Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. máj. 2. 15h:03' EZ A 243. JÁTÉKHETED, 221. FORDULÓD 244. játékheted kezdete: máj. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3968 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
dd 107 268 16 | eldobod a 107. tárgyat a 268. tárgyat a 16. tárgyat |
dd 225 65 108 | eldobod a 225. tárgyat a 65. tárgyat a 108. tárgyat |
dd 96 70 267 | eldobod a 96. tárgyat a 70. tárgyat a 267. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
sze 117 | elengeded a 117. szörnyet |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Elszántan a másikra rontasz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
620 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 25, gyógyulás: 22, összesen: -3 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a cápaölő tőrt ellenfeledre támadsz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
620 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 19, gyógyulás: 23, összesen: +4 ÉP}
Marokra fogva a cápaölő tőrt ellenfeledre rontasz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. Kritikus ütés! (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
620 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 17, gyógyulás: 16, összesen: -1 ÉP}
Marokra fogva a cápaölő tőrt a másikra rontasz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Cápaölő tőrrel felnyársalod a vércápa testét. Kritikus ütés! (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
620 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 19, gyógyulás: 17, összesen: -2 ÉP}
Meglengetve a cápaölő tőrt a másikra rohansz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
620 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel teljesen átszúrod a vércápa bal oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Meglengetve a cápaölő tőrt ellenfeledre ugrasz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
620 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
Marokra fogva a cápaölő tőrt a másikra rontasz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Cápaölő tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
620 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 18, gyógyulás: 21, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [143,58] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy drakolich. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich farkát. Kritikus ütés! (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (25 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a drakolich bal hátsó lábát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a drakolich testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A drakolich összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 bordacsontot. 2 158 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...) [144,59] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy bávatag golombár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. 2 727 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 57, gyógyulás: 42, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [146,61] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kétfejű troll közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll jobb lábát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-13 életpont). A kétfejű troll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [147,62] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Látsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 1 Kaszabolósáska, 1 Illúziópalota, 1 Vérfürdető magszim, 1 Ellenvarázslat, 1 Sötét motyogó. Ez sajnos semmit nem ér. Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 5 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 1 Aranyeső, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Temető, 1 Orzag bilincse, 1 Szerencsejáték. Semmi változás. Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Déja vu, 1 A bajnok manifesztációja, 2 Influenza. Ez egy pár! Vesztettél. 916 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 33 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. Egy sötét folyosó végében állsz, a másik végén némi fény pislákolására leszel figyelmes. A mellékjáratokat figyelmen kívül hagyva egyenesen indulsz, míg nyilvánvalóvá nem válik számodra, hogy zsákutcába kerültél. Visszasétálsz az első elágazásig, majd abba az irányba folytatod utad. Hamarosan újra lezárt falba botlasz. Miután következő próbálkozásaid sem koronázza siker, kedveszegetten visszasétálsz a kiindulási pontra. 916 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal tudod, hogy egy élőholt tigris volt a rémület okozója. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [149,64] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
(Továbbmész...) [150,65] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék.
m 3 | mozogsz délkeletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya fejét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya bal oldalát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a ragyás burástya jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 786 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 8, gyógyulás: 18, összesen: +10 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a mutáns pók förtelmes fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ef 10 512 | energia fejlesztése 10 |
szk 160 | keresed a 160. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
VÉRCÁPA (193. SZÖRNY) Amikor valaki megpillantja az alanori csatában nyüzsgő vércápákat, hosszasan eltöprenghet rajta: vajon valóban csak a torax férgek miatt nem szeret senki sem úszni? Vajon elegendő a csatornán való átkeléshez a kiváló úszás szakértelem? A válasz egyértelmű NEM. A csatorna fölött való átkelés alatt százszor elégetnek a parti őrség mágiái, de a víz alatt úszva ezerszer tépnek szét a vércápák. Hatalmas testű, iszonytató ragadozók, amelyekhez fogható lényeket csak a nyílt tengerben és néhány fényt sosem látott földmélyi tóban találsz. Ha egy vércápát azonnal a vízbe merüléskor sikerül megölnöd, lehet némi esélyed, hiszen a dögre odagyűlnek a társai, és az úszás további részében csak néhány további példánnyal kell megküzdened. Ehhez azonban hihetetlenül magas vízifegyver jártasság szükséges. És ne feledd, gyógyítgatásra útközben nincs idő, úgyhogy mindenképpen találnod kell valamilyen csodával határos módszert, amivel 4-5 csata után is még életben vagy. A vércápák elnevezésüket egyébként onnét kapták, hogy harapásukkal némi életenergiát is szívnak el, így a sebzés egy része permanens károsodást jelent. |
ÁTKELTÉL A CSATORNÁN! Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Először is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 50 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 20 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvező mágikus környezetnek köszönhetően), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintű szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlődik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás. |
HALHATATLANSÁG Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel. |
DRAKOLICH (760. SZÖRNY) Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod... |
KULTÚRMASZTODON (227. SZÖRNY) Megremeg a föld, a dübörgés fülsiketítő, amikor a kultúrmasztodon közeledik, hogy agyontaposson. Ez a gigászi húsevő mindentől ideges lesz, ami mozog, és ilyenkor egyszerűen rárohan, és letiporja. És kevés dolog van, amit ez a gigantikus masztodon nem tud letiporni! Egyébként azért hívják kultúrmasztodonnak, mert igen válogatós, mondhatni ínyenc: általában csak az agyvelőt szokta ormányával kiszippantani a szilánkokra tört koponyákból. Különösen vastag hája miatt igazándiból csak szúrófegyverrel lehet komolyan megsebezni. |
ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY) Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél. Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.) |
A SÖTÉT FÖLD Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektől ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földről beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krőzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.) A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fűzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelő térkapuk a következők: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezető térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintű kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz. Bár a Sötét Föld egyenlőre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az első felfedezők jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nőhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban működik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetően - kétszer hatékonyabban működik, mint a halandó világban. Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni őket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókő, azt ott sem dobhatod el. Jó kalandozást kívánunk! |
Erő: | 30 (53) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 23 (45) | Támadás: | 59 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 23 (31) | Védekezés: | 54 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 33/166 év |
Egészség: | 20 (28) | Életpont: | 498/463 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 33 (47) | Varázspont: | 675/82 | Pénz: | 2557 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 24/14 | Pszi pont: | 140/184 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/54 (+40%) | ökölvívás: | 28/67 (+3%) | szúrófegyverek: | 9/27 |
vágófegyverek: | 21/49 (+1%) | ütőfegyverek: | 7/49 | lőfegyverek: | 20/19 |
dobófegyverek: | 26/72 (+3%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -18.); ubuk dobónyíl (#138) (19 .); vas dobónyíl (#189) (20 -22.); mérg. vas dobónyíl (#190) (23 -24.); tolmokov-koktél (#351) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
151,66 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 61, 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 529 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/64 (+34%) | 2. nyomkövetés: | 50/16 (+10%) | 3. mászás: | 18/71 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 19/69 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 7/63 | 6. gyógyítás: | 26/65 |
7. titkosírás: | 2/84 | 8. felderítés: | 20/74 | 9. szörnyidomítás: | 3/11 |
10. teológia: | 34/66 (+32%) | 11. taumaturgia: | 28/57 | 12. szerencsejáték: | 4/19 (+12%) |
13. versengés: | 18/85 (+18%) | 14. harcművészetek: | 32/75 | 15. zene: | 7/67 |
16. szörnyismeret: | 28/27 | 17. pszi: | 20/48 (+2%) | 18. zárnyitás: | 1/11 |
19. vadászat: | 4/62 | 20. bányászat: | 23/94 (+36%) | 21. testépítés: | 1/50 |
22. úszás: | 9/8 (+20%) | 23. főzés: | 8/82 (+12%) | 24. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), quwargok (#9093), északi tűzsárkány (#219), mélység fattya (#199) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) (55,20) | vámpirizáció (#1) (36,10) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. (teljesítve) |
3.) Egy hadvezér legnépszerűbb jelmondata: "Előre!" Imádkozz a csatorna keleti partján! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 33 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1043 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
4 | kőkés (#6) | 1 | * | pengepajzs (#425) | ||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | |||||||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | szigony (#389) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
20 | tüske (#22) | 104 | ubuk tüske (#131) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
10 | bumeráng (#249) | 8 | ezüstshuriken (#327) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
16 | * | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | nyu-shuriken (#157) | 14 | tolmokov-koktél (#351) | ||
6 | ubuk dobónyíl (#138) | 52 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | ryuku mellvért (#689) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | bozontfonat (#1563) | 1 | * | jing-jang fejpánt (#556) | 1 | rézsisak (#72) | |
Köpenyek | ||||||||
1 | * | ryuku köpeny (#693) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | ||
1 | tankány karom (#237) | |||||||
Övek | ||||||||
1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | |||
Csizmák | ||||||||
1 | * | tűzúr csizmája (#533) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3) | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||
1 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | * | q. irtó medál (#2301) | 4 | * | rothasztó talizmán (#815) |
2 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 5 | vortex talizmán (#812) | ||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 3 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | ezüst karkötő (#158) | ||
1 | * | halálhozó karkötője (#816) | 1 | Huddens alkarvédője (#1550) | 1 | obszidián karkötő (#229) | ||
2 | réz papi karkötő (#307) | |||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | * | Acél Öklök gyűrűje (#2105) | 2 | aranygyűrű (#193) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | ||
1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 2 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4) | ||||||||
1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | mind. ametisztje (#2207) |
1 | * | q. demoralizátor (#2067) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) | |||
Nyergek | ||||||||
1 | trikornis nyereg (#1536) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
9 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 74 csepp tinta (#101), fér még: 16] | ||||||
10 | fűszertartó (#210) | [bennük 8 csepp sáfránypor (#211), fér még: 42] | ||||||
5 | huhogó bibe (#332) | [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [bennük 48 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 2] | ||||||
2 | mágusszelence (#1076) | [bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 10] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
5 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 118 csepp spiritusz (#170), fér még: 2] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 17 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 3] | ||||||
16 | uzbány csőr (#169) | [bennük 102 csepp ugh méreg (#166), fér még: 90] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 30 korty víz (#27), fér még: 30] | ||||||
4 | zöld üveg (#82) | [bennük 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 60] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | áldott kő (#642) | 4 | aranypikkely (#415) | 8 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 1 | bányászlámpa (#1687) | 3 | bronzkulcs (#76) | |||
8 | csontkulcs (#74) | 14 | + | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | ||
10 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | 2 | Fairlight szütyője (#2108) | |||
1 | fekete könyv (#2234) | 2 | fülemüle síp (#1576) | 5 | gernim balzsam (#1894) | |||
37 | gyógykenőcs (#313) | 2 | + | hebrencs csapda (#147) | 1 | hűségérme (#1141) | ||
13 | kaja (#2) | 2 | kis aranykulcs (#240) | 3 | kis ónixkulcs (#1110) | |||
7 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | |||
4 | kristálygömb (#265) | 17 | krónika (#1725) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | |||
5 | leviatán hólyag (#2182) | 5 | manakristály (#500) | 2 | márványkulcs (#245) | |||
1 | márványszobor (#2232) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 3 | nagy aranykulcs (#246) | |||
5 | nagy bronzkulcs (#185) | 6 | nagy vaskulcs (#186) | 34 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | plazmagömb (#2235) | 1 | pszi kő (#248) | 6 | rézkulcs (#75) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | rúnakavics (#2233) | 14 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | súlyzó (#347) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | tatu dob (#234) | |||
3 | távcső (#42) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | trikornis fókusz (#2169) | |||
6 | tudás gyöngye (#522) | 4 | varázskő (#305) | 3 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
4 | vaskulcs (#183) | 1 | zeolitkristály (#2236) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
22 | álompor (#396) | 1 | berzerker tüske (#713) | 6 | bordacsont (#16) | |||
7 | bunthar bőr (#733) | 19 | csillezsályalevél (#1253) | 4 | darázsszárny (#652) | |||
12 | dözmöng szív (#122) | 51 | drótszőr (#37) | 23 | elkarog szőr (#665) | |||
2 | etra hályog (#712) | 6 | főnixtoll (#563) | 5 | gyíkfű (#201) | |||
35 | gyöngymangó (#135) | 2 | halcsont (#390) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
2 | jégszív (#282) | 8 | kaktusztüske (#114) | 3 | karbin plazma (#199) | |||
4 | kazmár gyökér (#205) | 5 | kék orchidea (#68) | 20 | kőszem (#304) | |||
4 | kreiton esszencia (#892) | 2 | lidércesszencia (#1074) | 11 | liumbe hajtás (#655) | |||
3 | lótuszvirág (#447) | 246 | madártoll (#112) | 17 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
6 | moa üveggömb (#383) | 1 | mutáns csont (#331) | 7 | nektoraf faggyú (#667) | |||
3 | párducszem (#1073) | 27 | pirkit (#153) | 69 | polip szívóka (#391) | |||
8 | púderkő (#119) | 8 | pular kristály (#239) | 19 | purifikátor háj (#269) | |||
40 | quwarg tojás (#360) | 5 | rájabőr (#404) | 19 | rakolits por (#669) | |||
5 | ramit kő (#226) | 26 | remák szív (#264) | 4 | rozmárfog (#1069) | |||
32 | sallank karom (#128) | 2 | sámán erszény (#650) | 7 | sárkánypikkely (#292) | |||
3 | sáska amulett (#668) | 25 | smirglilevél (#29) | 42 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szuperkötél (#209) | 10 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
4 | téfea-agy (#172) | 1 | teknősesszencia (#702) | 7 | Thargodan esszencia (#328) | |||
11 | tükör (#43) | 1 | varkaudar tekercs (#653) | 9 | xirnox szív (#213) | |||
2 | yetiszív (#1070) |
Összsúly: 188.11 kg | Megterheltség: 83% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 43 | amniosz (#203) | 14 | grifftojás (#179) | 50 | gyöngymangó (#135) | 39 | quwarg kristály (#2238) | 2 | rinóbőr (#651) | 1 | ryuku buzogány (#696) | 1 | ryuku kopja (#694) | 1 | ryuku sisak (#688) | 14 | tankány karom (#237) | 4 | ulkor gyöngy (#1072) | 34 | varkaudar pálinka (#1137) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
453 | arany (#50) | 1 | bakkura csizma (#96) | 4 | fülemüle agyar (#267) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 4 | gyöngymangó (#135) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | rézdarab (#70) | 2 | rövid íj (#107) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | szöges páncél (#65) | 1 | varázskő (#305) | |||
14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | bordacsont (#16) | 1 | bronzkulcs (#76) | 10 | kaja (#2) | |||
1 | kőkés (#6) | 6 | ugh méreg (#166) |
141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | |
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|