Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. ápr. 17. 9h:16' EZ A 783. JÁTÉKHETED, 225. FORDULÓD 784. játékheted kezdete: ápr. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX |
Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a purifikátor szürke hengertestét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+6 gonoszság.) Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1629. tárgyat |
* 4. KP: | használod az 1133. tárgyat |
tno 6 3 | növeled a 6. tulajdonságodat |
v 59 | elmormolod az 59. varázslatot |
v 127 | elmormolod a 127. varázslatot |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
kf 1528 437 | kézbeveszed/felveszed az 1528. tárgyat a 437. tárggyal |
ek 395 102 101 | t. energia kisütése: 395 102 101 |
[102,101] Az erdőt síkság váltja fel. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.
Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg jobb szárnyát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával kegyetlenül megütöd az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az élőholt mirg fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót bal lábát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 50 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [98,70] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó bal első lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kék rothasztó testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rothasztó talizmán (ld. enc.). 1333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [99,69] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Tharr hívői építették. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy csodabazárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Észreveszel egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 99 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Aritma ostorával meghorzsolod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 41 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1974 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 140, gyógyulás: 0, összesen: -140 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló görnyedt testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló jobb oldalát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Aritma ostorával épp hogy eltalálod a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 99 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 144, gyógyulás: 0, összesen: -144 ÉP}
m 6 2 1 | mozogsz nyugatra, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [100,69] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Délre fekszik egy helytartói város. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 kis vaspajzsot. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy csodabazár van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [101,68] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját.
be 189 | bemész a 189. titkos labirintusba |
lm 19 905 26 | mozogsz 19 905 26 |
lm 900 10 905 | mozogsz 900 10 905 |
lm 11 | mozogsz 11 |
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 900 1 | mozogsz 900 1 |
m 6 | mozogsz a 6. ponthoz |
szk 190 | keresed a 190. szörnyet |
id 102 60 | idomítod a 102. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
EZÜSTKARD (325. TÁRGY) Az ezüstkard jóval gyengébb minőségű, mint a vasból készült vágófegyverek, azonban alkalmas arra, hogy bizonyos mágikus lényeken sebet ejtsél vele. Sebzése - a bronzpengééhez hasonlóan (bár mérete annál jóval nagyobb) - 2d6+2. Az ezüstkard elkészítéséhez hat ezüstdarab és egy olvasztókemence szükséges. Ehhez a KT 325 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért. |
EZÜST PAPI KARKÖTŐ (308. TÁRGY) A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy ezüst papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 308) a pap varázslatainak erőssége érezhetően nagyobb lesz. Az ezüst papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval. |
ROTHASZTÓ TALIZMÁN (815. TÁRGY) Sokat találgatták, hogyan készülhetett ez az aranyérményi nagyságú varázstárgy, de erre még senkinek sem sikerült rájönnie. A talizmán átlagos és semmitmondó külseje azonban komoly belső értéket takar: viselőjének szerencséjét növeli kettővel. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható tárgy. |
ZAFÍR MEDALLION (514. TÁRGY) A zafír medallion egy fantasztikus szakértelemmel megmunkált zafírkő, egy aprószemű ezüstláncon. Különleges varázserővel és speciális képességekkel nem bír, de gyönyörű ékszer ízléses kalandozók számára. A KF 514 paranccsal viselheted, nyakláncként. |
PATAK (52. TEREPTÁRGY) A Dornodoni világégés után a folyók kiszáradtak, de az elmúlt években a természet hozzálátott, hogy új életre keljen: itt is, ott is vékonyka patakok csörgedeznek, szorgalmasan szállítva a ritka esők vizét a mélyedésekben kialakult apró tavacskák felé. |
Erő: | 24 (29) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 34 (55) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 25 (27) | Védekezés: | 37 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 324/294 | Jellem: | jó (341) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (30) | Varázspont: | 465/229 | Pénz: | 6712 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 19/12 | Pszi pont: | 121/43 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/17 | szúrófegyverek: | 3/22 | vágófegyverek: | 3/96 |
ütőfegyverek: | 24/78 (+9%) | lőfegyverek: | 19/4 (+15%) | dobófegyverek: | 2/25 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/73 | 2. nyomkövetés: | 54/75 (+29%) | 3. lopás: | 1/37 |
4. mászás: | 9/15 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 14/63 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/38 (+24%) |
7. gyógyítás: | 50/78 | 8. titkosírás: | 2/22 | 9. felderítés: | 11/1 (-564%) |
10. szörnyidomítás: | 2/34 | 11. teológia: | 23/80 (+10%) | 12. taumaturgia: | 15/68 (+10%) |
13. szerencsejáték: | 1/55 | 14. versengés: | 6/10 (+9%) | 15. zene: | 14/42 (+7%) |
16. szörnyismeret: | 13/8 (+34%) | 17. pszi: | 12/30 (+13%) | 18. zárnyitás: | 3/60 |
19. vadászat: | 19/42 | 20. bányászat: | 23/73 | 21. csapatmunka: | 4/71 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 100 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ) |
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
bakkura (#52) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | erőpajzs III (#127) | szürkeáll. aktiv (#71) |
éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | mocsárivérc (#7143) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: éhes |
uzbány (#102) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Borzalmas veszélyt jelentenek a világunkba özönlő Thargodanok és az esszenciájuk segítségével folytatott rituális mágia. Égess el oltáromnál öt Thargodan esszenciát! |
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0) |
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) tudati lenyomat (105) gyógyító totem (116) álomvirág ültetése (135) a barátság melege (155) kaszt.kiteljesedés (166) mennyei muzsika (182) kasztrop.kitágulás (197) barátságos üdv. (235) önismeret (236) gyógyító rúna (271) a butaság ára (273) főnixtoll létreh. (288) fejleszt.gyümölcse (292) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 164 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 14 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1835. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | rókafarok (#124) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
541 | arany (#50) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | gyíkfű (#201) | 1 | kis vaspajzs (#159) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 8 | madártoll (#112) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
1 | mandibulapenge (#125) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | zafír medallion (#514) |