Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. máj. 28. 6h:13' EZ A 236. JÁTÉKHETED, 223. FORDULÓD 237. játékheted kezdete: jún. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3422 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 17 |
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 5. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 6. KP: v 1 20 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: v 127 0 0 | elmormolod a 127. varázslatot |
* 8. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
* 9. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 10. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 96 97 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
114 | 115 | 116 | |
97 | |
|
|
98 | |
|
|
99 | |
|
|
[97,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
ve 104 | megveszed a 104. tárgyat |
ve 281 | megveszed a 281. tárgyat |
ve 231 | megveszed a 231. tárgyat |
f 104 281 92 | kísérletezel a 104. tárggyal a 281. tárggyal a 92. tárggyal |
ea 1577 | eladod az 1577. tárgyat |
ea 397 | eladod a 397. tárgyat |
ve 189 10 | megveszed a 189. tárgyat 10 |
ee 343 111 654 | eladod a 343. tárgyat a 111. tárgyat a 654. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 88 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Mallon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nodonrod kitűző. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
be 574 6 | bemész az 574. épületbe |
m 7 2 | mozogsz északnyugatra, keletre |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 207 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus bal karját. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vortexmágus ködlő lábát. (5 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod a vortexmágus testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 188 életpontot vesztettél. A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 vortex talizmán. 5 720 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 395, gyógyulás: 75, összesen: -320 ÉP}
(Továbbmész...) [116,98] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bíborgörény irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bávatag golombár lehet. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász quwarg testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel megbököd a vadász quwarg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 2 143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 28, gyógyulás: 25, összesen: -3 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [118,100] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Találsz egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy lajhárlord. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lajhárlord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [119,101] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy vérfürdető magszim nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 86 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 1 083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ek 7 3 3 | t. energia kisütése: 7 3 3 |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 87 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester torát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester torát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Agyartőrrel megérinted a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 26, gyógyulás: 22, összesen: -4 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg ősmágus jobb oldalát. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 7 spiritusz és egy manifeszt.nyúlvány. Elhajítod a vacak varkaudar hadúr trófeát, és kinyersz egy alkalmas quwarg ősmágus trófeát. 3 543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 58, gyógyulás: 44, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [120,103] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
kt 29 10 | elkészíted a 29. tárgyat (10 darabot) |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [118,101] Tovább barangolsz a fák között. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő trikornis nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 107.]
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 238 40 0 | használod a 238. tárgyat |
* 6. BP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért |
FÉMRÚD (104. TÁRGY) Közelebbről megvizsgálod a móleon hosszú, egyenes gerincét: legnagyobb csalódásodra nem fémből van, hanem csak valamilyen ezüstösen csillogó anyagból. A móleon gerincének van egy sajátossága: képes magához vonzani a vapár tüskéit. |
RAPTOR SZABLYA (482. TÁRGY) Egy kötéllel egy fémrúdra erősítve a borotvaéles raptor karmot, halálos vágófegyverhez juthatsz. Sajnos, a méretes (bár nem túl súlyos) karom forgatása jóval nehézkesebb, mint egy rendes kardé, vagy akár a mandibulakaszáé: minimum 16-os vágófegyver szakértelem szükséges használatához, és még ilyenkor is -5 támadást kapsz. Persze ez jócskán eltörpül a szablya sebzése mellett, ami 6D5+3. A raptor szablyának még két előnye van a mandibulakaszával szemben, egyrészt könnyebb elkészíteni (mindössze 25 TVP-t igényel), másrészt valamivel kisebb a súlya. |
QUWARG ŐSMÁGUS (302. SZÖRNY) A quwarg ősmágus a mágiára szinte teljesen immúnis, de nagy mágikus potenciállal rendelkező lény - minden bizonnyal egy másik létsíkra valahogy átkeveredett quwarg lárvából jött létre. Apró mérete ellenére hihetetlenül nehéz elpusztítani, ez nyilván mágikus képességeinek tudható be. |
RÉZ PAPI KARKÖTŐ (307. TÁRGY) A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy réz papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 307) a pap varázslatainak erőssége valamivel nagyobb lesz. A réz papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval. |
Erő: | 44 (61) | Szint: | 28 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 33 (42) | Támadás: | 49 (51) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 35 (46) | Védekezés: | 49 (54) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 26 (35) | Életpont: | 778/680 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 (47) | Varázspont: | 1155/256 | Pénz: | 829 arany | Kép. pont: | 26 |
Tudatpont: | 51/5 | Pszi pont: | 194/73 | EFejl: | 13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/0 | szúrófegyverek: | 30/75 (+6%) | vágófegyverek: | 16/75 |
ütőfegyverek: | 22/8 | lőfegyverek: | 24/19 | dobófegyverek: | 21/10 (+10%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
118,101 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 83 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/67 | 2. nyomkövetés: | 48/29 (+5%) | 3. mászás: | 15/24 (+307%) |
4. csapdakészítés: | 29/82 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/89 | 6. gyógyítás: | 34/63 (+4%) |
7. titkosírás: | 1/81 | 8. felderítés: | 22/36 | 9. szörnyidomítás: | 2/65 |
10. teológia: | 28/30 (+34%) | 11. taumaturgia: | 43/8 (+34%) | 12. szerencsejáték: | 4/17 |
13. versengés: | 18/26 (+9%) | 14. harcművészetek: | 3/29 | 15. zene: | 61/82 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 5/47 | 17. pszi: | 22/18 (+8%) | 18. zárnyitás: | 1/15 |
19. vadászat: | 4/3 | 20. bányászat: | 34/64 (+8%) | 21. főzés: | 16/20 (+11%) |
22. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (16,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | Techiulan aurája (#261) |
erőpajzs III (#127) | óriáserő (#53) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gonyolék (#13) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
2.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16, 18. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 708, az összesen kapott pontszám: 77500. (összesen ölhető: 708 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
az őrzők ébersége (312) |
álomharc (332) |
kétkezes harc (338) |
kavicselementál (350) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 302.13 kg | Megterheltség: 113% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 59 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 260 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
176 | arany (#50) | 2 | darázsfarok (#654) | 6 | drótszőr (#37) | |||
1 | hosszú íj (#111) | 1 | madártoll (#112) | 1 | monstrum vállvédő (#1577) | |||
8 | rézgolyó (#343) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | |||
3 | ugh méreg (#166) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | álompor (#396) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fémrúd (#104) | 5 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
2 | lajhár csont (#236) | 1 | magszim bél (#103) | 13 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
1 | nodonrod kitűző (#1533) | 2 | óndarab (#85) | 1 | raptor karom (#281) | |||
1 | réz papi karkötő (#307) | 10 | smirglilevél (#29) | 10 | spiritusz (#170) | |||
9 | vas dobónyíl (#189) | 93 | víz (#27) | 1 | vortex talizmán (#812) |
114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | |
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|