225. forduló, 227. forduló, Anton Andemon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 29. 12h:06'
EZ A 518. JÁTÉKHETED, 226. FORDULÓD
519. játékheted kezdete: okt. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5548
SZÁMLA : XXXX

ANTON ANDEMON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 68. pontnál.
Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. A teremtés zsákja létrehozott 1 tükröt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+79 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+92 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 366.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 366.]

* 3. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [10 pontot használtál fel, van még 356.]

* 4. KP: hh 1269 1618 2306 használod az 1269. tárgyat az 1618. tárgyat a 2306. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+10 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 362.]
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 353.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 352.]

* 5. KP: bb 347 1 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

* 6. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 332.]

* 7. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 327.]

* 8. KP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

a 172 3860 3 átadod a 172. tárgyat a 3860. kalandozónak (3 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 3 téfea-agyat Jokkmokk részére. [5 pontot használtál fel, van még 322.]

a 152 3860 44 átadod a 152. tárgyat a 3860. kalandozónak (44 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. [-4 TU.] Ok, sikeresen átadtál 44 vasércet Jokkmokk részére. [5 pontot használtál fel, van még 317.]

a 264 3860 23 átadod a 264. tárgyat a 3860. kalandozónak (23 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 23 remák szivet Jokkmokk részére. [5 pontot használtál fel, van még 312.]

a 3 3860 12 átadod a 3. tárgyat a 3860. kalandozónak (12 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 12 vizestömlőt Jokkmokk részére. [5 pontot használtál fel, van még 307.]

a 657 3860 15 átadod a 657. tárgyat a 3860. kalandozónak (15 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 15 aurach fogat Jokkmokk részére. [5 pontot használtál fel, van még 302.]

a 713 3860 2 átadod a 713. tárgyat a 3860. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 berzerker tüskét Jokkmokk részére. [5 pontot használtál fel, van még 297.]

a 133 3860 3 átadod a 133. tárgyat a 3860. kalandozónak (3 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 3 csuklyavirágot Jokkmokk részére. [5 pontot használtál fel, van még 292.]

a 654 3860 1 átadod a 654. tárgyat a 3860. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 darázsfarkat Jokkmokk részére. [5 pontot használtál fel, van még 287.]

a 665 3860 18 átadod a 665. tárgyat a 3860. kalandozónak (18 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 18 elkarog szőrt Jokkmokk részére. [5 pontot használtál fel, van még 282.]

a 712 3860 2 átadod a 712. tárgyat a 3860. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 etra hályogot Jokkmokk részére. [5 pontot használtál fel, van még 277.]

a 310 3860 10 átadod a 310. tárgyat a 3860. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 10 galachmitot Jokkmokk részére. [5 pontot használtál fel, van még 272.]

a 199 3860 1 átadod a 199. tárgyat a 3860. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 karbin plazmát Jokkmokk részére. [5 pontot használtál fel, van még 267.]

a 205 3860 1 átadod a 205. tárgyat a 3860. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 kazmár gyökeret Jokkmokk részére. [5 pontot használtál fel, van még 262.]

a 304 3860 7 átadod a 304. tárgyat a 3860. kalandozónak (7 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 7 kőszemet Jokkmokk részére. [5 pontot használtál fel, van még 257.]

a 667 3860 5 átadod a 667. tárgyat a 3860. kalandozónak (5 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 5 nektoraf faggyút Jokkmokk részére. [5 pontot használtál fel, van még 252.]

a 239 3860 1 átadod a 239. tárgyat a 3860. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 pular kristályt Jokkmokk részére. [5 pontot használtál fel, van még 247.]

a 360 3860 40 átadod a 360. tárgyat a 3860. kalandozónak (40 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 40 quwarg tojást Jokkmokk részére. [5 pontot használtál fel, van még 242.]

a 678 3860 2 átadod a 678. tárgyat a 3860. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 smaragdkövet Jokkmokk részére. [5 pontot használtál fel, van még 237.]

a 328 3860 1 átadod a 328. tárgyat a 3860. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 Thargodan esszenciát Jokkmokk részére. [5 pontot használtál fel, van még 232.]

a 213 3860 2 átadod a 213. tárgyat a 3860. kalandozónak (2 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 xirnox szivet Jokkmokk részére. [5 pontot használtál fel, van még 227.]

tv 50 97 támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot a 97. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. Támadó varázslatok listájára került: agykorbács. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

hh 1253 1253 522 használod az 1253. tárgyat az 1253. tárgyat az 522. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 221.]
Még nem múlt el az előzőleg beszippantott csillezsályalevél hatása. Miért is használnál még egyet? [0 pontot használtál fel, van még 221.]
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még 220.]

h 1228 3 használod az 1228. tárgyat
Leöntöd a torkodon 3 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +5 támadás a forduló végéig. [6 pontot használtál fel, van még 214.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 209.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 204.]

vi 10 4 35 viselkedésed: 10 4 35
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. A szörnyeket és az ellentétes jellemű kalandozókat megtámadod, a többiekkel barátságos vagy. Barátsági szinted mostantól 4. Ha életerőd az eredeti érték 35 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 204.]

lm 39 mozogsz 39
Bekukkantasz a kis terembe. [67. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [65. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Haladsz előre. [64. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [63. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [62. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [55. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [47. PONT.]
Összefutsz Kardtörő Kőpengével. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: kopasz. Felszerelését egy hegyi góliát trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy q. rohamosztagos trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged.
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [46. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [44. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [40. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [38. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [39. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kisebb quwarg isten van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. 164 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 85 életpontot vesztettél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Fokozatosan bamba, nyáladat csorgató szerencsétlenné válsz, egyre tompábban mozogsz. Összes varázspontod elillant. (átmenetileg -10 védettség, -10 támadás, permanensen -3 max. VP) Végleg elfelejtetted tolvajvér nevű varázslatodat. Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 tolmokov-koktél. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (61 életpontot vesztettél.) Meglengetve a raptor szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a kisebb quwarg isten fejét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) A kisebb quwarg isten csáprágójával feltépi a torkodat. (2 támadástól 261 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit.
{Csatastatisztika; sebzés: 593, sebződés: 571, gyógyulás: 53, összesen: -518 ÉP}

Minden elsötétül előtted... Ez már bizonyosan a halál. [75 pontot használtál fel, van még 129.]
Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+276 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

105 106 107
95
96
97
(106,96) a 244. labirintus bejárata, kisebb quwarg isten (#213)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[105,95] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Vemhes Guppi hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 16 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem bal lábát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Meglengetve a raptor szablyát a másikra ugrasz. Raptor szablyával párszor kilyukasztod a smaragdgólem jobb oldalát. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a smaragdgólem bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gólem talizmán. 3 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 91, gyógyulás: 19, összesen: -72 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +96 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +97 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +85 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt quwarg közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a raptor szablyát ellenfeledre támadsz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg jobb első lábát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az élőholt quwarg bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 119.]
[0 pontot használtál fel, van még 119.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 119.]

lm 39 mozogsz 39
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

ef 17 513 energia fejlesztése 17
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-17 TU.] [119 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 1576 15 0 használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: tf 1 15 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-40 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 19, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le az ősi szilmill. Egy kaját habzsol be a goldugar. 2 kaját bezabál a mélységi grittang. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 367 pontot. A következő körben tehát 362 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Anton Andemon, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 226. fordulód.

Erő: 42 (53) Szint: 26 Merészség: 10/4 Magasság: 144 cm
IQ: 31 (49) Támadás: 30 (32) Agresszió: 4 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 30 (38) Védekezés: 59 (64) Menekülés: 35 % Életkor: 31/32 év
Egészség: 34 (37) Életpont: 483/443 Jellem: jó (115) Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (32) Varázspont: 737/100 Pénz: 925 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 40/5 Pszi pont: 166/247
Eddig összesen 2496 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 871 TP-t kaptál. Jelenleg 1 986 564 TP-d van. A következő szinthez még 13 436 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, kisebb quwarg isten, acélkolosszus. A 177. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5500 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *23/100 vágófegyverek: 33/12 (+2%) dobófegyverek: 29/83 (+2%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (10 -19.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (20 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -30.); tolmokov-koktél (#351) (31 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
105,95 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 117
A Végzet Vermében a 17. szinten jársz. Ebben a hónapban 5 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 109,109

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 149 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/10 2. nyomkövetés: 39/94 (+5%) 3. mászás: 9/57
4. csapdakészítés: 27/28 (+6%) 5. csapdaészlelés: 17/44 6. gyógyítás: 34/15
7. titkosírás: 12/24 8. felderítés: 14/63 9. szörnyidomítás: 7/76
10. taumaturgia: 68/10 (+7%) 11. szerencsejáték: 2/40 12. versengés: 9/8 (+10%)
13. harcművészetek: 16/10 14. zene: 18/21 15. szörnyismeret: 21/3
16. pszi: 28/7 (+5%) 17. zárnyitás: 15/63 18. vadászat: 2/87
19. bányászat: 24/79 20. testépítés: 5/11 21. főzés: 10/55
22. csapatmunka: 1/80

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 60% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), érző szívű dromedár (#753), bávatag golombár (#165) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP) savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) varázspáncél (#156) Techiulan aurája (#261) mentális pajzs (#72)
láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> kétfejű troll (#163) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
agybénítás (#114) >> varkaudar felderítő (#7133) agybénítás (#114) >> varkaudar íjász (#687)
agybénítás (#114) >> varkaudar bajnok (#190) agybénítás (#114) >> Mnebolath (#237)
izomernyesztés (#33) >> varkaudar behemót (#189) izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem sav ellen (#36) >> kisebb quwarg isten (#213)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) tompítás (#40) >> Mnebolath (#237)
varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)
tompítás (#40) >> hegyi góliát (#244) tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) varázsvédelem (#34) >> szeppent rákfatty (#186)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
ősi szilmill (#7455) (-2 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 53, 54, 72, 73, 126, 170, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1, 16.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián.
Harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 85 TU. szükséges még: 5 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 977 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 aurach fog (#657) 2 berzerker tüske (#713) 1 csillezsályalevél (#1253)
3 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654) 1 deus ex machina (#1)
18 elkarog szőr (#665) 2 etra hályog (#712) 1 fekete gyöngy (#99)
10 galachmit (#310) 3 gyógykenőcs (#313) 3 kaja (#2)
1 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 7 kőszem (#304)
1 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 5 nektoraf faggyú (#667)
3 ork csodaszer (#1228) 1 pular kristály (#239) 40 quwarg tojás (#360)
23 remák szív (#264) 2 smaragdkő (#678) 3 téfea-agy (#172)
1 Thargodan esszencia (#328) 5 tolmokov-koktél (#351) 1 tudás gyöngye (#522)
2 varázskő (#305) 44 vasérc (#152) 2 víz (#27)
12 vizestömlő (#3) 2 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
38 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 gólem talizmán (#811)
1 tükör (#43)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

104 105 106
94
95
96
(105,95) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, művészi porolit (#720), smaragdgólem (#417), élőholt quwarg (#202)

Üzenet küldése a karakternek