224. forduló, 226. forduló, Anton Andemon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 28. 12h:15'
EZ A 518. JÁTÉKHETED, 225. FORDULÓD
519. játékheted kezdete: okt. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5548
SZÁMLA : XXXX

ANTON ANDEMON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 65. pontnál.
A táborozás 1. napján összefutsz Dargonnal. Sheran harcosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bronztornyot, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy mind. ametisztjét, egy naso-thin medált, egy nekrofun medált, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy q. taposó medált, egy roxati üvegszemet, egy szerencsekockát, egy taalrugyalázó éremet, egy tépett lobogót, egy tleikan karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy ulkor kötényt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy mhufexi mészáros trófea, egy ryuku ősszellem trófea és egy lidércherceg trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. Kedvesen, de sután meghajolsz, dicséred a szemét, a haját, az illatát. Amikor úgy érzed, eljött a megfelelő pillanat, elővarázsolsz hátizsákodból egy mákrózsa virágot. Mielőtt még rátérhetnél a lényegre, a lány szomorúan a fejét ingatja. Átugrott hozzád egy főnixtoll.
Jokkmokk, amikor összefutottatok, adott neked 3 téfea-agyat és 44 vasércet.
Az alvásból szörnyű remegésre ébredsz. Talpra szökkensz, és látod, hogy vakító fény tölti be a látóhatárt. Hatalmas tűzfelhő bontakozik ki a szemed előtt. A fejedben egy fura mondat ismétlődik: "nincs végzet, csak ha bevégzed". A szemedet bántja a fény, de kezed, amelyet elé akarsz emelni, nem engedelmeskedik. Már majdnem megvakulsz, a csukott szemeden is átvilágít a fény... Aztán magadhoz térsz. Ezek szerint mégsem az előbb ébredtél fel, csak most, és mindez álom volt. Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüstdarabot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+74 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+91 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 365.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 365.]

* 3. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 355.]

* 4. KP: hh 1269 1618 2306 használod az 1269. tárgyat az 1618. tárgyat a 2306. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-8 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 343.]
Kezedbe zárod a fenőkövet, és módszeresen végigélezed vele fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 334.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 333.]

* 5. KP: bb 347 1 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

* 6. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 313.]

* 7. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 308.]

* 8. KP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

kf 2067 kézbeveszed/felveszed a 2067. tárgyat
A ruhádra illeszted a q. demoralizátort. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 298.]

hh 1253 1253 522 használod az 1253. tárgyat az 1253. tárgyat az 522. tárgyat
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-22 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve térképelemzés II. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 292.]
Még nem múlt el az előzőleg beszippantott csillezsályalevél hatása. Miért is használnál még egyet? [0 pontot használtál fel, van még 292.]
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még 291.]

h 1228 3 használod az 1228. tárgyat
Leöntöd a torkodon 3 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +3 támadás a forduló végéig. [6 pontot használtál fel, van még 285.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 280.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 275.]

ek 302 3 t. energia kisütése: 302 3
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 225.]

lm 70 70 75 mozogsz 70 70 75
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [71. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Összefutsz Dargonnal. Sheran harcosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bronztornyot, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy mind. ametisztjét, egy naso-thin medált, egy nekrofun medált, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy q. taposó medált, egy roxati üvegszemet, egy szerencsekockát, egy taalrugyalázó éremet, egy tépett lobogót, egy tleikan karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy ulkor kötényt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy mhufexi mészáros trófea, egy ryuku ősszellem trófea és egy lidércherceg trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges.
Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Megpróbálod megnyerni a leányt: mesélsz neki kalandjaidról, és közben száját, szemét, alakját dicséred. Amikor pedig beáll a kínos csend, gyorsan feloldod azzal, hogy átnyújtasz egy mákrózsa virágot. A lány megköszöni a bókokat, aztán egy hűvös mosoly kíséretében megjegyzi, hogy most már mennie kell.
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [69. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [70. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg királynő. Itt csata lesz.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő fejét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 30 drótszőr és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [69. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [71. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [72. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [73. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [74. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [75. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg nagymester. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester bal első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a raptor szablyát ellenfeledre támadsz. Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 26, gyógyulás: 7, összesen: -19 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 madártollat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [60 pontot használtál fel, van még 165.]

lm 75 77 77 mozogsz 75 77 77
Egyhelyben toporogsz.
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [74. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [73. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [72. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [76. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [77. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy láncravert quwarg. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 103 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a láncravert quwarg bal első lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Meglengetve a raptor szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a láncravert quwarg bal első lábát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a láncravert quwarg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 97, gyógyulás: 20, összesen: -77 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 1 mágusköpeny. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egyhelyben toporogsz.
[30 pontot használtál fel, van még 135.]

kf 453 kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

vi 10 4 55 viselkedésed: 10 4 55
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. A szörnyeket és az ellentétes jellemű kalandozókat megtámadod, a többiekkel barátságos vagy. Barátsági szinted mostantól 4. Ha életerőd az eredeti érték 55 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

ek 116 90 313 t. energia kisütése: 116 90 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 90 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 135.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +103 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 135.]

lm 68 68 mozogsz 68 68
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [76. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [72. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [71. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [69. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [67. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [68. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy kisebb quwarg isten az. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Fokozatosan bamba, nyáladat csorgató szerencsétlenné válsz, egyre tompábban mozogsz. Összes varázspontod elillant. (átmenetileg -10 védettség, -10 támadás, permanensen -3 max. VP) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Végleg elfelejtetted villámcsapás nevű varázslatodat. Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 tolmokov-koktél. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (57 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a raptor szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) A kisebb quwarg isten csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Raptor szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kisebb quwarg isten megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany karperec, 2 nagy bronzkulcs, egy rejtőköpeny, egy umbatari karkötő, 2 ezüstshuriken és 3 gyöngymangó. Messze hajítod a vacak kis ongóliant trófeát, és kinyersz egy alkalmas kisebb quwarg isten trófeát. 11 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 734, sebződés: 320, gyógyulás: 45, összesen: -275 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 tudás gyöngye. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +108 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +84 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +61 életerő.) Egyhelyben toporogsz.
[42 pontot használtál fel, van még 93.]

ef 15 513 energia fejlesztése 15
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-13 TU.] [91 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 1576 15 0 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [2 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: tf 1 15 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-50 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 25, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le az ősi szilmill. Egy kaját nyel le a goldugar. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 366 pontot. A következő körben tehát 361 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÉRKÉPELEMZÉS II. (119. PSZI KÉPESSÉG)
A Térképelemzés II. a Térképelemzés I. kiegészítője. Használata hasonlóan történik, a P 119 <labirintus szám> paranccsal, 80 pszi pontért és 40 TVP-ért. Az ajtókról ugyan nem kapsz információt, de a ládákról és szörnyekről igen. A szörnyeknek a koordinátáját és nevét kapod meg, a ládákról csak annyit kapsz meg, hogy van ott láda, zárva van-e, és védi-e csapda. (A "láda" néhány, egyszerűen csak eldobott tárgyat is jelenthet.) Ezt a képességet csak a labirintus mezőjén vagy a labirintus belsejében használhatod.

KARAKTERLAP

Anton Andemon, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 225. fordulód.

Erő: 40 (51) Szint: 26 Merészség: 10/4 Magasság: 144 cm
IQ: 31 (49) Támadás: 30 (32) Agresszió: 4 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 30 (38) Védekezés: 59 (64) Menekülés: 55 % Életkor: 31/32 év
Egészség: 34 (37) Életpont: 483/433 Jellem: jó (114) Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (32) Varázspont: 740/0 Pénz: 887 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 40/20 Pszi pont: 166/190
Eddig összesen 2494 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 424 TP-t kaptál. Jelenleg 1 981 693 TP-d van. A következő szinthez még 18 307 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, kisebb quwarg isten, acélkolosszus. A 177. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5500 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *23/100 vágófegyverek: 33/10 (+9%) dobófegyverek: 29/81 (+3%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (10 -19.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (20 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -30.); tolmokov-koktél (#351) (31 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
106,96 mezőn táborozol, a 244. labirintusban, 2. szinten, 68. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 117
A Végzet Vermében a 17. szinten jársz. Ebben a hónapban 5 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 109,109

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 149 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/10 2. nyomkövetés: 39/89 3. mászás: 9/57
4. csapdakészítés: 27/22 (+6%) 5. csapdaészlelés: 17/44 6. gyógyítás: 34/15
7. titkosírás: 12/24 8. felderítés: 14/63 9. szörnyidomítás: 7/76
10. taumaturgia: 68/3 (-992%) 11. szerencsejáték: 2/40 12. versengés: 8/98
13. harcművészetek: 16/10 14. zene: 18/21 (+2%) 15. szörnyismeret: 21/3
16. pszi: 28/2 (+5%) 17. zárnyitás: 15/63 18. vadászat: 2/87
19. bányászat: 24/79 20. testépítés: 5/11 21. főzés: 10/55
22. csapatmunka: 1/80

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 60% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), érző szívű dromedár (#753), bávatag golombár (#165) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) varázspáncél (#156) Techiulan aurája (#261) mentális pajzs (#72)
láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> kétfejű troll (#163) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
agybénítás (#114) >> varkaudar felderítő (#7133) agybénítás (#114) >> varkaudar íjász (#687)
agybénítás (#114) >> varkaudar bajnok (#190) agybénítás (#114) >> Mnebolath (#237)
izomernyesztés (#33) >> varkaudar behemót (#189) izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem sav ellen (#36) >> kisebb quwarg isten (#213)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) tompítás (#40) >> Mnebolath (#237)
varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)
tompítás (#40) >> hegyi góliát (#244) tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) varázsvédelem (#34) >> szeppent rákfatty (#186)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
ősi szilmill (#7455) (-2 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 53, 54, 72, 73, 126, 170, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1, 16.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián.
Harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 68 TU. szükséges még: 22 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1004 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 3 gyógykenőcs (#313) 3 kaja (#2)
1 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 ork csodaszer (#1228)
5 tolmokov-koktél (#351) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
58 arany (#50) 1 arany karperec (#194) 29 drótszőr (#37)
1 ezüstdarab (#326) 2 ezüstshuriken (#327) 3 gyöngymangó (#135)
20 madártoll (#112) 1 mágusköpeny (#453) 2 nagy bronzkulcs (#185)
10 quwarg kristály (#2238) 1 rejtőköpeny (#277) 4 ugh méreg (#166)
1 umbatari karkötő (#278)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

105 106 107
95
96
97
(106,96) a 244. labirintus bejárata, Dargon (3524. kalandozó), quwarg királynő (#153), quwarg nagymester (#214), láncravert quwarg (#744), kisebb quwarg isten (#213)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Kicsit er‹sítettünk a kutatnivalók ritka kincsein a Leveg‹ síkján. Pár, már nem túl hasznos tárgy kikerült, 1-2 hasznosabb bekerült.
* - Evirigon és Kronoteus ezentúl fixen dob fészektollat és térkristályt.

Üzenet küldése a karakternek