TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2009. okt. 6. 9h:06'
EZ A 396. JÁTÉKHETED, 222. FORDULÓD
397. játékheted kezdete: okt. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #4300
SZÁMLA : XXXX
|
CHINI KALANDJAI
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,66] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 5 borkonyó bibe (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 1 remák szív (eladási ár: 310 arany, ebből a kezelési költség: 24 arany) ellenértékét.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+1 tvp ). Kiábrándultan nézed a vérvörös rózsát: veled is előfordult már, hogy a szerelmes éjszaka után csak egy virágot hagytál kedvesed ágyán... Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+29 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+51 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.) A lottó 836. hetének nyerőszámai: 13, 5, 7. 3 db 0 találatos szelvényed volt.
* 1. KP: |
használod az 1602. tárgyat |
Nem adtál meg második paramétert, vagy nincs nálad a második paraméterként megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 486.]
* 2. KP: |
elmormolod a 19. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 481.]
* 3. KP: |
használod a 64. pszi képességet |
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 476.]
* 4. KP: |
használod a 135. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 476.]
A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. [0 pontot használtál fel, van még 476.]
v 15 312 6 |
elmormolod a 15. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 446.]
ek 215 3 |
t. energia kisütése: 215 3 |
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 446.]
h 1228 3 |
használod az 1228. tárgyat |
Behörpintesz 2 ork csodaszert. A sámánok ereje beléd száll: +4 támadás a forduló végéig. A szádhoz emeled a következő ork csodaszert, de kellemetlen illata miatt képtelen vagy többet meginni. Majd inkább a következő fordulódban, ha megnyugodott már kicsit a gyomrod! [4 pontot használtál fel, van még 442.]
m 4 5 |
mozogsz délre, délnyugatra |
[102,67] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Felfedeztél egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Látsz egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Kharón Nan Akherón.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy topránypolip!
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a topránypolip puha testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. Varázserőd töltődik (+10 varázspont). 199 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Érdemes volt lejönni! A földön találsz 7 sünmedve tüskét. Miután kijöttél, elrakod a kötelet.
(Továbbmész...) [101,68] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 25 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [34 pontot használtál fel, van még 408.]
ek 116 30 1139 |
t. energia kisütése: 116 30 1139 |
Sámán gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 30 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 408.]
be 189 |
bemész a 189. titkos labirintusba |
Hosszas kutakodás után rálelsz az elrejtett teleportra, amely ki tudja, hova repíthet el egy szempillantás alatt. Bepillantasz: teljes a sötétség. Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Dacosan, mindenre elszántan átlépsz a térkapun. [5 pontot használtál fel, van még 403.]
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [2. PONT.]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [3. PONT.]
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [4. PONT.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [5. PONT.]
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [7. PONT.]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [8. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad]
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [9. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről.
[56 pontot használtál fel, van még 347.]
Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Próba szerencse, meghúzod! Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [0 pontot használtál fel, van még 347.]
lm 3 21 25 |
mozogsz 3 21 25 |
Bekukkantasz a kis terembe. [8. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad]
Bekukkantasz a kis terembe. [7. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [5. PONT.]
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [4. PONT.]
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [3. PONT.]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [20. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [21. PONT.]
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [24. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el.
Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [25. PONT.] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el.
[72 pontot használtál fel, van még 275.]
lm 26 4 11 |
mozogsz 26 4 11 |
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [26. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-24 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 500 arany, 1 kristálygömb és 1 ezüst gyűrű. Gyorsan kiüríted a ládát.
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [25. PONT.]
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [24. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [21. PONT.]
Továbbsuhansz a folyosón. Az egyenes folyosó közepén vagy. [20. PONT.]
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [3. PONT.]
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [4. PONT.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [5. PONT.]
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [10. PONT.]
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [11. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad]
[80 pontot használtál fel, van még 195.]
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [10. PONT.]
Egy széles, magas terembe érsz. [13. PONT.]
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [12. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar bajnok van előtted! {támadása: 24.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok bal lábát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar bajnok. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+10 varázspont.) 1065 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
[24 pontot használtál fel, van még 171.]
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Hiába, semmi! Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [20 pontot használtál fel, van még 151.]
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 151.]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 151.]
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [20 pontot használtál fel, van még 131.]
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 131.]
Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Próba szerencse, meghúzod! Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [0 pontot használtál fel, van még 131.]
lm 18 18 18 |
mozogsz 18 18 18 |
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 131.]
lm 18 18 1 |
mozogsz 18 18 1 |
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Egy nagyobb terembe érkezel. [13. PONT.]
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [10. PONT.]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [5. PONT.]
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [4. PONT.]
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [3. PONT.]
Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.]
Kilépsz a térkapun Erdauin szabad ege alá.
[70 pontot használtál fel, van még 61.]
* 1. BP: |
használod az 1167. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 61.]
* 2. BP: |
használod az 1576. tárgyat |
Dallamos sípolásba kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [20 pontot használtál fel, van még 41.]
* 3. BP: |
használod a 243. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 36.]
* 4. BP: |
t. energia kisütése: 501 10 |
Portyázni indulsz a tudati térben.
[0 pontot használtál fel, van még 36.]
* 5. BP: |
elmormolod a 3. varázslatot |
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 36.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 23, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. 2 kaját töm magába a sullár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 36 pontod maradt, ebből a következő körre 36 pontot vihetsz át. Kapsz még 363 pontot. A következő körben tehát 399 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Chini, egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű ember nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran hittérítője vagy. Papi hited: 70. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 222. fordulód.
Erő: |
27 |
Szint: |
20 |
Merészség: |
8/3 |
Magasság: |
151 cm |
IQ: |
20 |
Támadás: |
25 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
78 kg |
Ügyesség: |
30 |
Védekezés: |
40 |
Menekülés: |
40 % |
Életkor: |
26/26 év |
Egészség: |
26 (28) |
Életpont: |
296/213 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
30 (32) |
Varázspont: |
209/136 |
Pénz: |
3247 arany |
Kép. pont: |
0 |
Tudatpont: |
12/3 |
Pszi pont: |
29/23 |
|
|
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 1330 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1264 TP-t kaptál. Jelenleg 513092 TP-d van. A következő szinthez még 86908 TP szükséges. Trófeáid:
varkaudar varázsló,
borzalmas varkaudar,
mocsárivérc. A 219. fordulódban 18599 arany került a bankszámládra. 18691 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
23/82 (+1%) |
vágófegyverek: |
20/71 |
ütőfegyverek: |
2/15 |
lőfegyverek: |
19/28 (+6%) |
dobófegyverek: |
23/30 |
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
14/79 |
2. nyomkövetés: |
31/61 (+4%) |
3. lopás: |
7/95 |
4. mászás: |
8/59 (+2%) |
5. csapdakészítés: |
15/71 (+5%) |
6. csapdaészlelés: |
8/35 (+20%) |
7. gyógyítás: |
54/86 |
8. titkosírás: |
3/0 |
9. felderítés: |
21/50 (+15%) |
10. szörnyidomítás: |
6/20 |
11. teológia: |
18/97 (+19%) |
12. taumaturgia: |
14/70 (+1%) |
13. szerencsejáték: |
2/14 |
14. versengés: |
1/95 |
15. harcművészetek: |
20/0 |
16. zene: |
20/54 (+20%) |
17. szörnyismeret: |
4/40 |
18. pszi: |
4/9 (+3%) |
19. zárnyitás: |
3/52 |
20. vadászat: |
7/76 |
21. bányászat: |
13/57 |
22. főzés: |
9/78 |
23. csapatmunka: |
2/59 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2582. karakternek |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
varkaudar bajnok (#190) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
Az új képesség készen van, de még 3 nap szükséges, hogy használhassátok.
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(101,68) a 189. labirintus bejárata, oltár, 25. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), varkaudar bajnok (#190)
(102,67) mély kút (#93), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), topránypolip (#86)
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* Ryuku császárváros: most már nem csak gyalog, hanem teleporttal is be lehet menni, ha valaki teljesítette a megfelelő küldetéseket.