222. forduló, 224. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jan. 8. 9h:13'
EZ A 260. JÁTÉKHETED, 223. FORDULÓD
261. játékheted kezdete: jan. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,62] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy kopasz, szürke szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Auráját mágikus vihar övezi. Leah teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. A nekromanták rendjének ősmágus reinkarnáció rangú tagja. Egy árnyékpáncélt, egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy éjsötét rémcsizmát, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy fejvadász medált, egy ganüid masszapáncélt, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy gron vállvédőt, egy halálfejes köpenyt, egy Hantas karperecét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy kamikáze fejfedőt, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy kristály vállvédőt, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy lordok övét, egy lovagi övcsatot, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy moa nyakláncot, egy mordaith nadrágot, egy nodonrod kitűzőt, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy olimpiai gyémántot, egy olimpiai mágusmedálot, egy opál karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy szamurájvértet, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat, egy Yuin gyöngysorát, egy Zarknod fülbevalóját és egy Zekhartax gyűrűjet visel. Ruházatát egy kaptárparancsnok trófea, egy Zekhartax trófea és egy magmaköpő trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy ganüid gyilokot, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy hoarián sárkánybébi! Tárgyainak egy részét egy mutáns hegyitroll viszi. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Otthagyod a másik kalandozót.
Azon töprengsz, mily kevesen is értik meg a mutánsokat. Pedig Te is mennyire igyekezel, mégis a legtöbben idegenkednek tőled. Talán a pszi miatt... Pedig most, hogy képes vagy bárki gondolatait módosítani, könnyen elérhetnél bármit, mégis valami visszatart. Igen, kell lennie más útnak is, hiszen annyian élnek e vidéken rajtad kívül. De nem, a pszi nagyon jó dolog, az lenne a legjobb, ha mindenki megismerné. S talán te át tudnád úgy alakítani az elméket, hogy más is érezze, miről van szó. Igen, most rögtön munkához kell látnod, így hát felébredsz, és útnak indulsz. Csak később jut eszedbe, mindez csupán álom volt.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+388 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+91 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
216 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 373.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 371.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 369.]

* 2. KP: elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 367.]
Gyorsvarázsolsz! [-25 varázspont.] [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 365.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 363.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 215% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 363.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 363.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

* 5. KP: energia fejlesztése 20
48 varázspont felhasználásával előállítasz 4 TU-t. KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-12 TU.] A befejezéshez még 804 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [120 pontot használtál fel, van még 243.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 238.]

kf 1558 kézbeveszed/felveszed az 1558. tárgyat
A nyakadba akasztod a hősiesítő medált. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

hh 1639 1096 1096 használod az 1639. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előveszed bűvészpálcádat, megköszörülöd a torkod, és harsányan kiáltozni kezdesz, hogy mindenki hallja a környéken: bűvészkedni készülsz! Hamarosan mindenfelől különféle rendű és rangú városiak sereglenek köréd. Az előadást egy igazán rémséges világ, a Sötét Föld kietlen tájképével kezded. Aztán megmutatod, hogyan robbannak a vörhenyes ég felé a gejzírek szökőkútjai, és bugyognak a lávatavak, és a fertelmes kátránygödrök. Aztán sorra megmutatod mindazokat a Thargodanokat, amelyeket csak ismersz, kissé felnagyítva agyaraikat, karmaikat, és rémséges ábrázatuk. Még nem is érsz a felsorolás végére, mikor hirtelen kifogy a pálca energiája. A tömeg egyszerre hördül fel, mikor véget ér az előadás, pénz hull eléd (94 arany), és szétszélednek a városiak. [-50 VP] [21 pontot használtál fel, van még 217.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 6 óndarab. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 213.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 1 vashegyű nyíl többletet jelez. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 209.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 1 cru formázó minta lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 205.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Ha a fagyelementál rád támad, kincset érhet az információ: ez a lény szinte védtelen a tűz alapú varázslatok ellen." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 201.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Néhány pillanat telik el csupán, amikor észreveszed, hogy újabb gondolatok merültek fel benned a szörnyismeret kapcsán. (Szakértelmed 13 százalékkal nőtt.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 197.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Hamarosan eljön a pillanat, hogy az enyészetet is elsajátíthatod. Ez egy a papi varázslatok közül." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 193.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Szeretnéd tudni, mi az óriás griff leggyengébb pontja? Ha a tollas testét ütöd, előbb-utóbb megpusztul." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 189.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Vársz pár pillanatig, de nem történik semmi... Már épp fordulnál el, amikor észreveszed a kút padkáján fekvő tárgyat. Közelebb lépsz, és beazonosítod: ez egy Augur varázskönyve. Hurrá, ez most már a tied. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 185.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Hirtelen önt el a forróság, és mágikus energiák áramlanak a testedbe. 41 varázspontot kaptál. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 181.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Innen nyugatra 15, északra 18 mérföldre van egy grok-képződmény. Látogasd meg, ha egy kis izgalomra vágysz!" Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 177.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Lamzorgárpók boltjában még 7 sámán gyógykenőcs várja a vásárlókat." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 173.]

in 5145 584 694 leírod az 5145. kalandozónak az 584. szörnyet a 694. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tlopedmuk. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ryuku kopját. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

in 5145 591 695 leírod az 5145. kalandozónak az 591. szörnyet a 695. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sötét kaszás. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ryuku szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

in 5145 597 705 leírod az 5145. kalandozónak az 597. szörnyet a 705. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ködmágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kobudera csontot. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

in 5145 640 706 leírod az 5145. kalandozónak a 640. szörnyet a 706. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy fagyféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gnóm csontot. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

in 5145 641 708 leírod az 5145. kalandozónak a 641. szörnyet a 708. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ulkor jéglény. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ritualista amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

in 4528 291 569 leírod a 4528. kalandozónak a 291. szörnyet az 569. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Ekhnagorhu. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Martian tekercsét. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

in 4528 342 640 leírod a 4528. kalandozónak a 342. szörnyet a 640. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy árnylord. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Thór pörölyét. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

in 4528 787 825 leírod a 4528. kalandozónak a 787. szörnyet a 825. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy nekrit parazita. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tl'urlang erőkövet. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

in 4528 479 1168 leírod a 4528. kalandozónak a 479. szörnyet az 1168. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy dübörgő bahrot. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Rodger profi üstjét. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

m 4 2 2 mozogsz délre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[192,61] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.

Találsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Dögletes a bűz! Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy zombi intéz feléd kihívást.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi rotható húsát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 ubuk tüske. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy dögkeselyű intéz feléd kihívást.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 291 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A dögkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy élőholt mágus támad rád.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! [+5% teo] Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus bal vállát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel egy irtózatos ütéssel felvágod az élőholt mágus testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. De nem - ott sem találsz semmit! Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy földsárkány lábát masszírozza. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [193,61] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal rájössz, hogy egy kputtyintó csalán ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kronotapír került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 281 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra támadsz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A kronotapír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A kronotapír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-3 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}


Találkozol egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, körszakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. rubinját és egy Vlagyimir-díjat visel. Rangja: inkivzítori megbízott. Ruházatát egy őrjáratozó katona trófea, egy aranyfecske trófea és egy viharóriás trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot tart. Tisztán érzed auráját: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Folytatod utadat.

(Továbbmész...) [194,61] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték.

[35 pontot használtál fel, van még 125.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[195,61] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy magger. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 266 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A magger még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Demizson előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [196,61] Továbbra is síkságon vagy. Látsz egy oltárt. Raia híveié. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő ősdentor nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. [+1% tau] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 293 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan a másikra rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 539, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [197,60] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy éjkornis. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. [+1% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 36 életpontot vesztettél. A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az éjkornis jobb vállát. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Patájával az éjkornis többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy trófea nyaklánc, 2 gyöngymangó és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2352 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 110.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[198,61] Még mindig az erdőben vagy. Utad során felfedezel egy óriás liánt. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy kronotapír. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 304 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-14 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan a másikra ugrasz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A kronotapír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-3 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-8 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-9 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}


(Továbbmész...) [199,61] A terep továbbra is sűrű erdő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy óriás liánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. Látsz egy szent tölgyfát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy sérült kronotapír nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 268 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A kronotapír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 1445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy darázsfelhő. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a darázsfelhő feléd eső részét. (7 támadással 135 életpontot sebezve.) A darázsfelhő farka jobb karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 116, gyógyulás: 0, összesen: -116 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+102 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [52 pontot használtál fel, van még 39.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 29.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 26.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 16.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 29, 2.
Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebből a következő körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 364 pontot. A következő körben tehát 380 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia püspöke vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 223. fordulód.

Erő: 31 (38) Szint: 25 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 27 (32) Támadás: 42 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 28 (40) Védekezés: 93 Menekülés: 15 % Életkor: 6/7 év
Egészség: 29 (34) Életpont: 438/163 Jellem: jó (556) Tul. pont: 0
Szerencse: 32 (48) Varázspont: 1076/85 Pénz: 11056 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 193/156 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 87
Eddig összesen 1443 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10837 TP-t kaptál. Jelenleg 1579139 TP-d van. A következő szinthez még 120861 TP szükséges. Trófeáid: ősquwarg, viharóriás, ében halálhajcsár. A 206. fordulódban 5592 arany került a bankszámládra. 6067 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 29 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 27
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 40 3. mászás: 7
4. csapdakészítés: 18 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 52 (+1)
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 23 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 46 11. taumaturgia: 80 12. versengés: 10
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 10
16. szörnyismeret: 5 17. pszi: 25 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 3 20. bányászat: 11 21. úszás: 11
22. csapatmunka: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs II (#63) jégmágia (#279) hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.)
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kaszt.kiteljesedés (166)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128) 2 kaja (#2)
1 tükör (#43) 2 varázskő (#305) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
83 arany (#50) 1 Augur varázskönyve (#1097) 1 borkonyó bibe (#312)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 cru formázó minta (#300) 1 dentor bőr (#551)
1 ezüst nyaklánc (#117) 2 gyöngymangó (#135) 7 madártoll (#112)
5 mákrózsa virág (#56) 2 mandibulapenge (#125) 6 óndarab (#85)
3 sáfránypor (#211) 1 trikornis szarv (#198) 1 trófea nyaklánc (#196)
3 ubuk tüske (#131) 1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(192,61) zombi (#49), dögkeselyű (#174), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), patak, Fairlight oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720)
(193,61) kputtyintó csalán (#247), 47. jellempróba, oltár, kronotapír (#286), egy kobudera férfi
(194,61) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Fairlight oltár
(195,61) magger (#747), Raia oltár, művészi porolit (#720)
(196,61) Raia oltár, tündöklő szobor (#1587), ősdentor (#282)
(197,60) éjkornis (#228)
(198,61) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), kronotapír (#286)
(199,61) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), kihívás tornya (#502), szent tölgyfa (#393), kronotapír (#286), darázsfelhő (#763)

Üzenet küldése a karakternek