Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jan. 15. 12h:07' EZ A 1098. JÁTÉKHETED, 226. FORDULÓD 1099. játékheted kezdete: jan. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5547 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 6. KP: v 86 0 0 | elmormolod a 86. varázslatot |
* 7. KP: v 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
* 8. KP: v 178 0 0 | elmormolod a 178. varázslatot |
* 9. KP: v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger bal oldalát. (8 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a magger éles mandibuláját. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a magger testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 028 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a csontváz bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a csontváz jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a csontváz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz testét. (8 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a csontváz testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
50 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [169,48] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy norpadolótika. {támadása: 46.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (8 támadással 176 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a norpadolótika egyik csápját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [168,49] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Találsz egy friss csatamezőt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy magger. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Itt csata lesz.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 57 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a magger testét. (8 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a magger éles mandibuláját. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a magger fejét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 32 életpontot sebeztél. Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A magger még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 028 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tetemember bűzlő testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc jobb vállát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 51 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (8 támadással 168 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon bal vállát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a kultúrmasztodon bal első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}
(Továbbmész...) [166,48] Továbbra is síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tetemember testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű bal szárnyát. (8 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával eltalálod a dögkeselyű testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. Belecsipked a dögkeselyű a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra testét. (8 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a nómenklatúra testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 37 életpontot sebeztél. A nómenklatúra feléd harap, de sikertelenül. A nómenklatúra csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A nómenklatúra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az epokitféreg testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 4 ragasztót.) 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az orgoró jobb oldalát. (8 támadással 64 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgoró fejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az orgoró fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 32 életpontot sebeztél. Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az orgoró ollója a levegőben csattan. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (8 támadással 172 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 36 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 572, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [165,50] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
(Továbbmész...) [164,51] Még mindig bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
ILLATOS RÓZSASZÁL (1595. TÁRGY) Már régóta közszájon forog, hogy High Density a Szabad Kompánia Ghalla-szerte ismert Vajákosa elképesztő buzgalommal gyűjtögeti a mákrózsákat, de egészen a mostani pillanatig nem adtál hitelt ennek a szóbeszédnek. Ám most összefutottál vele, s azonnal gyanút fogtál; valami megváltozott rajta. Percekig töprengtél, hogy mi lehet ez; hiszen éppen olyan ronda kis árnymanó, mint volt, sem borzas, vörös haja sem az egyetlen szeméből sugárzó gúny sem változott, sőt szemkötője sem lett tisztább. Már messzire jár a "manó-maca" amikor beugrik: az illata. Nem bűze, hanem illata volt, méghozzá elképesztően finom és bódító! Hiába feszített hírhedetten bűzös olimpiai nyeremény csizmájában, felejthetetlenül kellemes illat lengte körül, nem a megszokott dögletes szag! Szóval ezen dolgozott a Vajákos, ezért kutatott olyan odaadóan a mákrózsák után; hogy meglelje közülük a legnemesebbiket, melynek illata annyira édes és varázslatos, hogy képes elnyomni minden kellemetlen szagot és gyomorforgató kipárolgást. Ha te is kedvet kaptál a különleges rózsa felkutatásához, igyekezz és gyűjts 100 mákrózsát, majd szánj rá 30 TVP-nyi időt a tanulmányozásukra, s ha szerencséd van, talán Te is rábukkansz és olyan varázslatosan illatozó virágszállá válhatsz, mint High Density! [Megjegyzés: ha birtokodban van Density illatos mákrózsája, akkor kevesebb eséllyel leszel rosszul a szörnyek orrfacsaró bűzétől.] |
ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT) Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat. |
ARANYTERMŐ LÁDIKÓ (504. TÁRGY) Az aranytermő ládikó egyike a legbecsesebb varázstárgyaknak, nem csoda, hogy csak különleges és embert próbáló feladatok végrehajtása után lehet hozzájutni. Az aranytermő ládikó ugyan nem termel hipp-hopp aranyat a csupasz levegőből, de azonkívül szinte mindenből, aminek egyébként értéke van. Mágia dolgozik itt, de nem az a fajta, amelyre gondolsz: az egyszerű doboz nem változtatja meg a tárgyak molekuláris és atomszerkezetét, mint egyes varázslatok. Egyszerűen csak elteleportálja a belé helyezett tárgyakat egy kereskedőhöz, aki a megfelelő úton-módon visszaküldi a tárgy ellenértékét, amely a dobozban jelenik meg. A dolognak csak két hátulütője van: nagy ritkán a boltos átver, azaz azt állítja, hogy a tárgyat nem kapta meg, és nem kapod meg az ellenértéket - ez hasonlatos az alkímia varázslat kudarcához. Másrészt, a doboz mágikus erőterét üzemeltető erőforrás a te energiádból táplálkozik, azaz minden használatakor sebződsz 2 ÉP-t, ha ebbe belehalnál, vesztesz 3 VP-t (varázsenergiád így negatívba is lemehet). Ha egyszerre egy tárgyból többet raksz a ládikóba, akkor is csak egyszer kell a használati költséget kifizetned. Az aranytermő ládikó használata általában automatikus, bármikor, amikor olyan tárgyhoz jutsz, amit a HU paranccsal eladnál vagy eldobnál, ehelyett berakod a ládikóba. Ezenkívül kiadhatod a H 504 parancsot, ekkor minden nálad levő, HU-val ellátott tárgyat beleraksz - persze a KF-eltekből ilyenkor is meghagysz egyet. Ebben az esetben a láda használata 5 TVP-be kerül. Erre igazándiból csak a ládikó megszerzésekor és újabb HU parancsok kiadásakor lehet szükség. |
Erő: | 42 (59) | Szint: | 25 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 24 (45) | Támadás: | 47 (49) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 19 (29) | Védekezés: | 75 (80) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 154/154 év |
Egészség: | 19 (29) | Életpont: | 494/487 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 19 (50) | Varázspont: | 751/97 | Pénz: | 3193 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 36/3 | Pszi pont: | 120/97 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/19 | ökölvívás: | 15/38 | szúrófegyverek: | 18/28 (+42%) |
vágófegyverek: | 22/20 (+12%) | ütőfegyverek: | 22/7 | lőfegyverek: | 28/56 (+5%) |
dobófegyverek: | 2/98 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (200%) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -); hófehér nyílvessző (#1921) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
164,51 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 32 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 57, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1348 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/49 | 2. nyomkövetés: | 63/16 (+6%) | 3. lopás: | 3/34 |
4. mászás: | 9/92 | 5. csapdakészítés: | 17/65 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 6/47 |
7. gyógyítás: | 33/17 | 8. titkosírás: | 4/6 | 9. felderítés: | 21/27 (+10%) |
10. szörnyidomítás: | 11/74 (+6%) | 11. teológia: | 50/21 (+13%) | 12. taumaturgia: | 52/63 (+18%) |
13. szerencsejáték: | 1/10 | 14. versengés: | 9/4 | 15. harcművészetek: | 4/86 |
16. zene: | 23/22 | 17. szörnyismeret: | 4/9 | 18. pszi: | 15/41 (+7%) |
19. zárnyitás: | 1/15 | 20. vadászat: | 13/77 | 21. bányászat: | 26/17 |
22. úszás: | 18/10 | 23. főzés: | 7/3 (+17%) | 24. csapatmunka: | 2/47 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 51% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 15 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 48 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
manó (#36) (csak egyszer), nyuhaj karbin (#110), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
Jégmágusok Szövetsége (#9169), manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), kronotapír (#286) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) |
Symulf rúnája (#182) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), agykorbács (#97), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | szintszívó (#96) | jégcsóva (#41) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
jégcsóva (#41) | >> | szutykos remák (#191) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Krogan, a pusztító (#7001) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (teljesítve) |
2.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
3.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLV. olimpián. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 167, pontszámod: 2 069. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 44 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 117 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | arany (#50) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) | 13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bumeráng (#249) | 12 | kaja (#2) | |||
2 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | kőszem (#304) | 6 | madártoll (#112) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 1 | mutáns csont (#331) | 2 | nyu-shuriken (#157) | |||
1 | rézsisak (#72) | 2 | szöges páncél (#65) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | tyrex csont (#280) | 22 | ubuk tüske (#131) |
163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | |
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|