226. forduló, 228. forduló, Seline összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. okt. 28. 7h:26'
EZ A 242. JÁTÉKHETED, 227. FORDULÓD
243. játékheted kezdete: okt. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1427
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

SELINE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [192,19] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 quwarg tojást. A teremtés zsákja létrehozott 1 móri gyümölcsöt. A méregtermő iszák termelt 1 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 1 gyenge mérget.) Varázserőd regenerálódik. (+152 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+107 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vv 138 71 73 elmormolod a 138. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 503.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 501.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 496.]

* 2. KP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [20 pontot használtál fel, van még 476.]

* 3. KP: v 1 80 0 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 471.]

* 4. KP: vv 24 26 443 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 443. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 469.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 467.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+4 támadás). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 465.]

* 5. KP: hh 1133 2306 0 használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 444.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 443.]

* 6. KP: vv 12 72 8 elmormolod a 12. varázslatot a 72. varázslatot a 8. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 441.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 439.]
Szupersebesen mormolsz. Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

* 7. KP: vv 188 0 0 elmormolod a 188. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 437.]

* 8. KP: v 6 9999 0 elmormolod a 6. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 432.]

v 198 198 28 elmormolod a 198. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

191 192 193
18
19
20

[198,28] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Egy óriási piramis magasodik itt. Nem látsz bejáratot.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+5% tau] Erőd TF-elődött. [18 pontot használtál fel, van még 414.]

be 95 bemész a 95. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. [5 pontot használtál fel, van még 409.]

v 205 elmormolod a 205. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a Pörhemór köre varázslatot! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 404.]

ek 7 8 12 t. energia kisütése: 7 8 12
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+12 felderítés.) [-12 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 404.]

lm 901 11 mozogsz 901 11
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [10. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [11. PONT.] [12 pontot használtál fel, van még 392.]

lm 12 6 15 mozogsz 12 6 15
Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [10. PONT.] Továbbmész. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [12. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 kholden kulcs. Felpakolsz. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [10. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [3. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Elszántan mész előre. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [4. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [5. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 18 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Innen csak egy út van: előre! [6. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 22 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [5. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [4. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [3. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kereszteződéshez érkeztél. [10. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [15. PONT.] [56 pontot használtál fel, van még 336.]

lm 16 7 20 mozogsz 16 7 20
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [16. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [15. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [10. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [3. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [4. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [5. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [6. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy pillanatra megállsz fülelni. [7. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 24 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [4. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [3. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosót egy másik járat keresztezi. [10. PONT.] Folytatod az utat. [15. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [18. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [19. PONT.] Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [20. PONT.] [76 pontot használtál fel, van még 260.]

lm 900 19 8 mozogsz 900 19 8
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy nagyobb terembe érkezel. [19. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [18. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [15. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [10. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [2. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [3. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [4. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [5. PONT.] Folytatod az utat. Innen csak egy út van: előre! [6. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [7. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [8. PONT.] [33 pontot használtál fel, van még 227.]

lm 26 25 901 mozogsz 26 25 901
Továbbsuhansz a folyosón. Az egyenes folyosó közepén vagy. [7. PONT.] Mész tovább, előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [6. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [5. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [4. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [3. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [10. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [15. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [18. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [19. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [26. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [19. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. [22. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [25. PONT.] Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. [42 pontot használtál fel, van még 185.]

lm 31 36 900 mozogsz 31 36 900
Úgy suhansz, mint az árnyék. [22. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [19. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [18. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [15. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [10. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [30. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [31. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [33. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [36. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 lapockacsont és 1 ezüsttollú nyíl [ezüsttollú nyíl ládikóba-> (183,31)-> 60 arany, -2 ÉP]. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [40 pontot használtál fel, van még 145.]

lm 40 41 41 mozogsz 40 41 41
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [38. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [39. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Innen csak egy út van: előre! [40. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [41. PONT.] Egyhelyben toporogsz.
[12 pontot használtál fel, van még 133.]

vv 205 109 elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 131.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 129.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[198,27] Ritka erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Dred Hornwill orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kultúrmasztodon. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 120 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel eltalálod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 11 kaját. 3 146 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 61, gyógyulás: 42, összesen: -19 ÉP}


(Továbbmész...) [198,26] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északnyugatról folyik délkeletre. Mohón iszol belőle. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Kaqxar lábát masszírozza. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy csápos otagi nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 172 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás II pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ez mellément. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! {KCC:} A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 30 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 25 életpontot vesztettél. {KCC:} Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Oopssz, ez mellément! {KCC:} A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 33 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 27 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 189, gyógyulás: 97, összesen: -92 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [198,25] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Kőagy előtt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ezoterikus mardel. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 71 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel farkát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel felnyársalod az ezoterikus mardel jobb vállát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. 13 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 10 drótszőrt. 1 837 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 14, gyógyulás: 46, összesen: +32 ÉP}

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát. [21 pontot használtál fel, van még 108.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[197,24] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ryuku gólem nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gólem bal lábát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a ryuku gólem bal lábát. (6 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a ryuku gólem testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gólem fémes combját. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a ryuku gólem fémes combját. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 145, gyógyulás: 167, összesen: +22 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Ahogy melózol, sűrű, fehér köd gyűlik a föld fölött. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Zinthurg támad rád.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg bal oldalát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel teljesen átdöföd a Zinthurg fejét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel felnyársalod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 408 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 7, gyógyulás: 36, összesen: +29 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 67 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a pszi őselementál testét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel eltalálod a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 871 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 31, gyógyulás: 51, összesen: +20 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Zinthurg támad rád.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Zinthurg testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Félrehajolsz, de a Zinthurg karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs. 1 408 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 17, gyógyulás: 33, összesen: +16 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Notermanthi intéz feléd kihívást.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 134 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Notermanthi testét. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel megérinted a Notermanthi jobb vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranylánc, 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő, egy aranytű, 2 gyöngymangó és egy vasérc. 5 102 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 38, gyógyulás: 71, összesen: +33 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 vas dobónyíl és egy nagy vaskulcs. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [196,23] Még mindig füves síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sebesült ryuku gólem közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gólem testét. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gólem fejét. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a ryuku gólem testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 78, gyógyulás: 69, összesen: -9 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [195,22] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy grok-képződményt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy bundás csirmáz!

Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
141 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy drasmólyom!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drasmólyom bal oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 6 madártollat. 193 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 11 madártollat. Miután lemásztál, továbbindulsz. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal tudod, hogy egy bűbájlidérc volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kronotapír. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronotapír testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-17 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kronotapír testét. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel megérinted a kronotapír bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-14 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a kronotapír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 4 096 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 56, gyógyulás: 105, összesen: +49 ÉP}

[83 pontot használtál fel, van még 25.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[194,21] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy bűbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg nagymester lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 94 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Sárkánytőrrel megbököd a quwarg nagymester jobb középső lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 541 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+1255 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 21, gyógyulás: 42, összesen: +21 ÉP}


(Továbbmész...) [193,20] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.

Látsz egy tűzbokrot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy friss csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [192,19] Síkság, továbbra is csak síkság. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy mély szakadék van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[18 pontot használtál fel, van még 7.]

ef 20 540 energia fejlesztése 20
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: e 10 0 0 élelemszerzés -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: e 10 0 0 élelemszerzés -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: ef 3 0 0 energia fejlesztése 3
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 6. BP: e 10 0 0 élelemszerzés -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A szervezetedet méreg pusztítja (-59 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 21, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját töm magába a ryuku ostromteknős. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 368 pontot. A következő körben tehát 363 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Seline, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah tanítványa vagy. Papi hited: 92. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 227. fordulód.

Erő: 39 (52) Szint: 40 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 30 (55) Támadás: 65 (69) Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 29 (39) Védekezés: 65 (73) Menekülés: 30 % Életkor: 36/141 év
Egészség: 34 (48) Életpont: 1152/1305 Jellem: gonosz (117) Tul. pont: 0
Szerencse: 46 (62) Varázspont: 1568/1253 Pénz: 48564 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 86/1 Pszi pont: 220/418 Halhatatlanság: 4 % EFejl: 4
Eddig összesen 3962 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25 719 TP-t kaptál. Jelenleg 8 667 339 TP-d van. A következő szinthez még 132 661 TP szükséges. Trófeáid: leviathán lárva, káoszszellem, triklem drakolder. A 199. fordulódban 2500 arany került a bankszámládra. 2534 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/25 ökölvívás: 26/62 szúrófegyverek: 40/52 (+5%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 34/53 (+5%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
192,19 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 235
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1578 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/5 (+36%) 2. nyomkövetés: 35/83 (+20%) 3. mászás: 18/87 (+1%)
4. csapdakészítés: 34/3 (+7%) 5. csapdaészlelés: 8/62 (+30%) 6. gyógyítás: 57/12
7. titkosírás: 2/84 8. felderítés: 31/81 (+5%) 9. szörnyidomítás: 15/73
10. teológia: 57/39 (+45%) 11. taumaturgia: 99/99 (+29%) 12. szerencsejáték: 1/83
13. versengés: 12/79 14. harcművészetek: 23/8 15. zene: 44/47 (+25%)
16. szörnyismeret: 16/87 17. pszi: 29/23 (+3%) 18. zárnyitás: 15/85
19. vadászat: 15/40 20. vitalitás: 1/83 21. bányászat: 34/22 (+4%)
22. úszás: 5/96 23. főzés: 9/21

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 18

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 10 darabot )
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
úszol max. Feltételes úszás max. 161 TVP-ért.
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50)
nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), trikornis (#104), őrült varázsló (#255), kputtyintó csalán (#247), mélység fattya (#199), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
halálos morf (#7618), purifikátor császár (#393), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (69,0) áldomás (#6) (9986,0) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443) Techiulan aurája (#261) erőpajzs I (#12)
mentális pajzs (#72) esszenciavédelem 2 (#188) az elme hatalma (#123) Pörhemór köre (#205) (95,41,1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
csontváz (#48) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 95. labirintus (198,28). erdei bölcs háza (666): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 124, 125, 126, 127, 128, 131, 134, 170, 175.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16, 26, 35, 43, 44, 46, 49.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1626, az összesen kapott pontszám: 173500. (összesen ölhető: 1626 ) Eddig 5 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 80 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5020 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 ezüstdarab (#326) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 manakristály (#500)
4 spiritusz (#170) 2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
137 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 aranytű (#272)
1 borkonyó bibe (#312) 1 borostyán függő (#162) 10 drótszőr (#37)
1 ezüst kulcs (#184) 1 fűszertartó (#210) 4 gyöngymangó (#135)
6 kaja (#2) 1 kholden kulcs (#470) 1 lapockacsont (#33)
16 madártoll (#112) 1 móri gyümölcs (#116) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 óndarab (#85) 1 quwarg tojás (#360) 3 sáfránypor (#211)
1 Thargodan esszencia (#328) 2 vas dobónyíl (#189) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

191 192 193 194 195 196 197 198 199
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
(192,19) 28. jellempróba, Tharr oltár
(193,20) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(194,21) bűbájlidérc (#761), phua-kúp (#372), 34. jellempróba, oltár, quwarg nagymester (#214)
(195,22) grok-képződmény (#149), 34. jellempróba, Dornodon oltár, bundás csirmáz (#93), drasmólyom (#60), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286)
(196,23) ryuku gólem (#394), Raia oltár, 38. jellempróba
(197,24) ryuku gólem (#394), Zinthurg (#180), pszi őselementál (#258), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), 43. jellempróba, Sheran oltár
(198,25) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 32. jellempróba, ezoterikus mardelek (#184), bűbájlidérc (#761)
(198,26) patak, Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), csápos otagi (#395)
(198,27) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), kultúrmasztodonok (#227)
(198,28) a 95. labirintus bejárata, tündöklő szobor (#1587), Tharr oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek