223. forduló, 225. forduló, Zandar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 28. 10h:29'
EZ A 230. JÁTÉKHETED, 224. FORDULÓD
231. játékheted kezdete: dec. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2914
SZÁMLA : XXXX

ZANDAR KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [135,46] koordinátán.
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 750 tapasztalati pontot.
A táborozás alatt megpróbálod a környéket minél jobban felderíteni. Egyszercsak az egyik bokor tövében egy csontvázra bukkansz, rajta egy adamantit páncél. (ld. enc.) Felveszed, és felpróbálod a páncélt. Döbbenetes, mennyivel megnövelte a védettségedet! Nem sok esélye lesz így a szörnyeknek! Sajnos azonban eljön a reggel, és te felébredsz. Az álom-páncél pedig sehol, még azt is elfelejtetted, hogy nézett ki, és mennyire lettél tőle védett (ezért ugrott az E.F. is). Az aranytermő erszény 49 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+294 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) A lottó 635. hetének nyerőszámai: 24, 7, 12. 2 db 0 találatos szelvényed volt. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ork sámán nyomára bukkanj. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 385.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 380.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 375.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 370.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 365.]

ef 6 energia fejlesztése 6
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-6 TU.] Ügyességed TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 305.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 289 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 302.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[136,46] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Syrac Hold lábát masszírozza. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [137,46] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Valóság vagy illúzió? Talán egyértelmű, talán sosem tudod meg...(Feri a Törperős5198) " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán # vigyorog kajánul. Látsz egy oltárt. Raia híveié. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy epokitféreg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregtagadóval mély sebeket nyitva megvagdosod az epokitféreg testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Az epokitféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod az epokitféreg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregtagadóval felnyitod az epokitféreg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Az epokitféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Clayd Di Alaverrel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy jing-jang fejpántot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot és egy smaragd védőgyűrűt visel. Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy Földrengető trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított sullár. Holmiját egy törpemammut cipeli. Egy sárkány van messze mögötte. Illetve izé, vele. De milyen apró! És milyen szép! Mintha színaranyból lenne az egész. Érzékeled auráját: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[18 pontot használtál fel, van még 284.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+46 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 254.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+27 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 224.]

be 62 bemész a 62. titkos labirintusba
Amint kimondod a jelszót, és félrecsúszik a kőlap egy óriási, földalatti barlang tárul fel előtted. Durva (és labilis) falétra vezet a mélybe. Semmi fényt nem látsz odabent. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-4 varázspont.] Lemászol a létrán. Hatalmas teremben vagy, melynek plafonja és vége minden irányban a homályba vész. A távolból különös és borzongató neszezést hallasz. [5 pontot használtál fel, van még 219.]

lm 5 7 10 mozogsz 5 7 10
A hihetetlen méreteket csodálva mész előre. Vajon miért nem omlik be a barlang? [3. PONT.]
Továbbmész. Délkeletre egy függőleges, falszerű kiemelkedést, északkeletre és északnyugatra kőépület-szerűségeket látsz. [4. PONT.]
Elérkeztél a barlang délkeleti csücskébe. Kis patak folydogál itt, de közelebbről látod, hogy undorító, nyálkás a vize, ezért nem iszol belőle. [5. PONT.] Egy varkaudar lakik itt. Fegyvere egy csontszurony. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar jobb vállát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregtagadóval alaposan megvágod a varkaudar testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt.
Továbbmész. Délkeletre egy függőleges, falszerű kiemelkedést, északkeletre és északnyugatra kőépület-szerűségeket látsz. [4. PONT.]
A hihetetlen méreteket csodálva mész előre. Vajon miért nem omlik be a barlang? [3. PONT.]
Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-12 életpont). Belépsz a házba. Ha lehet, itt még sűrűbb sötétség fogad, mint odakinn. Egy autentikus vámpírt pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az autentikus vámpír jobb lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregtagadóval végigvágod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 topáz erényövet (ld. enc.), 8 kaktusztüskét [*], 1 furulyát és 2 téfea-agyat. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Elértél a térképen a 6-ossal jelölt ponthoz. Északra egy piramisszerű gúlát, keletre egy egyszerű kőépületet látsz.
Elértél a barlang északnyugati csücskébe. Délkeletre a piramisszerű építményt látod, északra egy apró, romos falú kőházat. [10. PONT.]
[48 pontot használtál fel, van még 171.]

lm 905 15 900 mozogsz 905 15 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Belépsz a romos falak közé. A sarkokban gyanús fekete kupacok sejlenek. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy xirnox van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a xirnox lila hasát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a xirnox bal első lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a xirnox jobb hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A xirnox feléd szúr agyarával, de nem talál. A xirnox nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A xirnox még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A fal mellett találsz egy nagy tölgyfaládát. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 smaragd kulcs (ld. enc.), 1 rézkulcs és 1 nagy bronzkulcs. Gyorsan kiüríted a ládát.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [11 pontot használtál fel, van még 160.]

lm 11 13 12 mozogsz 11 13 12
Elértél a barlang északnyugati csücskébe. Délkeletre a piramisszerű építményt látod, északra egy apró, romos falú kőházat. [10. PONT.]
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő smaragd kulcs nyitja az ajtót. Ahogy belépsz az alacsony, szűkös piramis belsejébe, sercegő hangot hallasz. A földön kobudera csontok hevernek. Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Belépsz egy nagyobb, istállószerű építménybe. Az istálló belseje hihetetlenül erős és kemény tölgyfából készült, minden bizonnyal lónál erősebb jószágok számára. Egy nukleáris cickány lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a nukleáris cickány nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy nukleáris cickány! Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány fejét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a nukleáris cickány jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Egy nukleáris cickányt pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregtagadóval végigvágod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány feléd harap, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


Érzésed szerint most értél az óriás-barlang középpontjához. Messze fönt valamilyen furcsa, ködös gomolygást látsz. [12. PONT.] Egy vadász varkaudart pillantasz meg. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar bal oldalát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vadász varkaudar bal lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a vadász varkaudar. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát és 1 bőrpáncélt.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-9 varázspont.]
[29 pontot használtál fel, van még 131.]

lm 8 8 1 mozogsz 8 8 1
Nyomulsz a sötét barlangteremben. [14. PONT.]
Egy nagyobb, templom(?)szerű építmény előtt állsz, a hajdani földalatti város egyetlen nagyobb, megmaradt építménye. [9. PONT.]
Belépsz a tágas építménybe. Valamilyenfajta szentély lehetett ez hajdanán, a ghallaitól teljesen idegen kultúráé. A terem hátuljában bizarr, oltárszerű építmény emelkedik. Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
Egy purifikátort veszel észre magad előtt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a purifikátor ruganyos törzsét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a purifikátor testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a purifikátor testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+5 gonoszság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 15 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 ezüsttőr, 38 arany, 6 gyíkfű, 2 pular kristály, 1 vadász tatu bőr, 8 varányszem, 1 denevér szimbólum és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-9 varázspont.]
Egyhelyben toporogsz.
Egy nagyobb, templom(?)szerű építmény előtt állsz, a hajdani földalatti város egyetlen nagyobb, megmaradt építménye. [9. PONT.]
Továbbmész. Délkeletre egy függőleges, falszerű kiemelkedést, északkeletre és északnyugatra kőépület-szerűségeket látsz. [4. PONT.]
A hihetetlen méreteket csodálva mész előre. Vajon miért nem omlik be a barlang? [3. PONT.]
Visszatérsz a kijárathoz, és kimászol a létrán.
[47 pontot használtál fel, van még 84.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 84.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-9 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 84.]

* 2. BP: használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 82.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 16, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. Egy kaját fal föl a kardfogú fülemüle. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 82 pontod maradt, ebből a következő körre 82 pontot vihetsz át. Kapsz még 365 pontot. A következő körben tehát 447 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TOPÁZ ERÉNYÖV (731. TÁRGY)
Még egy erényöv is lehet esztétikus viselet - ha kényelmes nem is - ha képzett ékszerész dolgozik együtt a kováccsal. A vaspántokat ezüstözik, és gyönyörű topázkövekkel rakják ki. A topáz erényöv nadrágként KF-elhető, és eggyel növeli a védettségedet, már ha van képed viselni - a legtöbben inkább elpasszolják a boltosnak.

SMARAGD KULCS (241. TÁRGY)
Ennek az ezüstötvözetből készült, mintegy félarasznyi kulcsnak a végébe a készítője egy kisebb, teljesen simára csiszolt smaragdot illesztett! Ezért a smaragd kulcs már önmagában is egy értékes bizsu, nem is szólva arról, hogy összetett tollazata valószínűleg igen bonyolult zárakat képes kinyitni.

KARAKTERLAP

Zandar, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Raia eljövendő papja vagy. Papi hited: 90. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 224. fordulód.

Erő: 32 (37) Szint: 21 Merészség: 5/3 Magasság: 182 cm
IQ: 39 (45) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 33 (35) Védekezés: 39 Menekülés: 30 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 27 (29) Életpont: 291/211 Jellem: jó (500) Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (31) Varázspont: 538/124 Pénz: 525 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 21/2 Pszi pont: 175/324 EFejl: 65
Eddig összesen 1464 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6073 TP-t kaptál. Jelenleg 651728 TP-d van. A következő szinthez még 148272 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, ekharion bébi, bunthar. A 216. fordulódban 4239 arany került a bankszámládra. 4408 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/66 (+2%) szúrófegyverek: 15/33 (+21%) vágófegyverek: 20/75 (+2%)
ütőfegyverek: 17/72 lőfegyverek: 24/70 (+2%) dobófegyverek: 13/87 (+18%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (250%) << varkaudar szablya (#516) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -11.); tüske (#22) (12 -18.); bronzhegyű nyíl (#94) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/102 2. nyomkövetés: 45/56 (+10%) 3. mászás: 7/69
4. csapdakészítés: 15/90 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/71 (+30%) 6. gyógyítás: 53/16
7. titkosírás: 4/105 8. felderítés: 13/96 (+11%) 9. szörnyidomítás: 8/104
10. teológia: 31/82 (+15%) 11. taumaturgia: 24/17 (+12%) 12. szerencsejáték: 1/70
13. versengés: 8/77 14. harcművészetek: 19/30 15. zene: 16/23
16. szörnyismeret: 16/58 (+18%) 17. pszi: *20/100 18. zárnyitás: 8/42 (+8%)
19. vadászat: 12/21 20. bányászat: 23/51 21. főzés: 9/21 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 31 TVP-ért
udvarolsz az 5444. karakternek
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 8 TVP-ért
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 28 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
vakító fény (#43), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> smaragdgólem (#417)
izomernyesztés (#33) >> halálhozó (#419) izomernyesztés (#33) >> pattanóböde (#145)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 2 spiritusz (#170) 7 tüske (#22)
14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
31 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 bőrpáncél (#51)
1 csontszurony (#12) 1 denevér szimbólum (#140) 3 ezüsttőr (#322)
1 furulya (#233) 1 galachmit (#310) 6 gyíkfű (#201)
1 nagy bronzkulcs (#185) 6 pirkit (#153) 2 pular kristály (#239)
1 purifikátor háj (#269) 4 ragasztó (#83) 1 rézkulcs (#75)
1 smaragd kulcs (#241) 1 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172)
1 topáz erényöv (#731) 1 vadász tatu bőr (#15) 8 varányszem (#30)
1 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar lándzsa (#224) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(136,46) művészi porolit (#720), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(137,46) a 62. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), Raia oltár, epokitféreg (#147), Clayd Di Alaver (5879. kalandozó), varkaudar (#64), autentikus vámpír (#154), xirnox (#122), nukleáris cickány (#155), vadász varkaudar (#108), purifikátor (#157)

Üzenet küldése a karakternek