223. forduló, 225. forduló, Anton Andemon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 27. 9h:07'
EZ A 518. JÁTÉKHETED, 224. FORDULÓD
519. játékheted kezdete: okt. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5548
SZÁMLA : XXXX

ANTON ANDEMON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 38. pontnál.
Jokkmokk, amikor összefutottatok, adott neked 23 remák szivet, 12 vizestömlőt, 15 aurach fogat, 2 berzerker tüskét, 3 csuklyavirágot, egy darázsfarkat, 18 elkarog szőrt, 2 etra hályogot, 10 galachmitot és egy karbin plazmát. Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+74 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+88 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 364.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

* 3. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 354.]

* 4. KP: hh 1269 1618 2306 használod az 1269. tárgyat az 1618. tárgyat a 2306. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Fiatalodtál 2 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 350.]
Rutinos kovácsmester módjára megélezed fegyvereidet a fenőköveddel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 341.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 340.]

* 5. KP: bb 347 1 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

* 6. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy adamantit sisak képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 320.]

* 7. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 315.]

* 8. KP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

hh 1253 1253 használod az 1253. tárgyat az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +48 max. életerő, +48 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 309.]
Még nem múlt el az előzőleg beszippantott csillezsályalevél hatása. Miért is használnál még egyet? [0 pontot használtál fel, van még 309.]

bb 135 124 331 beraksz a bankba a 135. tárgyat (124 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 gyöngymangót. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

ek 289 t. energia kisütése: 289
Düh vérvörös köde beállításod törölve: szörny ellenfeleid nem lesznek erősebbek a jövőben. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 299.]

kb 37 30 kiveszel a bankból a 37. tárgyat (30 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 30 drótszőrt. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

h 1228 3 használod az 1228. tárgyat
Felhajtasz 3 adag ork csodaszert. Megszédülsz ugyan tőle, de a hatás nem marad el: +4 támadás a forduló végéig. [6 pontot használtál fel, van még 293.]

v 227 elmormolod a 227. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a villámmágia varázslatot! [-36 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 288.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 283.]

ft 213 1 támadod a 213. szörnyet
FT 213 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

vi 10 4 60 viselkedésed: 10 4 60
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. A szörnyeket és az ellentétes jellemű kalandozókat megtámadod, a többiekkel barátságos vagy. Barátsági szinted mostantól 4. Ha életerőd az eredeti érték 60 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

ek 7 10 10 t. energia kisütése: 7 10 10
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+10 taumaturgia.) [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 283.]

hh 313 313 használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +83 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 282.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +48 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 281.]

lm 39 mozogsz 39
Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [39. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy kisebb quwarg isten lakik itt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott védelem sav ellen védelmed.) Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. 265 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 265, gyógyulás: 0, összesen: -265 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +90 életerő.) Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). [5 pontot használtál fel, van még 276.]

ek 302 3 t. energia kisütése: 302 3
Tudásod még nem elég érett a Mester megidézéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

d 2 20 eldobod a 2. tárgyat (20 darabot)
Elhajítasz 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

vi 10 4 35 viselkedésed: 10 4 35
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. A szörnyeket és az ellentétes jellemű kalandozókat megtámadod, a többiekkel barátságos vagy. Barátsági szinted mostantól 4. Ha életerőd az eredeti érték 35 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

lm 45 53 53 mozogsz 45 53 53
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [45. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg felderítő van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg felderítő torát. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [46. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Összeakadsz Kardtörő Kőpengével. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: kopasz. Fegyverzetét egy hegyi góliát trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy q. rohamosztagos trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Persze nem lát téged.
Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [50. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Bekukkantasz a kis terembe. [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Bah! Egy zsákutcába jutottál! [53. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy 9 q. rohamosztagos. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a q. rohamosztagos fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a q. rohamosztagos fejét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a q. rohamosztagos nyakát. (6 támadással 90 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 12 q. rohamosztagos. (12 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a q. rohamosztagos torát. (6 támadással 80 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 7 q. rohamosztagos csáprágójával. (7 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Raptor szablyával kissé megkarcolod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az 1 q. rohamosztagos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az 1 q. rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 620, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg nagymester van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a raptor szablyát ellenfeledre rontasz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester nyakát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a quwarg nagymester jobb vállát. (6 támadással 61 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester bal vállát. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 20 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 44, gyógyulás: 7, összesen: -37 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Sorvadsz (-1 életerő). Egyhelyben toporogsz.
[50 pontot használtál fel, van még 226.]

ek 302 3 t. energia kisütése: 302 3
Tudásod még nem elég érett a Mester megidézéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

lm 49 49 54 mozogsz 49 49 54
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). Folytatod az utat. Újabb kanyar! [50. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Találkozol Kardtörő Kőpengével. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: kopasz. Felszerelését egy hegyi góliát trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy q. rohamosztagos trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Elsétál melletted.
A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Mész tovább, előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [48. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Sorvadsz (-1 életerő). Belépsz a térképen is jelölt szobába. [49. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg nagymester. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester bal középső lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a raptor szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester jobb oldalát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a quwarg nagymester potrohát. (6 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester fejét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 38, gyógyulás: 10, összesen: -28 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó kanyarodik. [48. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Hangtalan léptekkel osonsz előre. Újabb kanyar! [55. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Összefutsz Kardtörő Kőpengével. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: kopasz. Fegyverzetét egy hegyi góliát trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy q. rohamosztagos trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Persze nem lát téged.
Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). A fenébe! Egy zsákutca. [54. PONT.] Hamarosan egy quwarg szabotőrt pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr bal hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg szabotőr bal vállát. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg szabotőr jobb középső lábát. (6 támadással 73 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! Raptor szablyával kilukasztod a quwarg szabotőr bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [50 pontot használtál fel, van még 176.]

ek 302 3 t. energia kisütése: 302 3
Tudásod még nem elég érett a Mester megidézéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

lm 54 58 58 mozogsz 54 58 58
Egyhelyben toporogsz.
Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Összeakadsz Kardtörő Kőpengével. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: kopasz. Felszerelését egy hegyi góliát trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy q. rohamosztagos trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Visszafojtod lélegzetedet: persze ő nem vesz észre.
A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [55. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Sorvadsz (-1 életerő). Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [56. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy 9 q. rohamosztagos van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a raptor szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a q. rohamosztagos jobb vállát. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (12 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Raptor szablyával párszor kilyukasztod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 616, sebződés: 60, gyógyulás: 13, összesen: -47 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Sorvadsz (-1 életerő). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Sorvadsz (-1 életerő). Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [58. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy láncravert quwarg lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 126 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a láncravert quwarg testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a láncravert quwarg testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a láncravert quwarg jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 111, gyógyulás: 23, összesen: -88 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 galachmit és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +90 életerő.) Sorvadsz (-1 életerő). Egyhelyben toporogsz.
[25 pontot használtál fel, van még 151.]

lm 60 81 81 mozogsz 60 81 81
Nincs megállás - továbbtotyogsz. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Sorvadsz (-1 életerő). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [59. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). A fenébe! Egy zsákutca. [60. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg felderítő lakik itt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a raptor szablyát a másikra rontasz. Raptor szablyával párszor kilyukasztod a quwarg felderítő bal hátsó lábát. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg felderítő testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kanyarodik a járat. [59. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). Mész tovább, előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [78. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [79. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [80. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Bah! Egy zsákutcába jutottál! [81. PONT.] Hamarosan egy láncravert quwargot pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 129 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a láncravert quwarg nyakát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Raptor szablyával párszor kilyukasztod a láncravert quwarg potrohát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a láncravert quwarg bal első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A láncravert quwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 90, gyógyulás: 18, összesen: -72 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 1 manakristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Sorvadsz (-1 életerő). Egyhelyben toporogsz.
[60 pontot használtál fel, van még 91.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+444 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 91.]

lm 86 86 86 mozogsz 86 86 86
Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [80. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [82. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Úgy suhansz, mint az árnyék. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [83. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [84. PONT.] Hamarosan egy láncravert quwargot pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 119 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a láncravert quwarg testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a láncravert quwarg bal oldalát. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a láncravert quwarg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A láncravert quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 101, gyógyulás: 21, összesen: -80 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy 9 q. rohamosztagos van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a raptor szablyát ellenfeledre rontasz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos fejét. (6 támadással 82 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 13 q. rohamosztagos csáprágójával. (13 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a q. rohamosztagos bal oldalát. (6 támadással 88 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 8 q. rohamosztagos. (8 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Raptor szablyával néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos torát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a q. rohamosztagos torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 2 q. rohamosztagos csáprágójával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 697, sebződés: 77, gyógyulás: 17, összesen: -60 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +105 életerő.) Sorvadsz (-1 életerő). Nincs megállás - továbbtotyogsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [85. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kanyarodik a járat. [86. PONT.] Hamarosan 9 q. rohamosztagost pillantasz meg. Itt csata lesz.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát ellenfeledre támadsz. Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a q. rohamosztagos bal első lábát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos testét. (6 támadással 79 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 14 q. rohamosztagos többször is megmar! (14 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a q. rohamosztagos jobb oldalát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos jobb oldalát. (6 támadással 78 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 9 q. rohamosztagos többször is megmar! (9 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a q. rohamosztagos torát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a q. rohamosztagos jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 3 q. rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 89, gyógyulás: 19, összesen: -70 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász quwarg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász quwarg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadász quwarg jobb oldalát. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a vadász quwarg potrohát. (6 támadással 69 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Raptor szablyával párszor kilyukasztod a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a vadász quwarg fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 36, gyógyulás: 9, összesen: -27 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg nagymester az. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester potrohát. (6 támadással 79 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 18 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 53, gyógyulás: 9, összesen: -44 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 q. demoralizátort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[30 pontot használtál fel, van még 61.]

lm 70 mozogsz 70
Folytatod az utat. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [85. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Sorvadsz (-1 életerő). Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [84. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Sorvadsz (-1 életerő). Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [83. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [82. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [80. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [79. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [78. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Sorvadsz (-1 életerő). Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [62. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [63. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [64. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Sorvadsz (-1 életerő). Mész tovább, előre. Újabb kanyar! [65. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [60 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 1576 15 0 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: tf 1 15 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-48 max. életerő). A szervezetedet méreg pusztítja (-48 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 7, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl az ősi szilmill. Egy kaját habzsol be a goldugar. 2 kaját nyel le a mélységi grittang. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 365 pontot. A következő körben tehát 360 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ADAMANTIT SISAK (629. TÁRGY)
Az adamantit sisakot csak egy mesterkovács készítheti el, 4 adamantit, 2 mithril, 2 pirkit és egy bev formázó minta segítségével, egy vaskohónál, kőkalapács segítségével, 80 TVP árán. A végeredmény egy törhetetlen, kékezüst színben csillogó mágikus fejfedő, amely a védettségedet nyolccal növeli meg. Persze az adamantit sisakok fő vonzereje nem ebben rejlik: minél több adamantit páncéldarabot hordasz együtt, annál nagyobb sebzést tudsz okozni, amíg a Sötét Földön vagy. Az adamantit sisak elkészítésének feltétele min. 26-os bányászat.

KARAKTERLAP

Anton Andemon, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 224. fordulód.

Erő: 39 (50) Szint: 26 Merészség: 10/4 Magasság: 144 cm
IQ: 31 (51) Támadás: 30 (32) Agresszió: 4 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 30 (38) Védekezés: 60 (65) Menekülés: 35 % Életkor: 31/32 év
Egészség: 34 (37) Életpont: 483/332 Jellem: jó (113) Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (32) Varázspont: 737/628 Pénz: 829 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 40/27 Pszi pont: 160/442
Eddig összesen 2490 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23 110 TP-t kaptál. Jelenleg 1 965 269 TP-d van. A következő szinthez még 34 731 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, ongóliant, acélkolosszus. A 177. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5500 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *23/100 vágófegyverek: *32/101 (+4%) dobófegyverek: 29/78 (+8%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (10 -19.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (20 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -30.); tolmokov-koktél (#351) (31 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
106,96 mezőn táborozol, a 244. labirintusban, 2. szinten, 65. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 117
A Végzet Vermében a 17. szinten jársz. Ebben a hónapban 5 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 109,109

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 149 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/10 2. nyomkövetés: 39/89 3. mászás: 9/57
4. csapdakészítés: 27/16 (+6%) 5. csapdaészlelés: 17/44 6. gyógyítás: 34/15
7. titkosírás: 12/24 8. felderítés: 14/63 9. szörnyidomítás: 7/76
10. taumaturgia: 77/95 (+1010%) 11. szerencsejáték: 2/40 12. versengés: 8/98
13. harcművészetek: 16/10 14. zene: 18/19 (+1%) 15. szörnyismeret: 21/3
16. pszi: 27/97 (+1%) 17. zárnyitás: 15/63 18. vadászat: 2/87
19. bányászat: 24/79 20. testépítés: 5/11 21. főzés: 10/55
22. csapatmunka: 1/80

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 60% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), érző szívű dromedár (#753), bávatag golombár (#165) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) varázspáncél (#156) Techiulan aurája (#261) villámmágia (#227)
láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110) lángcsóva (#31) >> kétfejű troll (#163)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) agybénítás (#114) >> varkaudar felderítő (#7133)
agybénítás (#114) >> varkaudar íjász (#687) agybénítás (#114) >> varkaudar bajnok (#190)
agybénítás (#114) >> Mnebolath (#237) izomernyesztés (#33) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> Dögvész (#7495) izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem sav ellen (#36) >> kisebb quwarg isten (#213)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) tompítás (#40) >> Mnebolath (#237)
varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)
tompítás (#40) >> hegyi góliát (#244) tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) varázsvédelem (#34) >> szeppent rákfatty (#186)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
ősi szilmill (#7455) (-2 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 53, 54, 72, 73, 126, 170, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1, 16.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián.
Harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 55 TU. szükséges még: 35 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1039 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüstdarab (#326) 5 gyógykenőcs (#313)
16 kaja (#2) 1 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 ork csodaszer (#1228) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
58 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 27 drótszőr (#37)
2 fekete gyöngy (#99) 1 galachmit (#310) 1 gyöngymangó (#135)
1 kavadu iszák (#25) 1 q. demoralizátor (#2067) 10 quwarg kristály (#2238)
3 spiritusz (#170) 1 tudás gyöngye (#522)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

105 106 107
95
96
97
(106,96) a 244. labirintus bejárata, kisebb quwarg isten (#213), quwarg felderítő (#299), q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), láncravert quwarg (#744), vadász quwarg (#241)

Üzenet küldése a karakternek