225. forduló, 227. forduló, Pöti Danon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 4. 15h:07'
EZ A 762. JÁTÉKHETED, 226. FORDULÓD
763. játékheted kezdete: ápr. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3936
SZÁMLA : XXXX

PÖTI DANON KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,81] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 10. szinten/térképen, a 41. pontnál.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ). Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mandibulapengét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+55 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+4 kaja.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 572.]

* 2. KP: v 15 133 1 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csuklyavirág. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 567.]

* 3. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 557.]

* 4. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 557.]

* 5. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 557.]

* 6. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

* 7. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 552.]

* 8. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Rutinos kovácsmester módjára megélezed fegyvereidet a fenőköveddel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 544.]

* 9. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 539.]

* 10. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 534.]

v 72 elmormolod a 72. varázslatot
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 529.]

h 1228 3 használod az 1228. tárgyat
Leöntöd a torkodon 3 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +5 támadás a forduló végéig. [6 pontot használtál fel, van még 523.]

ek 7 7 7 t. energia kisütése: 7 7 7
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+7 titkosírás.) [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 523.]

kb 2 20 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 523.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Elhagyod a Végzet Vermét, a kulcs visszarepít a kiinduló mezőre. [10 pontot használtál fel, van még 513.]

tim 100 titkosírás megfejtése 100 pontért
Bár nem vagy írásszakértő, azért megpróbálkozol a kúp titkosírásának megfejtésével. Az eredmény közepes.

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). [100 pontot használtál fel, van még 413.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[143,80] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy tűzfőnix egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled.

Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 160 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt!
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 160, gyógyulás: 0, összesen: -160 ÉP}

Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál... [5 pontot használtál fel, van még 408.]
Hirtelen valami hatalmas erő ragad a magasba. Ilyen lenne a halál? A földre huppanva, sokáig várod a fanfárok zenéjét. Aztán félve kinyitod a szemed. A jelek szerint még mindig élsz! Néhány percbe telik, amíg rájössz, hogy hogyan menekültél meg: a deus ex machina, amely nálad volt, mentette meg az életedet. A varázstárgy, mielőtt végleg eltűnt volna, még néhány sebedet is begyógyította... (+233 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

142 143 144 145
79
80
81
82
(143,80) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 42. jellempróba, művészi porolit (#720), vortexmágus (#418)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[142,80] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy ryuku csapásvezető. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Felismered. Ez egy drakolich. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) [0 pontot használtál fel, van még 408.]
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bolyongó lidérc volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) Nekikészülsz, hogy bemássz a vízbe, azonban hatalmas, szürke testek villannak meg a vízben, és ráébredsz, hogy maximum fél percig maradhatnál életben, ha nekikezdenél átúszni a csatornát.

(Továbbmész...) [142,79] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hmm, csak egy epokitféreg. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az epokitféreg testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki az epokitféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy élőholt hadúr.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt hadúr rothadó testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt hadúr jobb karját. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az élőholt hadúr jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 31 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 110, gyógyulás: 0, összesen: -110 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bolyongó lidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 398.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[142,78] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ezoterikus mardel. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az ezoterikus mardel farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 10 drótszőrt. 1 375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy szubreális vámpír.

Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Felfénylik az állatvédelem! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír ködös testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a szubreális vámpír bal lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a szubreális vámpír ködös testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt ősmágus.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 84 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+51 életerő.)

(Továbbmész...) [143,77] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő erszényes elkarog mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog farkát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog bal lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz az erszényes elkarog patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 elkarog szőrt. 917 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy quwarg szellem száll szembe veled.

Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 52 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem bal oldalát. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Telibe kapod a jégcsóvát. (78 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 2 darázsfarok, nyílvessző, 51 tinta, 2 quwarg tojás, 9 gyöngymangó, 3 ugh méreg. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 130, gyógyulás: 0, összesen: -130 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+55 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+56 életerő.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

(Továbbmész...) [144,76] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kultúrmasztodon. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kultúrmasztodon testét. (6 támadással 213 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a kultúrmasztodon testét. (6 támadással 85 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 12 kaját. 2 354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Felismered. Ez egy lidércúr. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. [105 pontot használtál fel, van még 293.]

m 2 8 7 mozogsz keletre, északra, északnyugatra
[145,76] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi csatamezőt. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Utad során felfedezel egy halálbokort. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy kultúrmasztodon közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kultúrmasztodon ormányát. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a kultúrmasztodon ormányát. (6 támadással 80 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 10 kaját. 2 354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+56 életerő.)

(Továbbmész...) [145,75] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwarg bolyt. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg királynő!

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a quwarg királynő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg parafenomén!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-12 támadás))! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál ((-12 támadás))! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál ((-12 támadás))! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg parafenomén bal oldalát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 24 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 ezüsttőrt. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [144,74] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy csontgólem.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) A csontgólem cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) A borzalmas ütés ripityára törte a bal kezedben levő tárgyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 151, gyógyulás: 0, összesen: -151 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+58 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+58 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [140 pontot használtál fel, van még 153.]

tim 100 titkosírás megfejtése 100 pontért
Sajnos nem találsz semmilyen titkosírást sem. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

szk 230 keresed a 230. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy zoloboo sámánt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

* 1. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 148.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-23 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 22, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a ragyás burástya. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 148 pontod maradt, ebből a következő körre 148 pontot vihetsz át. Kapsz még 367 pontot. A következő körben tehát 515 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Pöti Danon, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 226. fordulód.

Erő: 35 (45) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 126 cm
IQ: 27 (33) Támadás: 33 (35) Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 29 (35) Védekezés: 46 (51) Menekülés: 30 % Életkor: 87/89 év
Egészség: 26 (32) Életpont: 453/140 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (33) Varázspont: 741/2 Pénz: 1205 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 52/2 Pszi pont: 129/100 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2581 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 859 TP-t kaptál. Jelenleg 1 792 206 TP-d van. A következő szinthez még 207 794 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, éltető morf, ongóliant. A 217. fordulódban 5101 arany került a bankszámládra. 5305 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/75 ökölvívás: 15/62 (+8%) vágófegyverek: 37/28 (+4%)
ütőfegyverek: 1/52 lőfegyverek: 20/91 (+6%) dobófegyverek: 30/65 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -16.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (17 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
144,74 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 149
A Végzet Vermében a 10. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél.
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 61, 65, 58, 59, 62, 88

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 937 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 62/84 (+60%) 2. nyomkövetés: 43/69 3. mászás: 15/32 (+7%)
4. csapdakészítés: 30/3 (+10%) 5. csapdaészlelés: 7/52 6. gyógyítás: 34/20 (+162%)
7. titkosírás: 11/2 (+62%) 8. felderítés: 15/77 9. szörnyidomítás: 12/87
10. teológia: 29/48 (+7%) 11. taumaturgia: 35/52 12. szerencsejáték: 3/31
13. versengés: 13/62 (+9%) 14. zene: 6/34 15. szörnyismeret: 26/52
16. pszi: 16/30 (+10%) 17. zárnyitás: 1/48 18. vadászat: 5/60
19. bányászat: 29/58 20. úszás: 7/56 21. főzés: 14/8

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), Dögvész (#7495), Poomr Ko (#957) (csak egyszer), nómenklatúra (#158), ragyás burástya (#111) (csak egyszer), alpesi tehén (#91) (csak egyszer), Mnebolath (#237)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
fémbontó szójer (#150), nómenklatúra (#158), pszi elementál (#221), drakolich (#760), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778), gonoszok (#988)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 14 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)
mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143) lángcsóva (#31) >> Dögvész (#7495)
lángcsóva (#31) >> Thargodan csontváz (#297) lángcsóva (#31) >> varkaudar varázsló (#271)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Dögvész (#7495) elektromos pajzs (#51) >> drakolich (#760)
hhaar burka (#32) >> mocsárivérc (#7143)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +13 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
54, 58, 59, 60, 61, 62, 65, 66, 68, 81, 88, 126, 175, 189, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 8, 14, 16, 18, 44, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 369 (limit: 390), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 40010.
Az első Végzet Vermében 1 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 22 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 64 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 19 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 darázsfarok (#654) 1 deus ex machina (#1) 9 gyöngymangó (#135)
1 madártoll (#112) 1 nyílvessző (#108) 3 ork csodaszer (#1228)
2 quwarg tojás (#360) 1 rövid kard (#171) 51 tinta (#101)
10 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
37 arany (#50) 2 bomló esszencia (#2367) 10 drótszőr (#37)
1 elkarog szőr (#665) 1 ezüsttőr (#322) 49 kaja (#2)
1 mandibulapenge (#125) 4 ragasztó (#83) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 ugh méreg (#166) 8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

141 142 143 144 145 146
73
74
75
76
77
78
79
80
81
(142,78) ezoterikus mardel (#184), szubreális vámpír (#223), élőholt ősmágus (#179)
(142,79) epokitférgek (#147), élőholt hadúr (#371)
(142,80) ryuku csapásvezető (#778), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(143,77) erszényes elkarog (#354), quwarg szellem (#676)
(144,74) szopógödör (#177), csontgólem (#392)
(144,76) kultúrmasztodon (#227), oltár
(145,75) quwarg boly (#359), kihívás tornya (#502), 38. jellempróba, oltár, quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248)
(145,76) ősi csatamező (#263), tavacska, 48. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), kultúrmasztodon (#227)

Üzenet küldése a karakternek