223. forduló, 225. forduló, Syrus Bo Hong összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 5. 9h:19'
EZ A 430. JÁTÉKHETED, 224. FORDULÓD
431. játékheted kezdete: nov. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3621
SZÁMLA : XXXX

SYRUS BO HONG KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,18] koordinátán.
A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk dobónyílat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét. Varázserőd regenerálódik. (+82 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 380.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 375.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 370.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 365.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 355.]

kf 291 kézbeveszed/felveszed a 291. tárgyat
Lecsatolod a sárga erőövet, majd felcsatolod a bíbor erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

f 1067 kísérletezel az 1067. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Eltelik egy óra... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz bundás kabátot. (ld. enc.) 216 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 345.]

kt 1068 elkészíted az 1068. tárgyat
Legyártottál 1 bundás kabátot. [30 pontot használtál fel, van még 315.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Nrimdorjiusmurr boltjának raktáraiban még 4 Éjmágus tükrét találhat az élelmes vásárló." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [3 pontot használtál fel, van még 312.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Pár pillanat múlva a rejtőzködés vadonatúj dimenziói tárulnak fel előtted: új ötletek, új fogások, új szemléletek. (Szakértelmed 5 százalékkal nőtt.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 309.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Arany Elfi kegyetlenül legyilkolt egy varkaudar behemótot, majd trófeáját az övére csatolta." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [3 pontot használtál fel, van még 306.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Megjelenik előtted a kút szelleme. Elmondja mi az, amit még nem árt, ha tudsz a versengés szakértelemről, utána magadra hagy, hogy töprenghess a dolgokon. (Szakértelmed 12 százalékkal nőtt.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3 pontot használtál fel, van még 303.]

hu 276 308 hulladék: 276 308
Hulladék, ezért nem gyűjtesz sárga erőövet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

m 6 mozogsz nyugatra
[98,18] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. "

Van itt egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 293.]

be 562 3 bemész az 562. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 125 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 243.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[99,19] Továbbmész a város utcáján. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) "

Épületeket látsz: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).

(Továbbmész...) [99,20] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sötét gnóm. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Teli tüdőből elordítod: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" 16 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a ryuku kopját a másikra rohansz. {GYD:} Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a sötét gnóm jobb karját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal felnyitod a sötét gnóm testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy erődítményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy pusztulás sírjait. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 223.]

vi 10 10 35 viselkedésed: 10 10 35
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 35 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

fv 510 1 76 felveszed az 510. tárgyat (1 darabot) 76
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 1 ostromlétrát. [4 pontot használtál fel, van még 219.]

be 488 bemész a 488. épületbe
Üvöltve rohamozol. Nyilak záporoznak rád (-20 életerő). A falnak támasztod az ostromlétrát, és fürgén mászni kezdesz fölfelé. Köveket dobálnak rád. Aargghh! (-14 életerő.) Továbbmászol. Felbukkan a fal teteje! Előtted hadonászik egy harci mágus!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Hatalmasat kiáltasz: "Itt a megváltód!" 16 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a harci mágus jobb karját. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal megvágod a harci mágus testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A harci mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A harci mágus feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1171 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 48, gyógyulás: 26, összesen: -22 ÉP}

Haha! Egy várvédővel kevesebb! Ajjaj... Hárman ugranak a helyébe! Egy nagy póznával ellökik a létrádat. Nyekk! (-9 életerő.) Ennyit elég az ostromból! Hátrahagyod a falat. [20 pontot használtál fel, van még 199.]
(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+78 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 159.]

be 488 bemész a 488. épületbe
Üvöltve rohamozol. Nyilak záporoznak rád (-28 életerő). A falnak támasztod az ostromlétrát, és fürgén mászni kezdesz fölfelé. Köveket dobálnak rád. Aargghh! (-36 életerő.) Továbbmászol. Felbukkan a fal teteje! Előtted hadonászik egy harci mágus!

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Teli tüdőből elordítod: "Ha harc, hát legyen harc, itt maradsz vagy hátra arc!" 17 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a harci mágus testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal megcsapod a harci mágus jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A harci mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A harci mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1171 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 50, gyógyulás: 26, összesen: -24 ÉP}

Haha! Egy várvédővel kevesebb! Ajjaj... Hárman ugranak a helyébe! Egy nagy póznával ellökik a létrádat. Nyekk! (-8 életerő.) Ennyit elég az ostromból! Hátrahagyod a falat. [20 pontot használtál fel, van még 139.]
(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+88 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 99.]

be 488 bemész a 488. épületbe
Üvöltve rohamozol. Nyilak záporoznak rád (-26 életerő). A falnak támasztod az ostromlétrát, és fürgén mászni kezdesz fölfelé. Köveket dobálnak rád. Aargghh! (-18 életerő.) Továbbmászol. Felbukkan a fal teteje! Előtted hadonászik egy bérmágus!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Elüvöltöd magad: "Már megint nincs rajtad sapja!" 18 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a bérmágus girhes testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a bérmágus bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bérmágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Haha! Egy várvédővel kevesebb! Ajjaj... Hárman ugranak a helyébe! Egy nagy póznával ellökik a létrádat. Nyekk! (-1 életerő.) Sebeidet tapogatva, visszavonulsz. [20 pontot használtál fel, van még 79.]
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+74 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 39.]

d 510 1 76 eldobod az 510. tárgyat (1 darabot) 76
Gondosan elrejtesz 1 ostromlétrát. [6 pontot használtál fel, van még 33.]

vi 3 6 35 viselkedésed: 3 6 35
Mostantól elővigyázatos vagy, legfeljebb a nálad jóval gyengébb szörnyeket támadod meg. Merészségi szinted ettől kezdve 3. Mindenkit megtámadsz, akinek nem ugyanaz a jelleme, mint Neked. Barátsági szinted mostantól 6. Ha életerőd az eredeti érték 35 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

m 4 8 1 mozogsz délre, északra, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[127,10] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Látsz egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [127,9] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy élőholt quwarg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 31 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Hatalmasat kiáltasz: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" 17 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal néhányszor súrolod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1371 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 33, gyógyulás: 33, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [28 pontot használtál fel, van még 5.]

m 1 8 7 mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még -5.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 5 kaját fal föl a ryuku ostromteknős. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 365 pontot. A következő körben tehát 360 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BUNDÁS KABÁT (1068. TÁRGY)
Nem kell sok töprengés, hogy rájöjj: a jegesmedvék meleg prémbundája remek védelmet nyújthatna a csontig hatoló északi szelek hatásai ellen, ha sikerül megfelelő, magadra teríthető ruhadarabot készíteni belőle. Ehhez egy aranytű segítségével, két jegesmedve bunda felhasználásával, 30 TVP-nyi időre van szükség, és már kész is az elegánsan hófehér és hidegnek ellenálló kabát, melyet ha köpenyként magadra öltesz, nem okozhatnak több gondot a hófúvásos időjárással járó kellemetlenségek. A tárgy nem átadható.

KARAKTERLAP

Syrus Bo Hong, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű, körszakállas kobudera férfi vagy. Tharr felszentelt papja vagy. Papi hited: 124. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 224. fordulód.

Erő: 24 (28) Szint: 21 Merészség: 3/3 Magasság: 148 cm
IQ: 24 (27) Támadás: 26 Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 33 Védekezés: 41 Menekülés: 35 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 25 Életpont: 358/358 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (35) Varázspont: 341/105 Pénz: 213 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/8
Eddig összesen 1210 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5042 TP-t kaptál. Jelenleg 645163 TP-d van. A következő szinthez még 154837 TP szükséges. Trófeáid: elit gárdista, mestervarázsló, óriásféreg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/15 (+1%) szúrófegyverek: 12/41 (+8%) vágófegyverek: 25/2 (+2%)
lőfegyverek: 8/38 dobófegyverek: 18/18 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ryuku kopja (#694) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); ubuk dobónyíl (#138) (17 -18.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (19 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/50 (+5%) 2. nyomkövetés: 41/2 (+8%) 3. lopás: 1/22
4. mászás: 10/40 5. csapdakészítés: 14/35 (+5%) 6. csapdaészlelés: 2/95
7. gyógyítás: 65/78 (+60%) 8. titkosírás: 6/12 9. felderítés: 10/94
10. szörnyidomítás: 1/149 11. teológia: 27/51 (+14%) 12. taumaturgia: 26/59 (+4%)
13. versengés: 6/83 (+12%) 14. harcművészetek: 23/0 15. szörnyismeret: 10/94
16. zárnyitás: 2/30 17. vadászat: 16/31 18. bányászat: 10/88 (+15%)
19. ordítás: 24/41 (+5%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 80 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot )
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 160 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
óriásféreg (#171), tetemember (#123), trikornis (#104) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), tormikus egér (#218), nyuhaj karbin (#110), partravetett medúza (#363), kérődző etra (#368), fémbontó szójer (#150), áeratikus hasnyák (#243), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150) izomernyesztés (#33) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> troll ritualista (#365) izomernyesztés (#33) >> óriásféreg (#171)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0)

Összsúly: 80.86 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 72 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
129 arany (#50) 1 drótszőr (#37) 2 jegesmedve bunda (#1067)
5 kaja (#2) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 bundás kabát (#1068) 1 kaktusztüske (#114)
1 ubuk dobónyíl (#138) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(127,9) márványtorony (#175), élőholt quwarg (#202)
(127,10) vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek