223. forduló, 225. forduló, Pöti Danon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 3. 12h:02'
EZ A 761. JÁTÉKHETED, 224. FORDULÓD
762. játékheted kezdete: ápr. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 26 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3936
SZÁMLA : XXXX

PÖTI DANON KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,81] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ). Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 mandibulapengét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+12 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+110 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+2 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku futárbérenc nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 447.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 442.]

* 2. KP: v 15 133 1 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csuklyavirág. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 437.]

* 3. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 427.]

* 4. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 427.]

* 5. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 587 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 425.]

* 6. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

* 7. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 420.]

* 8. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Ideje egy kis fegyverápolásnak, megélezed őket a fenőkővel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 412.]

* 9. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 407.]

* 10. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 402.]

fok 2307 2365 összerendeled a 2307. tárgyat a 2365. tárggyal
A A Végzet dragnitját beleilleszted a kiválasztott tárgyadba. [10 pontot használtál fel, van még 392.]

ff 28 felt. fegyverváltás: 28
Felt. fegyverváltás: << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

ffk 200 felt.fv.kozkázata: 200
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 200 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

ffk 300 felt.fv.kozkázata: 300
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 300 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

h 1228 3 használod az 1228. tárgyat
Behörpintesz 3 ork csodaszert. A sámánok ereje beléd száll: +5 támadás a forduló végéig. [6 pontot használtál fel, van még 386.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 381.]

v 182 elmormolod a 182. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 376.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Megfogod a Végzet Kulcsát. Megjelenik előtted a kékesen vibráló kapu, ami a Verem aktuális szintjére vezet. Belépsz a kapun, és egyből megcsap a verem hűvöse. [10 pontot használtál fel, van még 366.]

lm 8 8 15 mozogsz 8 8 15
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [2. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy lomha morf. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a lomha morf fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lomha morf testét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a lomha morf bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A lomha morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A lomha morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 3 életvíz (ld. enc.) (Nincs mibe rakni 3 életvízet.). 2 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [6. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy halálos morf az. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál ((-12 támadás))! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a halálos morf testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a halálos morf testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a halálos morf testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 24 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 4 ork csodaszer. 2 038 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [8. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy brutális morf az. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a brutális morf testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (16 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a brutális morf testét. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a brutális morf jobb lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A brutális morf egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A brutális morf feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A brutális morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 5 áldott kő. 2 209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [10. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy lomha morf. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a lomha morf testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (32 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a lomha morf testét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a lomha morf testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lomha morf megcsapja a fejedet. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A lomha morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 50 arany. 2 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [11. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy halálos morf. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Megvakultál ((-12 támadás))! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál ((-12 támadás))! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Megvakultál ((-12 támadás))! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a halálos morf testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a halálos morf testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a halálos morf bal hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a halálos morf csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 22 életpontot vesztettél. A halálos morf ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A halálos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 2 jégpasztilla. 2 038 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [12. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy védelmező morf. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a védelmező morf testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a védelmező morf testét. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a védelmező morf farkát. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) A védelmező morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A védelmező morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 342.]

lm 15 22 22 mozogsz 15 22 22
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [12. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy védelmező morf. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [12. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy védelmező morf. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [12. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy védelmező morf van előtted! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a védelmező morf jobb hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a védelmező morf bal hátsó lábát. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a védelmező morf jobb oldalát. (6 támadással 128 életpontot sebezve.) A védelmező morf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A védelmező morf farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 336.]

lm 1 1 43 mozogsz 1 1 43
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [31. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 17 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Életpontod a kritikus érték alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy harcias morf van előtted! Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [31. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy harcias morf lakik itt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [31. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy harcias morf lakik itt. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 316.]

lm 43 46 46 mozogsz 43 46 46
Most már nem aggódsz a labirintusok csapdái miatt: óvatosság beállításod újra a régi (azaz 0). Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [31. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy harcias morf. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a harcias morf jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (6 életpontot vesztettél.) Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [31. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy harcias morf. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a harcias morf testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (20 életpontot vesztettél.) Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy kis szobába érkezel. [31. PONT.] Hirtelen egy harcias morfot veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a harcias morf jobb vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (27 életpontot vesztettél.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 310.]

lm 48 48 49 mozogsz 48 48 49
Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [31. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy harcias morf az. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a harcias morf jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a harcias morf testét. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a harcias morf jobb lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A harcias morf egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A harcias morf feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 2 dorony tüdő. 2 209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mész tovább, előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy kis szobába érkezel. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [48. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy védelmező morf lakik itt. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 47. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [48. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy védelmező morf van előtted! Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 47. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [33. PONT.] Hamarosan egy éltető morfot pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [22 pontot használtál fel, van még 288.]

lm 49 60 60 mozogsz 49 60 60
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [33. PONT.] Hamarosan egy éltető morfot pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az éltető morf jobb lábát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az éltető morf jobb lábát. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az éltető morf karmával. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, az éltető morf újra meg újra lecsap. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az éltető morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály, 3 áldott kő és 8 gyöngymangó. 3 011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy kis szobába érkezel. [49. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [60. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy halálos morf az. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 49. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [60. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy halálos morf az. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 49. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [8 pontot használtál fel, van még 280.]

lm 50 50 51 mozogsz 50 50 51
Egy kis szobába érkezel. [50. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [35. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mágiamorfáló van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a mágiamorfáló farkát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mágiamorfáló farkát. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a mágiamorfáló testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mágiamorfáló, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 4 manifeszt.nyúlvány. 2 062 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [54. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 74 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Életpontod a kritikus érték alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [53. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [51. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy éltető morf. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 53. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [26 pontot használtál fel, van még 254.]

lm 51 56 56 mozogsz 51 56 56
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [51. PONT.] Hamarosan egy éltető morfot pillantasz meg. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 53. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy kis szobába érkezel. [54. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [55. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy lomha morf lakik itt. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 54. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [55. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy lomha morf az. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 54. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [28 pontot használtál fel, van még 226.]

lm 38 38 42 mozogsz 38 38 42
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [38. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. 3 nyílvessző talált el. 16 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egyhelyben toporogsz.
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [39. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy halálos morf. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [21 pontot használtál fel, van még 205.]

lm 42 52 52 mozogsz 42 52 52
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [39. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy halálos morf. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [39. PONT.] Hamarosan egy halálos morfot pillantasz meg. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [39. PONT.] Hirtelen egy halálos morfot veszel észre magad előtt. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [21 pontot használtál fel, van még 184.]

lm 57 57 59 mozogsz 57 57 59
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [39. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy halálos morf van előtted! Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [39. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy halálos morf lakik itt. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [39. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy halálos morf lakik itt. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [21 pontot használtál fel, van még 163.]

lm 59 61 61 mozogsz 59 61 61
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [39. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy halálos morf. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Most már nem aggódsz a labirintusok csapdái miatt: óvatosság beállításod újra a régi (azaz 0). A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [39. PONT.] Hirtelen egy halálos morfot veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-12 támadás))! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a halálos morf jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálos morf testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a halálos morf testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 23 életpontot vesztettél. A halálos morf ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 3 áldott kő. 2 038 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [58. PONT.] Hamarosan egy domináns morfot pillantasz meg. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 41. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [58. PONT.] Hamarosan egy domináns morfot pillantasz meg. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 41. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [17 pontot használtál fel, van még 146.]

lm 61 61 61 mozogsz 61 61 61
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [58. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy domináns morf az. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 26 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 41. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [58. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy domináns morf lakik itt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 41. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [58. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy domináns morf az. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 24 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 41. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 140.]

tim 100 titkosírás megfejtése 100 pontért
Sajnos nem találsz semmilyen titkosírást sem. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

m 3 5 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

m 8 6 8 mozogsz a 8. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

szk 230 keresed a 230. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

* 1. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 135.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-26 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 28, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a ragyás burástya. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 135 pontod maradt, ebből a következő körre 135 pontot vihetsz át. Kapsz még 365 pontot. A következő körben tehát 500 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉLETVÍZ (1500. TÁRGY)
Ha azt hiszed, már mindent tudsz a világról, ostoba vagy, de ha úgy gondolod, pont eleget tudsz, tán még ostobább! Amikor először találkozol ezzel a kristálytiszta, íztelen folyadékkal, botor módon egyszerű forrásvíznek nézed, pedig a Ghallán ismert és használt gyógyító varázsitalok hatása meg sem közelíti az életvízét. Szinte minden ártó hatású bűbájt képes egy pillanat alatt semmivé oszlatni, minek hatására fiatalabbnak és erőteljesebbnek érzed magad. Ha sikerül szert tenned rá, féltő gonddal bánj vele! [Ha valamilyen ártó varázslat hatása alatt állsz (pl. lassulás, sorvasztás vagy egyéb átok), automatikusan nyelni fogsz egy adagot a folyadékból 1 TVP-ért (ha több gond is emészt, arányosan többet nyelsz, több TVP-ért), s ekkor az ártó mágia azonnal megszűnik.]

KARAKTERLAP

Pöti Danon, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 224. fordulód.

Erő: 34 (44) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 126 cm
IQ: 27 (33) Támadás: 33 (35) Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 29 (35) Védekezés: 46 (51) Menekülés: 30 % Életkor: 87/89 év
Egészség: 26 (32) Életpont: 452/112 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (33) Varázspont: 741/4 Pénz: 1111 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 52/9 Pszi pont: 129/109 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2572 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20 738 TP-t kaptál. Jelenleg 1 775 347 TP-d van. A következő szinthez még 224 653 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, éltető morf, ongóliant. A 217. fordulódban 5101 arany került a bankszámládra. 5279 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/75 ökölvívás: 15/54 vágófegyverek: 37/24 (+6%)
ütőfegyverek: 1/52 lőfegyverek: 20/85 dobófegyverek: 30/57 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -16.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (17 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
144,81 mezőn táborozol, a 267. labirintusban, 1. szinten, 41. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 149
A Végzet Vermében a 10. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél.
Legfeljebb 56 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 61, 65, 58, 59, 62, 88

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 937 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 65/24 (+300%) 2. nyomkövetés: 43/69 3. mászás: 15/25
4. csapdakészítés: 29/83 (+10%) 5. csapdaészlelés: 10/52 (+330%) 6. gyógyítás: 32/58
7. titkosírás: 3/40 8. felderítés: 18/77 (+300%) 9. szörnyidomítás: 12/87
10. teológia: 29/34 (+9%) 11. taumaturgia: 35/52 (+6%) 12. szerencsejáték: 3/31
13. versengés: 13/53 14. zene: 6/34 15. szörnyismeret: 26/52 (+20%)
16. pszi: 16/10 (+7%) 17. zárnyitás: 4/48 (+300%) 18. vadászat: 5/60
19. bányászat: 29/58 20. úszás: 7/56 21. főzés: 14/8 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), Dögvész (#7495), Poomr Ko (#957) (csak egyszer), nómenklatúra (#158), ragyás burástya (#111) (csak egyszer), alpesi tehén (#91) (csak egyszer), Mnebolath (#237)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
fémbontó szójer (#150), nómenklatúra (#158), pszi elementál (#221), drakolich (#760), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778), ismeretlen (#9089), gonoszok (#988)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 14 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)
tolvajvér (#364) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143) lángcsóva (#31) >> Dögvész (#7495)
lángcsóva (#31) >> Thargodan csontváz (#297) lángcsóva (#31) >> varkaudar varázsló (#271)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Dögvész (#7495) elektromos pajzs (#51) >> drakolich (#760)
hhaar burka (#32) >> mocsárivérc (#7143)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +13 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
54, 58, 59, 60, 61, 62, 65, 66, 68, 81, 88, 126, 175, 189, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 8, 14, 16, 18, 44, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 367 (limit: 385), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 39750.
Az első Végzet Vermében 1 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 22 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 64 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 106 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 madártoll (#112) 1 quwarg tojás (#360) 3 tinta (#101)
5 vas dobónyíl (#189) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
66 arany (#50) 11 áldott kő (#642) 2 dorony tüdő (#212)
8 gyöngymangó (#135) 2 jégpasztilla (#1566) 3 kaja (#2)
9 khatiszon kristály (#2322) 1 mandibulapenge (#125) 4 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 ork csodaszer (#1228)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

143 144 145
80
81
82
(144,81) lomha morf (#7621), halálos morf (#7618), brutális morf (#7620), védelmező morf (#7622), harcias morf (#7619), éltető morf (#7625), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624)

Üzenet küldése a karakternek