222. forduló, 224. forduló, Bono összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. júl. 15. 22h:26'
EZ A 291. JÁTÉKHETED, 223. FORDULÓD
292. játékheted kezdete: júl. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1993
SZÁMLA : XXXX

BONO KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,82] koordinátán.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+133 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ragyás burástya nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 510.]

* 1. KP: vv 71 24 26 elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 508.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 506.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 504.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 818 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 502.]

* 3. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 502.]

* 4. KP: bb 347 1205 209 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1205 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 502.]

* 5. KP: v 188 0 0 elmormolod a 188. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted az esszenciavédelem 2 varázslatot! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 497.]

d 56 40 eldobod az 56. tárgyat (40 darabot)
Elhajítasz 40 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

kt 1253 3 elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. Erőd TF-elődött. [9 pontot használtál fel, van még 488.]

kt 312 3 elkészíted a 312. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 458.]

h 697 800 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+279 varázspont, -558 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 458.]
Behörpintesz egy adag sötét italt. A hatás rögtön érezhető! ( +558 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 458.]

ek 7 7 11 t. energia kisütése: 7 7 11
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+11 titkosírás.) [-11 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 458.]

m 6 mozogsz nyugatra
[115,82] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar felderítő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő bal lábát. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával jól megszúrod a varkaudar felderítő fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megcsapod a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A varkaudar felderítő fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 40, gyógyulás: 5, összesen: -35 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy éltető morf ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a varázsital főzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a főzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tűzről. [-30 varázspont.] Erőd TF-elődött. Legyártottál 2 sötét italt. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 438.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 438.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 438.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 438.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

114 115 116 117
81
82
83
(115,82) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, 48. jellempróba, varkaudar felderítő (#7133)

[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Arénagödröt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 428.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy hegyi góliát.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát jobb karját. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a hegyi góliát jobb lábát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával csak érinted a hegyi góliát testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a hegyi góliát száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 12 aranyat. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 47, gyógyulás: 7, összesen: -40 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy ongóliant hadúr.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 52 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! (A(z) tűztagadó védett meg.) Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant hadúr testét. (7 támadással 405 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával többször eltalálod az ongóliant hadúr bal lábát. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Az ongóliant hadúr óriási erejű ütésekkel sújt le, eltalálva a bal karodat és oldaladat. (2 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Összetipor lábával. 78 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel többször eltalálod az ongóliant hadúr testét. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megpöccinted az ongóliant hadúr testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Az ongóliant hadúr kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A lény összetapos! 75 életpontot vesztettél. Az ongóliant hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 vasérc, 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (96,108)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (96,108)-> 12 arany, -2 ÉP], 3 vas dobónyíl és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (96,108)-> 20 arany, -2 ÉP]. 5 972 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1101, sebződés: 466, gyógyulás: 62, összesen: -404 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar. Szégyenszemre kimenekülsz az alagúton, amerre jöttél. A varkaudar közönség füttyög és szitkozódik, de nem törődsz velük. [35 pontot használtál fel, van még 393.]
Behörpintesz egy adag sötét italt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +451 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 393.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[115,82] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy epokitféreg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az epokitféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy változatos morf. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Utad során felfedezel egy ovimon-bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a varázsital főzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a főzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tűzről. [-30 varázspont.] Erőd TF-elődött. Legyártottál 1 sötét italt. Erőd TF-elődött.
[15 pontot használtál fel, van még 378.]

ek 503 100 78 t. energia kisütése: 503 100 78
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

114 115 116
81
82
83
(115,82) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, 48. jellempróba, varkaudar felderítő (#7133), epokitféreg (#147)

[100,78] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Üvöltve, megrohamozod a tábort. Rohanás közben már mágikus energiáidat készíted. Hatalmas, ébentestű Thargodan ad parancsot a legkisebbnek szolgái közül, hogy tartóztasson fel. Egy Orkhan Thai intéz feléd kihívást.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. (A(z) tűztagadó védett meg.) Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai fejét. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (99,81)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (100,80)-> 12 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (99,81)-> 40 arany, -2 ÉP] és 3 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Nocsak, ez váratlan fordulat volt a szörnyek számára! Kihasználod a pillanatnyi szünetet, és felragadsz a földről egy hátizsákot, nyilván egy szerencsétlenül járt kalandozóé. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fokhagyma és 11 arany. Egy lidérckirály jön feléd.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály csuklyáját. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Megmarkolva a Halálpörölyt a másikra rohansz. Halálpöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a lidérckirály jobb vállát. (7 támadással 357 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a lidérckirály csuklyáját. (7 támadással 192 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Halálpöröllyel megpöccinted a lidérckirály köpenyét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megpöccinted a lidérckirály testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Véres nyál csordul ki a lidérckirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 760, sebződés: 117, gyógyulás: 24, összesen: -93 ÉP}

Parancsszó hangzik hátulról, és most egy nagyobb ellenfél lép eléd. A szörnyek már nem olyan bátrak, mint a csata kezdetén, látják, hogy méltó ellenfélre bukkantak. Egy Thargodan légiós védelmezi a vadászterületét.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 160 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós bal lábát. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Halálpöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan légiós bal lábát. (7 támadással 331 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a Thargodan légiós testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A Thargodan légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8 475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 806, sebződés: 93, gyógyulás: 19, összesen: -74 ÉP}

A megmaradt Thargodanok elrepülnek a szélrózsa minden irányába. Itt a végső összecsapás ideje! Egy Rém intéz feléd kihívást. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Látsz egy mákrózsa bokrot.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy halálhozó.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 74 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó jobb oldalát. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Meglengetve a Halálpörölyt a másikra rontasz. Halálpöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálhozó nyakát. (7 támadással 328 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a halálhozó bal lábát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 32 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 925 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 109, gyógyulás: 16, összesen: -93 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson.
- Bonyolult ez az útvesztő - szisszensz fel már az első megtett lépéseknél, bosszúsan, hiszen a komor és egyforma falak semmilyen tanáccsal nem szolgálnak a továbbhaladást illetően. Megpróbálsz logikus sorrendben végighaladni a lehetséges irányokba, azonban hamar belekeveredsz. Botorkálsz még egy darabig a félhomályban, de már tudod: csak egyetlen úton szabadulhatsz reménytelen helyzetedből, ha feladod a próbát. 1 023 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy barátság szent tüzét. Délre egy Fairlight templom van. Délnyugatra egy épület van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[-3 TU.] [85 pontot használtál fel, van még 293.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[115,82] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tüskés harci gromak. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával eltalálod a tüskés harci gromak jobb első lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal tudod, hogy egy domináns morf volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.
[10 pontot használtál fel, van még 283.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

ef 20 534 energia fejlesztése 20
96 varázspont felhasználásával előállítasz 8 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 143.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 133.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 123.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 113.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 103.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő ragyás burástya nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával iszonyatosan megcsapod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+3 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 93.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nektoraf. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nektoraf jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nektoraf testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megütöd a nektoraf fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A nektoraf mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. [nektoraf faggyú ládikóba-> (100,80)-> 3 arany, -2 ÉP] 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manifesztátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a manifesztátor jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával teljesen átszúrod a manifesztátor testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A manifesztátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 83.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vérfürdető magszim lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával eltalálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A vérfürdető magszim csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 73.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [10 pontot használtál fel, van még 63.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy ryuku gárdista. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku gárdista testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista jobb oldalát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával eltalálod a ryuku gárdista nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A ryuku gárdista fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+3 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 53.]

* 1. BP: hh 396 336 507 használod a 396. tárgyat a 336. tárgyat az 507. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 52.]
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 50.]
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [1 pontot használtál fel, van még 49.]

* 2. BP: kb 347 1205 415 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1205 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2019. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 49.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 9, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 49 pontod maradt, ebből a következő körre 49 pontot vihetsz át. Kapsz még 364 pontot. A következő körben tehát 413 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Bono, egy hófehér, rövid hajú, szemüveget viselő troll férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd lila. Leah apostola vagy. Papi hited: 225. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 223. fordulód.

Erő: 36 (52) Szint: 32 Merészség: 10/1 Magasság: 266 cm
IQ: 29 (30) Támadás: 45 (48) Agresszió: 3 Testsúly: 488 kg
Ügyesség: 29 (32) Védekezés: 61 (67) Menekülés: 30 % Életkor: 23/24 év
Egészség: 28 (33) Életpont: 568/373 Jellem: gonosz (136) Tul. pont: 5
Szerencse: 38 (44) Varázspont: 765/17 Pénz: 37100 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 72/0 Pszi pont: 120/191
Eddig összesen 3097 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 41 166 TP-t kaptál. Jelenleg 4 258 666 TP-d van. A következő szinthez még 241 334 TP szükséges. Trófeáid: Thargodan légiós, sötét ölész, kisebb quwarg isten. A 202. fordulódban 7590 arany került a bankszámládra. 7627 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: *19/101 (+29%) vágófegyverek: 26/37 ütőfegyverek: 36/78 (+8%)
dobófegyverek: 32/88 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar lándzsa (#224) << Halálpöröly (#635) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -14.); bumeráng (#249) (15 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -30.); vas dobónyíl (#189) (31 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
115,82 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 100,78
Legfeljebb 33 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 74 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 544 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/45 (+36%) 2. nyomkövetés: 50/87 (+74%) 3. mászás: 17/22
4. csapdakészítés: 15/49 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/82 6. gyógyítás: 15/59
7. titkosírás: 14/13 8. felderítés: 19/10 (+37%) 9. szörnyidomítás: 5/78
10. teológia: 42/60 (+4%) 11. taumaturgia: 59/4 (+31%) 12. szerencsejáték: 1/40
13. versengés: 7/74 (+20%) 14. zene: 13/67 15. szörnyismeret: 31/68 (+22%)
16. pszi: *20/100 17. zárnyitás: 12/42 18. vadászat: 17/15 (+108%)
19. bányászat: 24/16 20. testépítés: 7/28 21. úszás: 1/66
22. főzés: 14/37 (+11%) 23. csapatmunka: 2/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 31% életpont alatt (sötét ital (#284))
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz sötét italt (#284) (max. 5 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
degradátor (#210), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), massza (#217), kputtyintó csalán (#247), noth szellem (#250), sötét ölész (#314), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
zafír sárkány (#329), kronoelementál (#287), Rém (#315), inváziós ellenfelek (#9089), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
halálvarázslat (#124, 50 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) Techiulan aurája (#261)
esszenciavédelem 2 (#188)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> áldott okerón (#336) villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282)
ryuku átokvarázs (#280) >> ongóliant (#159) ryuku átokvarázs (#280) >> acélkolosszus (#35)
ryuku átokvarázs (#280) >> tyrannoszaurusz rex (#160) villámcsapás (#50) >> varkaudar hírnök (#686)
ryuku átokvarázs (#280) >> kisebb quwarg isten (#213) ryuku átokvarázs (#280) >> kronotapír (#286)
ryuku átokvarázs (#280) >> mágiamorfáló (#7623) villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691)
ryuku átokvarázs (#280) >> magnetikus praglonc (#200) ryuku átokvarázs (#280) >> Thargodan légiós (#311)
ryuku átokvarázs (#280) >> Sötétség Hercege (#296) ryuku átokvarázs (#280) >> sötét ölész (#314)
ryuku átokvarázs (#280) >> csataremák (#694) ryuku átokvarázs (#280) >> vark. kardtáncos (#693)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
gázpajzs (#467) >> Thargodan mágus (#318) fehér glóbusz (#47) >> Sötétség Hercege (#296)
pszi-acéltorony (#98) >> lidérckirály (#316) fehér glóbusz (#47) >> mágiamorfáló (#7623)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
gázpajzs (#467) >> ősdentor (#282) gázpajzs (#467) >> varkaudar iszákos (#688)
tükörpajzs (#101) >> Poomr Ko (#957)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
csontváz (#48) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Látogass meg birodalmamban!
2.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 20, 53, 54, 61, 66, 68, 72, 73, 187, 189, 190, 191, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 16, 45.
Kész: 1, 6, 9, 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 957, az összesen kapott pontszám: 209940. (összesen ölhető: 996 )
Olimpiai helyezéseid: első hely a hercegnő megmentésében a XIV. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 147 TU. szükséges még: 3 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8951 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 4 drótszőr (#37) 10 isteni könnycsepp (#260)
40 mákrózsa virág (#56) 8 spiritusz (#170) 3 trikornis szarv (#198)
3 víz (#27) 3 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
195 arany (#50) 3 borkonyó bibe (#312) 3 csillezsályalevél (#1253)
1 fokhagyma (#403) 1 gromak bőr (#268) 21 kaja (#2)
1 magszim bél (#103) 2 nyílvessző (#108) 3 ragasztó (#83)
1 rézdarab (#70) 1 sötét ital (#284) 2 Thargodan esszencia (#328)
2 vas dobónyíl (#189) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

114 115 116
81
82
83
(115,82) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, 48. jellempróba, varkaudar felderítő (#7133), epokitféreg (#147), tüskés harci gromak (#156), ragyás burástya (#111), nektoraf (#355), manifesztátor (#124), vérfürdető magszim (#148), ryuku gárdista (#360)

Üzenet küldése a karakternek