220. forduló, 222. forduló, Boldfellow, a lovag összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. ápr. 8. 9h:22'
EZ A 782. JÁTÉKHETED, 221. FORDULÓD
783. játékheted kezdete: ápr. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4325
SZÁMLA : XXXX

BOLDFELLOW, A LOVAG KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,69] koordinátán.
Salamon átadott neked a 1. napon 12 TU-t.
Caramon, amikor összefutottatok, adott neked 2 cirkuszi pergament.
Egy könyvekkel, lombikokkal teli szobát látsz. Hosszú, fehér szakállú varázsló ül görnyedten egy vaskos könyv fölött, és veszettül körmöl. Karikás, beesett szeme árulkodik róla, hogy már napok óta nem aludt. Egyszercsak a szoba ajtaján valaki durván dörömböl. - Na mi lesz már, varázsló! Ma még száz új varázsálmot kell az Álomőrzőknek elkészítened! Már hetek óta ezzel piszmogsz! Igyekezz, mert már vár az újabb feladat! - a varázsló fáradtan nyög, szeretne már pihenni. Talán a következő Tudati Képesség kidolgozása nem fog ennyi időt felemészteni...
Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+202 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+43 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy purifikátor nyomok után kutattál. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 499.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 499.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 494.]

* 3. KP: használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy esszenciavédelem varázslat! Esszenciavédelem vonja be tested. [0 pontot használtál fel, van még 494.]

kpb kezd. parancs berakása:

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 474.]
[A parancs tárolásra került.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] A befejezéshez még 2277 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 454.]

ef 14 505 energia fejlesztése 14
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-14 TU.] [98 pontot használtál fel, van még 356.]

kt 4 3 elkészíted a 4. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 botot. IQ-d TF-elődött. [24 pontot használtál fel, van még 332.]

kt 10 3 elkészíted a 10. tárgyat (3 darabot)
Sajnos nincs nálad kőkés, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy dárdát készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 332.]

kb 72 4 kiveszel a bankból a 72. tárgyat (4 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 4 rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 332.]

v 59 elmormolod az 59. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a hadiszerencse III varázslatot! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 327.]

v 127 elmormolod a 127. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 322.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 317.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 315.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 305.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[98,68] Az erdőt síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaszaladsz, és azt mondod, hogy még van remény. A törpékre parancsolsz, hogy emeljék fel a koporsót, és induljanak el vele. Amikor meglódulnak, elgáncsolod az elöl haladó törpét. Ahogy felborulnak, a koporsó nagyot koppan, és a halott szépség szájából kirepül valami. Kisvártatva magához tér, a többiek nagy örömére. Szerény mosollyal fogadod a gratulációkat a zseniális megoldásra. A herceg - cserébe szerelme megmentéséért - fontos titkot árul el: a Zinthurgot csak mágikus és ezüstből készült fegyverrel lehet megsebezni! Megköszönöd az információt, majd elbúcsúzol. (+4 jóság.)
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr templomot. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [99,67] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elteszed a látcsövet.
Összefutsz egy fekete, rövid hajú, kék szemű gnóm nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Dornodon követője. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt és egy vasvértet visel. Ruházatát egy sullár trófea, egy ragyás burástya trófea és egy sötét gnóm trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Odébbállsz.
[44 pontot használtál fel, van még 261.]

kt 69 6 elkészíted a 69. tárgyat (6 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Sajnos csak 5 szárnyas hernyó készítésére van lehetőséged. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. IQ-d TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 211.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(97,69) sámánkunyhó (#767)
(98,68) Elenios rúnaköve, 45. jellempróba, Leah oltár
(99,67) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár, egy gnóm nő

[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Brod buzogányával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (577. épület.). Egyszercsak megpillantod egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi táborát. Bőre bronzként csillog. Leah korlátlan hatalmú főpapja. Egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó karkötőjét, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy csataremák trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy varkaudar che-pap trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy zombi. Tisztán érzed auráját: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 201.]

be 497 4 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vark. nekromanta

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. nekromanta nyakát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a vark. nekromanta nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar varázsló

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. 140 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló bal karját. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar varázsló jobb karját. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Aritma ostorával párszor keményen megütöd a varkaudar varázsló nyakát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. 70 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 210, gyógyulás: 0, összesen: -210 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vadász varkaudar Szégyenszemre kimenekülsz az alagúton, amerre jöttél. A varkaudar közönség füttyög és szitkozódik, de nem törődsz velük. [35 pontot használtál fel, van még 166.]
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +247 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 166.]

m 6 3 2 mozogsz nyugatra, délkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[99,67] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vérszomjas csüldő. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)
Összefutsz egy fekete, rövid hajú, kék szemű gnóm nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Dornodon követője. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy sullár trófea, egy ragyás burástya trófea és egy sötét gnóm trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Elfordulsz, és tovább totyogsz.

(Továbbmész...) [100,68] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy agglomerátor. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered az agglomerátor zsezsgő matériáját. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Aritma ostorával súrolod az agglomerátor testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az agglomerátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az agglomerátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,68] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.

Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 136.]

v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(99,67) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár, egy gnóm nő, vérszomjas csüldő (#114)
(100,68) agglomerátor (#138), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(101,68) a 189. labirintus bejárata, Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534)

[97,107] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fény szentélyét. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 126.]

ve 40 megveszed a 40. tárgyat
Vásároltál 1 kis vaskulcsot. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

ve 75 megveszed a 75. tárgyat
Vásároltál 1 rézkulcsot. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

ve 76 megveszed a 76. tárgyat
Vásároltál 1 bronzkulcsot. 18 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

ve 183 megveszed a 183. tárgyat
Vásároltál 1 vaskulcsot. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

ve 184 megveszed a 184. tárgyat
Vásároltál 1 ezüst kulcsot. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

ve 185 megveszed a 185. tárgyat
Vásároltál 1 nagy bronzkulcsot. 28 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

ve 186 2 megveszed a 186. tárgyat 2
Vásároltál 2 nagy vaskulcsot. 64 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

ve 240 megveszed a 240. tárgyat
Vásároltál 1 kis aranykulcsot. 32 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 126.]

ve 245 megveszed a 245. tárgyat
Vásároltál 1 márványkulcsot. 32 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

ve 246 megveszed a 246. tárgyat
Vásároltál 1 nagy aranykulcsot. 48 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[101,68] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaszaladsz, és azt mondod, hogy még van remény. A törpékre parancsolsz, hogy emeljék fel a koporsót, és induljanak el vele. Amikor meglódulnak, elgáncsolod az elöl haladó törpét. Ahogy felborulnak, a koporsó nagyot koppan, és a halott szépség szájából kirepül valami. Kisvártatva magához tér, a többiek nagy örömére. Szerény mosollyal fogadod a gratulációkat a zseniális megoldásra. A herceg - cserébe szerelme megmentéséért - fontos titkot árul el: a Zinthurgot csak mágikus és ezüstből készült fegyverrel lehet megsebezni! Megköszönöd az információt, majd elbúcsúzol. (+4 jóság.)
Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
[34 pontot használtál fel, van még 92.]

be 189 bemész a 189. titkos labirintusba
Hosszas kutakodás után rálelsz az elrejtett teleportra, amely ki tudja, hova repíthet el egy szempillantás alatt. Odabent sötét honol. Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Dacosan, mindenre elszántan átlépsz a térkapun. [5 pontot használtál fel, van még 87.]

lm 7 905 8 mozogsz 7 905 8
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út itt elkanyarodik. [2. PONT.]
Elszántan mész előre. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [3. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar behemót. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót bal lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [4. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász varkaudar. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar nyakát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász varkaudar van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [5. PONT.]
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [7. PONT.] Egy vark. nekromanta lakik itt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta jobb lábát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elhajolsz a vark. nekromanta ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Továbbmész. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [8. PONT.]
[35 pontot használtál fel, van még 52.]

lm 9 900 3 mozogsz 9 900 3
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [7. PONT.]
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [5. PONT.]
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [4. PONT.]
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [3. PONT.]
[20 pontot használtál fel, van még 32.]

lm 905 20 900 mozogsz 905 20 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [20. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy varkaudar mágus! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 5 életpontot vesztettél. Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! És aztán felnyársal téged. 23 életpontot vesztettél.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [10 pontot használtál fel, van még 22.]

lm 23 21 905 mozogsz 23 21 905
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [21. PONT.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [22. PONT.]
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [23. PONT.] A fal mellett találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 varkaudar csizma (ld. enc.) és 1 sámán gyógykenőcs. Gyorsan kiüríted a ládát.
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [22. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [20 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 25 26 900 mozogsz 25 26 900
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 1 mozogsz 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 190 keresed a 190. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

h 1233 használod az 1233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod az éber vadászkutya varázslatot! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 8, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le az uzbány. 2 kaját bezabál a garokk. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 362 pontot. A következő körben tehát 361 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KIS ARANYKULCS (240. TÁRGY)
Ez az apró kulcs egy lakatos és egy aranyműves együttdolgozásának remekműve. Tolla különösen bonyolult, valószínűleg igen komplex zárak kinyitására alkalmas.

VARKAUDAR CSIZMA (317. TÁRGY)
A varkaudar csizma valamilyen különös bőrből, ismeretlen eljárással készült igen kényelmes és ellenálló lábbeli. Bár készítésének titkát csak a varkaudarok ismerik, viselni te is tudod, a KF 317 paranccsal. A varkaudar csizma 4-el javítja a védettségedet!

KARAKTERLAP

Boldfellow, a lovag, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia püspöke vagy. Az Álomőrzők (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 221. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 19 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 34 (55) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 318/256 Jellem: jó (339) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (31) Varázspont: 441/90 Pénz: 5775 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 16/0 Pszi pont: 111/2 EFejl: 30
Eddig összesen 1048 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6994 TP-t kaptál. Jelenleg 439688 TP-d van. A következő szinthez még 10312 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, borzalmas varkaudar, mocsárivérc. A 191. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5550 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/17 szúrófegyverek: 3/22 vágófegyverek: 3/96
ütőfegyverek: 24/57 (+6%) lőfegyverek: 18/62 (+18%) dobófegyverek: 2/25

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/73 2. nyomkövetés: 53/91 3. lopás: 1/37
4. mászás: 8/93 (+2%) 5. csapdakészítés: 14/39 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/8 (+6%)
7. gyógyítás: 50/78 8. titkosírás: 2/22 9. felderítés: 7/72
10. szörnyidomítás: 2/34 11. teológia: 23/39 (+11%) 12. taumaturgia: 15/35 (+17%)
13. szerencsejáték: 1/55 14. versengés: 5/83 15. zene: 14/21
16. szörnyismeret: 12/54 (+18%) 17. pszi: 11/78 (+26%) 18. zárnyitás: 3/60
19. vadászat: 19/42 20. bányászat: 23/29 21. csapatmunka: 4/71

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot )
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
bakkura (#52) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) hadiszerencse III (#59) erőpajzs III (#127)
szürkeáll. aktiv (#71) éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> mocsárivérc (#7143)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: OK
uzbány (#102) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Borzalmas veszélyt jelentenek a világunkba özönlő Thargodanok és az esszenciájuk segítségével folytatott rituális mágia. Égess el oltáromnál öt Thargodan esszenciát!
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0)
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
tudati lenyomat (105)
gyógyító totem (116)
álomvirág ültetése (135)
a barátság melege (155)
kaszt.kiteljesedés (166)
mennyei muzsika (182)
kasztrop.kitágulás (197)
barátságos üdv. (235)
önismeret (236)
gyógyító rúna (271)
a butaság ára (273)
főnixtoll létreh. (288)
fejleszt.gyümölcse (292)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 148 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 38 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1835.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
248 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 kaja (#2) 1 rókafarok (#124) 1 tükör (#43)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 bot (#4) 1 bronzkulcs (#76) 1 ezüst kulcs (#184)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40) 1 márványkulcs (#245)
1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186)
1 rézkulcs (#75) 4 rézsisak (#72) 4 szárnyas hernyó (#69)
1 varkaudar csizma (#317) 1 vaskulcs (#183)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(101,68) a 189. labirintus bejárata, Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), 45. jellempróba, varkaudar behemót (#189), vadász varkaudar (#108), vark. nekromanta (#173), varkaudar mágus (#128)

Üzenet küldése a karakternek