Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. máj. 5. 9h:14' EZ A 243. JÁTÉKHETED, 224. FORDULÓD 244. játékheted kezdete: máj. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3968 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 6. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
kpb | kezd. parancs berakása: |
v 165 | elmormolod a 165. varázslatot |
kpb | kezd. parancs berakása: |
le 253 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
kpb | kezd. parancs berakása: |
kf 865 | kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
150 | 151 | 152 | |
68 | |
|
|
69 | |
|
|
70 | |
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
vtn 33 | varázslat tanulás: a 33. varázslatot |
tv 33 | támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt egyik lábát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orbitális mackósajt egyik lábát. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (6 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 29 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 458 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 56, gyógyulás: 57, összesen: +1 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón jobb oldalát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áldott okerón jobb középső lábát. (7 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megvagdalod az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Itt is, ott is célba talál az áldott okerón ollója. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel megcsapod az áldott okerón testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal súrolod az áldott okerón behemót testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1 228 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 775, sebződés: 24, gyógyulás: 124, összesen: +100 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy ongóliant tombolás varázslatot. Öregedtél 2 évet. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 13 életpontot sebeztél. Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (57 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant hadúr testét. (6 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. Kritikus ütés! (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ongóliant hadúr óriási erejű ütésekkel sújt le, eltalálva a jobb karodat és oldaladat. (3 támadástól 198 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 68 életpontot vesztettél. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant hadúr jobb oldalát. (4 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ongóliant hadúr egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (3 támadástól 207 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 86 életpontot vesztettél. Az ongóliant hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő, egy arany papi karkötő és egy szent jogar. 6 987 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1122, sebződés: 616, gyógyulás: 142, összesen: -474 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bal karját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod az aranyfecske csillogó testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske jobb lábát. (5 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az aranyfecske bal szárnyát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vaskulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 28 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 98 aranyat. 6 888 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 47, gyógyulás: 100, összesen: +53 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. Semmi hatás! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 tolmokov-koktél. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az aranyfecske bal szárnyát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranyfecske aranyszárnyát. (5 támadással 393 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megvagdalod az aranyfecske csillogó testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 30 életpontot sebeztél. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüst kulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 28 életpontot vesztettél. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel megpöccinted az aranyfecske testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod az aranyfecske testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 33 életpontot sebeztél. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsthegyű nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 30 életpontot vesztettél. Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 100 aranyat. 6 888 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 94, gyógyulás: 125, összesen: +31 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Szörnyűség, szerencse és egészség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a magnetikus praglonc plazmáját. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magnetikus praglonc fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megvagdalod a magnetikus praglonc bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-16 pszi pont.) (-3 TU.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod a magnetikus praglonc bal oldalát. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a magnetikus praglonc bal vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) (-1 TU.) A magnetikus praglonc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner ongóliant hadúr trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő magnetikus praglonc trófeát. 7 789 tapasztalati pontot kaptál. Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+677 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 759, sebződés: 36, gyógyulás: 146, összesen: +110 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a légirozmár jobb oldalát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a drasmólyom testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [152,70] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy kristálypalotát. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg harcos. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg harcos jobb középső lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a quwarg harcos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 254 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [153,71] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy óriás liánt. Gyanús mozgást látsz a fák között. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal rájössz, hogy egy noth szellem ijesztett meg. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester testét. Kritikus ütés! (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 203 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 23, gyógyulás: 36, összesen: +13 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 52 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg ősmágus nyakát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal megvágod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 46 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy manifeszt.nyúlvány és 2 mocsári penke. 3 316 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 147, gyógyulás: 25, összesen: -122 ÉP}
Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester jobb első lábát. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 203 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 21, gyógyulás: 41, összesen: +20 ÉP}
(Továbbmész...) [155,72] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csapat q. rohamosztagos. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a q. rohamosztagos bal első lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a q. rohamosztagos bal középső lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 8 q. rohamosztagos többször is megmar! (8 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A 8 q. rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 457 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 28, gyógyulás: 90, összesen: +62 ÉP}
Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya testét. (7 támadással 423 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvagdalod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (8 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A 8 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya testét. (7 támadással 418 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya jobb lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 108 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (8 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 677, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a Chara-din fattya bal karját. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (8 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd a Chara-din fattya bal vállát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Chara-din fattya jobb karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 2 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 57 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru tigristestét. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a taalru póklábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 7 életpontot sebeztél. A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy pszi kő, 3 gyöngymangó és egy obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4 330 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | |
68 | |
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
[170,87] A síkságot ritka erdő váltja fel.
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 bordacsontot. 1 078 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [172,89] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy púdersziklát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [173,90] Továbbra is dombság. Találsz egy kazmárt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy megsebesített ongóliant került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (20 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod az ongóliant testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő, egy aranytű, egy trófea nyaklánc, 11 arany és egy aranygyűrű. 1 795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a woorgard jobb oldalát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a woorgard idétlen masszáját. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A woorgard szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 934 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [175,92] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Raia szent lovagja. (ld. enc.) Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kőkorszaki szaki jobb lábát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a kőkorszaki szaki jobb vállát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 728 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 8 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a sötét gnóm bal karját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 7 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sötét főgnóm testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
ef 10 512 | energia fejlesztése 10 |
bpb | bef. parancs berakása: |
le 865 | leveszed/lerakod a 865. tárgyat |
bpb | bef. parancs berakása: |
kf 253 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
TÁBLA (120. TÁRGY) Hú! Egy igen tréfás és hasznos dolgot találtál ki! Mostantól tudod, hogy hogyan készíthetsz táblákat, írhatsz rájuk feliratokat, és tűzheted őket a földbe a többi kalandozó szórakoztatására/informálására/fenyegetésére/stb. Először is szükséged van 3 botra, amelyeket egy fabontó segítségével sima tábla alakúra formázhatsz. Ezután kell még 10 csepp tinta, amelyet - az ujjadat a tartó ugarhéjba mártogatva - felvihetsz a tábla felületére. Azt, hogy mi legyen a felirat pontos szövege, az UL alján, két idézőjel között tüntesd fel olvashatóan. A szöveg nem lehet 70 betűnél hosszabb, és lehetőleg ne tartalmazzon olyan információt, amit a karaktered nem tud (saját neved, anakronisztikus megjegyzések, stb). Ha ezen követelményeknek a felirat nem felel meg, akkor lehet hogy a táblára nem egészen az fog kerülni, amit Te akartál (de valami mindenképpen kerül). Ezen kívül ki kell adnod természetesen egy KT 120 parancsot, 30 pontért. A parancs második paramétereként egy *-ot írjál: KT 120 * . Ennek hatására a táblát nemcsak elkészíted, hanem le is szúrod a földbe azon a mezőn, ahol állsz. Egy körben csak egy táblát készíthetsz. Egy mezőn nem lehet négynél több tábla. Amennyiben interneten játszol, a táblakészítés menete egy kicsit komplexebb: írj nekünk egy e-mailt a tf(kukac)beholder.hu címre, melyben leírod, hogy táblát szeretnél készíteni, és hogy mi legyen a tábla szövege. Erre mi megírjuk neked, hogy mi legyen a második paramétere a KT 120 * parancsnak (amit a * helyére írsz). Ezután már létrehozhatod a saját tábládat. |
IZOMERNYESZTÉS (33. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot elmondva, részben megbéníthatod ellenfeled izmait. Ha a varázslat sikerrel jár (és ez részben taumaturgiádtól is függ) ellenfeled minden támadás-sorozatnál csak eggyel kevesebb ütés bevitelével próbálkozhat, mert izmai elernyednek. Szörnyek esetén a varázslat hatására a lény egyik támadási módját (pl. karom/csőr-ből a csőr támadásokat) elveszti, ha csak egyetlen támadási módja van, akkor azt eggyel kevesebbszer használja. Legalább egy támadást mindenképpen le fog tudni adni az ellenfeled. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, anyagi komponense három csepp víz. |
MAGNETIKUS PRAGLONC (200. SZÖRNY) Óriási termetű, fekete, lüktetve változó plazmából teremtett, emberszerű lények. Bár hatalmuk iszonyatos, szinte mindig szolgálnak valakit - általában egy triklem drakoldert vagy egy Thargodan herceget. A magnetikus praglonccal közeli kontaktusba még kevés halandó került, és még kevesebb feljegyzés van az ilyen találkozásokról. A magnetikus praglonc mókás varázslatát nem művészet túlélni, de ha megkezdődik a közelharc, nincs többé menekvés: a harc végéig nem tudsz elmenekülni, függetlenül a menekülés%-tól! Még szerencse, hogy a magnetikus praglonc nagyon magas szintű szörny, tehát ha nem vagy igazán tapasztalt (márpedig akkor amúgy sincs félnivalód), akkor úgyis csak direkt kiadott FT paranccsal fogod megtámadni. A magnetikus pragloncot kizárólag mágikus fegyverekkel lehet megsebezni, méghozzá ajánlott valamilyen vágófegyvert használni. |
PRAGLONC HÁRTYA (215. TÁRGY) A pragloncok idegen dimenziók idegen teremtményei, istenek hírvivői, hatalmas kincsek őrzői, az ismert univerzum mágikusan legaktívabb teremtményei. Ennél fogva, a belőlük kimetszhető hártya is oly mértékű mágikus potenciállal bír, amelyet a legnemesebb (és legóriásibb) mágikus kísérleteknél, varázstárgyak megalkotásánál használhatsz fel. Praglonc hártyához kétféleképpen juthatsz: vagy megvásárolod csillagászati áron, vagy elpusztítasz egy pragloncot, de készülj fel rá, hogy az utóbbi esetleg még több áldozatot kíván, mint az első. |
NOTH SZELLEM (250. SZÖRNY) A noth szellem egy valaha élt gonosz elf bolyongó lelke. Már évszázadok, évezredek óta bolyong, és gonosztettei miatt, amiket életében elkövetett, nem talál megnyugvást. A noth szellem egyike a legfélelmetesebb élőholtaknak: érintése természetellenes öregedést okoz. Ha valakit "megölel" egy noth szellem, előfordulhat, hogy az ősi elf karjai közt fiatalemberből ráncos öreggé, kiszáradt múmiává válik néhány perc leforgása alatt. Mivel ennek köszönhetően permanensen elpusztulhatsz, úgy, hogy még a deus ex machina sem menthet meg, a noth szellemet csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá kiadva. A szellemet kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni. |
QUWARG ŐSMÁGUS (302. SZÖRNY) A quwarg ősmágus a mágiára szinte teljesen immúnis, de nagy mágikus potenciállal rendelkező lény - minden bizonnyal egy másik létsíkra valahogy átkeveredett quwarg lárvából jött létre. Apró mérete ellenére hihetetlenül nehéz elpusztítani, ez nyilván mágikus képességeinek tudható be. |
THARGODAN CSATAMEZŐ (432. TEREPTÁRGY) Ilyen iszonyatot egy "civilizált" vidéken! A Thargodan háborúk minden idők történelmének legvéresebb, legborzalmasabb háborúja volt, hiszen az ellenség nem a szomszéd ország, de még csak nem is egy másik faj, hanem egy, a mienkétől teljesen idegen létforma, a Thargodan volt. A legendák szerint egy őrült mágus kaput nyitott a Sötét Létsíkra, hogy megidézzen egy Thargodan herceget, Nuryllohlamont. Nuryllohlamon azonban elszakította a mágikus köteléket, amellyel a varázsló megkötötte, és fölébe kerekedett megidézőjének. A szabadon tomboló herceg szolgáinak hadát idézte meg a nyitva maradt kapun keresztül, és megkezdte a királyság meghódítását. A harc kilátástalan volt még az akkori fejlett mágikus felszereléssel rendelkező, hatalmas hadsereg számára is. Szerencsére azonban egy Ezüstmágus segítségével sikerült Nuryllohlamont elűzni, a kaput bezárni, és ugyan hihetetlen veszteségek árán, de az itt maradt Thargodanokat és sötét fattyaikat elpusztítani. Az ütközetek színhelyei azonban ma is érintetlenek, hiszen olyan gonosz aura lengi őket körül, amely minden lelket megmérgez. Persze mindig akadnak kalandorok, akik a hajdani nagyhatalmú varázstárgyakra és egyéb kincsekre vadászva kutakodni kezdenek a borzalmak e földjén, de az a kevés is, aki élve visszatér közülük, megzavarodva, összeroppanva teszi. Ha kockára téve ép elmédet és tiszta aurádat, meg akarsz próbálkozni a Thargodan csatamező felderítésével, a KUT 50 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell az rálépned (de ezt fordulónként csak egyszer teheted meg). Ezenkívül szükséges, hogy legyen nálad ásó is. Figyelem! A Thargodan csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 36-os, akkor az ősi csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik. |
CHARA-DIN FATTYA (236. SZÖRNY) Chara-din fattyai a káoszból, a pusztulásból, a borzalmasan sötét és gonosz aurájú helyek szennyéből születnek és szaporodnak ellenőrizetlenül. Minden egyes leölt fattynak kettő másik ugrik a helyébe, ezért sokszor egy tucatnyit is kardélre kell hánynod ahhoz, hogy megszabadulj tőlük: hiába nem ellenfél egy fatty, egy tucatnyi még egy nagyhatalmú harcost is ízekre szed. Még ha ez nem lenne elég, a gonosz fattyak ocsmány varázslattal próbálnak haláluk előtt minél nagyobb kárt okozni ellenfelüknek. |
TAALRU (249. SZÖRNY) A taalru egy borzalmas pusztító erővel bíró, ámde lélek nélküli Thargodan. Közel négy méter magas, nyolc izmos póklábon közlekedik, felsőteste egy óriásira nőtt, felágaskodó tigroszlánra emlékeztet. A taalrukat a Thargodan hercegek tenyésztették ki, és gyakorlatilag bábként használják őket. Nem saját maguk utaznak egy másik létsíkra vagy a rivális Thargodan herceg birtokára, hanem egy taalrut küldenek, és beleköltöznek annak testébe. Ha a taalru megsemmisül, a Thargodan herceg huss, hazarepül, hátrahagyva az elhasznált testet. Természetesen, a hercegek igyekeznek gondoskodni arról, hogy erre ne kerüljön sor, és ezért a taalru a különböző varázslatok és támadási formák olyan arzenáljával van ellátva, hogy azt bármelyik Thargodan lord megirigyelné. Ha a taalrut nem birtokolja éppen lélek, mindig ura legutóbbi parancsát követi, és ez általában a pusztításra vonatkozik... |
KVAZÁR KESZTYŰ (445. TÁRGY) A kvazár kesztyű elkészítéséhez szükséges egy kvazár kohó, ahol a kesztyűhöz elegendő három kvazárt fel tudják hevíteni. A kovácsnak átadott Gór formázó minta segítségével a kvazár kesztyű elnyeri végleges formáját. A kikovácsolás mindössze 40 TVP-t vesz igénybe. A kvazár kesztyűt a KF 445 paranccsal viselheted, így hárommal megnő a védettséged. Ezenfelül pusztakezes harc esetén kapsz +3 sebzést. A kesztyű megrendelése a KT 445 paranccsal történik. |
WOORGARD (231. SZÖRNY) A woorgard hihetetlen méretű, amőbaszerű lény, amely lassú, hullámzó mozgással halad, az egésznek olyan hatása van, mintha egy kisebb domb mocorogna arrébb. A woorgard jobbára ártalmatlan, gond legfeljebb akkor van, ha esetleg egy falu akad az útjába, mert azt szőröstől-bőröstől felfalja. Persze, amilyen lassan halad, bőven van idő a falu kitelepítésére, vagy esetleg alkalmazható a hosszabb és bonyolultabb megoldás, egy századnyi katona a kardjával szétveri a woorgardot. Mit jelent a kalandozók számára a woorgard? Legfeljebb egy kihívást, egy sportteljesítményt: képes vagy-e a woorgard hegynyi tömegét két harci kör alatt felszabdalni? Ha igen, akkor igencsak jól forgatod a fegyveredet, mert ez a századnyi katona számára általában egy hét elfoglaltságot (és azért némi áldozatot jelent). |
RAIA SZENT LOVAGJA (239. ELLENFÉL) Sajnos, minden vallásnak megvannak a maga fanatikusai, így a jóság és a fény istenének, Raiának is. Raia szent lovagjai az eredeti tanítástól "kissé" elrugaszkodva azt vallják, hogy minden gonosznak pusztulnia kell. És arra sem néznek túl jó szemmel, aki nem jó. Azok a fanatikusok, akik különösen közel álltak már Raiához, megfelelő hatalommal rendelkeznek ahhoz, hogy az általuk elképzelt "tisztogatást" véghez is vigyék: ők Raia szent lovagjai. Egy jónak kevés problémája lesz velük, azonban a gonoszok reszkethetnek: a szent lovagok gonoszészlelő varázslata miatt a BA paranccsal sem menekülhetnek el a vélt/valós büntetés elől. |
Erő: | 30 (53) | Szint: | 28 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 23 (45) | Támadás: | 60 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 23 (31) | Védekezés: | 57 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 33/168 év |
Egészség: | 22 (30) | Életpont: | 508/535 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 31 (48) | Varázspont: | 730/510 | Pénz: | 3511 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 24/9 | Pszi pont: | 140/126 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/54 | ökölvívás: | *28/100 (+11%) | szúrófegyverek: | 9/27 |
vágófegyverek: | 21/68 (+9%) | ütőfegyverek: | 7/49 | lőfegyverek: | 20/19 |
dobófegyverek: | *26/100 (+5%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -18.); ubuk dobónyíl (#138) (19 .); vas dobónyíl (#189) (20 -22.); mérg. vas dobónyíl (#190) (23 -24.); tolmokov-koktél (#351) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
175,92 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 61, 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 529 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 240 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/49 (+34%) | 2. nyomkövetés: | 50/66 (+5%) | 3. mászás: | 19/5 (+15%) |
4. csapdakészítés: | 19/90 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 7/63 | 6. gyógyítás: | 26/65 |
7. titkosírás: | 2/84 | 8. felderítés: | 21/26 (+30%) | 9. szörnyidomítás: | 3/11 |
10. teológia: | 35/52 (+39%) | 11. taumaturgia: | 28/68 (+7%) | 12. szerencsejáték: | 4/31 |
13. versengés: | 19/3 | 14. harcművészetek: | 32/75 | 15. zene: | 7/79 |
16. szörnyismeret: | 28/86 (+22%) | 17. pszi: | 20/57 (+5%) | 18. zárnyitás: | 1/11 |
19. vadászat: | 4/74 | 20. bányászat: | 24/30 (+36%) | 21. testépítés: | 1/50 |
22. úszás: | 9/8 | 23. főzés: | 8/82 | 24. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), quwargok (#9093), északi tűzsárkány (#219), mélység fattya (#199) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) (33,20) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | óriáserő (#53) |
szörnycsábítás (#83) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), puha ütés (#60), élőholt pozdorja (#134), agykorbács (#97), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
ongóliant tombolás (#146), hhaar burka II (#162), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Híveim a legfittebb, legtökéletesebb testű kalandozók. Imádkozz, amint egészséged eléri a 30-at! |
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 20 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1043 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
4 | kőkés (#6) | 1 | mandibulakasza (#127) | 1 | * | pengepajzs (#425) | ||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | szigony (#389) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
21 | tüske (#22) | 104 | ubuk tüske (#131) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
6 | bumeráng (#249) | 8 | ezüstshuriken (#327) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
12 | * | mérg. vas dobónyíl (#190) | 5 | ubuk dobónyíl (#138) | 54 | vas dobónyíl (#189) | ||
Páncélok | ||||||||
1 | * | ryuku mellvért (#689) | 1 | szöges páncél (#65) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | bozontfonat (#1563) | 1 | * | jing-jang fejpánt (#556) | |||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | ryuku köpeny (#693) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | kvazár kesztyű (#445) | 1 | mászókarom (#78) | ||
1 | nehéz harci kesztyű (#464) | |||||||
Övek | ||||||||
1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | |||
Csizmák | ||||||||
1 | * | tűzúr csizmája (#533) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | obszidián függő (#195) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3) | ||||||||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||
1 | natharion gömb (#865) | 1 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | * | q. irtó medál (#2301) | |
4 | * | rothasztó talizmán (#815) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 2 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | |
5 | vortex talizmán (#812) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
4 | * | arany papi karkötő (#309) | 3 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | halálhozó karkötője (#816) | |
1 | Huddens alkarvédője (#1550) | |||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | * | Acél Öklök gyűrűje (#2105) | 2 | aranygyűrű (#193) | 1 | * | gyémánt védőgyűrű (#726) | |
1 | háború gyűrűje (#722) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 2 | smaragd védőgyűrű (#223) | ||
1 | törpe védőgyűrű (#1104) | 1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4) | ||||||||
1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | mind. ametisztje (#2207) |
1 | * | q. demoralizátor (#2067) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) | |||
Nyergek | ||||||||
1 | trikornis nyereg (#1536) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
9 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 74 csepp tinta (#101), fér még: 16] | ||||||
10 | fűszertartó (#210) | [bennük 12 csepp sáfránypor (#211), fér még: 38] | ||||||
5 | huhogó bibe (#332) | [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [bennük 48 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 2] | ||||||
2 | mágusszelence (#1076) | [bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 10] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
5 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 120 csepp spiritusz (#170), fér még: 0] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 18 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 2] | ||||||
16 | uzbány csőr (#169) | [bennük 111 csepp ugh méreg (#166), fér még: 81] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 48 korty víz (#27), fér még: 12] | ||||||
4 | zöld üveg (#82) | [bennük 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 60] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
5 | áldott kő (#642) | 3 | aranypikkely (#415) | 9 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 1 | bányászlámpa (#1687) | 3 | bronzkulcs (#76) | |||
8 | csontkulcs (#74) | 14 | + | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | ||
11 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | 2 | Fairlight szütyője (#2108) | |||
1 | fekete könyv (#2234) | 2 | fülemüle síp (#1576) | 5 | gernim balzsam (#1894) | |||
37 | gyógykenőcs (#313) | 2 | + | hebrencs csapda (#147) | 1 | hűségérme (#1141) | ||
31 | kaja (#2) | 2 | kis aranykulcs (#240) | 3 | kis ónixkulcs (#1110) | |||
8 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | |||
4 | kristálygömb (#265) | 17 | krónika (#1725) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | |||
5 | leviatán hólyag (#2182) | 4 | manakristály (#500) | 2 | márványkulcs (#245) | |||
1 | márványszobor (#2232) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 3 | nagy aranykulcs (#246) | |||
6 | nagy bronzkulcs (#185) | 7 | nagy vaskulcs (#186) | 34 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | plazmagömb (#2235) | 2 | pszi kő (#248) | 6 | rézkulcs (#75) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | rúnakavics (#2233) | 14 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | smaragd kulcs (#241) | 1 | súlyzó (#347) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | tatu dob (#234) | 3 | távcső (#42) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | trikornis fókusz (#2169) | 6 | tudás gyöngye (#522) | |||
1 | varázskő (#305) | 3 | varkaudar pálinka (#1137) | 4 | vaskulcs (#183) | |||
1 | zeolitkristály (#2236) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | berzerker tüske (#713) | 6 | bordacsont (#16) | 7 | bunthar bőr (#733) | |||
19 | csillezsályalevél (#1253) | 12 | dözmöng szív (#122) | 23 | elkarog szőr (#665) | |||
2 | etra hályog (#712) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
5 | gyíkfű (#201) | 38 | gyöngymangó (#135) | 2 | halcsont (#390) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 2 | jégszív (#282) | 8 | kaktusztüske (#114) | |||
5 | karbin plazma (#199) | 4 | kazmár gyökér (#205) | 5 | kék orchidea (#68) | |||
22 | kőszem (#304) | 4 | kreiton esszencia (#892) | 2 | lidércesszencia (#1074) | |||
11 | liumbe hajtás (#655) | 3 | lótuszvirág (#447) | 260 | madártoll (#112) | |||
4 | mákrózsa virág (#56) | 18 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 6 | moa üveggömb (#383) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | 7 | nektoraf faggyú (#667) | |||
3 | párducszem (#1073) | 24 | pirkit (#153) | 69 | polip szívóka (#391) | |||
1 | praglonc hártya (#215) | 8 | púderkő (#119) | 10 | pular kristály (#239) | |||
19 | purifikátor háj (#269) | 40 | quwarg tojás (#360) | 5 | rájabőr (#404) | |||
19 | rakolits por (#669) | 5 | ramit kő (#226) | 26 | remák szív (#264) | |||
4 | rozmárfog (#1069) | 30 | sallank karom (#128) | 2 | sámán erszény (#650) | |||
7 | sárkánypikkely (#292) | 3 | sáska amulett (#668) | 26 | smirglilevél (#29) | |||
42 | sünmedve tüske (#14) | 2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szuperkötél (#209) | |||
11 | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | téfea-agy (#172) | 1 | teknősesszencia (#702) | |||
9 | Thargodan esszencia (#328) | 11 | tükör (#43) | 3 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar tekercs (#653) | 1 | vasérc (#152) | 9 | xirnox szív (#213) | |||
2 | yetiszív (#1070) |
Összsúly: 205.59 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 6 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 43 | amniosz (#203) | 14 | grifftojás (#179) | 50 | gyöngymangó (#135) | 39 | quwarg kristály (#2238) | 2 | rinóbőr (#651) | 1 | ryuku buzogány (#696) | 1 | ryuku kopja (#694) | 1 | ryuku sisak (#688) | 14 | tankány karom (#237) | 4 | ulkor gyöngy (#1072) | 34 | varkaudar pálinka (#1137) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | manakristály (#500) | 3 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 3 | pirkit (#153) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | tankány karom (#237) | |||
10 | tolmokov-koktél (#351) | 2 | varázskő (#305) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1177 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | arany papi karkötő (#309) | |||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranytű (#272) | 6 | bordacsont (#16) | |||
2 | ezüst karkötő (#158) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
7 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | kvazár kesztyű (#445) | 6 | madártoll (#112) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 1 | obszidián függő (#195) | 1 | praglonc hártya (#215) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | pular kristály (#239) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
5 | ugh méreg (#166) | 2 | varkaudar csont (#1113) |
169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | |
86 | |
|
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
|
|
|