226. forduló, 228. forduló, Jokkmokk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 26. 9h:05'
EZ A 398. JÁTÉKHETED, 227. FORDULÓD
399. játékheted kezdete: okt. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3860

JOKKMOKK KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,98] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 35. pontnál.
Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselő, tintacsigán lovagló ember nővel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messziről integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Átlagos esetben csak azért keresnélek fel, mert ismét eljött az Olimpia ideje, most azonban nem egy átlagos esetről van szó. Idén van a 25. évfordulója annak, hogy túléltük a Világégést! Ez alkalomból a játékok mellett órási fesztivált rendezünk Alanorban, amire mindenkit szeretettel várunk! Mindenképpen számítunk a jelenlétedre, kérjük, jelezd szándékodat a szokásos módon! Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2017. november 21., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a november 25-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük.] Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+33 életerő.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+69 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)

* 1. KP: vv 71 19 0 elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 526.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 524.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

* 3. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 524.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 522.]

ek 302 3 t. energia kisütése: 302 3
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 472.]

ef 4 510 energia fejlesztése 4
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 444.]

v 22 322 2 elmormolod a 22. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő 2 ezüsttőrt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 4 ezüstdarab. [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 439.]

v 22 188 3 elmormolod a 22. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő 3 mérg. ubuk dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 3 ubuk dobónyíl, 3 gyenge méreg. [-3 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 434.]

v 7 127 1 elmormolod a 7. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 25 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 431.]

v 7 230 1 elmormolod a 7. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 15 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 428.]

v 7 309 1 elmormolod a 7. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 80 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 425.]

v 7 34 1 elmormolod a 7. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 5 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 422.]

hu 111 106 70 hulladék: 111 106 70
Hulladék, ezért nem gyűjtesz hosszú íjat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fabontót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 422.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: fabontó (97,107)-> (kudarc), hosszú íj (97,107)-> (kudarc), rézdarab (97,107)-> (4 ap), összesen 4 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 417.]

dd 27 148 85 eldobod a 27. tárgyat a 148. tárgyat a 85. tárgyat
Elhajítasz 236 vizet. Na, ezt senki sem fogja tudni már felvenni. Elhajítasz 92 mocsári penkét. Elhajítasz 1 óndarabot. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

dd 396 eldobod a 396. tárgyat
Elhajítasz 6 álomport. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

kb 211 20 kiveszel a bankból a 211. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

bb 2238 50 beraksz a bankba a 2238. tárgyat (50 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 50 quwarg kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

bb 661 37 2 beraksz a bankba a 661. tárgyat (37 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 alligátorbőrt. Beraksz a bank széfjébe 23 drótszőrt. Beraksz a bank széfjébe 2 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

bb 112 153 651 beraksz a bankba a 112. tárgyat (153 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 125 madártollat. Beraksz a bank széfjébe 31 pirkitet. Beraksz a bank széfjébe 1 rinóbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

bb 124 677 128 beraksz a bankba a 124. tárgyat (677 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 rókafarkat. Beraksz a bank széfjébe 5 szulfagor agyart. Beraksz a bank széfjébe 11 sallank karmot. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

bb 127 1 518 beraksz a bankba a 127. tárgyat (1 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 1 mandibulakaszát. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

bb 174 1 518 beraksz a bankba a 174. tárgyat (1 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 1 harci kalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

bb 696 1 518 beraksz a bankba a 696. tárgyat (1 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 1 ryuku buzogányt. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

bb 108 50 518 beraksz a bankba a 108. tárgyat (50 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 50 nyílvesszőt. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

bb 689 1 518 beraksz a bankba a 689. tárgyat (1 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 1 ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

bb 1527 1 518 beraksz a bankba az 1527. tárgyat (1 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 1 Jerome köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

bb 351 20 518 beraksz a bankba a 351. tárgyat (20 darabot)
Sajnos, a tudati kincstár betelt, nem fér bele újabb fajta tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

bb 189 15 518 beraksz a bankba a 189. tárgyat (15 darabot)
Sajnos, a tudati kincstár betelt, nem fér bele újabb fajta tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

bb 327 15 518 beraksz a bankba a 327. tárgyat (15 darabot)
Sajnos, a tudati kincstár betelt, nem fér bele újabb fajta tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

bb 249 21 518 beraksz a bankba a 249. tárgyat (21 darabot)
Sajnos, a tudati kincstár betelt, nem fér bele újabb fajta tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

bb 271 5 518 beraksz a bankba a 271. tárgyat (5 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 5 szürke bőrkesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

bb 687 1 518 beraksz a bankba a 687. tárgyat (1 darabot)
Sajnos, a tudati kincstár betelt, nem fér bele újabb fajta tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

bb 1137 26 518 beraksz a bankba az 1137. tárgyat (26 darabot)
Sajnos, a tudati kincstár betelt, nem fér bele újabb fajta tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

bb 34 1 518 beraksz a bankba a 34. tárgyat (1 darabot)
Sajnos, a tudati kincstár betelt, nem fér bele újabb fajta tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

bb 152 44 518 beraksz a bankba a 152. tárgyat (44 darabot)
Sajnos, a tudati kincstár betelt, nem fér bele újabb fajta tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

bb 179 6 518 beraksz a bankba a 179. tárgyat (6 darabot)
Sajnos, a tudati kincstár betelt, nem fér bele újabb fajta tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

bb 264 23 518 beraksz a bankba a 264. tárgyat (23 darabot)
Sajnos, a tudati kincstár betelt, nem fér bele újabb fajta tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

bb 326 100 518 beraksz a bankba a 326. tárgyat (100 darabot)
Sajnos, a tudati kincstár betelt, nem fér bele újabb fajta tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[108,97] Még mindig füves síkságon vagy. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy élőholt mirg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [108,96] Dombos terepre érkeztél. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Fist Fighter előtt. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar mágus. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [108,95] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy erszényes elkarog. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 26 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog bal oldalát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 402.]

im 0 10 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 372.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 342.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+18 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 312.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 282.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 252.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 222.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 192.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 162.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 132.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 102.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 99.]

* 3. BP: dd 56 114 119 eldobod az 56. tárgyat a 114. tárgyat a 119. tárgyat
Sajnos nincs nálad mákrózsa virág. Sajnos nincs nálad kaktusztüske. Sajnos nincs nálad púderkő. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

* 4. BP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 99.]

* 5. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [0 pontot használtál fel, van még 99.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 13, 5.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a törpemammut. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 99 pontod maradt, ebből a következő körre 99 pontot vihetsz át. Kapsz még 368 pontot. A következő körben tehát 467 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

KARAKTERLAP

Jokkmokk, egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight apostola vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 227. fordulód.

Erő: 51 (54) Szint: 25 Merészség: 10/3 Magasság: 258 cm
IQ: 26 Támadás: 25 (27) Agresszió: 3 Testsúly: 303 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 38 (43) Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 19 Életpont: 363/363 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 35 (41) Varázspont: 292/292 Pénz: 3272 arany Kép. pont: 31
Tudatpont: 48/0 Pszi pont: 112/356
Eddig összesen 2253 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 297 TP-t kaptál. Jelenleg 1 457 563 TP-d van. A következő szinthez még 242 437 TP szükséges. Trófeáid: domináns morf, óriásféreg, ongóliant. A 205. fordulódban 7041 arany került a bankszámládra. 7146 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/28 szúrófegyverek: 1/14 vágófegyverek: 22/0
ütőfegyverek: 30/26 lőfegyverek: 1/0 dobófegyverek: 22/66 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (120%) << kétfejű csatabárd (#1754)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) max. 1 db (8 -14.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (15 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 4 db (16 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (17 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
108,95 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63, 64, 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/66 2. nyomkövetés: 44/2 (+10%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 3/56 5. csapdakészítés: 20/1 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/83
7. gyógyítás: 33/58 8. titkosírás: 23/72 9. felderítés: 21/28
10. szörnyidomítás: 5/98 11. teológia: 14/99 (+22%) 12. taumaturgia: 20/22 (+6%)
13. szerencsejáték: 3/24 14. versengés: 5/40 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 6/79 17. szörnyismeret: 38/23 18. pszi: 23/90 (+2%)
19. zárnyitás: 14/43 20. vadászat: 12/11 21. bányászat: 30/54
22. testépítés: 40/24

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 15 darabot ), A Végzet kulcsát (#2320) (max. 1 darabot )
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
massza (#217)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nómenklatúra (#158), tetemember (#123), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 15 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) agykorbács (#97) >> domináns morf (#7624)
agykorbács (#97) >> halálos morf (#7618) agykorbács (#97) >> brutális morf (#7620)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: éhes
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
2.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod!
3.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 59, 60, 61, 63, 64, 124, 134, 170, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 16, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 55 TU. szükséges még: 15 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1045 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 1 mandibulakasza (#127) 1 harci kalapács (#174)
$53 vashegyű nyíl ($176) 18 szürke bőrkesztyű (#271) 1 ryuku buzogány (#696)
50 nyílvessző (#108) 1 ryuku mellvért (#689) 1 Jerome köpenye (#1527)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
685 kaja (#2) 648 mákrózsa virág (#56) 3 moa harci nadrág (#1862)
655 vasérc (#152) 1174 quwarg tojás (#360) 455 madártoll (#112)
447 drótszőr (#37) 169 pirkit (#153) $80 rézdarab ($70)
1 káosztiara (#765) 89 sallank karom (#128) 345 csuklyavirág (#133)
114 bogyógránát (#430) 30 szuperkötél (#209) 114 jégpasztilla (#1566)
8 bunthar bőr (#733) 3 pásztorbot (#513) 439 vas dobónyíl (#189)
4 sötét ital (#284) 632 nyílvessző (#108) 11 xirnox szív (#213)
2 tarantulakarom (#887) 105 isteni könnycsepp (#260) $74 ramit kő ($226)
13 megsemmisítő (#1540) 53 tolmokov-koktél (#351) 322 rókafarok (#124)
$425 gyöngymangó ($135) 251 csontkulcs (#74) 2 fejsze (#1240)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 alligátorbőr (#661) 6 álompor (#396) 1 arany papi karkötő (#309)
1 ásó (#34) 23 drótszőr (#37) 2 ezüsttőr (#322)
3 fabontó (#106) 1 harci kalapács (#174) 1 hosszú íj (#111)
1 Jerome köpenye (#1527) 1 lánckesztyű (#230) 123 madártoll (#112)
2 mandibulakasza (#127) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 92 mocsári penke (#148)
50 nyílvessző (#108) 1 óndarab (#85) 31 pirkit (#153)
50 quwarg kristály (#2238) 4 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651)
3 rókafarok (#124) 1 ryuku buzogány (#696) 1 ryuku mellvért (#689)
11 sallank karom (#128) 5 szulfagor agyar (#677) 5 szürke bőrkesztyű (#271)
235 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
129 arany (#50) 1 elkarog szőr (#665) 4 ezüstdarab (#326)
3 gyenge méreg (#26) 20 sáfránypor (#211) 3 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

106 107 108 109
94
95
96
97
98
99
(108,95) erszényes elkarog (#354), 50. jellempróba, Fairlight oltár
(108,96) művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), 25. jellempróba, vaskohó (#155), Dornodon oltár, varkaudar mágus (#128)
(108,97) élőholt mirg (#135), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek