225. forduló, 227. forduló, Bono összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. júl. 18. 22h:27'
EZ A 292. JÁTÉKHETED, 226. FORDULÓD
293. játékheted kezdete: júl. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1993
SZÁMLA : XXXX

BONO KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,52] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 Éjmágus tükrét (5000 arany).
Hatalmas kiáltást hallasz a hátad mögül, rémülten fordulsz meg. Egy sötét alak tornyosul feléd, kezében ostor. "Munkára kutya!" üvölti, majd megsuhogtatja fegyverét. Kapkodva rakosgatod a köveket, már nem is olyan sok kell hozzá, hogy kész legyen az oltár. De alig fejezed be, újabb parancs csattan: "Ásni!". Rohanvást indulsz a közeli dombra, talán néhány óndarab csillapítja gazdád dühét. Verítékben fürödve ébredsz.
Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat. A teremtés zsákja létrehozott 1 tükröt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+51 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+135 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+34 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy arató csattanat nyomára vezet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 365.]

* 1. KP: vv 71 24 26 elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 363.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 361.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 359.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 359.]

* 3. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

* 4. KP: bb 347 1205 209 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1205 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

* 5. KP: v 188 0 0 elmormolod a 188. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted az esszenciavédelem 2 varázslatot! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 354.]

h 341 315 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 100 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

dd 56 4 415 eldobod az 56. tárgyat a 4. tárgyat a 415. tárgyat
Elhajítasz 45 mákrózsa virágot. Elhajítasz 3 botot. Sajnos nincs nálad aranypikkely. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

d 92 3 eldobod a 92. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 kötelet. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

hu 111 108 229 hulladék: 111 108 229
Hulladék, ezért nem gyűjtesz hosszú íjat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nyílvesszőt. Hulladékgyűjtés törölve: obszidián karkötő. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

h 341 1527 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 360 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

h 341 1562 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 240 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

h 341 397 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 200 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

h 341 1558 5 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 900 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

hu 201 334 661 hulladék: 201 334 661
Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyíkfüvet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz acéltűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz alligátorbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

hu 652 110 104 hulladék: 652 110 104
Hulladék, ezért nem gyűjtesz darázsszárnyat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vapár ágat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fémrudat. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

hu 41 416 236 hulladék: 41 416 236
Hulladék, ezért nem gyűjtesz grákóbőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz teknőcteknőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lajhár csontot. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

hu 655 453 47 hulladék: 655 453 47
Hulladék, ezért nem gyűjtesz liumbe hajtást. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mágusköpenyt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz surranó kígyó bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
H 2306 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

kpb 3 kezd. parancs berakása: 3

hh 1100 2306 használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 353.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 353.]
[A parancs tárolásra került.]

bb 2452 60 beraksz a bankba a 2452. tárgyat (60 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 60 morf esszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

h 2452 2320 használod a 2452. tárgyat
Egy morf esszenciát szétkensz az arcodon, közben révetegen forgatod a Végzet Kulcsát. Az összes morfod új alakot ölt! Ezt a mókát eddig 1 alkalommal játszoddal el, legközelebb 20 morf leölése után teheted meg megint. [5 pontot használtál fel, van még 348.]

ek 302 2 t. energia kisütése: 302 2
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 298.]

ek 302 6 t. energia kisütése: 302 6
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 248.]

dx 2 repítsen a d.ex.m. 2 lépésig
Mentálisan összpontosítasz. Igen, a következő pillanatban érzed, létrejött a kapcsolat a deus ex machinával! Utasítod, hogy vészhelyzetben 6 mérföldre repítsen el. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

h 697 800 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+294 varázspont, -588 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 248.]
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag sötét italt. A hatás rögtön érezhető! ( +588 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 248.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

vps 100 VP spórolása: 100
Félreraktunk, letiltottunk neked 100 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 248.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

115 116 117
51
52
53

[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Utad során felfedezel egy Arénagödröt. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.).
(Feltételes készítés:) Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a varázsital főzése varázslatot! Miközben forralod a főzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fő komponenseket és kimondod a megfelelő varázsszavakat. Elkészült a nagy mű! [-30 varázspont.] Erőd TF-elődött. Legyártottál 2 sötét italt. Erőd TF-elődött.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 228.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vörös rakolits.

Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a vörös rakolits testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával kegyetlenül megütöd a vörös rakolits egyik karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy ősdentor.

Gyorsan felraksz egy gázpajzs varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően gázpajzs védelmednek.) Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Marokra fogva a Halálpörölyt a másikra rohansz. Halálpöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor fejét. (7 támadással 388 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával néhányszor megcsapod az ősdentor bal lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel gázpajzs van rajtad.) Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (97,107)-> 35 arany, -2 ÉP] 3 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 542, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar varázsló.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló bal lábát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar behemót.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót testét. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával jól megszúrod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával eltalálod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A varkaudar behemót mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy norpadolótika.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika testét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar bajnok.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok jobb karját. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megcsapod a varkaudar bajnok jobb karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Hárításod megcsúszik, a varkaudar bajnok fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 22, gyógyulás: 1, összesen: -21 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vörös rakolits.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vörös rakolits testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával iszonyatosan megcsapod a vörös rakolits testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 10 életpontot vesztettél. A vörös rakolits most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 sáska amulett. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar bajnok.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 15 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával eltalálod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 143.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[96,107] Továbbmész a város utcáján. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sörsátrat. Találsz egy Khór szobrát. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy ork bérgyilász nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az ork bérgyilász jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával iszonyatosan megcsapod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Az ork bérgyilász gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (96,108)-> 14 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (97,107)-> 2 arany, -2 ÉP] 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Fősátor (770. épület.). Egyszercsak megpillantod egy vörös, tarajos hajú, villámló tekintetű varkaudar férfi táborát. Bőre olajbarna, és rücskös. Amint meglát, gúnyosan végigmér. Ő a varkaudarok népének ünnepelt arénabajnoka. Dornodon misszionáriusa. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy Jerome köpenyét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ritualista övet, egy ryuku függőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy királyi lovag trófea, egy királyi őrjáratos trófea és egy tektonikus kvatáns trófea díszíti. Övén 25 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy kvatáns pajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd csataremák. Auráját érzékelve máris tudod, ugyanolyan sötét, mint a Tied. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.

(Továbbmész...) [97,107] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledő orgyilkos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az orgyilkos fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Látsz egy fény szentélyét. Látsz egy nekrofunt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 1 acéltűt 1 aranyért, 2 alligátorbőrt 20 aranyért, 1 darázsszárnyat 4 aranyért, 2 fémrudat 16 aranyért, 1 grákóbőrt 3 aranyért, 18 gyíkfüvet 18 aranyért, 1 hosszú íjat 20 aranyért, 6 lajhár csontot 18 aranyért, 2 liumbe hajtást 8 aranyért, 1 mágusköpenyt 200 aranyért, 7 nyílvesszőt 7 aranyért, 2 surranó kígyó bőrt 4 aranyért, 1 teknőcteknőt 12 aranyért, 1 vapár ágat 10 aranyért.
Találkozol Kopasz Gunymókkal. Egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Holmiját egy törpemammut cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: ugyanolyan sötét, mint a Tied.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: szeksztáns, szockó hólyag, szulfagor agyar, teremtés zsákja. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz Elmenivel. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy bányarém trófea, egy ongóliant trófea és egy renegát törpe trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy púpos burástya cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, ő is gonosz.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: mászókarom, mérgezett tüske, moa obszidián, moa smaragd, moa üveggömb, nagy aranykulcs. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " [18 pontot használtál fel, van még 125.]

ve 152 1 megveszed a 152. tárgyat 1
Vásároltál 1 vasércet. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

ve 3 10 megveszed a 3. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

ve 105 10 megveszed a 105. tárgyat 10
Vásároltál 10 evaporőr hájat. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

ve 226 1 megveszed a 226. tárgyat 1
Vásároltál 1 ramit követ. 6 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 125.]

ve 232 1 megveszed a 232. tárgyat 1
Vásároltál 1 ilkin ércet. 6 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 125.]

ve 239 1 megveszed a 239. tárgyat 1
Vásároltál 1 pular kristályt. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

ve 352 1 megveszed a 352. tárgyat 1
Vásároltál 1 mithrilt. 16 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 125.]

kt 3 5 elkészíted a 3. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 vizestömlőt. Erőd TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 25.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[116,52] Síkság, továbbra is csak síkság. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hadroszaurusz közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a hadroszaurusz bal első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a hadroszaurusz testét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával többször kegyetlenül megütöd a hadroszaurusz testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A hadroszaurusz fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 14 kaját. 1 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy változatos morf száll szembe veled.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 204 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a változatos morf testét. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-18 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a változatos morf testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával súrolod a változatos morf fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A változatos morf fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a változatos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 54, gyógyulás: 6, összesen: -48 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy domináns morf.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a domináns morf nyakát. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-27 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a domináns morf testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a domináns morf testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A domináns morf megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-39 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 592, sebződés: 97, gyógyulás: 7, összesen: -90 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 vámpírfogat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.)
[9 pontot használtál fel, van még 9.]

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 100 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

v 198 121 71 elmormolod a 198. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

be 839 bemész a 839. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[116,51] A sík vidéket bozótos váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy hadroszaurusz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a hadroszaurusz bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hadroszaurusz fejét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hadroszaurusz testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A hadroszaurusz fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a hadroszaurusz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 13 kaját. 1 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy változatos morf.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 204 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a változatos morf bal első lábát. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-12 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a változatos morf fejét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a változatos morf jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A változatos morf fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 39, gyógyulás: 4, összesen: -35 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy harcias morf.

Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 220 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a harcias morf bal lábát. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a harcias morf testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával súrolod a harcias morf jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 070 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 570, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Találsz nála 4 madártollat.
Találkozol egy rövid ezüsthajú, zöld szemű, kecskeszakállas árnymanó férfival. Fekete a bőre. Chara-din ministránsa. Egy csillogó nyakéket, egy Eldaran karkötőjét, egy grifftoll kesztyűt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy káosz szimbólumot, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy optiri agysisakot, egy örökkévaló jádekövét, egy réz varkaudar éremet, egy réztornyot, egy ritualista amulettet, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy mocsárivérc trófea, egy elit gárdista trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Mentális auráját felismered, ő is gonosz.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Madrogue. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: trikornis szarv, ugh méreg, vadászkés, varkaudar pálinka. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [9 pontot használtál fel, van még -5.]

szk 68 keresed a 68. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy móleont. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 1. BP: hh 396 336 507 használod a 396. tárgyat a 336. tárgyat az 507. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még -6.]
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még -8.]
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [1 pontot használtál fel, van még -9.]

* 2. BP: kb 347 1205 415 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1205 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még -9.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2019. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -9.]
A szervezetedet méreg pusztítja (-46 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 10, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -9 pontod maradt, ebből a következő körre -9 pontot vihetsz át. Kapsz még 367 pontot. A következő körben tehát 358 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉJMÁGUS TÜKRE (1100. TÁRGY)
Ez a jókora tükör, ha épp nincs rá szükség, akár öklömnyi helyen is elfér, akár egy megnyomorgatott zsonglőrlabda. Ha viszont gazdájának szüksége van rá, pillanatok alatt képes felvenni egy állványra erősített, vastag fakerettel övezett tükör alakját. Elég reggelente egyszer megpillantanod e varázstárgy által megszépített képmásodat ahhoz, hogy különösen jó napod legyen. A legfurcsább az egészben, hogy semmilyen, a régen élt Éjmágus gonoszságára utaló jelet nem találni sem a tükör működésében, sem az általa elért hatásban. Hacsak a tükör használatától erősödő hiúságérzetet nem tekintjük annak. Az Éjmágus tükrét H 1100 paranccsal használhatod, fordulónként egyszer - a cselekedet hatása a Hadiszerencse II. és az Erőpajzs III. varázslat hatásával tökéletesen egyenértékű lesz, így nem is adódik össze velük.

RAMIT KŐ (226. TÁRGY)
Ez egy furcsa, ezüstösen csillogó kőzetfajta. Közelebbről megvizsgálva, a felületén hajszálvékony, fekete vonalakat veszel észre, amelyek körbefutják az egész követ. A ramit könnyen morzsolható, felülete kissé szivacsos tapintású. Vajon mire lehet jó?

ILKIN ÉRC (232. TÁRGY)
Az ilkin érc nagyon ritka kőzet. A benne levő ilkin sárgás-zöldes színre festi ezt a porózus sziklát. Az ilkin ugyan kinyerhető lenne egy arra alkalmas olvasztókemencénél, azonban nagyon törékeny és gyorsan korrodálódó fém, ezért nem sok dologra lehet használni.

MITHRIL (352. TÁRGY)
Nagyon mélyen, a föld alatt csillogó erek húzódnak meg. A legtapasztaltabb törpe bányászok képesek megtalálni és kibányászni ezt a hihetetlenül értékes és ritka fémet (olyan mezőn, ahol nincs törpe bánya, hiába is próbálkozol). A mithril kizárólag varázstárgy készítésénél, megfelelő varázslatok használata mellett alkalmazható. Csak úgy kikalapálni belőle egy fegyvert... nos, ezzel minden törpe őst egyszerre gyalázol meg és húzod meg egyszersmind a szakállát. A mithril mágikus anyag, ezért megmunkálása lehetetlen mágia nélkül.

KARAKTERLAP

Bono, egy hófehér, rövid hajú, szemüveget viselő troll férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd lila. Leah apostola vagy. Papi hited: 225. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 226. fordulód.

Erő: 38 (54) Szint: 32 Merészség: 10/1 Magasság: 266 cm
IQ: 30 (31) Támadás: 45 (48) Agresszió: 3 Testsúly: 488 kg
Ügyesség: 30 (33) Védekezés: 67 (73) Menekülés: 30 % Életkor: 23/24 év
Egészség: 29 (34) Életpont: 598/369 Jellem: gonosz (138) Tul. pont: 5
Szerencse: 39 (45) Varázspont: 800/196 Pénz: 37720 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 72/13 Pszi pont: 120/203
Eddig összesen 3156 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28 835 TP-t kaptál. Jelenleg 4 438 612 TP-d van. A következő szinthez még 61 388 TP szükséges. Trófeáid: Thargodan légiós, sötét ölész, kisebb quwarg isten. A 202. fordulódban 7590 arany került a bankszámládra. 7627 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 21/34 (+34%) vágófegyverek: 26/43 ütőfegyverek: *36/100 (+3%)
dobófegyverek: 33/5 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar lándzsa (#224) << Halálpöröly (#635) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -14.); bumeráng (#249) (15 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -30.); vas dobónyíl (#189) (31 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
116,51 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 100,78
Legfeljebb 41 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 74 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 544 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/85 2. nyomkövetés: 51/57 3. mászás: 17/31
4. csapdakészítés: 15/67 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/82 6. gyógyítás: 15/59
7. titkosírás: 3/20 8. felderítés: 19/84 9. szörnyidomítás: 5/78
10. teológia: 42/70 (+3%) 11. taumaturgia: 60/36 (+58%) 12. szerencsejáték: 1/40
13. versengés: 7/94 14. zene: 13/76 15. szörnyismeret: 32/49 (+22%)
16. pszi: *20/100 17. zárnyitás: 12/48 18. vadászat: 17/97
19. bányászat: 24/16 20. testépítés: 7/28 21. úszás: 1/66
22. főzés: 14/59 23. csapatmunka: 2/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 31% életpont alatt (sötét ital (#284))
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz sötét italt (#284) (max. 5 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
degradátor (#210), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), massza (#217), kputtyintó csalán (#247), noth szellem (#250), sötét ölész (#314), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
zafír sárkány (#329), kronoelementál (#287), Rém (#315), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) Techiulan aurája (#261)
esszenciavédelem 2 (#188) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> áldott okerón (#336) villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282)
ryuku átokvarázs (#280) >> ongóliant (#159) ryuku átokvarázs (#280) >> acélkolosszus (#35)
ryuku átokvarázs (#280) >> tyrannoszaurusz rex (#160) villámcsapás (#50) >> varkaudar hírnök (#686)
ryuku átokvarázs (#280) >> kisebb quwarg isten (#213) ryuku átokvarázs (#280) >> kronotapír (#286)
ryuku átokvarázs (#280) >> mágiamorfáló (#7623) villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691)
ryuku átokvarázs (#280) >> magnetikus praglonc (#200) ryuku átokvarázs (#280) >> Thargodan légiós (#311)
ryuku átokvarázs (#280) >> Sötétség Hercege (#296) ryuku átokvarázs (#280) >> sötét ölész (#314)
ryuku átokvarázs (#280) >> csataremák (#694) ryuku átokvarázs (#280) >> vark. kardtáncos (#693)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
gázpajzs (#467) >> Thargodan mágus (#318) fehér glóbusz (#47) >> Sötétség Hercege (#296)
pszi-acéltorony (#98) >> lidérckirály (#316) fehér glóbusz (#47) >> mágiamorfáló (#7623)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
gázpajzs (#467) >> ősdentor (#282) gázpajzs (#467) >> varkaudar iszákos (#688)
tükörpajzs (#101) >> Poomr Ko (#957)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
csontváz (#48) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Látogass meg birodalmamban!
2.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 20, 53, 54, 61, 66, 68, 72, 73, 187, 189, 190, 191, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 16, 45.
Kész: 1, 6, 9, 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 973, az összesen kapott pontszám: 215200. (összesen ölhető: 1014 ) Eddig 1 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 16 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.
Olimpiai helyezéseid: első hely a hercegnő megmentésében a XIV. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 157 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8425 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 acéltű (#334) 2 alligátorbőr (#661) 1 álompor (#396)
3 bot (#4) 1 darázsszárny (#652) 1 drótszőr (#37)
2 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41) 18 gyíkfű (#201)
5 hősiesítő medál (#1558) 1 hosszú íj (#111) 7 isteni könnycsepp (#260)
2 Jerome köpenye (#1527) 3 kötél (#92) 6 lajhár csont (#236)
2 liumbe hajtás (#655) 1 mágusköpeny (#453) 45 mákrózsa virág (#56)
2 Métely páncélja (#1562) 61 morf esszencia (#2452) 7 nyílvessző (#108)
2 optiri agysisak (#315) 2 surranó kígyó bőr (#47) 1 teknőcteknő (#416)
2 trikornis szarv (#198) 1 vapár ág (#110) 2 varázskő (#305)
2 xirnox szív (#213) 2 zafír erőöv (#397)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3030 arany (#50) 1 átlátszó morfplazma (#2451) 5 evaporőr háj (#105)
1 fehér morfplazma (#2445) 1 ilkin érc (#232) 28 kaja (#2)
1 kék morfplazma (#2442) 1 lila morfplazma (#2448) 4 madártoll (#112)
1 mithril (#352) 1 ork csodaszer (#1228) 1 pular kristály (#239)
2 rakolits por (#669) 1 ramit kő (#226) 1 rókafarok (#124)
1 sáska amulett (#668) 1 sötét ital (#284) 1 tükör (#43)
1 vámpírfog (#1221) 1 vasérc (#152) 5 víz (#27)
5 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

115 116 117
50
51
52
53
(116,51) hadroszaurusz (#162), változatos morf (#7626), harcias morf (#7619), Madrogue (4578. kalandozó)
(116,52) hadroszaurusz (#162), változatos morf (#7626), domináns morf (#7624), Tharr oltár

Üzenet küldése a karakternek