Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. okt. 15. 9h:15' EZ A 398. JÁTÉKHETED, 225. FORDULÓD 399. játékheted kezdete: okt. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4300 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 135. tárgyat |
lm 3 1 | mozogsz 3 1 |
hu 269 276 | hulladék: 269 276 |
ef 12 505 | energia fejlesztése 12 |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel megütöd a quwarg királynő testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. Varázserőd töltődik (+10 varázspont). 1233 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a mérges nyukmár nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+10 varázspont.) 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [103,66] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy trikornis. Nem jelenthet különösebb problémát. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
be 681 | bemész a 681. épületbe |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [105,67] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kaszabolósáska. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. Jutalmad nem marad el (+3 varázspont). 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [106,67] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
m 2 | mozogsz keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-8 életpont.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rőtmanó kacagány. Jutalmad nem marad el (+10 varázspont). 667 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 19, gyógyulás: 3, összesen: -16 ÉP}
be 698 | bemész a 698. épületbe |
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rőtmanó berzerker bal lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-7 életpont.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+10 varázspont). 667 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 20, gyógyulás: 3, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [109,68] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vérfürdető magszim közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel eltalálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vérfürdető magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. Varázserőd töltődik (+10 varázspont). 875 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [110,69] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A napfényes Rin völgyben sétálsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy nukleáris cickány. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 24 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány jobb oldalát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 760 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 12, gyógyulás: 2, összesen: -10 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 12 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az erszényes elkarog testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog jobb oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 917 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 17, gyógyulás: 5, összesen: -12 ÉP}
a 153 2582 4 | átadod a 153. tárgyat a 2582. kalandozónak (4 darabot) |
a 269 2582 2 | átadod a 269. tárgyat a 2582. kalandozónak (2 darabot) |
bpk 2 | bef. parancs kivétele: 2 |
bpb 2 | bef. parancs berakása: 2 |
h 1576 40 | használod az 1576. tárgyat |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 501 10 |
* 5. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
Erő: | 27 | Szint: | 20 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 78 kg |
Ügyesség: | 30 | Védekezés: | 40 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 296/296 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (33) | Varázspont: | 214/183 | Pénz: | 4123 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 12/0 | Pszi pont: | 29/23 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/96 (+6%) | vágófegyverek: | 20/71 | ütőfegyverek: | 2/15 |
lőfegyverek: | 19/85 (+18%) | dobófegyverek: | 23/30 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -995.); ezüstshuriken (#327) (996 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/79 | 2. nyomkövetés: | 32/29 (+8%) | 3. lopás: | 7/95 |
4. mászás: | 8/89 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 15/86 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 8/35 |
7. gyógyítás: | 55/46 (+20%) | 8. titkosírás: | 3/0 | 9. felderítés: | 21/60 |
10. szörnyidomítás: | 6/20 | 11. teológia: | 19/21 (+7%) | 12. taumaturgia: | 15/12 (+18%) |
13. szerencsejáték: | 2/14 | 14. versengés: | 1/95 | 15. harcművészetek: | 20/0 |
16. zene: | 20/95 (+40%) | 17. szörnyismeret: | 4/40 | 18. pszi: | 4/30 (+3%) |
19. zárnyitás: | 3/52 | 20. vadászat: | 7/76 | 21. bányászat: | 13/97 (+30%) |
22. főzés: | 9/87 (+9%) | 23. csapatmunka: | 2/59 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2582. karakternek |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
varkaudar bajnok (#190) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) kőbőr (299) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 26 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 714 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 2 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | elkarog szőr (#665) | 5 | kerek kő (#19) | |||
1 | magszim bél (#103) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | |||
7 | sünmedve tüske (#14) | 4 | ugh méreg (#166) | 13 | víz (#27) |