Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. ápr. 2. 16h:06' EZ A 761. JÁTÉKHETED, 222. FORDULÓD 762. játékheted kezdete: ápr. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 33 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3936 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 15 133 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 3. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 4. KP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 5. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 6. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 7. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 8. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 9. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 10. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
ba 9089 | nem támadod a 9089. kalandozót |
tno 6 3 | növeled a 6. tulajdonságodat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
ek 302 3 | t. energia kisütése: 302 3 |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
v 72 | elmormolod a 72. varázslatot |
v 182 | elmormolod a 182. varázslatot |
lm 45 45 45 | mozogsz 45 45 45 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 32 életpontot sebeztél. Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hadúr jobb vállát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a varkaudar hadúr bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó és egy gyöngymangó. 3 552 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}
lm 47 47 47 | mozogsz 47 47 47 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 42 életpontot sebeztél. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Elszántan ellenfeledre rohansz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs. 1 782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (6 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar bajnok jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken. 1 782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hadúr jobb lábát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A varkaudar hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb és egy fűszertartó. 2 842 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
lm 49 49 49 | mozogsz 49 49 49 |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót bal karját. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
lm 1 1 1 | mozogsz 1 1 1 |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. 109 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-11 támadás és védekezés a harc végéig.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pszi őselementál bal lábát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a pszi őselementál farkát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 159, gyógyulás: 0, összesen: -159 ÉP}
(Továbbmész...) [144,65] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Utad során felfedezel egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios híveié. Találsz egy olvasztókemencét. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ezüstdarab) találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Nyugatra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy Ek'Hor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az Ek'Hor bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény dobófegyverként ekharion dárdát használ. Már repül is belőlük feléd pár. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 66 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
(Továbbmész...) [144,66] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kputtyintó csalán. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán jobb oldalát. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan a másikra rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (6 támadással 263 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. Eldobod az értéktelenné vált éjkornis trófeát, és diadalmasan beszerzel egy kputtyintó csalán trófeát. 2 500 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a quwarg királynő torát. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [144,68] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Felismered. Ez egy élőholt tigris. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a korinthai amőba jobb oldalát. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 korinthai talizmán. 2 999 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 525, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [144,69] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Szomjúságodat oltod. Feltöltöd a vizestömlőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezőt. (ld. enc.) Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Steven McCar előtt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy patakot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Ciang Csí. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedéked átfúrja a Ciang Csí fényes páncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a Ciang Csí testét. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a Ciang Csí fényes páncélját. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Ciang Csí minden csapását hárítanod. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó és egy aranygyűrű, ezenkívül 1 hősiesítő medál (ld. enc.). 1 984 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a pordémon testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a pordémon portestét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a pordémon testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A pordémon meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A pordémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 864 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [144,71] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar felderítő. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 19 életpontot sebződsz. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1 527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
(Továbbmész...) [144,72] Még mindig bozótos.
m 4 | mozogsz délre |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Vaskarddal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 263 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 827, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
h 2320 | használod a 2320. tárgyat |
lm 38 39 40 | mozogsz 38 39 40 |
lm 43 19 20 | mozogsz 43 19 20 |
lm 21 22 23 | mozogsz 21 22 23 |
lm 19 43 49 | mozogsz 19 43 49 |
lm 49 49 48 | mozogsz 49 49 48 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
szk 230 | keresed a 230. szörnyet |
* 1. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
ELIT CSATAVÉRT (295. TÁRGY) A magas rangú varkaudarok gyakran viselik a varkaudar páncél továbbfejlesztett változatát, ezt a tökéletesen fekete, fémszálakkal átszőtt vértet. Készítésének titkát megőrizték a varkaudarok, de ez igazán nem is érdekel senkit, akinek sikerül zsákmányolnia egyet. Az elit csatavért lényegesen jobb védettséget ad, mint az egyszerű varkaudar páncél (nyolcast) de hasonlóan védtelen a sav és tűztámadások ellen. |
JÉGSZÍV (282. TÁRGY) Egy jéglény leölésével hozzájuthatsz a komoly mágikus képességekkel is rendelkező szívéhez. Ez a szerv egyben speciális katalizátor is, mely - ha megfelelő kezekben (testben) van - képes hihetetlen hideg termelésére, a környezet hőjének elvonásával. |
SÖTÉT ITAL (284. TÁRGY) A Sötét Italt egy Fekete Kehelyben kotyvaszthatod ki, három isteni könnycsepp, egy xirnox szív és egy trikornis szarv felhasználásával, ha már ismered a Varázsital Főzés varázslatot. A fenti komponensekből egy korty ital készíthető el, a KT 284 parancs kiadásával, 5 TVP-ért, a Varázsital Főzés mormolása közben. Egy Fekete Kehelybe maximum 5 korty fér ebből az iszonyatos nedűből. Ja, és hogy mire jó ez a mixtúra? Próbáld ki! (Az biztos, hogy a használata után nagyon éhes leszel.) Második paraméterben megadhatsz egy számot - ha ennyinél kevesebb ÉP-d hiányzik, nem fogod használni. |
EK'HOR (977. SZÖRNY) Dombokon vagy alacsonyabb hegyeken táborozás közben önfeledt kacagás ütheti meg füled. Azt hallod, ahogy az ekharionok egyik fajtársukon, Ek'Horon nevetnek, aki megunta fajtája megszokott, minden észérvet nélkülöző, brutális életmódját, és évekkel ezelőtt felment a magasabb hegyekbe, a megvilágosodás után kutatva. Nagyon úgy tűnik, hogy Ek'Hor visszatért hosszú magányából, de közben mintha testi ereje jócskán csökkent volna. Hogy ez csak az éhezésnek köszönhető, vagy önkéntes száműzetése alatt az izmok rovására inkább pszionikus ereje került előtérbe? Erre valószínűleg hamar rá fogsz jönni, mert az agresszivitásának mértéke nem változott. |
ÉLŐHOLT HADÚR (371. SZÖRNY) Bizonyára emlékezel a Tetememberekre - netán a Csontváz Lordokról és Zombi Mesterekről is hallottál már. Most pedig képzelj el egy oszló tetemet, ami hasonló tulajdonságokkal bír, mint ezen szörnyek együttvéve! Karjaiban, amiket már régen elpattant izmok emelnek, túlvilági erő bújik meg; regeneráló képessége pedig még a valaha élt troll héroszokét is meghazudtolja. A vele való harcban többszörösen is kockáztatod testi épségedet - azon kívül, hogy igencsak szép sebeket ejthet rajtad, csökkenhet egészséged is a küzdelem során. Ha ez nem lenne elég, egyetlen csapásával szilánkokra képes zúzni a gyatrább vérteket - mindezek miatt csak T paranccsal támadod meg, kivéve, ha Tulajdonságpajzs védelmez. |
THARGODAN CSATAMEZŐ (432. TEREPTÁRGY) Ilyen iszonyatot egy "civilizált" vidéken! A Thargodan háborúk minden idők történelmének legvéresebb, legborzalmasabb háborúja volt, hiszen az ellenség nem a szomszéd ország, de még csak nem is egy másik faj, hanem egy, a mienkétől teljesen idegen létforma, a Thargodan volt. A legendák szerint egy őrült mágus kaput nyitott a Sötét Létsíkra, hogy megidézzen egy Thargodan herceget, Nuryllohlamont. Nuryllohlamon azonban elszakította a mágikus köteléket, amellyel a varázsló megkötötte, és fölébe kerekedett megidézőjének. A szabadon tomboló herceg szolgáinak hadát idézte meg a nyitva maradt kapun keresztül, és megkezdte a királyság meghódítását. A harc kilátástalan volt még az akkori fejlett mágikus felszereléssel rendelkező, hatalmas hadsereg számára is. Szerencsére azonban egy Ezüstmágus segítségével sikerült Nuryllohlamont elűzni, a kaput bezárni, és ugyan hihetetlen veszteségek árán, de az itt maradt Thargodanokat és sötét fattyaikat elpusztítani. Az ütközetek színhelyei azonban ma is érintetlenek, hiszen olyan gonosz aura lengi őket körül, amely minden lelket megmérgez. Persze mindig akadnak kalandorok, akik a hajdani nagyhatalmú varázstárgyakra és egyéb kincsekre vadászva kutakodni kezdenek a borzalmak e földjén, de az a kevés is, aki élve visszatér közülük, megzavarodva, összeroppanva teszi. Ha kockára téve ép elmédet és tiszta aurádat, meg akarsz próbálkozni a Thargodan csatamező felderítésével, a KUT 50 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell az rálépned (de ezt fordulónként csak egyszer teheted meg). Ezenkívül szükséges, hogy legyen nálad ásó is. Figyelem! A Thargodan csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 36-os, akkor az ősi csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik. |
CIANG CSÍ (978. ELLENFÉL) Ciang Csí egy a legendás hősök közül, akiket minden ryuku katona jól ismer. Állítólag a Császár már egyszer személyesen is kitüntette őt az invázió során tanúsított elszántságáért, és ravaszságáért. Persze semmilyen érdemrend nem villog ruháján, sőt, nagyon is átlagos katonának látszik. Azért az biztosan nem véletlen, hogy immár harmadszor lép új csapatok élén Ghalla földjére, és eleddig egyetlen sérülést sem szerzett! Nagyon vigyázz, ha szembekerülsz vele, mert alattomos, és kegyetlen, ráadásul rengeteg sunyi trükköt ismer. Arról már nem is szólva, hogy már akkor is veteránnak számított, amikor te még kőkéssel szaladgáltál a kiégett földeken. |
HŐSIESÍTŐ MEDÁL (1558. TÁRGY) Aha! Szóval ezért volt közel sebezhetetlen ez a Ciang Csí... Ha ezt a láncra fűzött tenyérnyi medaliont (amit az ő nyakából szedtél le), a sajátodba akasztod, és hagyod, hogy a bőröddel érintkezzen, azonnal érezni fogod az elszántságot, az ellenállhatatlan erőt, és a mindent lebíró akaratot! Erődet 2-vel, támadásodat eggyel növeli meg a medál, de jobb, ha tudod, mielőtt vigyorogva KF-elnéd: a szörnyekkel szemben beállított merészséged mostantól nem számít, szintedtől és szintjüktől függetlenül megtámadod a szembejövő szörnyeket. (Természetesen, amire BA parancsod van, vagy FT kell rájuk a megtámadáshoz, azokat továbbra sem támadod meg.) A hősiesítő medál viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned. |
Erő: | 34 (40) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 126 cm |
IQ: | 27 (32) | Támadás: | 32 (34) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 29 (34) | Védekezés: | 48 (53) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 87/89 év |
Egészség: | 26 (31) | Életpont: | 450/188 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 23 (32) | Varázspont: | 741/1 | Pénz: | 957 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 51/0 | Pszi pont: | 121/92 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/75 | ökölvívás: | 15/54 | vágófegyverek: | 37/8 (+8%) |
ütőfegyverek: | 1/52 | lőfegyverek: | 20/76 (+18%) | dobófegyverek: | 30/40 (+8%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -16.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (17 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
144,73 mezőn táborozol, a 267. labirintusban, 14. szinten, 40. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 149 |
A Végzet Vermében a 9. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Legfeljebb 37 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 61, 65, 58, 59, 62, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 937 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/36 (+96%) | 2. nyomkövetés: | 43/69 | 3. mászás: | 15/18 |
4. csapdakészítés: | 29/64 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 7/5 (+24%) | 6. gyógyítás: | 32/10 (+81%) |
7. titkosírás: | 3/13 | 8. felderítés: | 15/55 (+37%) | 9. szörnyidomítás: | 12/54 |
10. teológia: | 29/4 (+22%) | 11. taumaturgia: | 35/36 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 3/31 |
13. versengés: | 13/53 (+9%) | 14. zene: | 6/34 | 15. szörnyismeret: | 26/32 |
16. pszi: | 15/92 (+11%) | 17. zárnyitás: | 1/48 | 18. vadászat: | 5/60 |
19. bányászat: | 29/58 (+12%) | 20. úszás: | 7/56 | 21. főzés: | 13/97 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), Dögvész (#7495), Poomr Ko (#957) (csak egyszer), nómenklatúra (#158), ragyás burástya (#111) (csak egyszer), alpesi tehén (#91) (csak egyszer), Mnebolath (#237) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), nómenklatúra (#158), pszi elementál (#221), drakolich (#760), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778), ismeretlen (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 14 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) |
mentális pajzs (#72) | Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | mocsárivérc (#7143) | lángcsóva (#31) | >> | Dögvész (#7495) | |
lángcsóva (#31) | >> | Thargodan csontváz (#297) | lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Dögvész (#7495) | elektromos pajzs (#51) | >> | drakolich (#760) | |
hhaar burka (#32) | >> | mocsárivérc (#7143) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
ragyás burástya (#111) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
54, 58, 59, 60, 61, 62, 65, 66, 68, 81, 88, 126, 175, 189, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 8, 14, 16, 18, 44, 49. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 367 (limit: 380), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 39750. |
Az első Végzet Vermében 1 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 22 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 64 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 121 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | madártoll (#112) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
7 | sáfránypor (#211) | 2 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
538 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | bíbor erőöv (#291) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | denevér szimbólum (#140) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | |||
2 | elit csatavért (#295) | 1 | era formázó minta (#418) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | Fekete Kehely (#283) | |||
3 | fűszertartó (#210) | 1 | galachmit (#310) | 1 | gyöngysor (#192) | |||
1 | hősiesítő medál (#1558) | 3 | jégszív (#282) | 8 | kaja (#2) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | kristálygömb (#265) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
2 | obszidián tüske (#481) | 7 | ragasztó (#83) | 1 | rejtőköpeny (#277) | |||
5 | sötét ital (#284) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar csizma (#317) | 2 | varkaudar lándzsa (#224) | |||
2 | varkaudar páncél (#294) | 2 | varkaudar szablya (#516) | 17 | víz (#27) |
143 | 144 | 145 | |
63 | |
|
|
64 | |
|
|
65 | |
|
|
66 | |
|
|
67 | |
|
|
68 | |
|
|
69 | |
|
|
70 | |
|
|
71 | |
|
|
72 | |
|
|
73 | |
|
|
74 | |
|
|