222. forduló, 224. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 11. 12h:01'
EZ A 440. JÁTÉKHETED, 223. FORDULÓD
441. játékheted kezdete: ápr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,84] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ). Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+83 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+147 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku futárbérenc nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 437.]

* 1. KP: vv 71 224 26 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 435.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 435.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 433.]

* 2. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 433.]

jlk 2211 jelszó kimondása 2211
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a massza csavaros szarvát. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Meglengetve a bányászcsákányt a másikra rohansz. {CSTT:} Bányászcsákánnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza csöpögő potrohát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a massza csöpögő potrohát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A massza fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Bányászcsákánnyal eltalálod a massza csavaros szarvát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a massza testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ametiszt medál. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 grifftojást. 1 768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Noha kincs az nincs, különös feliratok vannak mindenfelé. Az egyiket képes vagy kibetűzni: Ha egy jó karakternek már 8 jóságpontja van, feltételes segítség parancsot kap. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 418.]

fku 1 felt. kutatás 1
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 418.]

sze 102 elengeded a 102. szörnyet
Elengeded az uzbányt: hadd éljen szabadon a szerencsétlen. A szörny vidáman kocog el. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 418.]

t 102 támadod a 102. szörnyet
FT 102 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 418.]

fog 102 220 elfogod a 102. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 418.]

fog 91 219 elfogod a 91. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 418.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[76,85] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ryuku légiós nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a ryuku légiós testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Vad csatakiáltással, felemelve a bányászcsákányt a másikra ugrasz. {CSTT:} Bányászcsákánnyal tökéletesen perforálod a ryuku légiós fejét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a ryuku légiós jobb vállát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Bányászcsákánnyal megdöfködöd a ryuku légiós testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a ryuku légiós fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

(Továbbmész...) [77,86] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy tetemember! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 429 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [78,87] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
(Feltételes támadás:) Egy uzbány! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Elszántan a másikra rohansz. Bányászcsákánnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az uzbány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 395 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy patak van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 388.]

sze 102 elengeded a 102. szörnyet
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

t 102 támadod a 102. szörnyet
FT 102 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

fog 102 220 elfogod a 102. szörnyet a 220. tárggyal
fog 102 220 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[79,88] Még mindig füves síkságon vagy. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy patakot. Nyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg harcos került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos fejét. (5 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Meglengetve a bányászcsákányt ellenfeledre ugrasz. Bányászcsákánnyal jól megszurkálod a quwarg harcos bal oldalát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a quwarg harcos bal oldalát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 20 életpontot vesztettél. Bányászcsákánnyal épp hogy megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a quwarg harcos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 53, gyógyulás: 7, összesen: -46 ÉP}


(Továbbmész...) [80,88] Még mindig füves síkságon vagy.
(Feltételes támadás:) Egy uzbány! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Vad csatakiáltással, felemelve a bányászcsákányt a másikra rohansz. Bányászcsákánnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

(Továbbmész...) [81,88] A sík vidéket bozótos váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy húsevő magszim. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Megmarkolva a bányászcsákányt a másikra rohansz. {CSTT:} Bányászcsákánnyal teljesen átszúrod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a húsevő magszim testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápol, de mindhiába. A húsevő magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy tüskés harci gromak nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 88 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bányászcsákánnyal megdöfködöd a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a tüskés harci gromak bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 1 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 tüskét. Egészséged TF-elődött. [31 pontot használtál fel, van még 357.]

sze 102 elengeded a 102. szörnyet
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

t 102 támadod a 102. szörnyet
FT 102 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

m 1 1 3 mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre
[82,87] Még mindig bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A szél pont a hátad felől fúj, így könnyű dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy sebesült smaragd sárkány közeledik feléd! Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
Összeakadsz Zaisloval. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy örökkéval.smaragdját, egy párducbőr övtáskát, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy törpemammut trófea, egy xirnox trófea és egy vérszomjas csüldő trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Bal kezében egy varázskorsót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [83,86] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Felfedeztél egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen alpesi tehén nyomokra bukkansz! Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Nagy reccsenéssel az alpesi tehén belezuhan a gödörbe. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Ez a szörny megfelelő idomítással komoly segítséget jelenthetne a kajaszerzésben. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [84,87] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[48 pontot használtál fel, van még 309.]

sze 117 elengeded a 117. szörnyet
Szabadon engeded a mutáns pókot. Még egy ideig visszanéz rád, majd tovainal. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 309.]

sze 91 elengeded a 91. szörnyet
Szabadon engeded az alpesi tehenet. Még egy ideig visszanéz rád, majd tovainal. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 309.]

sze 85 elengeded a 85. szörnyet
Útjára bocsádot a gyilkos sallankot, hadd élvezze az életet. Örül neki! (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 309.]

sze 101 elengeded a 101. szörnyet
Szabadon engeded a sullárt. Még egy ideig visszanéz rád, majd tovainal. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 309.]

t 101 támadod a 101. szörnyet
FT 101 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

t 117 támadod a 117. szörnyet
FT 117 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

t 91 támadod a 91. szörnyet
FT 91 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

t 85 támadod a 85. szörnyet
FT 85 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

fog 103 220 elfogod a 103. szörnyet a 220. tárggyal
Ilyen szörny már van a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

m 3 mozogsz délkeletre
[85,88] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Ráismersz a lényre. Egy mélységi grittang. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bányászcsákánnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Varkaudar szablyával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 574, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 301.]

sze 103 elengeded a 103. szörnyet
Elengeded a mélységi grittangot: hadd éljen szabadon a szerencsétlen. A szörny vidáman kocog el. (+1 jóság.) Mostantól használhatod a Feltételes Segítség (FSE) feltételes parancsot. Ha ezt a parancsot kiadod, ahányszor egy jellempróbával találkozol, automatikusan megpróbálkozol egy SE paranccsal. Paraméterként meg kell adnod, hogy egy körben maximum hány TVP-t szánsz erre. Az FGY parancshoz hasonlóan nem törlődik, csak üres FSE kiadására. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

t 103 támadod a 103. szörnyet
FT 103 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

szk 765 778 103 keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet a 103. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy mélységi grittangot. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy kulcskarika elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 281.]

kno 16 1 képesség-növelés 16
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 281.]

kno 16 1 képesség-növelés 16
Gyorsvarázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-24 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve az agy kifacsarása. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 266.]
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 266.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Beizzik a turbómágia. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-22 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 251.]
Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+4 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 231.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [20 pontot használtál fel, van még 211.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Mint nagy ínyenc, kellőképpen becsülöd a zazi gyökerének tápértékét. Egy óra munkával egy maréknyit sikerül előásni. (+5 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 191.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Nem volt esélye a zsiráfkeselyűnek: úgy lőtted le, mint Tell Vilmos az almát a fáról (ugye, onnét?). (+5 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 171.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Hatalmas, tüskés bokorra emlékeztet a bozótmalac. Téged azonban nem tud átverni, a legtökéletesebb vadásztrükköt alkalmazva elejted a fehér húsú állatot. (+5 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 151.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Levadásztál egy ízletes vándorteknőcöt. Fincsi! (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [20 pontot használtál fel, van még 131.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Nem volt esélye a zsiráfkeselyűnek: úgy lőtted le, mint Tell Vilmos az almát a fáról (ugye, onnét?). (+5 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 111.]

h 1602 152 20 használod az 1602. tárgyat
Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Beleraksz 20 vasércet. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 40 rézdarabot kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 108.]

kpb kezd. parancs berakása:

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy erőpajzs I varázslat. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 108.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 545 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 106.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 101.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 4. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 101.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 9, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 101 pontod maradt, ebből a következő körre 101 pontot vihetsz át. Kapsz még 364 pontot. A következő körben tehát 465 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KULCSKARIKA (648. TÁRGY)
Micsoda találmány, hogy ez eddig nem jutott az eszedbe! Felfűzöl tíz kulcsot egy drótra, a kis vaskulcstól egészen a smaragd kulcsig, és így tárolod, használod őket! Nem kell többé az összes zsebedet végigtúrni azért a fránya kis aranykulcsért, minden egy helyen van, könnyen megtalálható. A kulcskarika elkészítése 30 TVP-t igényel, és feltétele, hogy a kis vaskulcs, a csontkulcs, a rézkulcs, a bronzkulcs, a vaskulcs, az ezüstkulcs, a nagy bronz és vaskulcs, a kis aranykulcs és a smaragd kulcs a birtokodban legyen. A kulcskarika elkészítésével így összesen 9 tárgyhelyet spórolsz meg! Persze, ezeket a kulcsokat ezután nem tudod átadni, legfeljebb ha unkreációval szétszeded a kulcskarikát. Ha a fenti kulcsokra van szükséged egy labirintusban, automatikusan használod a kulcskarikát. A kulcskarika mindenkinek féltett kincse, ezért valószínűtlen, hogy el tudnák tőled lopni.

AZ AGY KIFACSARÁSA (197. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG)
Már régóta vágytál egy igazán hatásos, szaftos pszi támadó képességre. Hát tessék, itt van! Az agy kifacsarása oly mértékben roncsolja a neuronokat és idegpályákat, hogy gyakran azonnali halált okoz a nagymértékű sebzéssel. Ha a páciens túl is éli a támadást, -8 támadást és -8 védelmet (mindkettő lassan nő a pszi szakértelmed növekedésével egészen -30-ig) kap a harc végéig, a kábaságnak köszönhetően, ami gyakorlatilag garantálja a győzelmedet. Sajnos az agy kifacsarása ellen dobott mentődobás teljesen hatástalanítja a támadást, csakúgy, mint egy pszi acéltorony. Használata 14 pszi pontba kerül.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 223. fordulód.

Erő: 28 (42) Szint: 25 Merészség: 10/1 Magasság: 182 cm
IQ: 29 (50) Támadás: 33 (35) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (25) Védekezés: 45 (50) Menekülés: 30 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 366/320 Jellem: semleges (+7) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (32) Varázspont: 632/257 Pénz: 4627 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 60/46 Pszi pont: 272/117 EFejl: 30
Eddig összesen 2381 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 440 TP-t kaptál. Jelenleg 1 474 671 TP-d van. A következő szinthez még 225 329 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar hadúr, norpadolótika. A 173. fordulódban 9147 arany került a bankszámládra. 10015 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/97 szúrófegyverek: 19/33 (+22%) vágófegyverek: 28/56
ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 27/19 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: bányászcsákány (#434) (150%) << ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tüske (#22) max. 1 db (11 -15.); tüske (#22) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 30 százalék;
85,88 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 97,69
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/41 2. nyomkövetés: 66/63 (+84%) 3. mászás: 8/1 (-100%)
4. csapdakészítés: 23/73 (+18%) 5. csapdaészlelés: 10/84 6. gyógyítás: 23/58
7. titkosírás: 8/20 (+12%) 8. felderítés: 22/90 9. szörnyidomítás: 14/21
10. teológia: 21/9 (+3%) 11. taumaturgia: 23/35 (+6%) 12. szerencsejáték: 3/15
13. versengés: 15/2 14. zene: 11/2 15. szörnyismeret: 34/83 (+22%)
16. pszi: 45/2 (+192%) 17. zárnyitás: 19/1 18. vadászat: 17/44 (+175%)
19. bányászat: 30/6 (+2%) 20. úszás: 1/0 21. főzés: 15/83 (+11%)
22. csapatmunka: 4/22

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 1 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), háló-csapdát (#220) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) háló-csapdával (#220)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50)
élőholt quwarg (#202), öregedést okozó lények (#9095), tetemember (#123), liumbe (#349), láplidérc (#352), uzbány (#102) (csak egyszer), sullár (#101) (csak egyszer), mutáns pók (#117) (csak egyszer), alpesi tehén (#91) (csak egyszer), gyilkos sallank (#85) (csak egyszer), mélységi grittang (#103) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362) nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> tetemember (#123) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> szutykos remák (#191) nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) varázsvédelem (#34) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 487 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) $1 * orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
$1 csontszablya ($64) 1 rövid kard (#171) 1 * varkaudar szablya (#516)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 varkaudar korbács (#1134)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19) 4 mérgezett vasnyíl (#187)
5 rézgolyó (#343) 15 * tüske (#22) 12 vashegyű nyíl (#176)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 2 * Khór maszkja (#1138)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78) 2 szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) $1 igazgy. fülbevaló ($197)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3)
$1 ametiszt medál ($275) $1 aranylánc ($191) $1 ezüst nyaklánc ($117)
8 * gólem talizmán (#811) 5 halálhozó talizmán (#813) 1 * kőkés szimbólum (#2321)
4 korinthai talizmán (#814) 3 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143)
5 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) $1 ezüst karkötő ($158)
$1 * obszidián karkötő ($229) $1 réz papi karkötő ($307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
$3 aranygyűrű ($193) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) $1 nodonrod kitűző ($1533) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
14 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 31 csepp tinta (#101), fér még: 109]
9 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 45]
9 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 108]
8 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 80]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
29 sullár hólyag (#168) [bennük 63 csepp spiritusz (#170), fér még: 517]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
29 uzbány csőr (#169) [bennük 35 csepp ugh méreg (#166), fér még: 313]
6 vizestömlő (#3) [bennük 55 korty víz (#27), fér még: 65]
7 zöld üveg (#82) [bennük 32 csepp ragasztó (#83), fér még: 108]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) $1 aranytű ($272)
4 ásó (#34) 3 + deus ex machina (#1) 3 dobóháló (#221)
$1 ezüst kulcs ($184) 1 ezüstszelence (#1602) 1 fiatalság itala (#473)
1 fülemüle síp (#1576) 7 fűszerkeverék (#1170) 5 gernim balzsam (#1894)
9 gyógykenőcs (#313) 1 hibátlan gyémánt (#680) 48 kaja (#2)
1 kis mágneses bigyó (#1266) 1 koboldkorona (#1629) 1 kötél (#92)
1 Kragoru iszákja (#2058) 1 krónika (#1725) 1 kronokristály (#1636)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 megsemmisítő (#1540)
2 moa katalizátor (#386) 1 moa varázsdoboz (#1133) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 + nyílcsapda (#243) 1 nyomkereső talizmán (#671) 19 ork csodaszer (#1228)
1 pszi kő (#248) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 sáfránykristály (#675) 1 szeksztáns (#32) 2 távcső (#42)
1 teremtés zsákja (#818) 1 tudati fétis (#1151) 3 varkaudar látógömb (#1107)
1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
9 amniosz (#203) $1 bakkura bőr ($95) 1 berzerker tüske (#713)
1 bev formázó minta (#299) 3 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133)
10 dözmöng szív (#122) 45 drótszőr (#37) 8 elkarog szőr (#665)
1 etra hályog (#712) 5 ezüstdarab (#326) 13 fekete gyöngy (#99)
$6 főnixtoll ($563) 1 galachmit (#310) 2 grifftojás (#179)
$1 gromak bőr ($268) 25 gyíkfű (#201) 36 gyöngymangó (#135)
6 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745) 9 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 8 kék orchidea (#68) 3 kőszem (#304)
8 liumbe hajtás (#655) 75 madártoll (#112) $1 magszim bél ($103)
1 moa jádekő (#382) 1 moa obszidián (#380) 1 moa rubin (#379)
1 moa smaragd (#377) 1 moa üveggömb (#383) 2 Morgan kristálya (#659)
$1 nektoraf faggyú ($667) 40 pirkit (#153) 7 púderkő (#119)
7 pular kristály (#239) 5 purifikátor háj (#269) 50 quwarg tojás (#360)
1 rakolits por (#669) 5 ramit kő (#226) 23 + remák szív (#264)
43 rézdarab (#70) 13 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650)
1 szulfin (#676) 4 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
5 Thargodan esszencia (#328) 11 tükör (#43) $1 + vapár ág ($110)
12 vasérc (#152) 6 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy:

Összsúly: 146.57 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
8 alligátorbőr (#661) 2 kis ónixkulcs (#1110) 6 kvazár (#244)
1 lélekkő (#1650) 5 manakristály (#500) 23 mutáns csont (#331)
38 sáfránypor (#211) 84 sallank karom (#128) 16 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 tudás gyöngye (#522) 7 varázskő (#305) 43 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 vasérc (#152) 11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
43 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 1 aranypikkely (#415)
1 grifftojás (#179) 1 gromak bőr (#268) 31 kaja (#2)
1 magszim bél (#103) 1 pirkit (#153) 40 rézdarab (#70)
3 spiritusz (#170) 2 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86
83
84
85
86
87
88
89
(76,85) ryuku légiós (#361), 43. jellempróba
(77,86) phua-kúp (#372), Tharr oltár, 40. jellempróba, tetemember (#123)
(78,87) uzbányok (#102), phua-kúp (#372), Tharr oltár
(79,88) 33. jellempróba, quwarg harcos (#201)
(80,88) uzbányok (#102), 48. jellempróba
(81,88) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), húsevő magszim (#67), tüskés harci gromak (#156)
(82,87) smaragd sárkány (#326), 43. jellempróba, Zaislo (5518. kalandozó)
(83,86) a 72. labirintus bejárata, Sheran rúnaköve, világítótorony (#156), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, alpesi tehenek (#91)
(84,87) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Chara-din monolitja (#534), phua-kúp (#372), 34. jellempróba, mutáns pók (#117), alpesi tehén (#91), gyilkos sallank (#85), sullár (#101)
(85,88) mélységi grittangok (#103), egy ismeretlen isten rúnaköve, 22. jellempróba, érclelőhely, manaelementál (#290)

Üzenet küldése a karakternek