembe veled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 99 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz lord bal lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a csontváz lord rozsdás páncélját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 2 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a csontváz lord testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 3 életpontot sebeztél. A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 824 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 167, gyógyulás: 0, összesen: -167 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy élőholt quwarg.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az élőholt quwarg torát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 4 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 25 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 781 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 kreiton esszenciát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 232 (limit: 1820), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 15147.
Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy asztrális vortex van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. [43 pontot használtál fel, van még 245.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[93,25] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy asztrális vortexet. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy nyuhaj karbin nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nyuhaj karbin bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel iszonyatosan megcsapod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a nyuhaj karbin jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy dermesztő lidérc.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dermesztő lidérc bal vállát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 2 életpontot sebeztél. A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-6 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Egy szikla mögé rejtőzöl. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt tigris volt. Amikor elhal a zaj, előmászol. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,25] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy fekete griff!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a fekete griff bal szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fekete griff farkát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a fekete griff testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A fekete griff néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a fekete griff száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Kicsit büdös a fészek. Turkálni kezdesz a tollakkal teli fészekaljban. Valamiben megakad a kezed! Találtál 1 csontkulcsot. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) [42 pontot használtál fel, van még 203.]

d 225 2 eldobod a 225. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 1 orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

kt 2371 1 elkészíted a 2371. tárgyat (1 darabot)
Itt nincs halálbokor, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy halálvirágot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 203.]

kt 205 1 elkészíted a 205. tárgyat (1 darabot)
Itt nincs kazmár, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy kazmár gyökeret készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 203.]

m 7 1 8 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északra
[91,24] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy hóhérbimbót. Látsz egy elhagyott bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt.
(Feltételes mászás:) Egyetlen módon juthatsz le a bányába, ha lemászol a bejárati mélyedésbe. A falak által kibocsátott lágy derengésben szemügyre tudod venni alaposan a járatot. Itt egy törött csákány, amott egy kisiklott csille... Rögvest rá kell döbbenned, hogy nem vagy egyedül. Ez egy fémbontó szójer!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer farkát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer bal vállát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vadászkés felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Ez egy bányarém! (ld. enc.)

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Semmi eredménye! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bányarém jobb oldalát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bányarém testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a bányarém árnyéktestét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 4 életpontot sebeztél. A bányarém csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bányarém száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált óriás szőröspók trófeát, és diadalmasan beszerzel egy bányarém trófeát. 1 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Hosszas kutatás után találsz valamit. Nocsak, 1 ilkin ércet. Lassan, minden mozdulatod alaposan megfontolva távozol. Kifelé legalább olyan körülményes a közlekedés, mint befelé volt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy sziklafészek van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot.

(Továbbmész...) [92,23] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Az Ottomár hegység lábainál jársz.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy szikla mögé rejtőzöl. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy noth szellem. Amikor elhal a zaj, előmászol. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Arra van észak, és most ezen a ponton vagyunk. - mutatod a térképen. A kobold hálából megfelezi veled az uzsonnáját. (+2 jóság.)
Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [92,22] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Felfedeztél egy phua-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy topránypolip!

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a topránypolip testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a topránypolip testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy uzbány. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy sóhajtó dorony. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[97 pontot használtál fel, van még 106.]

kt 133 1 elkészíted a 133. tárgyat (1 darabot)
Itt nincs hóhérbimbó, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy csuklyavirágot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 106.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Megfújod az aenouth ködkürtöt. A tülkölés megteszi hatását, élőholt teremtmények hada vesz körül, akik a kürt hangjára érkeztek. A többség szétszéled a szélrózsa minden irányába, csupán egyetlen zombi mester marad itt, hogy most azonnal végezzen veled!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Tüzet köpsz. 49 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zombi mester jobb vállát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 5 életpontot sebeztél. A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Elpakolod Leoneydeas kürtjét, majd elégedetten továbbindulsz. [15 pontot használtál fel, van még 91.]

ef 5 505 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 56.]

* 1. BP: kut 20 0 0 kutatsz 20 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Tökéletes szaglás, tökéletes vezetés
Apró fogak, semmi szigetelés.
Nekiállsz felderíteni a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [20 pontot használtál fel, van még 36.]

* 2. BP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 16.]

* 3. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed az adamantit sisakot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

* 4. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 15.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a karmos tankány. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 369 pontot. A következő körben tehát 384 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÁNYARÉM (7083. SZÖRNY)
Képzeld el a legrondább, legocsmányabb, legvisszataszítóbb lényt, ami a fantáziádtól telik. Na, ez a nyomába sem fog érni a bányarémnek. Szavakkal leírhatatlan, ahogy kinéz, gyakran már a látvány sokkja eldönti a csata kimenetelét. Már ha képes vagy szembeszállni vele, ahelyett, hogy sikoltozva menekülnél. Egy biztos: ezentúl rémálmaid gyakori szereplője lesz a bányarém.

KARAKTERLAP

Sharin Elton, egy kopasz, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios hittérítője vagy. Papi hited: 100. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 228. fordulód.

Erő: 30 (32) Szint: 20 Merészség: 6/3 Magasság: 181 cm
IQ: 39 (41) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 14 (15) Védekezés: 43 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 27 Életpont: 333/310 Jellem: jó (376) Tul. pont: 3
Szerencse: 21 (22) Varázspont: 436/13 Pénz: 493 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 24/3 Pszi pont: 186/87
Eddig összesen 1249 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 958 TP-t kaptál. Jelenleg 527 997 TP-d van. A következő szinthez még 72 003 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, zombi mester, bányarém.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18/49 (+22%) szúrófegyverek: 23/93 (+16%) vágófegyverek: 1/96
ütőfegyverek: 12/54 lőfegyverek: 1/12 dobófegyverek: 24/47 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << ryuku buzogány (#696)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (7 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
92,22 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 171 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/42 (+62%) 2. nyomkövetés: 38/45 3. mászás: 8/75 (+10%)
4. csapdakészítés: 10/13 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/94 6. gyógyítás: 56/31
7. titkosírás: 4/84 8. felderítés: 25/54 (+25%) 9. szörnyidomítás: 5/47
10. teológia: 19/91 (+9%) 11. taumaturgia: 10/109 (+56%) 12. szerencsejáték: 1/20
13. versengés: 1/84 14. harcművészetek: 7/18 15. zene: 19/10 (+15%)
16. szörnyismeret: 7/26 17. pszi: 25/25 (+7%) 18. zárnyitás: 1/99
19. vadászat: 11/54 (+1%) 20. bányászat: 17/49 (+62%) 21. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod gátvakondot (#57) hurokcsapdával (#217), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), quwarg királynőt (#153) hurokcsapdával (#217), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), halálmadár (#351)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
alakváltó (#7), Változás Gyermekei (#9120), Raia hívők (#993), nukleáris cickány (#155), Csontmarok (#2039), Ars Magica (#9150), szubreális vámpír (#223), Tapírnyúzó Carmen (#4567), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (181) bűvölés (#20) (110) bűvölés (#20) (191) halálkapu (#126)
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), kisebb tűzlehelet (#110), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
kisebb tűzlehelet (#110) >> kneopatikus mollusk (#209) kisebb tűzlehelet (#110) >> miksziszi húsgólem (#126)
kisebb tűzlehelet (#110) >> halálosztó kain (#168) kisebb tűzlehelet (#110) >> Thargodan csontváz (#297)
agybénítás (#114) >> dermesztő lidérc (#645) agybénítás (#114) >> kérődző etra (#368)
agybénítás (#114) >> élőholt sullár (#216)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
karmos tankány (#137) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): többek közt 50. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 15, 16, 22, 23, 24, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 192.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 233 (limit: 1820), a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 15277.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
éjsötét vortexpálca (425)
mágusviadal (426)
a mágus kísérői (427)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
Az új képesség készen van, de még 18 nap szükséges, hogy használhassátok.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * biami kvazárlándzsa (#568) 2 csontkés (#11)
1 csontszurony (#12) 1 * méregfog (#1553) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
2 bronzpenge (#126) 2 kőkés (#6) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13)
Lövedékek
4 kerek kő (#19) 11 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
3 dárda (#10) 1 esszenciakristály (#350) 1 ezüstshuriken (#327)
2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 5 mérg. vas dobónyíl (#190) 13 tolmokov-koktél (#351)
17 * ubuk dobónyíl (#138) 3 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * adamantit páncél (#628) 1 kvazár páncél (#251)
Sisakok
1 adamantit sisak (#629) 1 * optiri agysisak (#315) 1 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * rejtőköpeny (#277)
Kesztyűk
1 * adamantit kesztyű (#306) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) $2 sárga erőöv ($276)
Csizmák
1 * adamantit csizma (#631) $1 varkaudar csizma ($317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 denevér szimbólum (#140) $1 gyöngysor ($192) 1 * kreiton fókusz (#853)
1 * ritualista amulett (#708) 1 * szem szimbólum (#142) 1 villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 Eldaran karkötője (#373) 1 * mentát karkötő (#1551) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
$1 ezüst gyűrű ($180)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkéval.smaragdja (#1115)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 0]
6 éjurna (#2368) [bennük 22 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 38]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
3 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 13]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 10 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 62]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 17 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 13]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 10 csepp spiritusz (#170), fér még: 90]
2 szent kehely (#257) [bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 21 csepp ugh méreg (#166), fér még: 63]
1 vizestömlő (#3) [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3]
3 zöld üveg (#82) [bennük 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 40]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 4 aranypikkely (#415) 2 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
6 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 6 éjkő (#2369)
1 fenőkő (#1618) 1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233)
4 gernim balzsam (#1894) 5 gyógykenőcs (#313) 1 halálkristály (#2372)
155 kaja (#2) 2 keg gomba (#1615) 3 kis vaskulcs (#40)
2 kötél (#92) 1 lant (#238) 1 légiós hátizsák (#1560)
1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
2 nagy bronzkulcs (#185) 1 olló (#335) 6 ork csodaszer (#1228)
2 pszi kő (#248) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 4 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 sáfránykő (#979) 1 szeksztáns (#32)
2 szent jogar (#150) 2 tapasztalatkő (#975) 3 távcső (#42)
1 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 alligátorbőr (#661) 15 álompor (#396) 2 amniosz (#203)
20 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95) 1 berzerker tüske (#713)
1 bruhatagnyelv (#1230) 3 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652)
9 dorony tüdő (#212) 2 dözmöng szív (#122) 7 drótszőr (#37)
6 elkarog szőr (#665) 2 evaporőr háj (#105) 8 ezüstdarab (#326)
5 fabontó (#106) 3 fekete gyöngy (#99) 6 főnixtoll (#563)
1 fülemüle agyar (#267) 5 grifftojás (#179) 5 gyöngymangó (#135)
1 hebrencs állkapocs (#130) 2 ilkin érc (#232) 9 kaktusztüske (#114)
$2 karbin plazma ($199) 3 kazmár gyökér (#205) 5 kőszem (#304)
5 kreiton esszencia (#892) 6 lajhár csont (#236) 4 lapockacsont (#33)
1 lidércesszencia (#1074) 1 liumbe bimbó (#656) 5 liumbe hajtás (#655)
45 madártoll (#112) 7 magszim bél (#103) 3 mákrózsa virág (#56)
8 manifeszt.nyúlvány (#214) 7 + móri gyümölcs (#116) 5 mutáns csont (#331)
10 nektoraf faggyú (#667) 58 óndarab (#85) 6 ovimon-bogyó (#207)
6 pirkit (#153) 8 rakolits por (#669) 1 ramit kő (#226)
2 remák szív (#264) 11 rézdarab (#70) 6 rinóbőr (#651)
3 rókafarok (#124) 1 sámán erszény (#650) 1 sáska amulett (#668)
10 smirglilevél (#29) 19 sünmedve tüske (#14) 14 szulfagor agyar (#677)
$18 szvó-ektoplazma ($151) 2 téfea-agy (#172) 4 Tiume batyuja (#660)
9 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113) 50 vasérc (#152)
4 vízionár szem (#102) 9 xirnox szív (#213)

Összsúly: 182.84 kg Megterheltség: 108%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 1 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 orgyilkos tőr (#225) 6 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 arany (#50) 4 bomló esszencia (#2367) 1 csontkulcs (#74)
1 csuklyavirág (#133) 1 dorony tüdő (#212) 1 elkarog szőr (#665)
1 ilkin érc (#232) 17 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199)
1 kreiton esszencia (#892) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 óndarab (#85)
4 rézdarab (#70) 1 tinta (#101) 4 ugh méreg (#166)
1 uzbány csőr (#169) 5 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

90 91 92 93 94 95 96 97 98
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
(91,24) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), elhagyott bánya (#1685), nekrofun (#173), fémbontó szójer (#150), bányarém (#7083), érclelőhely
(92,22) mély kút (#93), phua-kúp (#372), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 39. jellempróba, topránypolip (#86), uzbányok (#102), sóhajtó dorony (#112), zombi mester (#251)
(92,23) olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), 33. jellempróba, érclelőhely
(92,25) sziklafészek (#167), fekete griff (#107)
(93,25) asztrális vortex (#2324), nyuhaj karbin (#110), dermesztő lidérc (#645)
(94,26) trappoló dinymák (#118), csontváz lord (#177), élőholt quwarg (#202), érclelőhely
(95,25) oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, bibircsók-óriás (#120)
(96,26) manifesztátor (#124), oltár
(96,28) erszényes elkarog (#354), dermesztő lidérc (#645)
(97,27) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), patak, ragyás burástya (#111)

Üzenet küldése a karakternek