222. forduló, 224. forduló, Syrus Bo Hong összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. okt. 31. 9h:46'
EZ A 429. JÁTÉKHETED, 223. FORDULÓD
430. játékheted kezdete: nov. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3621
SZÁMLA : XXXX

SYRUS BO HONG KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,20] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 bíbor erőövet (200 arany), 14 kaját (85 arany).
A táborozás 1. napján összeakadsz George Owen Kawer. Chara-din püspöke. Egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy ekharion trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy parittya. Hátasállata egy garokk! Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 jegesmedve bundát (150 arany), 1 zárnyitó készletet (120 arany).
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló kobudera férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra, amelyen idén a Fairlight bank jelentősen megnövelte a pénzdíjak összegét, sőt már nagyobb tapasztalatra is szert tehetsz. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2007. november 20., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a november 24-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet. A teremtés zsákja létrehozott 1 bumerángot. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+78 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 568.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 563.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 558.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 553.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 543.]

le 308 leveszed/lerakod a 308. tárgyat
Leveszed az ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

kf 309 kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

ek 116 t. energia kisütése: 116
Gyógyító totem parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

fv 510 1 76 felveszed az 510. tárgyat (1 darabot) 76
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 1 ostromlétrát. [4 pontot használtál fel, van még 539.]

vi 10 10 35 viselkedésed: 10 10 35
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 35 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

be 488 bemész a 488. épületbe
Üvöltve rohamozol. Nyilak záporoznak rád (-23 életerő). A falnak támasztod az ostromlétrát, és fürgén mászni kezdesz fölfelé. Köveket dobálnak rád. Aargghh! (-26 életerő.) Továbbmászol. Felbukkan a fal teteje! Előtted hadonászik egy harci mágus!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. Azt üvöltöd: "Ezt kapd ki!" 17 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. {KCC:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a harci mágus testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal felnyitod a harci mágus jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A harci mágus feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Elhajolsz a harci mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1116 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 50, gyógyulás: 21, összesen: -29 ÉP}

Haha! Egy várvédővel kevesebb! Ajjaj... Hárman ugranak a helyébe! Egy nagy póznával ellökik a létrádat. Nyekk! (-1 életerő.) Ennyit elég az ostromból! Hátrahagyod a falat. [20 pontot használtál fel, van még 519.]
(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+82 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 479.]

be 488 bemész a 488. épületbe
Üvöltve rohamozol. Nyilak záporoznak rád (-31 életerő). A falnak támasztod az ostromlétrát, és fürgén mászni kezdesz fölfelé. Köveket dobálnak rád. Aargghh! (-26 életerő.) Rendületlenül haladsz felfelé. Fenyegetően feléd magasodik egy harci mágus!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Ghalláért!" 19 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a harci mágus girhes testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a harci mágus testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nem sikerült a harci mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A harci mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával felnyitod a harci mágus jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal kissé megkarcolod a harci mágus jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A harci mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A harci mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1116 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 78, gyógyulás: 36, összesen: -42 ÉP}

Haha! Egy várvédővel kevesebb! Ajjaj... Hárman ugranak a helyébe! Egy nagy póznával ellökik a létrádat. Nyekk! (-11 életerő.) Sebeidet tapogatva, visszavonulsz. [20 pontot használtál fel, van még 459.]
(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+82 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 419.]

be 488 bemész a 488. épületbe
Üvöltve rohamozol. Nyilak záporoznak rád (-29 életerő). A falnak támasztod az ostromlétrát, és fürgén mászni kezdesz fölfelé. Köveket dobálnak rád. Aargghh! (-21 életerő.) Továbbmászol. Felbukkan a fal teteje! Előtted hadonászik egy harci mágus!

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Elüvöltöd magad: "Üsd, vágd, nem apád!" 15 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a harci mágus testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a harci mágus jobb lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A harci mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A harci mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1116 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 36, gyógyulás: 27, összesen: -9 ÉP}

Haha! Egy várvédővel kevesebb! Ajjaj... Hárman ugranak a helyébe! Egy nagy póznával ellökik a létrádat. Nyekk! (-11 életerő.) Visszavonulót fújsz. [20 pontot használtál fel, van még 399.]
(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+82 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 359.]

be 488 bemész a 488. épületbe
Üvöltve rohamozol. Nyilak záporoznak rád (-38 életerő). A falnak támasztod az ostromlétrát, és fürgén mászni kezdesz fölfelé. Köveket dobálnak rád. Aargghh! (-23 életerő.) Félelmet nem ismerve mászol tovább. Mindjárt odafent vagy! Üvöltve próbál letaszajtani egy páncélos lovag!

Csatakiáltást hallatsz: "Ezt kapd ki!" 11 ép-nyi sebzést okoztál. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a páncélos lovag jobb karját. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal épp hogy megvágod a páncélos lovag fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a páncélos lovag nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A páncélos lovag összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1116 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 21, gyógyulás: 32, összesen: +11 ÉP}

Haha! Egy várvédővel kevesebb! Ajjaj... Hárman ugranak a helyébe! Egy nagy póznával ellökik a létrádat. Nyekk! (-9 életerő.) Sebeidet tapogatva, visszavonulsz. [20 pontot használtál fel, van még 339.]
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+75 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 299.]

be 488 bemész a 488. épületbe
Üvöltve rohamozol. Nyilak záporoznak rád (-32 életerő). A falnak támasztod az ostromlétrát, és fürgén mászni kezdesz fölfelé. Köveket dobálnak rád. Aargghh! (-16 életerő.) Rendületlenül haladsz felfelé. Fenyegetően feléd magasodik egy páncélos lovag!

Csatakiáltást hallatsz: "Ghalláért!" 16 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a páncélos lovag jobb lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a páncélos lovag testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A páncélos lovag fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a páncélos lovag bal vállát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a páncélos lovag jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a páncélos lovag újra meg újra lecsap. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A páncélos lovag most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1116 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 43, gyógyulás: 37, összesen: -6 ÉP}

Haha! Egy várvédővel kevesebb! Ajjaj... Hárman ugranak a helyébe! Egy nagy póznával ellökik a létrádat. Nyekk! (-1 életerő.) Ennyit elég az ostromból! Hátrahagyod a falat. [20 pontot használtál fel, van még 279.]

be 488 bemész a 488. épületbe
Üvöltve rohamozol. Nyilak záporoznak rád (-29 életerő). A falnak támasztod az ostromlétrát, és fürgén mászni kezdesz fölfelé. Köveket dobálnak rád. Aargghh! (-18 életerő.) Félelmet nem ismerve mászol tovább. Mindjárt odafent vagy! Üvöltve próbál letaszajtani egy bérmágus!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Hatalmasat kiáltasz: "Ez egy jó nap a halálra!" 12 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra támadsz. {KCC:} Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a bérmágus testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal megvágod a bérmágus bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bérmágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A bérmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Haha! Egy várvédővel kevesebb! Ajjaj... Hárman ugranak a helyébe! Egy nagy póznával ellökik a létrádat. Nyekk! (-9 életerő.) Visszavonulót fújsz. [20 pontot használtál fel, van még 259.]
(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+84 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 219.]

be 488 bemész a 488. épületbe
Üvöltve rohamozol. Nyilak záporoznak rád (-29 életerő). A falnak támasztod az ostromlétrát, és fürgén mászni kezdesz fölfelé. Köveket dobálnak rád. Aargghh! (-11 életerő.) Továbbmászol. Felbukkan a fal teteje! Előtted hadonászik egy elit gárdista!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. [+3% tau] Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Azt üvöltöd: "A PÖRÖLY nevében!" 15 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az elit gárdista fejét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az elit gárdista jobb lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sajnos nem sikerült az elit gárdista minden csapását hárítanod. (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kissé megkarcolod az elit gárdista testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). {GYD:} Rövid karddal kicsit megvágod az elit gárdista testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az elit gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 117, gyógyulás: 30, összesen: -87 ÉP}

Haha! Egy várvédővel kevesebb! Ajjaj... Hárman ugranak a helyébe! Egy nagy póznával ellökik a létrádat. Nyekk! (-6 életerő.) Ennyit elég az ostromból! Hátrahagyod a falat. [20 pontot használtál fel, van még 199.]
(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+88 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+82 életerő.) [80 pontot használtál fel, van még 119.]

be 488 bemész a 488. épületbe
Üvöltve rohamozol. Nyilak záporoznak rád (-24 életerő). A falnak támasztod az ostromlétrát, és fürgén mászni kezdesz fölfelé. Köveket dobálnak rád. Aargghh! (-35 életerő.) Félelmet nem ismerve mászol tovább. Mindjárt odafent vagy! Üvöltve próbál letaszajtani egy páncélos lovag!

Hatalmasat kiáltasz: "Harcra fel, ma győzni kell!" 16 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a páncélos lovag jobb vállát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal épp hogy megvágod a páncélos lovag jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Sajnos nem sikerült a páncélos lovag minden csapását hárítanod. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A páncélos lovag most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1116 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 20, gyógyulás: 26, összesen: +6 ÉP}

Haha! Egy várvédővel kevesebb! Ajjaj... Hárman ugranak a helyébe! Egy nagy póznával ellökik a létrádat. Nyekk! (-8 életerő.) Sebeidet tapogatva, visszavonulsz. [20 pontot használtál fel, van még 99.]
(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+74 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 59.]

vi 3 6 35 viselkedésed: 3 6 35
Mostantól elővigyázatos vagy, legfeljebb a nálad jóval gyengébb szörnyeket támadod meg. Merészségi szinted ettől kezdve 3. Mindenkit megtámadsz, akinek nem ugyanaz a jelleme, mint Neked. Barátsági szinted mostantól 6. Ha életerőd az eredeti érték 35 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

d 510 1 76 eldobod az 510. tárgyat (1 darabot) 76
Gondosan elrejtesz 1 ostromlétrát. [6 pontot használtál fel, van még 53.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[99,19] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elkiáltod magad: "Gyere és halj meg!" 15 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával teljesen átdöföd az útonálló jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal végigmetszed az útonálló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Van itt egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Eladsz 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.

(Továbbmész...) [99,18] Továbbmész a város utcáján. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodák kútját.

Eszel valamit. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 33.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Érdemes felkeresni a sötét kastplom lakóit, hiszen most nagy szükségük van valakire. A segítséget nyújtó kalandozót 1 obszidián karkötővel jutalmazzák." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [3 pontot használtál fel, van még 30.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Tralvelvansók által üzemeltetett boltban még 7 márványkulcs kapható!" Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [3 pontot használtál fel, van még 27.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Megjelenik előtted a kút szelleme. Elmondja mi az, amit még nem árt, ha tudsz a versengés szakértelemről, utána magadra hagy, hogy töprenghess a dolgokon. (Szakértelmed 12 százalékkal nőtt.) Vigyorogva sétálsz odébb. [3 pontot használtál fel, van még 24.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Ha már elég kiforrott vagy a mágia használatában, a tűzmágiát ne felejtsd el elsajátítani. Ez a varázslói tűz alapú varázslatok egyike." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 21.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 21.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még 11.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 8 kaját bezabál a ryuku ostromteknős. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 364 pontot. A következő körben tehát 375 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

BÍBOR ERŐÖV (291. TÁRGY)
Ez a festett vörösréz öv nem igazán kényelmes viselet, de igen hasznos: mágikus ereje révén képes viselőjét megizmosítani: ha a bíbor övet magadra öltöd (KF 291) erőd megnövekszik kettővel.

KARAKTERLAP

Syrus Bo Hong, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű, körszakállas kobudera férfi vagy. Tharr felszentelt papja vagy. Papi hited: 124. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 223. fordulód.

Erő: 24 (27) Szint: 21 Merészség: 3/3 Magasság: 148 cm
IQ: 24 (27) Támadás: 26 Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 33 Védekezés: 41 Menekülés: 35 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 25 Életpont: 357/357 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (35) Varázspont: 341/73 Pénz: 342 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/7
Eddig összesen 1205 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9035 TP-t kaptál. Jelenleg 640121 TP-d van. A következő szinthez még 159879 TP szükséges. Trófeáid: elit gárdista, mestervarázsló, óriásféreg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/14 (+1%) szúrófegyverek: 12/33 (+8%) vágófegyverek: *24/100 (+3%)
lőfegyverek: 8/38 dobófegyverek: 18/15

Feltételes fegyverváltás: ryuku kopja (#694) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); ubuk dobónyíl (#138) (17 -18.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (19 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/45 2. nyomkövetés: 40/94 3. lopás: 1/22
4. mászás: 10/40 5. csapdakészítés: 14/30 (+5%) 6. csapdaészlelés: 2/95
7. gyógyítás: 65/18 (+160%) 8. titkosírás: 6/12 9. felderítés: 10/94
10. szörnyidomítás: 1/149 11. teológia: 27/37 (+21%) 12. taumaturgia: 26/55 (+4%)
13. versengés: 6/71 (+12%) 14. harcművészetek: 23/0 15. szörnyismeret: 10/94
16. zárnyitás: 2/30 17. vadászat: 16/31 18. bányászat: 10/73
19. ordítás: 24/36 (+9%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 80 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot )
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 160 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
óriásféreg (#171), tetemember (#123), trikornis (#104) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), tormikus egér (#218), nyuhaj karbin (#110), partravetett medúza (#363), kérődző etra (#368), fémbontó szójer (#150), áeratikus hasnyák (#243), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150) izomernyesztés (#33) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> troll ritualista (#365) izomernyesztés (#33) >> óriásféreg (#171)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0)

Összsúly: 81.36 kg Megterheltség: 77%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 1 orgyilkos tőr (#225) 3 víz (#27)
9 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 arany (#50) 1 bumeráng (#249) 1 smirglilevél (#29)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,18) az 51. labirintus bejárata, csodák kútja (#1096)
(99,19) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), útonálló (#130)
(99,20) harci mágus (#265), páncélos lovag (#264), bérmágus (#263), elit gárdista (#266)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az olimpiai kategóriák enciklopédiája hibásan került kiküldésre. Az olimpiai változás, hogy megnöveltük az arany és TP díjat, És a 8. kategóriában a mostani olimpián már lesznek díjak, amelyeket a karakterek meg is kapnak.

Üzenet küldése a karakternek