Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. nov. 3. 9h:13' EZ A 250. JÁTÉKHETED, 221. FORDULÓD 251. játékheted kezdete: nov. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat |
* 5. KP: | energia fejlesztése 20 |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
tf 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
kb 363 5 | kiveszel a bankból a 363. tárgyat (5 darabot) |
hh 1096 1098 1639 | használod az 1096. tárgyat az 1098. tárgyat az 1639. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
bb 363 7 | beraksz a bankba a 363. tárgyat (7 darabot) |
hu 8 1601 97 | hulladék: 8 1601 97 |
m 4 | mozogsz délre |
ve 328 10 | megveszed a 328. tárgyat 10 |
dd 582 390 56 | eldobod az 582. tárgyat a 390. tárgyat az 56. tárgyat |
kf 111 363 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 363. tárggyal |
h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
kf 111 176 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 176. tárggyal |
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. [+1% tau] Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 247 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a méregelementál testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel megvagdalod a méregelementál testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) A méregelementál megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A méregelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A méregelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3913 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] [+1% teo] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [364,66] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Felfedeztél egy ősvortexet. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Dred Hornwill egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Ráismersz a lényre. Egy csapat Chara-din fattya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 244 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a Chara-din fattya testét. (7 támadással 336 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mágusölővel súrolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 717, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [364,65] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy lidércúr. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
m 1 | mozogsz északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő bal oldalát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (48 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a quwarg anyakirálynő testét. (7 támadással 177 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg anyakirálynő torát. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}
be 624 328 5 | bemész a 624. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 245 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a méregelementál zsezsgő masszáját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a méregelementál testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) A méregelementál feléd harap, de sikertelenül. A méregelementál nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A méregelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3913 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] [+1% teo] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
[190,60] A terep vált: bozótos területen vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy térkaput. Találsz egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy bíborcserjét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Pterois volitans orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 234 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 143 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus nyakát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a vortexmágus jobb lábát. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3367 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 209, gyógyulás: 0, összesen: -209 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 253 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ajaj! 4 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. [+1% tau] Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 237 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Chara-din fattya bal lábát. (7 támadással 326 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megkarcolod a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 709, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 232 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a Chara-din fattya jobb lábát. (7 támadással 307 életpontot sebezve.) A 6 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (5 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Mágusölővel súrolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az 1 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 677, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fénypajzs varázst. [+2% teo] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 205 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a taalru testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a taalru tigristestét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngysor, 2 fekete gyöngy és 2 ezüst karkötő. 3525 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-15 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | energia fejlesztése 2 |
* 5. BP: | használod a 73. pszi képességet |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
Erő: | 31 (38) | Szint: | 25 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 26 (35) | Támadás: | 41 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 28 (42) | Védekezés: | 99 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 6/7 év |
Egészség: | 29 (36) | Életpont: | 438/124 | Jellem: | jó (556) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 32 (52) | Varázspont: | 1076/470 | Pénz: | 10912 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 193/55 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 61 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 29 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 27 |
dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 40 | 3. mászás: | 7 |
4. csapdakészítés: | 18 | 5. csapdaészlelés: | 3 | 6. gyógyítás: | 51 |
7. titkosírás: | 4 | 8. felderítés: | 23 | 9. szörnyidomítás: | 3 |
10. teológia: | 47 | 11. taumaturgia: | 80 (+1) | 12. versengés: | 10 |
13. harcművészetek: | 1 | 14. szkanderozás: | 1 | 15. zene: | 10 |
16. szörnyismeret: | 5 | 17. pszi: | 25 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 3 | 20. bányászat: | 11 | 21. úszás: | 11 |
22. csapatmunka: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), semlegesek (#989), jók (#990), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs II (#63) |
hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.) |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: kaszt.kiteljesedés (166) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
175 | arany (#50) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | csalánvirág (#582) | |||
2 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | halcsont (#390) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kristálygömb (#265) | 22 | mákrózsa virág (#56) | |||
3 | mocsári penke (#148) | 1 | rákpáncél (#97) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
1 | sárga erőöv (#276) | 2 | szöges bunkó (#8) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
1 | tükör (#43) | 35 | ugh méreg (#166) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
2 | vasérc (#152) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyöngysor (#192) | 1 | púderkő (#119) | |||
2 | rézgolyó (#343) | 5 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | vasalt bunkó (#181) |