Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. szept. 27. 12h:07' EZ A 638. JÁTÉKHETED, 227. FORDULÓD 639. játékheted kezdete: szept. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
kf 397 | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
v 22 45 | elmormolod a 22. varázslatot |
ffk 260 270 140 | felt.fv.kozkázata: 260 270 140 |
jlk 1723 | jelszó kimondása 1723 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 459.]
be 29 | bemész a 29. titkos labirintusba |
lm 5 1 | mozogsz 5 1 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trollfa ágas-bogas fejét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal végigvágod a trollfa jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a trollfa csapása elől. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-10 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a trollfa vastag törzsét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal végigvágod a trollfa testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A trollfa lendületes ütése célt téveszt. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-10 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. {KCC:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a trollfa vastag törzsét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a trollfa vastag törzsét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A trollfa csapása csak a levegőt találja. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-12 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
kb 187 665 15 | kiveszel a bankból a 187. tárgyat (665 darabot) |
bb 170 123 44 | beraksz a bankba a 170. tárgyat (123 darabot) |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [53,95] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú!
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a százfogú testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [52,95] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Vad szamóca illatát hozza a szél. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Északra nézve látsz egy világítótornyot. Elteszed a látcsövet.
m 7 5 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a garokk jobb első lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal végigmetszed a garokk varacskos hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Véres nyál csordul ki a garokk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 184 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az acéldarázs testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal alaposan megvágod az acéldarázs farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Feléd sújt az acéldarázs a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [50,95] A bozótost dombság váltja fel. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy gyilkos tetű. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű bal középső lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal megvágod a gyilkos tetű bal hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gyilkos tetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [49,96] Amerre csak a szem ellát, dombok. Látsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 15 pontot kell rákölteni.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriás patkány testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az óriás patkány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az óriás patkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [47,98] Továbbra is síkságon vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [46,98] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Fáklyát gyújtasz, és a kövér pók felé suhintasz. Az uccu neki, elhordja ocsmány potrohát! Ezután óvatosan lepörkölöd a hálót. A méregtől félig lebénult kobuderát támogatsz elő. Megköszöni a segítségedet, miközben a háló foszlányait tépkedi magáról. Közben elmondja, hogy nem eshetett volna mindez meg vele, ha nála vannak az ubuk dobónyilai, amelyeket még apjától örökölt. Kérdésedre, hogy a dobónyilak hogyan készíthetők el, sajnálkozva rázza fejét - ő sem tudja. Elbúcsúztok, és ki-ki megy tovább a saját feje után. (+2 jóság.)
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy kőevő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. {KCC:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kőevő kőtestét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal végigmetszed a kőevő jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a kőevő csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az öklöd, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 8 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal megcsapod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Lábával meglök a trappoló dinymák. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 6 tintát.) 336 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 19 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a manifesztátor egyik lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal végigmetszed a manifesztátor testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A manifesztátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 372 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
id 91 40 | idomítod a 91. szörnyet 40 pontért |
sze 91 | elengeded a 91. szörnyet |
fog 91 219 | elfogod a 91. szörnyet a 219. tárggyal |
ek 7 10 1 | t. energia kisütése: 7 10 1 |
f 153 | kísérletezel a 153. tárggyal |
szk 360 | keresed a 360. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
RYUKU OSTROMTEKNŐS (362. SZÖRNY) A félsziget északi részén partra szállt ryuku inváziós hadsereg hátasállatai ezek az óriási méretű, szárazföldi teknőcök. Ugyan igencsak lomhák, azonban hatalmas méretüknek és páncéljuknak köszönhetően megállíthatatlan harci gépezetek. Az ostromteknős étvágya igencsak kielégíthetetlen - talán ez az oka, hogy a partraszálló egységek kénytelenek voltak szabadon engedni állataik egy részét, és azok most szabadon kószálnak. |
SÁFRÁNYPOR (211. TÁRGY) Leölve egy homokférget, hozzájuthatsz a beleiben termelt értékes Fűszerhez, a sáfrányporhoz. Ezt a különös anyagot e lények mindenki számára ismeretlen biológiai folyamat során állítják elő. Az biztos, hogy különleges hatása van. Szagolgatása megsokszorozza az erődet, de túlzottan gyakori használata káros eredménnyel járhat. Ha egy adag sáfrányport be akarsz lélegezni, a H 211 parancsot kell kiadnod. Ez a tevékenység nem kerül pontba, de a szer jótékony hatásaként +5 TVP-t kapsz. |
ZAFÍR ERŐÖV (397. TÁRGY) Csodálatosan csillogó, valamilyen ismeretlen, kék kristállyal befont fémöv: hihetetlen mágikus ereje révén viselőjének az erejét megnöveli hárommal! Ehhez a KF 397 parancsot kell kiadnod. |
VARKAUDAR PÁLINKA (1137. TÁRGY) Testes üveg, testes alkohollal a belsejében. Hihetetlenül szerencsésnek mondhatod magad, hogy szert tettél egyre a varkaudarok földalatti városaiban párolt eredeti szeszek közül. Ezt az erős pálinkát a közhiedelmek szerint csak a varkaudarok szervezete képes kellő anyagcserével feldolgozni, az egyéb fajok képviselői már egy üvegtől kidobják a taccsot. Talán ez az üveg kisebb annál, mint amelyekről a mendemondák szólnak, hiszen nincs olyan kalandozó, akinek egy adag megárthat... mármint ha az elfogyasztásával járó enyhén spicces állapotot leszámítjuk. A H 1137 paranccsal te is megihatsz egy palackkal az édes ízű alkoholból, sőt akár többet is, ha megadsz egy második, mennyiségi paramétert (pl. H 1137 2 parancs hatására két üveg pálinkát is megpróbálsz felhajtani). Persze ha nem vagy elég tapasztalt hozzá, akár az első kortyok után is kidőlhetsz. Ha viszont nem, koordinációs készségeden tapasztalhatsz meglepő változásokat: egyrészt a harcban kezdeményezőbb leszel (a támadásod nő), viszont védtelenebb is, másrészt a következő üveg pálinkát a remegő kezeddel valószínűleg több időbe kerül kibontani. |
TROLL CSONT (704. TÁRGY) Na, ez úgy tűnik, egy troll bordacsontja - ha anatómiai ismereted helyesek. Úgy tűnik, ezúttal cserbenhagyta a regenerációs képessége. |
RAMIREZ FESZÍTŐVASA (1261. TÁRGY) "Mindig is utáltam, mikor egy fránya ajtó megakadályozta, hogy megtudjam, mit rejt! Egy ilyen alkalommal kezembe akadt egy fémrúd (ugyanis épp egy alakváltót könnyítettem meg vele). Akkor még nem sikerült erőkarként használni, és így kinyitni az ajtót, annál az egyszerű oknál fogva, hogy az istenért se sikerült beerőszakolni a kis helyre a durung végű rudat. El is határoztam: a legközelebbi vaskohónál ezt megváltoztatom! Így is lett, most már tökéletes, úgyhogy hajrá testvéreim, használjátok ti is ezt!" A fentiekben Ramirez Crashed a tárgy születésének körülményeire való visszaemlékezését olvashatjátok. A feszítővas legyártásához kell egy fémrúd, hat pirkit a vaskohó felfűtéséhez, az elmaradhatatlan kőkalapács és 20 TVP-nyi türelem. Ramirez Crashed feszítővasát akkor veszed elő, ha másképp nem tudsz kinyitni egy zárt ajtót, ekkor az erőd hetedével megnő az ajtóbetörő technikád. |
Erő: | 28 (34) | Szint: | 19 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 20 (23) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 32 (37) | Védekezés: | 47 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 20 (23) | Életpont: | 357/320 | Jellem: | jó (715) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (33) | Varázspont: | 252/67 | Pénz: | 42 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 14/12 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/35 | szúrófegyverek: | 19/9 (+20%) | vágófegyverek: | 19/5 (+3%) |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 14/3 (+4%) | dobófegyverek: | 20/27 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (260%) << raptor szablya (#482) (270%) << ököl (#28) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -20.); tolmokov-koktél (#351) (21 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/67 | 2. nyomkövetés: | 50/34 (+8%) | 3. mászás: | 8/68 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 16/68 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 8/73 | 6. gyógyítás: | 34/36 |
7. titkosírás: | 5/20 (+20%) | 8. felderítés: | 6/98 | 9. szörnyidomítás: | 3/20 (+40%) |
10. teológia: | 21/65 (+108%) | 11. taumaturgia: | 5/26 (+54%) | 12. szerencsejáték: | 3/74 |
13. versengés: | 1/31 | 14. harcművészetek: | 27/0 | 15. zene: | 13/0 |
16. szörnyismeret: | 9/30 (+18%) | 17. zárnyitás: | 1/5 | 18. vadászat: | 8/72 |
19. bányászat: | 28/64 (+45%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 90 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 2 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 8 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 42 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
kobudera (#8), quwarg szabotőr (#301), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg nagymester (#214) | tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | |
tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
lángcsóva (#31) | >> | kétfejű troll (#163) | tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | |
tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) | hhaar burka (#32) | >> | nők (#999) | |
hhaar burka (#32) | >> | férfiak (#998) | varázsvédelem (#34) | >> | ezoterikus mardel (#184) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | raptor szablya (#482) | 1 | * | rövid kard (#171) | ||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
4 | kerek kő (#19) | 3 | mérgezett vasnyíl (#187) | 12 | ubuk tüske (#131) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
8 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 9 | tolmokov-koktél (#351) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | vasvért (#164) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | vassisak (#160) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | $1 | * | tankány karom ($237) | ||
Övek és övcsatok | ||||||||
1 | sárga erőöv (#276) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||||
Fülbevalók | ||||||||
1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | * | muzsikus füles (#1657) | 1 | * | obszidián függő (#195) | |
Nyakláncok | ||||||||
1 | * | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | nap szimbólum (#141) |
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | Luthius karkötője (#527) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | |
1 | umbatari karkötő (#278) | |||||||
Gyűrűk | ||||||||
$1 | * | aranygyűrű ($193) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | örökkéval.tűzopálja (#1518) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7] | ||||||
2 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 69 korty víz (#27), fér még: 11] | ||||||
7 | zöld üveg (#82) | [bennük 24 csepp ragasztó (#83), fér még: 116] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 1 | ezüst kulcs (#184) | ||
1 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 3 | + | gyógykenőcs (#313) | ||
2 | kaja (#2) | $1 | karócsapda ($163) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
2 | kötél (#92) | 1 | kristálygömb (#265) | 8 | krónika (#1725) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | mérleg (#81) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | olló (#335) | 10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 4 | rézkulcs (#75) | ||
1 | szeksztáns (#32) | 2 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | |||
25 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vaskulcs (#183) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
$1 | acélpengőke ($231) | 6 | álompor (#396) | 2 | árnyéksár (#61) | |||
$1 | bakkura bőr ($95) | 1 | darázsfarok (#654) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 12 | elkarog szőr (#665) | $1 | fekete gyöngy ($99) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 2 | grákóbőr (#41) | 3 | grifftojás (#179) | |||
18 | gyöngymangó (#135) | 2 | ilkin érc (#232) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
$1 | lapockacsont ($33) | 1 | liumbe bimbó (#656) | 42 | madártoll (#112) | |||
2 | mákrózsa virág (#56) | $1 | manifeszt.nyúlvány ($214) | 2 | moa burát (#384) | |||
1 | moa obszidián (#380) | 3 | mocsári penke (#148) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
1 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 22 | pirkit (#153) | |||
1 | púderkő (#119) | 1 | ramit kő (#226) | 9 | rézdarab (#70) | |||
2 | rókafarok (#124) | 10 | sallank karom (#128) | 11 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szuperkötél (#209) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | troll csont (#704) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
10 | vasérc (#152) | 2 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 68.74 kg | Megterheltség: 88% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 41 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 1 | bányászcsákány (#434) | 11 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | fémrúd (#104) | $3 | göcsörtös bunkó ($123) | 26 | kaja (#2) | $2 | királygyík bőr ($44) | 46 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 23 | óndarab (#85) | 20 | rézdarab (#70) | 1 | rinóbőr (#651) | 1 | spiritusz (#170) | 1 | vapár ág (#110) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | spiritusz (#170) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
42 | arany (#50) | 1 | acélpengőke (#231) | 1 | bakkura bőr (#95) | |||
12 | elkarog szőr (#665) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | karócsapda (#163) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
3 | mocsári penke (#148) | 3 | rézdarab (#70) | 1 | szent jogar (#150) | |||
2 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | zöld üveg (#82) |