224. forduló, 226. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jan. 19. 9h:07'
EZ A 261. JÁTÉKHETED, 225. FORDULÓD
262. játékheted kezdete: jan. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [203,58] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Sajnos nem tudtál átadni neki 1 acélpengőkét. A büntetés tételenként 15 arany. Átvette a felajánlott 1 rémbőr tarkóvédőt (800 arany kikiáltási áron), 1 Thargodan koronát (100 arany kikiáltási áron), 1 pengepajzsot (150 arany kikiáltási áron), 1 Arsa potrohgyűrűjét (300 arany kikiáltási áron), 1 Baghar fétisét (1000 arany kikiáltási áron), 3 szvó-ektoplazmát (90 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+195 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+47 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 851. hetének nyerőszámai: 24, 13, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
267 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 372.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 370.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 368.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 366.]
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 364.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 362.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 239% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 362.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 362.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

* 5. KP: energia fejlesztése 20
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-12 TU.] A befejezéshez még 647 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [120 pontot használtál fel, van még 242.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 237.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 237.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[204,59] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy borzalmas varkaudar támad rád.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 283 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű és egy obszidián függő. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 311 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 300 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 11 arany. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar íjász jön feléd.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 292 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy borzalmas varkaudar intéz feléd kihívást.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 277 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar iszákos támad rád.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 279 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos jobb lábát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (41 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel megvágod a varkaudar iszákos bal karját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar pálinka. 2653 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vashegyű lándzsa, egy mérgezett vasnyíl, 10 arany és egy varkaudar pálinka. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Felfedeztél egy bíborcserjét. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy ekharion bébi orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy fekete lótuszt. Látsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy gránátkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sebesült csataremák közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. [+1% tau] Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csataremák véres nyúlványait. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a csataremák feléd kúszó csápját. (7 támadással 269 életpontot sebezve.) A csataremák csápjait vérre éhesen a bal lábadra tapasztja. (12 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A csataremák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. Eldobod az értéktelenné vált ősquwarg trófeát, és kinyersz egy alkalmas csataremák trófeát. 3848 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] [+1% teo] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+108 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol egy göndör ősz hajú, szemüveget viselő, körszakállas gnóm férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Auráját mágikus vihar övezi. Fairlight eljövendő papja. Az elementalisták rendjének a mágia mestere rangú tagja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy csontamulettet, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy fattylord derékövet, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy kreiton fókuszt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy moa csiptetőt, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval.smaragdját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy törpe bakancsot, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy ködmedúza trófea, egy gothag döglidérc trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Egy élőholt sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Izsák . Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összefutsz egy vörös, tüsi hajú, kék szemű mutáns nővel. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Mentális auráját felismered, sötét, mint az éj. A gonosz követője! Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Otthagyod a másik kalandozót. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [205,59] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Felfedeztél egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Dögletes a bűz! Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy dögkeselyű támad rád.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű bal vállát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a dögkeselyű testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) A dögkeselyű feléd csap csőrével, de sikertelenül. A dögkeselyű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Hohó, valamit találtál! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rövid íj. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy tetemember támad rád.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tetemember jobb vállát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Hosszadalmasan nézelődsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy autentikus vámpír jön feléd.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mutáns csont, egy bronzpenge, egy rövid íj és 2 bronzhegyű nyíl. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz.
Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy tűzfőnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Találsz egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy halálhozó lesz az ellenfeled.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó jobb oldalát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálhozó jobb lábát. (7 támadással 297 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 45 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [115 pontot használtál fel, van még 122.]
Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+229 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(204,59) borzalmas varkaudar (#166), varkaudar íjász (#687), varkaudar iszákos (#688), varkaudar falu (#1109), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), művészi porolit (#720), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), Chara-din monolitja (#534), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), szent liget (#439), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), csataremák (#694), Izsák (3828. kalandozó), egy mutáns nő
(205,59) dögkeselyű (#174), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), művészi porolit (#720), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Chara-din monolitja (#534), halálhozó (#419)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[204,60] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Látsz egy fekete lótuszt. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Apa Tifusz irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy legyengült manaelementál lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (7 támadással 297 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Mágusölővel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 293 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 685, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [0 pontot használtál fel, van még 122.]
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [205,61] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kristálypalotát. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északkeletről folyik délnyugatra. Szomjazva veted magad a vízre. Feltöltöd a vizestömlőt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. [10 pontot használtál fel, van még 112.]

m 3 mozogsz délkeletre
[206,62] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Találsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy kputtyintó csalán. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[5 pontot használtál fel, van még 107.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

m 4 5 3 mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre
[206,63] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy varkaudar behemót nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót jobb lábát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót jobb oldalát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyanús mozgást látsz a fák között. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy bűbájlidérc közeledik feléd! Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.


(Továbbmész...) [205,64] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [206,65] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy korongfát.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) [25 pontot használtál fel, van még 82.]

in 5145 642 53 leírod az 5145. kalandozónak a 642. szörnyet az 53. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hópárduc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tavacskát. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

in 5145 643 54 leírod az 5145. kalandozónak a 643. szörnyet az 54. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy rozmárember. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szökőkutat. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

in 5145 649 257 leírod az 5145. kalandozónak a 649. szörnyet a 257. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy jégzabáló. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szent kehelyt. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

in 5145 692 624 leírod az 5145. kalandozónak a 692. szörnyet a 624. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy varkaudar böllér. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

in 5145 753 645 leírod az 5145. kalandozónak a 753. szörnyet a 645. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy érző szívű dromedár. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Fortuna szentélyét. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

in 5852 168 121 leírod az 5852. kalandozónak a 168. szörnyet a 121. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy halálosztó kain. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) jellempróbát. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

in 5852 171 215 leírod az 5852. kalandozónak a 171. szörnyet a 215. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy óriásféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) praglonc hártyát. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

in 5852 178 222 leírod az 5852. kalandozónak a 178. szörnyet a 222. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ongóliant hadúr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) láncinget. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

in 5852 179 232 leírod az 5852. kalandozónak a 179. szörnyet a 232. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy élőholt ősmágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ilkin ércet. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

in 5852 181 240 leírod az 5852. kalandozónak a 181. szörnyet a 240. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gnóm szolgáló. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kis aranykulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

in 1896 7076 702 leírod az 1896. kalandozónak a 7076. szörnyet a 702. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy óriás szőröspók. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) teknősesszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

in 1896 7122 711 leírod az 1896. kalandozónak a 7122. szörnyet a 711. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Mély Grum. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) csontamulettet. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

in 1896 7123 729 leírod az 1896. kalandozónak a 7123. szörnyet a 729. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Vérmes Amazon. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rubin fejéket. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 72.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 69.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 59.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 21, 11.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 59 pontod maradt, ebből a következő körre 59 pontot vihetsz át. Kapsz még 366 pontot. A következő körben tehát 425 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia püspöke vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 225. fordulód.

Erő: 31 (38) Szint: 25 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 28 (33) Támadás: 38 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 28 (40) Védekezés: 93 Menekülés: 15 % Életkor: 6/8 év
Egészség: 29 (34) Életpont: 438/209 Jellem: jó (564) Tul. pont: 0
Szerencse: 32 (48) Varázspont: 1076/4 Pénz: 10854 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 193/175 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 111
Eddig összesen 1464 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17874 TP-t kaptál. Jelenleg 1619864 TP-d van. A következő szinthez még 80136 TP szükséges. Trófeáid: csataremák, viharóriás, ében halálhajcsár. A 206. fordulódban 5592 arany került a bankszámládra. 6123 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 29 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 27
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 (+1) 2. nyomkövetés: 40 3. mászás: 7
4. csapdakészítés: 18 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 52
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 23 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 46 11. taumaturgia: 80 12. versengés: 10
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 10
16. szörnyismeret: 5 17. pszi: 25 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 3 20. bányászat: 11 21. úszás: 11
22. csapatmunka: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs II (#63) jégmágia (#279)
hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.)
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kaszt.kiteljesedés (166)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128)
3 kaja (#2) 1 tükör (#43) 2 varázskő (#305)
4 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany (#50) 3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpenge (#126)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüstshuriken (#327)
5 gyöngymangó (#135) 8 madártoll (#112) 1 mérgezett vasnyíl (#187)
1 mutáns csont (#331) 1 nyílvessző (#108) 1 obszidián függő (#195)
1 remák szív (#264) 2 rövid íj (#107) 1 szvó-ektoplazma (#151)
2 varkaudar pálinka (#1137) 1 vashegyű lándzsa (#182) 15 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(204,60) phua-kúp (#372), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), 26. jellempróba, manaelementál (#290)
(205,61) kristálypalota (#401), patak, 47. jellempróba, Leah oltár
(205,64) 25. jellempróba
(206,62) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Elenios oltár, 43. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, bűbájlidérc (#761), kputtyintó csalán (#247)
(206,63) varkaudar behemótok (#189), bűbájlidérc (#761)
(206,65) korongfa (#79, belőle készíthető: #80)

Üzenet küldése a karakternek